作者: ncarleton 時間: 2018-2-19 10:35 標題: 無希望放PC入口袋了. GPD win2 成 6吋, 9.9 cm 闊?!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HAKAIDER 時間: 2018-2-19 10:55
同3DS LL 差唔外........................
除平版 / 變形機外都仲有市場空間嘅
始終有人真係要用windows 機外出工作or 旅行用
作者: ncarleton 時間: 2018-2-19 12:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HAKAIDER 時間: 2018-2-19 12:47
GPD win2 仲有實體Keybroad / Analogy 搖桿作賣點
不過今次重點係部機好似又厚左 (2.5mm)
放褲袋一定無望了
作者: kofz 時間: 2018-2-19 21:57
GPD win2 仲有實體Keybroad / Analogy 搖桿作賣點
不過今次重點係部機好似又厚左 (2.5mm)
放褲袋一定無望 ...
HAKAIDER 發表於 2018-2-19 12:47
換大左粒電?
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: mcdull 時間: 2018-2-20 16:02
GPD win2 仲有實體Keybroad / Analogy 搖桿作賣點
不過今次重點係部機好似又厚左 (2.5mm)
放褲袋一定無望 ...
HAKAIDER 發表於 2018-2-19 12:47
2.5 mm ... 兩張信用卡咁薄.. 掂呀..
作者: shark1971hk 時間: 2018-2-20 16:22
162×99×25mm
mm 喎大佬
你想打橫袋落褲袋?
作者: kit0072 時間: 2018-2-20 16:38
電池大左,但因為使用 M3 CPU,電量用多左,使用時間和WIN1差不多。
另外機身變厚的主因,是因為使用風扇散熱,不同WIN1好像做做樣子的散熱.
內置一把強而有力的風熱直接吹著CPU.
https://www.youtube.com/watch?v=a037WWyveUE
作者: Mtube 時間: 2018-2-21 12:08
睇佢個樣, 一係長期降頻, 一係辣手......
作者: aumeilo 時間: 2018-2-21 16:46
win 1都有風扇
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-2-21 17:37
成部遊戲機樣,真係唔知點帶佢出去見人
作者: Mtube 時間: 2018-2-21 21:02
呢部真係for gaming
for business 買返pocket
作者: kit0072 時間: 2018-2-24 01:41
本帖最後由 kit0072 於 2018-2-24 02:03 編輯
(圈住的地方沒有特別意思,圖片從網絡找來)
國內的部份內測人員評測說,機體發熱燙手,
但一般擁有1代的人,都會說WIN2散熱良好,未必做到長期不降頻,只少不會辣手。
如果1代是暖手蛋,2代就是熱風機 (吹出來的風都是曖的)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2043505&k=9718c2b8e8539a9500a4599a55b59479&t=1782200571&sid=upzyUMwVot

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2043506&k=61cfe792326e88727afc7757c3644a50&t=1782200571&sid=upzyUMwVot



