作者: simonv_v 時間: 2010-12-25 14:34 標題: 又有ipad mini, iPhone5 新消息
權威網站爆料﹕iPhone 5明年1月推出?
www.ilounge.com 最近有出文講,現時iPhone 4的天線存在問題,所以apple已經計劃明年提早推出第五代iPhone。
至於推出的時間,更有機會是明年的1月份,換言之現時iPhone 4的新手機之名,可能僅有半年時間。網站稱,是個消息來源非常可靠。
同時網站更稱,Apple將會推出7吋屏幕的iPad版本,作為現時9.7吋屏幕iPad的迷你版本。
消息來源︰
http://www.ilounge.com/index.php ... bumper-2-ipad-mini/
作者: cybershot 時間: 2010-12-25 14:55
蘋果都說了不會有7吋ipad,你的資料有冇核實後才吹,你估在吹蕭啊,有來就吹. iPhone 5 都冇可能一月便有,現在還是缺貨,你看到電訊商加很多優惠出它,那么再過一至二個月便會有新机公報。現在他們還沒有。
作者: singsing11 時間: 2010-12-25 15:25
我覺得發這些消息的,很多時都是對手發的,就好似iPad剛剛發售時,已經有「可靠消息」話今年年尾會出七吋Pad啦!
作者: evo88 時間: 2010-12-25 15:45
iPad的迷你版,自打嘴巴

不過有價錢都係差唔多。
作者: franklei 時間: 2010-12-25 15:53
段古武身府.....
作者: totoki 時間: 2010-12-25 17:57
可能 ..........iphone 5 可能難產,IPHONE 6 提早上市
作者: wing1234 時間: 2010-12-25 18:09
現時iPhone 4的天線存在問題,所以apple已經計劃明年提早推出第五代iPhone
apple 話無問題
咁快反口
作者: bbsk2 時間: 2010-12-25 19:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2010-12-25 22:38
兩個消息都好流下喎...
特別係7" ipad,Steve Jobs 都話左唔會出啦...
作者: wongspace 時間: 2010-12-26 00:26
下...Steve Jobs好多時講話無既野,好快有...
multitasking, copy and paste...
講話幾無用幾無用...但之後一出,又話偉大發明咁=.="
P.S. 我用緊iPad, 我覺得幾好用,只係唔信Steve Jobs講既野....
作者: sam009 時間: 2010-12-26 01:01
回復 2# cybershot
作者: sam009 時間: 2010-12-26 01:07
回復 2# cybershot
Ching你先了解清楚先不要亂話棲主,是有這單新聞大6網廣州太平洋電腦網都有講!
http://product.pconline.com.cn/tabletpc/apple/gz/
作者: laputafish 時間: 2010-12-26 06:45
話推出, 到市場真係有得賣係有一段距離,可能幾個月,可能半年,...
作者: palmaholic 時間: 2010-12-27 15:34
我還是半信半疑。
作者: a64843720 時間: 2011-1-3 17:00
都話左apple唔會出7"IPAD
不嬲只有其他廠抄APPLE
APPLE點會跟人地出7"IPAD
7"咁細點玩
唔好揾番舊既假新聞出黎
作者: 月南星 時間: 2011-1-3 17:51
如果出七寸, 咁可能叫7pad, 同ipad 係兩條product line
作者: 竣竣爸 時間: 2011-1-3 18:13
APPLE 成日都出新野來屈錢, 可惜一路都有死硬粉絲支持
所以都系等STEVE JOBS記者會吧
作者: Phil_123 時間: 2011-1-3 18:21
Apple 夠話唔會出 netbook/CULV, 結果出左新一代 Macbook Air 11"
Apple 抄返人轉頭亦唔係未試過, 幾年前先同左 Creative 對有關介面既專利和解
第 4 代 iPod nano 個螢幕比例亦都俾山寨機用左先
作者: Oops 時間: 2011-1-3 18:30
Apple 夠話唔會出 netbook/CULV, 結果出左新一代 Macbook Air 11"
Apple 抄返人轉頭亦唔係未試過, ...
