Board logo

標題: 無人出8"wintab, 得大陸廠出, 想唔支持佢都唔得. [打印本頁]

作者: ssseptember    時間: 2019-5-1 18:09     標題: 無人出8"wintab, 得大陸廠出, 想唔支持佢都唔得.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jj999c    時間: 2019-5-2 12:43

少於$1000:
800, 中栢, pipo, wmp

尼d  行atom 8350,  benchmark  1000分,   好鬼慢

但3xx g , 好方便拎, 手又吾太倦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2