Board logo

標題: 恭喜 李斯特城 成功創造歷史區 [打印本頁]

作者: find72    時間: 2016-3-20 16:28     標題: 恭喜 李斯特城 成功創造歷史區

本帖最後由 find72 於 2016-5-3 04:59 編輯

仲差兩場就出年保證有得踢歐聯


恭喜 李斯特城 成為英超冠軍
作者: GeneralShepherd    時間: 2016-3-20 22:51

In 李城 We Trust
作者: john1022    時間: 2016-3-21 10:41

出年歐聯100%走唔甩,冠軍都愈黎愈近,不過對英超可能唔係好事,分分鐘兩年後得番三隊可以打歐聯
作者: skw    時間: 2016-3-23 03:04

唔記得由邊年開始, 特別鐘意睇倒弱隊嬴強隊 ( 強隊打得
勁差例外 ) , 今年李城碓係令人興奮 , 上周未對水晶宫嬴
1:0 , 後截真係替佢地緊張. 雖然話由頭至今, 好似冇乜霸
氣 , 勝在够靭力, 有鬥志 .仲有7場都唔易捱, 我覺得e+有
9成機會摘冠 , 望佢地得啦.
作者: 子樂    時間: 2016-3-23 10:46

出年歐聯100%走唔甩,冠軍都愈黎愈近,不過對英超可能唔係好事,分分鐘兩年後得番三隊可以打歐聯 ...
john1022 發表於 2016-3-21 10:41



    好在今年意大利都打得差
作者: find72    時間: 2016-3-23 13:04

唔記得由邊年開始, 特別鐘意睇倒弱隊嬴強隊 ( 強隊打得
勁差例外 ) , 今年李城碓係令人興奮 , 上周未對水晶 ...
skw 發表於 2016-3-23 03:04


    當年隊雷丁又系極品:cheers:
作者: find72    時間: 2016-3-23 13:05

出年歐聯100%走唔甩,冠軍都愈黎愈近,不過對英超可能唔係好事,分分鐘兩年後得番三隊可以打歐聯 ...
john1022 發表於 2016-3-21 10:41


   雙曼一車 人口老化問題:giveup:
青黃不接:titter:
作者: find72    時間: 2016-3-23 13:06

好在今年意大利都打得差
子樂 發表於 2016-3-23 10:46


   意甲有好過咩:shifty:
作者: liok    時間: 2016-3-23 14:07

我由知道k舒米高去左這隊之後開始睇佢, 果時仲係英冠, 本來上季尾都估到今年成績一定好好多, 不過都估唔到會有力爭冠
以打法計我覺得李城其實幾適合打歐聯(如果唔係一開始就對msn果d), 唯一唔知佢會唔會全力去打
作者: john1022    時間: 2016-3-23 15:14

意甲有好過咩
find72 發表於 2016-3-23 13:06



    有啊,上年祖記咪打到决賽,即時追咗5.429分,睇睇依家意甲唔係輸好多分咋,除非今年曼城同利記生性啦
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/
好彩今年歐足總又造馬保英超 唔係俾祖記打多年决賽,可能出年就得三隊了
作者: john1022    時間: 2016-3-23 15:19

我由知道k舒米高去左這隊之後開始睇佢, 果時仲係英冠, 本來上季尾都估到今年成績一定好好多, 不過都估唔到 ...
liok 發表於 2016-3-23 14:07



    好期待李城岀年打歐聯會點,但唔知出年仲有多少個主力留低呢?希望唔會變晒樣啦
作者: sai_cc    時間: 2016-3-23 15:47

好期待李城岀年打歐聯會點,但唔知出年仲有多少個主力留低呢?希望唔會變晒樣啦 ...
john1022 發表於 2016-3-23 15:19

有得打歐聯又吸引到D人黎呢, 踢一次歐聯球會又多左錢
作者: 『魂』    時間: 2016-3-23 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: child5085    時間: 2016-3-23 15:59

