Board logo

標題: 7寸還是10寸 [打印本頁]

作者: 棗泥麻餅    時間: 2010-8-3 15:44     標題: 7寸還是10寸

哪種平板機 尺寸最好?
作者: whyyyhk    時間: 2010-8-3 16:09

我應該7寸較方便
作者: 167pk    時間: 2010-8-3 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisinla    時間: 2010-8-3 16:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atv    時間: 2010-8-3 17:05

MTR = 5"
Cafe shop = 7"
Home = 10"
作者: 167pk    時間: 2010-8-3 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pun1407    時間: 2010-8-3 21:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MCHK001    時間: 2010-8-3 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MCHK001    時間: 2010-8-3 21:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 64067197    時間: 2010-8-3 22:48

ipad最好     .
作者: weezer    時間: 2010-8-4 10:55

出街用 7" 山寨iPAD (Model#M701) / 3.5" iPod Touch 2GEN(32GB)

辦公室用 3.5" iPod Touch 1GEN(8GB)

在 ...
MCHK001 發表於 2010-8-3 21:46



    .........

如果我嘅生活要去到咁,差不多全天侯準備要上網/網絡-電子化生命,我會自殺。。

哈哈..
作者: MCHK001    時間: 2010-8-4 11:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好傻好天真    時間: 2010-8-8 19:18

女仔 7寸, 男仔10寸啦...
作者: swh0660    時間: 2010-11-28 22:49

10寸会吾会大了点?在街可能拿不出来,,只能在坐着用
作者: swh0660    時間: 2010-11-28 22:49

7寸 上网又好似小了点?
作者: panda360    時間: 2010-11-28 23:29

哪種平板機 尺寸最好?
棗泥麻餅 發表於 2010-8-3 15:44



    衣個問題,我都諗左好耐。
作者: vistory    時間: 2010-11-28 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kis`s    時間: 2010-11-28 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lcsthomas    時間: 2010-11-29 00:17

MTR = 5"
Cafe shop = 7"
Home = 10"
atv 發表於 2010-8-3 17:05



   
作者: singsing11    時間: 2010-11-29 00:21

其實應該看你需要看甚麼了!
7吋的話看單頁漫畫,一般上網及看電影都可以!
10吋可以看到單及雙頁漫畫,雜誌等,上網及看電影的效果當然會更好!
作者: portishead    時間: 2010-11-29 00:25

10寸啦
作者: sinnk    時間: 2010-11-30 13:56

我會選10吋, 因為會用黎睇相睇片多.
作者: kafachan    時間: 2010-11-30 13:58

本帖最後由 kafachan 於 2010-11-30 13:59 編輯

我會選7吋, 要大mon我回家用電腦好了,小小地七吋方便係街使用.對我來說足夠睇片打機睇電子書都無問題
作者: doraemon_eric    時間: 2010-11-30 14:01

For tablet, I will take 7" for mobility.
作者: panda360    時間: 2010-11-30 15:01

屋企玩,咁至過引。
http://www.youtube.com/watch?v=T ... C69C5D5&index=7
作者: kafachan    時間: 2010-11-30 15:34

回復 25# panda360

太大部,隻手要咁大動作,我就真係唔多鐘意
作者: leungdwk    時間: 2010-11-30 17:59

I would select 7寸, as I plan to bring it out form home
作者: goddamnit    時間: 2010-11-30 21:41

10寸帶出街真係好麻煩. 又多人睇到你做乜. 所以出街都係7寸好.
作者: bbyubb    時間: 2010-11-30 21:52

10寸帶出街真係好麻煩. 又多人睇到你做乜. 所以出街都係7寸好.
goddamnit 發表於 2010-11-30 21:41


係街唔睇 av 應該無問題
作者: goddamnit    時間: 2010-11-30 21:57

回復 29# bbyubb


    就好似你睇報紙時, 側邊既人係咁痴埋黎睇. 好討厭架~
作者: bbyubb    時間: 2010-11-30 21:59

回復 30# goddamnit

一巴星埋去啦
作者: goddamnit    時間: 2010-11-30 22:04

咁部機會好牙煙!
作者: ki1232    時間: 2010-11-30 22:04

ARCHOS 101 咁輕既話
10寸係冇問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2