作者: McDullDull 時間: 2011-5-8 13:31 標題: 淘寶賣個D幾十蚊既mon貼,同背貼得唔得?
我見大家買親都二三百....雖然知幾十蚊個d點都會差d...
但係都想知實際係唔係真係差好多...因為幾百蚊買野貼真係好貴..
唔知有冇人用過大陸幾十蚊個d呢? 想知有乜大問題
有冇d都唔錯既可以推介呢?
作者: 豆豆與我 時間: 2011-5-8 19:08
一向都係用開平貼,五蚊人仔到一張,都唔係太差啫。花少少又換左佢,百幾蚊買到你用唔哂!
作者: alex826 時間: 2011-5-8 19:13
回復 1# McDullDull
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: McDullDull 時間: 2011-5-8 20:55
本帖最後由 McDullDull 於 2011-5-8 20:58 編輯
回復 3# alex826
唔知質數如何呢? 雖然知咁既價錢唔好要求太高,但想知道會唔會撕落來都有困難個種
作者: galaxy_s2 時間: 2011-5-8 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex826 時間: 2011-5-8 21:34
回復 5# galaxy_s2
彩虹紋?
作者: galaxy_s2 時間: 2011-5-8 21:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lexal 時間: 2011-5-8 22:32
iPad 1 用$15一張的...幾好用..
作者: alex826 時間: 2011-5-8 23:12
回復 7# galaxy_s2
下:funk:
都係唔明 不過我諗應該好大鍋
作者: galaxy_s2 時間: 2011-5-8 23:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bonson 時間: 2011-5-9 06:59
我係華強買momax黎又好好喎rmb35,冇幾蚊張個d禁易花,質素好好
作者: alex826 時間: 2011-5-9 07:17
回復 10# galaxy_s2
XD
作者: jzu 時間: 2011-5-9 09:29
不如直情唔好用啦, 橫掂都唔會點花
作者: ericlmk 時間: 2011-5-9 14:16
咁花左都幾心痛喎~
作者: Oo 時間: 2011-5-10 00:11
正常用手指用係唔會花...我用o左成年都唔好...放入袋就最好有蓋..
作者: ~metal~ 時間: 2011-5-10 01:42
腦場賣 mon 貼二百幾
有成舊水係人工代貼
你試下問清楚話自己貼
可能平 d
作者: victorchuk622 時間: 2011-5-10 02:11
回復 9# alex826
即係好似眼鏡/玻璃 d 拆射光 出彩虹色, 除非塊貼 隻lim貼劑真係好差 正常都唔會出ge 出彩虹色咪換過塊靚d lo XD
作者: kevinli 時間: 2011-5-10 02:31
幾百$張....不如成個殼換
作者: ray9791 時間: 2011-5-10 09:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: galaxy_s2 時間: 2011-5-10 13:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericlmk 時間: 2011-5-10 22:52
都係安全D 好.....
作者: shift2 時間: 2011-5-10 23:20
JOIN 團吧.

