標題: 請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開? [打印本頁]
作者: ococ 時間: 2010-12-1 00:17 標題: 請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開?
請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開?
Google..左都冇辦法
唔該!
作者: hyperbola 時間: 2010-12-2 15:05
I am serious, 一定要用apps 既同未JB, 可以用 remote desktop 經你部PC 開來看.
copy and paste them to a txt file and then you can freely use your iPad to read them anytime.
