作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 03:41 標題: CHUWI HIBOOK 開箱
本帖最後由 ramonmak 於 2016-7-8 00:25 編輯
淘寶真係唔好上咁多 好容易又買野
原本諗住細細部平板行WINDOWS幾得意 而且國產機又咁平就買部黎當玩具玩下
而家直接買黎取代家中NOTEBOOK
第一部入既係ONDA V820W DUAL OS
一開始都幾有心機玩 但用左一排覺得個MON太細 而且個面又膠又唔夠清
加上都幾熱 用得耐會LAG 拆機加左銅片好左少少 但換黎既係機背盪手
於事放鬼左佢入過部
今次要買部大MON 加 金屬機身 一來令仔D (用既意慾都高D
本來CHUWI部H12 618活動 做1449送KB 已經心郁郁 點知諗多兩諗 過鬼左時間變左hi auntie
前排見佢部HIBOOK 又有活動1089送KB 就狗沖左
廢話講完可以開箱
官方店唔肯用順風直寄俾我 只好掉去集運 好彩無不愉快事情發生 3日後收貨
機加KB

配件得火牛加條TYPE C線

太心急合左體了 做工好好

機身同KB周圍都有磨邊 好令仔


左至右TF卡SLOT, TYPE C, MICRO USB,MICRO HDMI, 耳機

連個TOUCHPAD 4邊都磨埋 外觀滿分

開機
WINDOWS先 有繁中
Z8300, 4GB RAM, 64BIT OS

仲有31GB容量可用

更新左個DEFENDER先

到ANDROID 都有繁中 好乾淨無大陸APP 有GOOGLE PLAY 咩都唔洗搞就玩得


YOUTUBE 播MV 1080P好順

今次呢部機一洗國產機又膠又馬虎既感覺, 做工好之餘 個BIOS都寫得唔錯 無再遇到轉OS卡住要REBOOT, 而且兩個OS都無垃圾軟件
個MON都幾清 玻璃面 同我上一部國產機觸感有提升
KB左右各有一個標準USB2.0 唔洗再釣住條OTG
全金屬機身加磨邊 外貌討好
但個KB仲重過部機 合左體都幾聚手
個MON唔係全貼合 係側邊睇會見到中間有空隙
觸控反應始終無大廠咁好
其他暫時滿意
補充:
個KB幾好打
係WINDOWS 裝PROGRAM 上網 一個鐘用左19%電 粒電都應該頂到4個鐘多D
始終EMMC既效能有限 裝PROGRAM果時有D LAG
內置SPEAKER好差 唔好太認真
插耳機竟然無電流聲
測試:
用OTG線插MICRO USB駁2.5"SSD 過野有40MB/S

YOUTUBE 4K DEMO 順暢


WOW

720P ALL LOW有20FPS 唔去多人地方都叫可玩

作者: hellohihello 時間: 2016-7-7 07:35
官方集運全都禁我運送電腦器材。
想請教你是使用那個私集運,能順利運平板電腦到香港收貨?
作者: heiko 時間: 2016-7-7 09:36
1089送KB 係吾錯 ! :>
作者: hahakei 時間: 2016-7-7 09:57
點解仲未有板用z8700
via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2 時間: 2016-7-7 10:42
等緊HIBOOK PRO,2K全貼合MON
作者: taxman123 時間: 2016-7-7 12:09
連KB,比对Hibook 贵了多少?
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 12:12
回覆 2# hellohihello
我都係用官方集運 但唔選轉運 照填集運倉個地址 見到佢地收左貨再旺旺叫佢地寄去自取點
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 12:14
回覆 4# hahakei
有出過, 例如台電部X16 POWER
呢到有師兄開過箱
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 8&highlight=X16
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 12:17
回覆 5# 林洋2
HIBOOK PRO個MON應該幾正
粒電又大D
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 12:22
回覆 6# taxman123
等我答你
機就1199
有時有活動就送埋KB
KB單買200
作者: taxman123 時間: 2016-7-7 13:20
回覆 10# ramonmak
活動連KB有点兒心動
幾時有?
那裡找?
thx
作者: lazysusan 時間: 2016-7-7 13:21
C hing請問type c個插可以用黎過data嗎? 定只係用佢黎叉電? thanks
via HKEPC Reader for Android
作者: taxman123 時間: 2016-7-7 13:25
部PC重行緊xp..遲鈍左好多
想棄
請教
尼類双系統平板可以usb 接printer ?
作者: kwokhin 時間: 2016-7-7 13:42
AOA Good luck
作者: 20152015 時間: 2016-7-7 13:44
可以,但記得可hub
via HKEPC Reader for Android
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 13:45
回覆 11# taxman123
USB可接PRINTER
但你要留意返你部PRINTER有無WIN10 DRIVER
幾時有活動就答你唔到啦
通常做呢D優惠都係官方店
TB 一搵就有 最多人買果間
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 13:47
回覆 12# lazysusan
手上無TYPE C OTG線試唔到

