作者: hedgefund 時間: 2012-6-7 15:12 標題: 请教:山塞pad呢D配置可以刷咩ROM?
因为本來个4.03好似有D问题,可以刷咩ROM呢?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1380522&k=0668637c7fb9ba4c04f06f1e982e9e24&t=1782200484&sid=11lBednwE4r

作者: 寂寞x达人 時間: 2012-6-7 17:59
只要啱你塊板,都可以刷啩
作者: wukw 時間: 2012-6-8 07:56
乜嘢配置?CPU 係咪 A10?

