作者: wl 時間: 2009-3-29 12:47 標題: 荷蘭訂定去南非既機票都得...
大超班......四戰全win 成12 分
第二, 三既 冰島同蘇格蘭都係得果四分.......
點可能追到...
作者: XABI 時間: 2009-3-29 13:45
冰島如果有當年top fit既古裝人仲有睇頭既,依家
葡萄牙果組先好睇
作者: MACfinity 時間: 2009-3-29 17:03
看來會是首支出線的歐洲球隊了,
不過荷蘭次次外圍賽也是輕鬆過關的。
作者: ~狄雲~ 時間: 2009-3-29 20:19
以前個幾次外圍賽
野野抽中top fit的捷克
邊有得輕鬆
作者: player23 時間: 2009-3-29 20:43
基羅斯
搵返大菲把啦
作者: MACfinity 時間: 2009-3-31 04:25
雖然係,但都沒甚麼風浪。
而且比起決賽週成績好一大截 (情況跟早年的西班牙差不多)
作者: ruudwai 時間: 2009-4-1 11:08
始終後防唔得, 入到決賽周都好難打
作者: wl 時間: 2009-4-2 18:14
欠果一分.....先出線.....下場幾時踢