整得係到一定用到既我諗
作者: drlui 時間: 2016-7-7 17:05
C hing請問type c個插可以用黎過data嗎? 定只係用佢黎叉電? thanks
via HKEPC Reader for Android ...
lazysusan 發表於 2016-7-7 13:21
Type C Port Android 可 OTG, Charge 電 和 接電腦過Data
Windows 可 OTG To USB Port 和 Charge 電
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 19:33
回覆 18# drlui
OTG 同 CHARGE 可同時進行嗎?
作者: 林洋2 時間: 2016-7-7 20:07
如果
你想哩部取代你部xp就算吧啦
作者: manchars 時間: 2016-7-7 23:20
點解唔得?
我晌屋企都係用平板加Mouse+Keyborad取代以前部Desktop
作者: drlui 時間: 2016-7-7 23:24
回覆 19# ramonmak
沒有專用CABLE所以冇試
下過如果著机充得果500MA電流入下孚支下不能邊叉邊用 ,所以就算可是充電都沒有大作用
作者: ramonmak 時間: 2016-7-7 23:59
回覆 22# drlui
你又岩
作者: kcthomlau 時間: 2016-7-8 00:42
可樂可樂給你拿去賣
作者: D@niel 時間: 2016-7-8 09:37
回覆 1# ramonmak
有次我買hi8,官方包郵,但唔可以運去香港,要比50蚊人仔!我話你直接call 順豐,我用順豐到付,送到我最近屋企的順豐門市,好似唔駛30蚊!
作者: b-29 時間: 2016-7-8 10:30
顺丰自取价,已经加价好耐30元唔得了。
作者: ramonmak 時間: 2016-7-8 11:34
本帖最後由 ramonmak 於 2016-7-8 22:14 編輯
回覆 25# D@niel
我半年前買兩部V820W 送到公司都係38$人仔 間店收我30蚊一部 我影張運單佢退返差價俾我
作者: pm2006 時間: 2016-7-10 12:46
整體唔錯,但係Android果邊用唔到香港天文台!
作者: lazysusan 時間: 2016-7-12 13:27
C hing可以叉住電用嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: pm2006 時間: 2016-7-13 09:59
可以叉住電用!
作者: oscar999 時間: 2016-7-14 09:45
15 號淘寶官方店又賣1088 連鍵盤,心郁郁添
via HKEPC Reader for Android
作者: ailcp 時間: 2016-7-14 10:57
8300 同 3735 分別不大。
作者: lokko 時間: 2016-7-14 13:24
3740 -> 8300 個人感覺係downgrade 左...
但8300+4g vs 3740+2g...就真係唔知邊個好d~~~~
作者: ramonmak 時間: 2016-7-14 13:54
U就真係無咩分別
4G RAM 幫助比較大
作者: 龍咁威^^! 時間: 2016-7-14 15:40
回覆 31# oscar999
我岩問過淘寶官網,原來係1088 + 100(鍵盤+支架+內擔包)
不過都抵過hk
作者: pat188 時間: 2016-7-15 10:57
我想問呢部田平板可吾可以播大過4gb 視頻檔,e.g. mkv,因為我先前買左部iwork8旗艦版only support fat
via HKEPC Reader for Android
作者: ramonmak 時間: 2016-7-15 11:13
回覆 36# pat188
可以
作者: banara 時間: 2016-7-15 18:41
買俾阿媽上網用會唔會難入門?
作者: ramonmak 時間: 2016-7-15 20:06
回覆 38# banara
可以 但你要有成日幫佢解決小問題既覺悟
作者: 小小Pat 時間: 2016-7-16 15:58
淘記明天十點開團 送鍵盤
作者: chuwest 時間: 2016-7-16 17:22
8300係咪會功耗低d... 長dd 使用時間?
作者: idos601 時間: 2016-7-17 11:07