李城奪冠真係合曬天時地理人和,不過我諗都係一季貨仔,就算下季唔比人拆骨都一樣打回原型
作者: usei    時間: 2016-3-23 16:21

好期待李城岀年打歐聯會點,但唔知出年仲有多少個主力留低呢?希望唔會變晒樣啦 ...
john1022 發表於 2016-3-23 15:19


會不會見好價錢
賣走好多人
作者: john1022    時間: 2016-3-23 18:16

我諗最好波果個馬列斯應該留唔住了,如果華廸走埋就廢咗一半武功,始終李城陣容比較單薄,主力得一套陣容,打到宜家先用過16個人。
我諗球會都唔會有太多幻想,如果歷史性攞到一次冠軍都已經夠皮,岀年估計都係以保級為目標卦。
作者: MAX100    時間: 2016-3-23 18:24

下年有歐聯踢, 好易變左以前愛華頓咁就死得….
都唔夠人踢咁多戰線….
作者: liok    時間: 2016-3-23 19:53

我諗最好波果個馬列斯應該留唔住了,如果華廸走埋就廢咗一半武功,始終李城陣容比較單薄,主力得一套陣容, ...
john1022 發表於 2016-3-23 18:16


華廸應該唔會走, 起碼下年"應該"唔會...馬列斯就好難講...
不過李城真係打得一味全靠個龍就K舒米高, 後場就靠勤力+干提穿上去前面幫馬列斯, 比個波比快的華廸, 主要玩防反. 其他人都係比較普通, 靠勤力補救, 所以如果這條線走咁一兩個又冇人補就冇得玩落去的了
作者: ~Mars~    時間: 2016-3-23 21:57

下年有歐聯踢, 好易變左以前愛華頓咁就死得….
都唔夠人踢咁多戰線….
MAX100 發表於 2016-3-23 18:24

可以放棄
反正入到group stage 已經三仟幾四千萬鎊
作者: john1022    時間: 2016-3-24 13:25

回覆 18# liok


    同意隊内大部分球員其實本來都比較普通,但今季個個好似上晒身咁,好似候夫本來已經在史篤城都踢唔掂,黎到即時變番顛峯期,仲有場入兩粒添,真係估佢唔到。
連真禾特都踢到大師級中場咁款,加埋個似模似樣嘅簡廸,幾個重心如果keep到今季8成水准,出年護級真係冇難度,但究竟係超水准發揮定真係咁勁,可能下季先知....
作者: NeTZoO    時間: 2016-3-24 15:40

下年有歐聯踢, 好易變左以前愛華頓咁就死得….
都唔夠人踢咁多戰線….
MAX100 發表於 2016-3-23 18:24


伯明翰
作者: liok    時間: 2016-3-24 22:13

回覆 20# john1022


    其實"今季個個好似上晒身"我覺得最主要係今年多左個干提, 佢真的係無名英雄, 人地真係每球去到後埸時差唔多都會見到佢, 又有速度, 比波迎波D位又準, 有佢係後防其他人可以打得比較放心就可以打得比較放, 如果話今年點解有得爭冠我覺得話佢係原因之一都唔過份
作者: john1022    時間: 2016-3-25 08:52

回覆 22# liok

人地話佢成個以前車仔嘅馬基尼尼咁,我唔識比較不過真係覺得佢幾好,未睇過佢以前在緬恩斯踢波,唔知有冇宜家咁犀利,希望出年都保持到啦。
作者: john1022    時間: 2016-3-25 09:03

記錯咗添,睇番資料原來岡崎先喺緬恩斯,干堤以前在卡昂的,不過反正兩隊我都未睇過
作者: find72    時間: 2016-4-3 22:36

恭喜你輸十城 再下一城
小弟亦再一次食左碗6賠的1:0魚生粥
連同昨晚 TOT 和波
你輸十城下年必定踢歐聯無疑
作者: skw    時間: 2016-4-4 05:23

