標題: 無人出8"wintab, 得大陸廠出, 想唔支持佢都唔得. [打印本頁]
作者: ssseptember 時間: 2019-5-1 18:09 標題: 無人出8"wintab, 得大陸廠出, 想唔支持佢都唔得.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jj999c 時間: 2019-5-2 12:43
少於$1000:
800, 中栢, pipo, wmp
尼d 行atom 8350, benchmark 1000分, 好鬼慢
但3xx g , 好方便拎, 手又吾太倦
