作者: idler 時間: 2018-5-22 22:30 標題: 有部平版電池脹左~
有乜野可以拆出來仲有用?

作者: b-29 時間: 2018-5-23 10:08
不要乱拆,电池会爆炸。
作者: patrickwong55 時間: 2018-5-23 10:30
我都有部平版電池脹左,淘左塊代用電池使用中,未覺有問題,不過塊發脹電池就唔知點處理.
作者: asp123 時間: 2018-5-23 16:20
自己換難嗎?
THANKS.
作者: patrickwong55 時間: 2018-5-23 16:35
不難,但當然要有小小電子常識.....
作者: makeedee 時間: 2018-5-28 16:10
先前先有位人兄亂攪整爆粒電
你去深圳整算la
作者: idler 時間: 2018-5-28 17:05
回覆 6# makeedee
拆出來不會爆吧
作者: Dante 時間: 2018-5-28 22:35
(1)用工具撬, 如果驚就盡量避免用手掂
(2)過程中, 絕對唔好篤穿個電