回覆 25# find72

下年踢歐聯絶對冇問題, e+開始覺得佢地心理壓力越來越大,
琴晚一球領先之後,真"炖"佢地緊張.
作者: find72    時間: 2016-4-4 14:12

想問一下
如果你輸十成真系奪冠
會唔會系英超史上
最低班費而又奪冠的球隊
作者: sniperX    時間: 2016-4-4 22:32

想問一下
如果你輸十成真系奪冠
會唔會系英超史上
最低班費而又奪冠的球隊 ...
find72 發表於 2016-4-4 14:12


Or Blackburn.
作者: edie717    時間: 2016-4-6 21:46

回覆 27# find72

Probably not due to inflation?
作者: sai_cc    時間: 2016-4-7 18:13

Or Blackburn.
sniperX 發表於 2016-4-4 22:32


冇得咁比較, 當年d人身價同宜家邊有得比, 果時幾百萬已經好貴
作者: sniperX    時間: 2016-4-7 18:17

回覆 30# sai_cc

Accumulate with inflation, Blackburn may also lower cost due to the sponsorship is much lower at that day.
作者: sai_cc    時間: 2016-4-8 13:55

布力般流浪班1992年已經開始用銀彈政策先後買入舒利亞同瑟頓
其中92年用破英國轉會紀錄330萬鎊(約4243萬港元)從修咸頓買入舒利亞
作者: find72    時間: 2016-4-10 22:29

本帖最後由 find72 於 2016-4-10 22:30 編輯

恭喜華d 梅開二度
勁呀!!!!!!!!!!!!!
好在今次買埋0:2波膽

華d一小步 你輸十成一大步
作者: sai_cc    時間: 2016-4-11 11:12

李斯特城雖然領先7分, 但未來5場好硬, 有西咸, 曼聯, 車仔, 愛華頓, 係史雲斯好像比較易D;相反熱刺, 未來5場得車仔一場硬仗, 其餘係找卡數, 西布朗, 史篤城, 修咸頓

(利申, 12月頭買左5舊水李斯特城冠軍)
作者: ttghost    時間: 2016-4-11 13:56

雲帥一直冇冠軍命
終於轉運
作者: find72    時間: 2016-4-17 21:45

本帖最後由 find72 於 2016-4-17 22:17 編輯

黑哨 趕左華D出場
正黑哨 搞到李輸十成 輸埋
作者: muihin    時間: 2016-4-17 22:26

黑哨 趕左華D出場
正黑哨 搞到李輸十成 輸埋
find72 發表於 17/4/2016 21:45


輸唔晒
絕地追平
作者: liok    時間: 2016-4-17 22:31

我覺得華迪果球真係插, 都未跌已經後腳踢去人地度…反而最尾果球12碼真係冇咩動作,這都12碼真係估佢唔到…
利申:1:0時買左客勝,點知最後1分鐘都收唔到錢:hitwall:
作者: find72    時間: 2016-4-17 22:32

輸唔晒
絕地追平
muihin 發表於 2016-4-17 22:26



    熄左電視
而家先知追和
作者: find72    時間: 2016-4-17 22:34

我覺得華迪果球真係插, 都未跌已經後腳踢去人地度…反而最尾果球12碼真係冇咩動作,這都12碼真係估佢唔到 ...
liok 發表於 2016-4-17 22:31



    慢境重播 對手真系有拉佢 同隻腳插左落華D對腳中間
不過講波佬馬後炮話 一系十二碼 一系華D出場
作者: liok    時間: 2016-4-17 22:50

慢境重播 對手真系有拉佢 同隻腳插左落華D對腳中間
不過講波佬馬後炮話 一系十二碼 一系華D出場:hit ...
find72 發表於 2016-4-17 22:34


    公平d講話插水比黃牌就真係嚴左d, 但也不可能比12碼, 其實今場2個12碼我都覺得冇理由比的:faint:
作者: find72    時間: 2016-4-17 22:52