請問這部是不是hi12?
4g ram 其實夠唔夠用呢?
可不可以轉繁中?windows
Thx
作者: j-lee 時間: 2016-7-17 12:31
Hi12大陸買都有繁中,4G ram 文書處理無問題,你唔用PS, CAD 就得
作者: idos601 時間: 2016-7-17 13:36
是不是64bit? CPU 及windows?
個 Mon 個解像度好高咁! 色水是不是真係咁靚架?
作者: j-lee 時間: 2016-7-17 14:48
係64bits CPU 同Windows, 色水我冇比較其他,答唔到你
作者: idos601 時間: 2016-7-17 15:21
這品牌的內置電池質量如何?
容唔容易充两充就有問題及脹呢?
作者: idos601 時間: 2016-7-17 15:22
咩型號?
作者: j-lee 時間: 2016-7-17 16:48
Hi12,我係剛剛買咗2星期
作者: idos601 時間: 2016-7-17 17:26
YouTube 有人將hi12 與 surface pro 相比,個mon 色水好似唔夠,surface pro 鮮色, 其實hi12 用緊邊隻mon?
https://youtu.be/DuMjqXu6VxQ
作者: j-lee 時間: 2016-7-17 17:31
國貨只是貪平,唔係要求高嘅人選擇,點會同最高級來比
作者: ramonmak 時間: 2016-7-17 17:42
回覆 47# idos601
Hibook
作者: taxman123 時間: 2016-7-17 17:48
尼度有師兄推介hi book pro
点睇?
作者: ramonmak 時間: 2016-7-17 17:49
回覆 46# idos601
我果部都係用左兩星期到
一般上網 睇片 4個鐘無問題
對上果部用左3個月都無充唔到電同發漲問題
作者: ramonmak 時間: 2016-7-17 17:50
回覆 44# idos601
個Mon唔差 我收貨
Hi12 個mon應該仲正
作者: ramonmak 時間: 2016-7-17 18:09
有無hi12用家
發個開箱黎睇下
我想換部大 d mon
作者: idos601 時間: 2016-7-17 18:11
出來的色是鮮色定瘀色呢?
作者: cheongt 時間: 2016-7-17 18:47
幾時hibook pro先肯再做$1199送k/b
作者: idos601 時間: 2016-7-17 19:04
本帖最後由 idos601 於 2016-7-17 19:08 編輯
Hibook pro 個解像度還高過 hi 12!
但淘x 旗艦店反而無得買hibook pro.
作者: taxman123 時間: 2016-7-17 20:01
桃記Hi book pro
连KB約1480
有點貴?
作者: cheongt 時間: 2016-7-17 20:53
好貴呀,初出時才1199連原裝kb
作者: idos601 時間: 2016-7-17 21:17
其實hibook pro 出了幾耐?
作者: jeffywm 時間: 2016-7-17 21:55
性價比高喎
作者: ramonmak 時間: 2016-7-18 00:49
回覆 61# idos601
好似今年6月出
作者: idos601 時間: 2016-7-18 08:07
上其他討論區,睇到有其他c兄講,用一,二個月便壞了,真係咁容易?
作者: 龍咁威^^! 時間: 2016-7-18 10:28
反而馳為淘寶官方..無hibook pro賣
作者: ramonmak 時間: 2016-7-19 00:29
回覆 64# idos601
咁要2個月後先知
作者: doraemon24 時間: 2016-7-20 00:47
今天收到!比預期好!keyboard 輕返d 就完美!
作者: 龍咁威^^! 時間: 2016-7-20 11:03
回覆 67# doraemon24
小弟個部應該今日先到,但我想問android 方面有無lag
作者: louishkepc2 時間: 2016-7-20 12:07
唔奇,d料咁渣,cpu又熱
作者: taxman123 時間: 2016-7-20 13:00
師兄?¥入?
作者: ramonmak 時間: 2016-7-20 13:53
回覆 68# 龍咁威^^!
我部ANDROID 唔LAG
作者: doraemon24 時間: 2016-7-20 17:28
