Board logo

標題: 今日諗住去trade in 部 iPad....... [打印本頁]

作者: mangogarywong    時間: 2017-9-3 11:54     標題: 今日諗住去trade in 部 iPad.......

邊間就唔講啦,
佢check機話條邊"界手", 所以要減250蚊.
作者: gpad3    時間: 2017-9-3 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 044003    時間: 2017-9-3 16:21

唔講邊間咁開post黎有咩意思
作者: gpad3    時間: 2017-9-3 16:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: b-29    時間: 2017-9-3 18:15

是否衞餸!
作者: ar_weng    時間: 2017-9-4 15:19

感覺在網上, 好似hkepc 呢度或者dcfever之類賣二手的專欄, D買家唔會太挑釁
作者: mangogarywong    時間: 2017-9-5 17:51

本帖最後由 mangogarywong 於 2017-9-5 17:53 編輯

之後去返apple store trade in了, 大家如果要trade ipad都係去返apple store好啲。

藍精靈都有check機, 仲要係兩個人check, 但係都冇話部機 介手喎, 仲話我部機用得咁新淨, 好少見。

重點係apple個價trade得仲高過之前嗰間, 一蚊都冇扣過。 藍精靈仲要全程笑面迎人, 之前嗰間一聽到我話唔trade即刻去sell第二個客了。

可能apple大公司資源真係多啲, 搵食艱難,我諗之後都唔會再麻煩呢間舖頭啲sales。

via HKEPC Reader for Android
作者: tuyylihk    時間: 2017-9-5 17:53

間野綠色招牌

之後去返apple store trade in了, 大家如果要trade ipad都係去返apple store好啲。

藍精靈 ...
mangogarywong 發表於 2017-9-5 17:51

藍精靈(話時話而家仲係藍咩我記得好似又轉左)CHECK機冇咁嚴格
有少少刮花或者撞凹都唔會理...

iPad本身二手價基準就低,去蘋果trade真係好大機會仲箸數
不過前提係你要諗住係ARS買返野
作者: kiroppi    時間: 2017-9-5 18:13

不如講下邊間話你部樹介手啦
作者: holymoon    時間: 2017-9-5 19:44

佢話介手, 你話唔介咪得囉。
佢trade 高過apple 幾多先?
作者: x25830    時間: 2017-9-6 01:49

我以前就做過大鋪Sales,你地唔明,如果收一部trade in機,etc.外觀及功能有問題,自己係要跌錢,唔同藍精靈,apple store就算你收到有問題既機,都係公司食,,,你可以想像下,每個月因為check錯機而跌千幾兩千蚊既心情係點樣,,唔係sales挑剔,係背後既二手公司挑剔,佢地可以用多理由扣番sales既錢,,你話可以點做,,小小界手,,當唔睇唔到有咩問題姐??問題係到時要自己食番,,啲大鋪搞trade in,,表面多個服務,實際上背後因為check錯機等等既問題,賠款全部轉嫁落sales到,大鋪實好想啲客trade,,但係sales難做,又無人知,,係咪,比人扣錢一定唔開心架啦,,價唔岩咪算囉,,第2度高啲咪放比出面囉,,你調番轉啊,,面對跌錢同彈客,,你都識揀啦
作者: administrator~    時間: 2017-9-6 13:41

我以前就做過大鋪Sales,你地唔明,如果收一部trade in機,etc.外觀及功能有問題,自己係要跌錢,唔同藍精靈,app ...
x25830 發表於 2017-9-6 01:49

既然咁委屈
唔好做喇

via HKEPC Reader for Android
作者: 孤兒仔    時間: 2017-9-6 14:09

iPAD區係呢邊啊師兄
作者: DoraemonKing    時間: 2017-9-6 21:22

之前去胃遜問價
個SALES都直接報個扣左花邊個價出黎..
佢都話好難會有唔花..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2