Board logo

標題: 拜人德甲你玩哂啦... [打印本頁]

作者: asimo    時間: 2014-1-5 03:49     標題: 拜人德甲你玩哂啦...

本帖最後由 asimo 於 2014-1-5 03:54 編輯

買埋利暈...
http://espnfc.com/news/story/_/i ... igns-bayern?cc=4716
作者: HKZO2    時間: 2014-1-5 03:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asimo    時間: 2014-1-5 04:01

本帖最後由 asimo 於 2014-1-5 04:05 編輯

連拜仁官網都出左news, 應該係真啦
http://www.fcbayern.de/en/news/news/2014/press-release-040114.php

不過利暈下半季仲會留係蜜蜂仔, 會唔會"HEA"踢架
依招真係毒

上年已經話轉會去拜仁,仲話傾好晒,點知冇左件事...今次係真啦掛
HKZO2 發表於 2014-1-5 03:54

作者: ginastar    時間: 2014-1-5 10:18

BVB真係, 1蚊轉會費都冇得收
作者: yen10cn    時間: 2014-1-5 12:06

何謂無恥?拜仁好實在咁話比人地聽咩叫買冠軍
作者: bbyubb    時間: 2014-1-5 17:02

雖然拜仁依家全球最強, 不過其實班球星可以出國, 唔明
作者: ~Mars~    時間: 2014-1-5 22:40

何謂無恥?拜仁好實在咁話比人地聽咩叫買冠軍
yen10cn 發表於 2014-1-5 12:06


一個仙Transfer fee都無俾,點算係買呢
作者: karl0711    時間: 2014-1-6 10:51

多毛毛算賣星賺班費姐
其實皇馬同巴塞做既野差唔多
作者: asimo    時間: 2014-1-6 12:19

本帖最後由 asimo 於 2014-1-6 12:26 編輯

免費喎
http://hk.news.yahoo.com/%E5%88% ... 202600421--spt.html

如果想賺班費舊年仲有錢收果陣就放左啦
何況佢舊年入到歐聯決賽, 財政上照計應該不會太嚴竣掛...

多毛毛算賣星賺班費姐
其實皇馬同巴塞做既野差唔多
karl0711 發表於 2014-1-6 10:51

作者: ginastar    時間: 2014-1-6 12:34

利雲堅持去拜仁, 點都唔會放, 去其他國家, 上年就成事了
作者: dieago    時間: 2014-1-6 21:57

季季如事, 國家徴召就寫醫生紙免役, 巨地高層真系





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2