公平d講話插水比黃牌就真係嚴左d, 但也不可能比12碼, 其實今場2個12碼我都覺得冇理由比的 ...
liok 發表於 2016-4-17 22:50



    算啦 1分好過無
作者: muihin    時間: 2016-4-17 23:01

算啦 1分好過無
find72 發表於 17/4/2016 22:52


都唔係架, 呢3分緊要, 除左下場史雲斯, 之後硬仗對曼聯車仔愛華頓, 熱刺只係對西布修咸車仔紐卡素
作者: liok    時間: 2016-4-17 23:25

都唔係架, 呢3分緊要, 除左下場史雲斯, 之後硬仗對曼聯車仔愛華頓, 熱刺只係對西布修咸車仔紐卡素 ...
muihin 發表於 2016-4-17 23:01



    其實都有危,  下場華迪出唔到, 可能會冇波入
作者: happy_gemini    時間: 2016-4-18 11:05

其實俾熱刺今晚贏波追近一點也好, 餘下場數緊張刺激一點.
(就算熱刺贏波, 李城都仍然有5分優勢, 剩下5場波.)
作者: find72    時間: 2016-4-24 21:35

好緊張
今晚無左華d 對史雲c
帶望日本仔 當佢雞湯 不停飲
作者: louping1977    時間: 2016-4-24 22:41

少少危
作者: cpk    時間: 2016-4-25 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liok    時間: 2016-4-25 01:20

估唔到天鵝真係這麼弱輸4:0…不過李城成季都只打一套華迪, 今場轉陣反而防佢唔到
作者: hahamd    時間: 2016-4-25 11:54

回覆 49# liok

除左頭尾嗰幾隊,中間嗰啲收左league啦。
作者: find72    時間: 2016-4-25 12:04

估唔到天鵝真係這麼弱輸4:0…不過李城成季都只打一套華迪, 今場轉陣反而防佢唔到 ...
liok 發表於 2016-4-25 01:20



    我已經買左3:0
作者: find72    時間: 2016-4-25 20:48

希望今晚熱刺輸
雖然無咩可能 純粹 nine 想
作者: liok    時間: 2016-4-25 22:39

希望今晚熱刺輸
雖然無咩可能 純粹 nine 想
find72 發表於 2016-4-25 20:48



    輸應該唔會, 不過望佢和, 咁費SIR之前講李城可提前兩輪奪冠的預測就會中左的了(前提係李城冇左華迪夠唔夠曼聯打)
作者: find72    時間: 2016-4-25 22:52

輸應該唔會, 不過望佢和, 咁費SIR之前講李城可提前兩輪奪冠的預測就會中左的了(前提係李城冇左華迪 ...
liok 發表於 2016-4-25 22:39


    單睇尋晚就無咩問題
守和曼魚都無咩難度
作者: skw    時間: 2016-4-25 22:54

希望今晚熱刺輸
雖然無咩可能 純粹 nine 想
find72 發表於 2016-4-25 20:48



呢個希望係全世界人都想,理由2個
1, 李城今季碓係使人興奮.
2. 其他本身已係某某球會"鐵粉"老早巳冇希望, 呢d都想李城嬴

.
作者: find72    時間: 2016-4-25 23:11

呢個希望係全世界人都想,理由2個
1, 李城今季碓係使人興奮.
2. 其他本身已係某某球會"鐵粉"老早巳冇希望 ...
skw 發表於 2016-4-25 22:54


    好在的系利記粉
一開季已經無希望
唯有寄望下季有錢礦軍
作者: liok    時間: 2016-4-25 23:46

單睇尋晚就無咩問題
守和曼魚都無咩難度
find72 發表於 2016-4-25 22:52


    曼那雲賭徒場場波都唔同,估佢唔到的,真係講唔埋…
作者: ppwang    時間: 2016-4-26 00:26

期待
作者: find72    時間: 2016-4-26 04:54

本帖最後由 find72 於 2016-4-26 05:00 編輯

恭喜西布朗守和TOT
TOT上半場禁住西布踢
下半場唔知咩事死哂火
即系而家你輸十成有7分在手
仲有3場比賽 WIN多一場就好似可以
創造歷史
作者: skw    時間: 2016-4-26 04:57

