Board logo

標題: 抽插得多就梗係會損, 點做好? [打印本頁]

作者: hhsolomon    時間: 2022-3-5 17:04     標題: 抽插得多就梗係會損, 點做好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b-29    時間: 2022-3-5 17:21

tf 卡 好平姐
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-5 17:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-3-5 18:37

張 tf card 如果日日出街都由 laptop 抽出, 插入平板, 番屋又抽出又插入,
兩個洞一張card 都怕損傷.

如何 ...
hhsolomon 發表於 2022-3-5 17:04

長期張卡裝入card reader

乜機都經card reader讀

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-5 19:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-3-5 20:08

回復 kofz
duet 3i lenovo
win10 tab only dual usb c.

如果dual a 就ok

via HKEPC Reader for Android ...
hhsolomon 發表於 2022-3-5 19:17

你可以用雙頭/usb-c card reader

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: card_captor    時間: 2022-3-6 15:28

回復 kofz
duet 3i lenovo
win10 tab only dual usb c.

如果dual a 就ok

via HKEPC Reader for Android ...
hhsolomon 發表於 5/3/2022 19:17



    用OTG轉插.
作者: freefdhk    時間: 2022-3-6 17:50

其實張卡金手指損傷. 你都仲可以焊線幫佢駁線解決救資料.
如果係張卡都折斷埋果種就真係無得輕鬆解決。

如果張卡要長插係部平板內置卡位.做唔到長期係個cardreader 既話.
直接係部平板到send 去電腦就算. (ftp / smb / nas / cloud / webdav 總有一款岩用)
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 12:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk    時間: 2022-3-7 12:20

之前試過有幾個copy,
手多在 2nd copy edit file,
之後亂哂,
所以以后只edit 1st working copy. ...
hhsolomon 發表於 2022-3-7 12:09



寫 script 係鏡像返個目的地. 就不會亂. 不過大前題你要有 長開既電腦做server / nas 做server.
經 cloud 就一定慢.

如果每日只係多幾gb 野應該唔會太花時間.
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 12:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-3-7 13:42

咁d port 會損lor.
hhsolomon 發表於 2022-3-7 12:08

你部手機你觀賞用

充電咪又係要插線

唔通你全用全線充?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: card_captor    時間: 2022-3-7 14:04

本帖最後由 card_captor 於 2022-3-7 14:06 編輯

幾多年前, 我估2015, 定16年左右o係台灣訂磁能線, 點知充壞咗部 Asus tablet
但當時充iPhone又無事, 不過保險啲我掉哂d磁能線
試過唔記得帶返公司咪又係要抆粒嘢出來用線充電

不過管理 files 好煩, 我day 1就用 cloud

屋企人用緊部 iPad2 (淨係用來睇報紙), 呢10年日日都用線充電個port都無事, Apple好勁
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b-29    時間: 2022-3-7 14:29

本帖最後由 b-29 於 2022-3-7 14:30 編輯
中國野會進步架, 你估個個好似美國咁會發霉咩.

中華威wu!
hhsolomon 發表於 2022-3-7 14:26



    又不能咁講  好多电子野專利系美国  剩系專利税  大陸每件电子產品付费不少

不過 大陸可以将產品售价下降是对消费者系好事
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b-29    時間: 2022-3-7 14:31

"東升西降", 不過 windows source code 真係好難搞.
hhsolomon 發表於 2022-3-7 14:30



    电子嶺域  東升西降  仲系个夢  
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-3-7 14:38

你知唔知世界最大IC 代工是中國公司? 中國台灣積體電路
hhsolomon 發表於 2022-3-7 14:32

但點解你講既中國芯片公司


唔幫華為生產芯片

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: b-29    時間: 2022-3-7 14:39

你知唔知世界最大IC 代工是中國公司? 中國台灣積體電路
hhsolomon 發表於 2022-3-7 14:32



    代工嘛!人哋卑你做  又唔系你自主研发  随时冇得做
作者: javacomhk    時間: 2022-3-7 14:41

git version control 同 push pull 囉,改嘅 file 少 push pull 都唔使好耐啫。
作者: b-29    時間: 2022-3-7 14:43

git version control 同 push pull 囉,改嘅 file 少 push pull 都唔使好耐啫。
javacomhk 發表於 2022-3-7 14:41



    好心用中文喇!
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-7 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2022-3-7 15:23

民用野政府唔管ga wor
hhsolomon 發表於 2022-3-7 14:43

好一句政府唔管

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: javacomhk    時間: 2022-3-8 07:16

好心用中文喇!
b-29 發表於 2022-3-7 14:43



    呢啲係git指令黎,無中文架,唔識咪算囉。
作者: 樹下乘涼    時間: 2022-3-8 18:25

講真...如果怕成日插壞好簡單...唔好插.....如果唔係..死症...冇必要出POST
你插USB又怕壞..插卡又怕壞...咁最簡單...


用延長線...再插讀卡器...條線就以後都唔拔..咪唔會壞
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-8 19:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: card_captor    時間: 2022-3-8 19:52

講真...如果怕成日插壞好簡單...唔好插.....如果唔係..死症...冇必要出POST
你插USB又怕壞..插卡又怕壞... ...
樹下乘涼 發表於 8-3-2022 18:25

其實我認真諗咗幾分鐘,除咗 cloud 真係無 solution,所以我10年前已用 cloud  

除非係執相剪片呢啲下下幾百GB cloud唔到,否則文書處理,寫下 notes 而家用 cloud 真係無敵,公司都買哂M365,學生用又免費。
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-8 20:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-8 20:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: card_captor    時間: 2022-3-8 20:21

本帖最後由 card_captor 於 2022-3-8 20:23 編輯
回復 card_captor

你cloud有冇encryption 先?

底褲都比人看埋就算了

利:有無限cloud+encryprion, 但wi ...
hhsolomon 發表於 8-3-2022 20:18



    我用公司M365,唔知storage 有幾多,反正係公司嘢乜都save落去,爆 quota先算。

屋企就用 QNAP NAS 不過唔會出街。

至於相機食先的垃圾相就用 google。
作者: miuup    時間: 2022-3-8 20:57

抽插得多就梗系会损,但長期唔插,再插讀唔數據,可以如何處理?
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-8 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hhsolomon    時間: 2022-3-8 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2