Board logo

標題: 請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開? [打印本頁]

作者: ococ    時間: 2010-12-1 00:17     標題: 請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開?

請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開?
Google..左都冇辦法
唔該!
作者: hyperbola    時間: 2010-12-2 15:05

I am serious, 一定要用apps 既同未JB, 可以用 remote desktop 經你部PC 開來看.

copy and paste them to a txt file and then you can freely use your iPad to read them anytime.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2