$1089 連keyboard
作者: 龍咁威^^! 時間: 2016-7-21 11:15
我琴日收到. so far so good..但個Mon 有點反光
作者: taxman123 時間: 2016-7-21 19:34
等hibook pro 減價
作者: tommycrisps 時間: 2016-7-24 20:43
師兄請問window點樣接電腦過Data,
我用type-c冇反應,thanks
作者: atos 時間: 2016-7-24 20:53
Keyboard USB
作者: ramonmak 時間: 2016-7-24 21:39
回覆 75# tommycrisps
Windows 不可以駁電腦過資料
作者: tommycrisps 時間: 2016-7-24 22:11
So sad ,唔該哂師兄
作者: doraemon24 時間: 2016-7-24 23:22
又有1089 優惠
作者: 小小Pat 時間: 2016-7-25 20:07
好似冇keyboard送喎
作者: louishkepc2 時間: 2016-7-26 00:23
hi12咁平咩? 間間都1500左右
作者: 小小Pat 時間: 2016-7-26 10:00
講緊Hibook..都係忍手等Hibook Pro
作者: 林洋2 時間: 2016-7-27 11:55
頭先上價錢網睇,HIBOOK PRO香港終於有
作者: taxman123 時間: 2016-7-27 12:26
易遷一有找
首批送KB
即撲入?
作者: Hiroring 時間: 2016-7-27 12:31
hibook 可否玩到pokemon go 吗?
作者: JackyM_HK 時間: 2016-7-27 18:15
我用 Hi12 彈 app。
via HKEPC Reader for Android
作者: ramonmak 時間: 2016-7-27 18:20
回覆 85# Hiroring
今晚試下
作者: ramonmak 時間: 2016-7-28 01:37
回覆 85# Hiroring
玩到
作者: 小小Pat 時間: 2016-7-28 10:51
Hi 12直降100,無KB送,so sad
作者: agent_smith 時間: 2016-8-21 16:34
,
邊間,包啲乜?
作者: fatboo 時間: 2016-8-22 14:20
暫時好似hibook pro最貴
作者: hellohihello 時間: 2016-8-22 22:29
感覺HiBook的wifi靈敏度不及一般smartphone,生產商/馳為的回覆是內置天線短,所以沒有太強接收能力。
用w10可以加usb網卡連高增益天線解決,會自動安裝driver。
想請教大家,android有否合適driver的usb網卡可用?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1916351&k=cab913a26550282e58f5e198464fb814&t=1782248627&sid=1bF1rpuQlMO

作者: agent_smith 時間: 2016-8-23 11:23
回覆 92# hellohihello
can you tell me model number for usb網卡?
作者: 林洋2 時間: 2016-8-23 15:27
終於有PRO版開箱,個MON真係好靚同做工都好似好好(條片用4K睇)
有減價送鍵盤一定買
https://www.youtube.com/watch?v=E-e1GI1pPYs
作者: 孤兒仔 時間: 2016-8-23 15:31
公司部機睇1080都lag.....
作者: fatboo 時間: 2016-8-23 20:12
我都留意緊
ching 馳為做工點睇?
作者: 龍咁威^^! 時間: 2016-8-23 20:15
我用緊,覺得做工唔錯,淘寶官網特價時買落。1089人條連keyboard.
作者: fatboo 時間: 2016-8-23 20:29
thx ching,咁平?有排都未到佢特價lu
作者: 林洋2 時間: 2016-8-23 20:48
佢果部應該唔係PRO版,重未見過PRO版做優惠
作者: fatboo 時間: 2016-8-23 21:01
睇左段片,好似hibook pro插唔落佢個keyboard,pro版個kb又對應唔到?


