Board logo

標題: 有部平版電池脹左~ [打印本頁]

作者: idler    時間: 2018-5-22 22:30     標題: 有部平版電池脹左~

有乜野可以拆出來仲有用?


作者: b-29    時間: 2018-5-23 10:08

不要乱拆,电池会爆炸。
作者: patrickwong55    時間: 2018-5-23 10:30

我都有部平版電池脹左,淘左塊代用電池使用中,未覺有問題,不過塊發脹電池就唔知點處理.
作者: asp123    時間: 2018-5-23 16:20

我都有部平版電池脹左,淘左塊代用電池使用中,未覺有問題,不過塊發脹電池就唔知點處理. ...
patrickwong55 發表於 2018-5-23 10:30



   自己換難嗎?
THANKS.
作者: patrickwong55    時間: 2018-5-23 16:35

自己換難嗎?
THANKS.
asp123 發表於 2018-5-23 16:20



    不難,但當然要有小小電子常識.....
作者: makeedee    時間: 2018-5-28 16:10

先前先有位人兄亂攪整爆粒電
你去深圳整算la
作者: idler    時間: 2018-5-28 17:05

回覆 6# makeedee


    拆出來不會爆吧
作者: Dante    時間: 2018-5-28 22:35

回覆  makeedee


    拆出來不會爆吧
idler 發表於 2018-5-28 17:05



    (1)用工具撬, 如果驚就盡量避免用手掂
    (2)過程中, 絕對唔好篤穿個電





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2