回覆 56# find72

手埶半隻牛耳,基本上係穏奪冠軍,除非最後三場,場場都發波瘟.
作者: skw    時間: 2016-4-26 05:06

本帖最後由 skw 於 2016-4-26 05:11 編輯

回覆 59# find72

WIN多一場就肯定絶對可以.(7+3=10分)
熱刺三場全勝都係9分.
作者: john1022    時間: 2016-4-26 09:39

本帖最後由 john1022 於 2016-4-26 09:41 編輯

劇本已寫好,兩隊下場都會齊齊失分,李城在最後一場主場封王,然後尾場車仔列隊歡迎,交接冠軍
作者: liok    時間: 2016-4-26 09:53

恭喜西布朗守和TOT
TOT上半場禁住西布踢
下半場唔知咩事死哂火
即系而家你輸十成有7分在手:n ...
find72 發表於 2016-4-26 04:54


    如果下場tot贏唔到車仔, 李城和左都夠了。 而我較相信下場車仔贏的機會大d…那李城輸埋都能奪冠
作者: muihin    時間: 2016-4-26 10:13

等睇捧盃一幕, 真係踢得好
作者: COCOD    時間: 2016-4-26 11:58

今季咁既機會真係可遇不可求
作者: skw    時間: 2016-4-26 11:58

回覆 62# john1022

由早几輪到季尾,毎輪都係李先打熱刺後打.
列隊歡迎冠軍隊係咪剩係英超先有? 唔見法甲列隊歡迎PSG ?

.
作者: sai_cc    時間: 2016-4-26 12:38

希望李城唔好咁大壓力, 怕佢地越近冠軍越失準
作者: find72    時間: 2016-4-26 12:44

希望李城唔好咁大壓力, 怕佢地越近冠軍越失準
sai_cc 發表於 2016-4-26 12:38


    請相信雲尼亞里請食pizza的威力
作者: XABI    時間: 2016-4-26 15:12

下場打低曼魚先正,係廢蛇面前,仲有係奧脫福封王,有幾大意義
作者: fireeye    時間: 2016-4-26 15:49

其實係未車仔打敗熱刺,禁李城就可以封王?
作者: find72    時間: 2016-4-26 15:52

其實係未車仔打敗熱刺,禁李城就可以封王?
fireeye 發表於 2016-4-26 15:49


    最快封王得兩條路
一系下場李斯特win
一系熱刺輸
作者: find72    時間: 2016-4-26 15:52

下場打低曼魚先正,係廢蛇面前,仲有係奧脫福封王,有幾大意義
XABI 發表於 2016-4-26 15:12

呢個可能性同尋晚TOT和波差唔多
作者: rx78_nt-1    時間: 2016-4-26 16:52

其實係未車仔打敗熱刺,禁李城就可以封王?
fireeye 發表於 2016-4-26 15:49



   

YES
作者: john1022    時間: 2016-4-26 18:25

回覆  john1022

由早几輪到季尾,毎輪都係李先打熱刺後打.
列隊歡迎冠軍隊係咪剩係英超先有? 唔見法甲列隊 ...
skw 發表於 2016-4-26 11:58


賽程開季已排好,咁橋姐。
列隊呢樣好似真係得英超有喎
作者: john1022    時間: 2016-4-26 18:28

預測下輪曼聯贏李城,車仔和熱刺.....

如有雷同,有怪莫怪
作者: skw    時間: 2016-4-27 06:06

本帖最後由 skw 於 2016-4-27 06:09 編輯
最快封王得兩條路
一系下場李斯特win
一系熱刺輸
find72 發表於 2016-4-26 15:52


仲有第三條路,
就係下場賽事两隊都嬴或两隊都輸或两隊都各自打和.
李城都可以奪冠.