Phil_123 發表於 2011-1-3 18:21
我認為用得 CULV 就唔算得上係 netbook
作者: efea12 時間: 2011-1-3 18:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a64843720 時間: 2011-1-5 17:19
本帖最後由 a64843720 於 2011-1-5 17:20 編輯
其實7"同9.7寸係相差好大,
唔信拎GALAXY TAB 同 IPAD比 IPAD差唔多大成倍
況且IPAD既OS係新系統黎,size一定會跟番依家IPAD size
如果7"IPAD,咁依家既IPAD OS又要改??唔通叫ipad MINI OS?
咁依家 IPAD APPS呢?
何況依加9.7"我覺得正好多,打字方便好多,7"太細
點解改7" 百思不得其解?
作者: 清水‧Matrix 時間: 2011-1-6 01:06
9.7 真係大好多,好睇好多
不過7" 應該可以單手HOLD到
作者: ntony 時間: 2011-1-6 10:37
相信iPad可以縮細D黑邊位同偷薄,令screen size無須減小下又可以細部D輕D。
要輕要細唔一定要縮細個screen既,iOS要改個7"版本唔係咩問題,要iOS developer幫現有app又再做多個7"版app反而更多問題。
作者: leung1610 時間: 2011-1-6 10:38
其實7"同9.7寸係相差好大,
唔信拎GALAXY TAB 同 IPAD比 IPAD差唔多大成倍
況且IPAD既OS係新系統黎,size一定 ...
a64843720 發表於 2011-1-5 17:19
解像度同個MON大細好似無直接關係
就算佢出7", 解像度都可以同依家部IPAD一樣, 咁樣對於OS黎講分別不大
作者: ntony 時間: 2011-1-6 11:42
解像度一樣唔等於developer唔需要兼顧,個screen細左咁多操作感受可以完全唔同。
作者: Steven 時間: 2011-1-6 11:55
咁講ju係所有app都一定要有ipad version?
其實只要解像度一樣, 唔洗理佢幾多寸都可以用得返..
就好似ipad上用iphone既app既可以按個2X制放大.....
要唔要個app兼顧用家...呢樣應該係出app果果間公司 / 人肯唔肯做多一個版本
作者: ntony 時間: 2011-1-6 12:07
而家大路少少既app都唔會只得iPhone版架喇...
用app的話,除非迫於無奈,無其他選擇,而公司又唔肯出iPad版。否則,你會唔會用iPhone版都市日報起iPad上面睇丫?字體又起晒狗牙,介面又唔好用。緊係用頭條日報高清版啦。有得揀邊個iPad user想用iPhone版app丫...
做iOS app developer既就知,有時唔係放大縮細就算架... screen size既大小影響操作。當然個developer可以唔理咁多,求其做左就算,但個app會唔受歡迎,同埋無晒「生活態度」。
作者: 泥涌 時間: 2011-1-6 15:47
Old news is so exciting
Editor-in-Chief, iLounge
Published: Wednesday, August 4, 2010
作者: a64843720 時間: 2011-1-6 17:41
本帖最後由 a64843720 於 2011-1-6 17:43 編輯
我所講既唔至係解像度,而係操作既感受
9.7" 7"大細相差太多
假如真係改做7"操作既感受一定完全唔相同
1.如果改7"OS,為左有最佳操度度,咁就會出專為7"打造既APPS,咁同一個APP就會出現7"同9.7"版,太麻煩
2.IPAD OS係專為9.7"IPAD既,如果出7"IPAD 就會出IPAD MINI OS ,SO每一次有更次都要分開2個OS而做
唔通為左新7"而放棄9.7"?咁對9.7"用戶唔公平
3.與其整個ipad mini咁無聊,不如將iphone5個display加大做4"?
總之一定無可能有7"IPAD 呢個我肯定
喬布斯都講過7"平板電腦既推出係從一開始就失敗
佢唔會咁快自打嘴巴
作者: Fresh 時間: 2011-1-6 18:24
TAB 7" MON只係SELL佢單手HOLD到同方便
講真 睇佢廣告SELL D咩 咪知佢有D咩5好囉
廣告只會SHOW好野
就10"同7"論 10"好多人會揀

