作者: kooching1875 時間: 2010-4-21 10:30 標題: 歐聯四強首回合 (國米/巴塞) 精華片段 (廣東話版)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skywong 時間: 2010-4-21 10:56
ahha 賽前我好worry架...甘多年inter都入唔到final....
今年有摩連奴 真係對佢有好大寄望 !
作者: happy_gemini 時間: 2010-4-21 12:20
搭咁長途車真係好大影響...
其實巴塞應該可以要求延期, 唔知點解唔咁做...
唔通真係覺得自己超晒班, 就算有咁嘅影響都可以贏?
作者: ~Mars~ 時間: 2010-4-21 12:52
有幾長途呀…仲要係火車
作者: Inspire 時間: 2010-4-21 13:04
回復 4# ~Mars~
not bus?
作者: happy_gemini 時間: 2010-4-21 14:19
可能你未試過... 不過我真係試過...
代表公司留大陸同上面分公司比賽, 賽前一日成隊人搭火車到深圳再轉旅遊巴(公司租嘅包車)坐2.x個鐘到廣洲... 到酒店check-in, 安頓一下然後食晚飯, 跟住就番房休息, 第二日一早起身食完早餐, 做下熱身... 諗住都冇乜嘢, 不過打落好明顯成隊人都唔係好狀態(賽後大家都認同)...
作者: yiufai1988 時間: 2010-4-21 14:26
14個鐘巴士
不過呢場真係比戰術上擊倒...
為有期望返魯營冇咁樣o既球証+自己踢返好d

作者: Inspire 時間: 2010-4-21 15:04
粗字為重點
希望唔好唔記得上年既奧維堡
作者: yws 時間: 2010-4-21 17:42
馬干好慘........
作者: chericky 時間: 2010-4-21 17:50
yes. can see the tooth...
作者: c23 時間: 2010-4-21 18:03
我都係呀!! ching都係國米fans?
希望馬干冇乜野la..
辛尼迪真係幾堅!
作者: yiufai1988 時間: 2010-4-21 18:47
我成個post都係重點囉...
唔好抽水啦...
作者: Inspire 時間: 2010-4-21 19:08
唔好搵藉口啦,輸唔起
作者: yiufai1988 時間: 2010-4-21 19:41
你睇下我個post第二句咪服左
我有咩得罪左你?如果有講聲sorry~
唔想再同你嘈什麼
作者: cs_csw 時間: 2010-4-21 19:54
last goal 無offside 咩?
作者: 食色性也 時間: 2010-4-21 22:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: T-o-Y 時間: 2010-4-22 00:26
回復 16# 食色性也
第二回合...如果國米玩死守戰術...巴塞就
作者: Laputa 時間: 2010-4-22 00:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 極臭~羽毛筆 時間: 2010-4-22 13:06
搞掂沙維,成支巴塞冇一半功力,唯有恩尼斯達主場做雷霆救兵