.
作者: fireeye    時間: 2016-4-27 09:38

唔洗計禁多啦。只要車仔打敗熱刺就李城輸晒都赢。
作者: fireeye    時間: 2016-4-27 09:40

下場大家一定要睇李城封皇。
作者: find72    時間: 2016-4-27 12:49

下場大家一定要睇李城封皇。
fireeye 發表於 2016-4-27 09:40


   星期日9點
仲返緊工無得睇
作者: Cartesius    時間: 2016-4-27 15:23

下場大家一定要睇李城封皇。
fireeye 發表於 2016-4-27 09:40 AM



希望今場唔好成定局住
下場先成定局
留返尾場車仔列隊迎接李城
作者: find72    時間: 2016-4-27 15:57

希望今場唔好成定局住
下場先成定局
留返尾場車仔列隊迎接李城
Cartesius 發表於 2016-4-27 15:23


    你好狠毒
作者: liok    時間: 2016-4-27 16:01

希望今場唔好成定局住
下場先成定局
留返尾場車仔列隊迎接李城
Cartesius 發表於 2016-4-27 15:23



    列隊迎接只是一場的嗎? 如果這周封王就尾場唔駛列隊的?
作者: find72    時間: 2016-4-27 20:34

列隊迎接只是一場的嗎? 如果這周封王就尾場唔駛列隊的?
liok 發表於 2016-4-27 16:01


    好似會即場比杯佢 好似
作者: skw    時間: 2016-4-28 02:11

.

下場開始,隻杯就跟住李走.

.
作者: XABI    時間: 2016-4-28 16:53

英超杯係奧脫福係咪第一次非曼魚拎
曼城反cup果季記得係最後果場曼魚好似係作客
作者: liok    時間: 2016-4-29 20:45

其實都唔好佢下場贏到曼聯, 但未致於好似馬會咁睇到好似佢係護級球隊咁
不過都希望佢地可以返主場就拎杯吧
作者: fireeye    時間: 2016-4-29 21:49

好緊張啊.仲有一日咋.
作者: find72    時間: 2016-5-1 16:03

再提一次
今晚要返工無得見證
可能系歷史的一刻
作者: find72    時間: 2016-5-1 20:57

仲有幾分鐘 開波啦
馬會一直落飛
由開盤4倍到而家3.45 好緊張呀
作者: find72    時間: 2016-5-1 21:14

獌 1:0
作者: find72    時間: 2016-5-1 21:24

追和1:1
作者: C-Leung    時間: 2016-5-1 21:41

做乜今場冇華dee o既
前一場佢兩黃一紅,理應停一場only
上場坐左波監今場照計應該復出架
作者: liok    時間: 2016-5-1 21:50

本帖最後由 liok 於 2016-5-1 23:40 編輯
做乜今場冇華dee o既
前一場佢兩黃一紅,理應停一場only
上場坐左波監今場照計應該復出架 ...
C-Leung 發表於 2016-5-1 21:41



    果場2黃1紅之後佢罵球証, 追停1場
作者: C-Leung    時間: 2016-5-1 22:17

回覆 93# liok


咁魯莽呀
作者: find72    時間: 2016-5-1 22:33

仲未有新比數
作者: find72    時間: 2016-5-1 22:56

睇落要等埋今晚車仔果場
作者: liok    時間: 2016-5-1 22:57

ft 1:1, 今晚熱贏唔到車就封王
作者: XABI    時間: 2016-5-1 23:03

轟仔又決定邊隊係冠軍
尋晚阿記贏,依場曼魚和,得返3場應該好難上前4
除非雲膠又發波瘟失分
作者: liok    時間: 2016-5-1 23:07

ft 1:1, 今晚熱贏唔到車就封王
liok 發表於 2016-5-1 22:57


    忘了車仔果場聽晚先打, 仲要打零晨3點
作者: find72    時間: 2016-5-1 23:15

忘了車仔果場聽晚先打, 仲要打零晨3點
liok 發表於 2016-5-1 23:07


    我都記錯 事實系聽晚





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2