作者: asimo 時間: 2014-1-5 03:49 標題: 拜人德甲你玩哂啦...
本帖最後由 asimo 於 2014-1-5 03:54 編輯
買埋利暈...
http://espnfc.com/news/story/_/i ... igns-bayern?cc=4716
作者: HKZO2 時間: 2014-1-5 03:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: asimo 時間: 2014-1-5 04:01
本帖最後由 asimo 於 2014-1-5 04:05 編輯
連拜仁官網都出左news, 應該係真啦
http://www.fcbayern.de/en/news/news/2014/press-release-040114.php
不過利暈下半季仲會留係蜜蜂仔, 會唔會"HEA"踢架
依招真係毒
作者: ginastar 時間: 2014-1-5 10:18
BVB真係, 1蚊轉會費都冇得收

作者: yen10cn 時間: 2014-1-5 12:06
何謂無恥?拜仁好實在咁話比人地聽咩叫買冠軍
作者: bbyubb 時間: 2014-1-5 17:02
雖然拜仁依家全球最強, 不過其實班球星可以出國, 唔明
作者: ~Mars~ 時間: 2014-1-5 22:40
一個仙Transfer fee都無俾,點算係買呢

作者: karl0711 時間: 2014-1-6 10:51
多毛毛算賣星賺班費姐
其實皇馬同巴塞做既野差唔多
作者: asimo 時間: 2014-1-6 12:19
本帖最後由 asimo 於 2014-1-6 12:26 編輯
免費喎
http://hk.news.yahoo.com/%E5%88% ... 202600421--spt.html
如果想賺班費舊年仲有錢收果陣就放左啦
何況佢舊年入到歐聯決賽, 財政上照計應該不會太嚴竣掛...
作者: ginastar 時間: 2014-1-6 12:34
利雲堅持去拜仁, 點都唔會放, 去其他國家, 上年就成事了
作者: dieago 時間: 2014-1-6 21:57
季季如事, 國家徴召就寫醫生紙免役, 巨地高層真系

