Board logo

標題: 荷蘭訂定去南非既機票都得... [打印本頁]

作者: wl    時間: 2009-3-29 12:47     標題: 荷蘭訂定去南非既機票都得...

大超班......四戰全win 成12 分
第二, 三既 冰島同蘇格蘭都係得果四分.......
點可能追到...
作者: XABI    時間: 2009-3-29 13:45

冰島如果有當年top fit既古裝人仲有睇頭既,依家
葡萄牙果組先好睇 隨時出唔到線
作者: MACfinity    時間: 2009-3-29 17:03

原帖由 wl 於 2009-3-29 12:47 發表
大超班......四戰全win 成12 分
第二, 三既 冰島同蘇格蘭都係得果四分.......
點可能追到...

看來會是首支出線的歐洲球隊了,
不過荷蘭次次外圍賽也是輕鬆過關的。
作者: ~狄雲~    時間: 2009-3-29 20:19

原帖由 MACfinity 於 2009-3-29 05:03 PM 發表

看來會是首支出線的歐洲球隊了,
不過荷蘭次次外圍賽也是輕鬆過關的。

以前個幾次外圍賽
野野抽中top fit的捷克
邊有得輕鬆
作者: player23    時間: 2009-3-29 20:43

原帖由 XABI 於 2009-3-29 13:45 發表
冰島如果有當年top fit既古裝人仲有睇頭既,依家
葡萄牙果組先好睇 隨時出唔到線

基羅斯
搵返大菲把啦
作者: MACfinity    時間: 2009-3-31 04:25

原帖由 ~狄雲~ 於 2009-3-29 20:19 發表

以前個幾次外圍賽
野野抽中top fit的捷克
邊有得輕鬆

雖然係,但都沒甚麼風浪。
而且比起決賽週成績好一大截 (情況跟早年的西班牙差不多)
作者: ruudwai    時間: 2009-4-1 11:08

始終後防唔得, 入到決賽周都好難打
作者: wl    時間: 2009-4-2 18:14

欠果一分.....先出線.....下場幾時踢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2