Board logo

標題: 阿仙奴支持區 (阿仙奴fans請入) [打印本頁]

作者: jackchan527    時間: 2009-5-5 11:03     標題: 阿仙奴支持區 (阿仙奴fans請入)

支持阿仙奴在歐聯四強次回合主場技術擊性倒曼聯.

阿仙奴優勢:
1) 曼聯上仗英超對米堡無收起大部份主力, 相反阿仙奴作客樸茨茅夫收起大部分主力.
2) 阿仙奴自搬入酋長球場後, 三年來歐聯在主場未輸過.
作者: ccck2004    時間: 2009-5-5 11:11

2) 阿仙奴自搬入酋長球場後, 三年來歐聯在主場未輸過.

但佢地今場係一定要贏

加油,兵工廠,擊敗紅魔入決賽
作者: lauyu2001hk    時間: 2009-5-5 11:14

小小地2粒
作者: bigandy04    時間: 2009-5-5 12:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 極臭~羽毛筆    時間: 2009-5-5 13:01

原帖由 jackchan527 於 2009-5-5 11:03 發表
支持阿仙奴在歐聯四強次回合主場技術擊性倒曼聯.

阿仙奴優勢:
1) 曼聯上仗英超對米堡無收起大部份主力, 相反阿仙奴作客樸茨茅夫收起大部分主力.
2) 阿仙奴自搬入酋長球場後, 三年來歐聯在主場未輸過.
唔係嘛, 起碼收左5個主力

( 我唔係曼fan )
作者: 水藍    時間: 2009-5-5 13:59

情況唔樂觀...
阿記好耐冇贏過最魚了...
作者: sniperX    時間: 2009-5-5 14:04

原帖由 lauyu2001hk 於 2009-5-5 11:14 發表
小小地2粒


Depends on opponent, will be three more for MU..

[ 本帖最後由 sniperX 於 2009-5-5 14:04 編輯 ]
作者: longhair_hk    時間: 2009-5-5 14:06

支持阿仙奴
作者: punkpanda    時間: 2009-5-5 17:18

兩隊我都 Like (基本上係強隊我都 Like) ,
只要佢兩隊打番場好波我睇就 OK ~~
作者: 食色性也    時間: 2009-5-5 17:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PaTT    時間: 2009-5-5 18:24

原帖由 水藍 於 2009-5-5 13:59 發表
情況唔樂觀...
阿記好耐冇贏過最魚了...

聯賽主場贏曼聯2-1
作者: kenki    時間: 2009-5-5 18:40

Support but worry:funk:
作者: neighborless    時間: 2009-5-5 18:55

支持亞記
作者: hkepckk    時間: 2009-5-5 18:56

撐硬arsenal
作者: cyberx131    時間: 2009-5-5 19:00

support arsenal.......
作者: Man X 690    時間: 2009-5-5 19:28

原帖由 kenki 於 2009-5-5 18:40 發表
Support but worry:funk:

我都係
撐就撐緊,不過有d擔心
作者: 小麒麟    時間: 2009-5-5 19:36

我都好擔心....阿仙奴冇防中
作者: 水藍    時間: 2009-5-5 20:00

豬達出唔出到??
作者: rousanu    時間: 2009-5-5 20:12

support arsenal win 4:2!!
作者: 水藍    時間: 2009-5-5 20:16

Arsenal (from): Almunia, Sagna, Toure, Djourou, Gibbs, Nasri, Song, Fabregas, Walcott, van Persie, Adebayor, Fabianski, Denilson, Silvestre, Diaby, Eboue, Bendtner, Ramsey.

Man Utd (from): Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Rafael, Neville, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Ronaldo, Anderson, Fletcher, Carrick, Scholes, Nani, Park, Giggs, Rooney, Tevez, Berbatov.

希望阿記早段先入一粒 !!
但結果反反相反=.=
作者: 小麒麟    時間: 2009-5-5 20:16

原帖由 水藍 於 2009-5-5 20:00 發表
豬達出唔出到??

有事但一個中堅出到都唔會出佢啦
作者: NIKONFANS    時間: 2009-5-5 22:20

擊敗紅魔入決賽.......
作者: 法比嘉輝    時間: 2009-5-5 23:30

我要睇阿仙奴vs巴塞
作者: XABI    時間: 2009-5-5 23:37

高登巴公公發功,阿記無走雞

[ 本帖最後由 XABI 於 2009-5-5 23:37 編輯 ]
作者: wl    時間: 2009-5-6 02:55

唉.......只可以講可憐
作者: 水藍    時間: 2009-5-6 09:37

原帖由 水藍 於 2009-5-5 20:16 發表
Arsenal (from): Almunia, Sagna, Toure, Djourou, Gibbs, Nasri, Song, Fabregas, Walcott, van Persie, Adebayor, Fabianski, Denilson, Silvestre, Diaby, Eboue, Bendtner, Ramsey.

Man Utd (from): Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Rafael, Neville, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Fabio, Ronaldo, Anderson, Fletcher, Carrick, Scholes, Nani, Park, Giggs, Rooney, Tevez, Berbatov.

希望阿記早段先入一粒 !!
但結果反反相反=.=

it came ture....
作者: Riquelme    時間: 2009-5-6 09:53

輸左
作者: cyberx131    時間: 2009-5-6 10:40

要買防中..后防要番D好野..不要一味玩細佬..來番D老野...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2