Board logo

標題: [掛頸風扇] 無陰公啦, 今次真係要 DIY 啦 [打印本頁]

作者: LoveMariahDayAn    時間: 2026-5-14 02:50     標題: [掛頸風扇] 無陰公啦, 今次真係要 DIY 啦

講明先, 係呢款
有 1 邊風扇唔著, 拆開晒, 似乎係風扇唔郁

咁問題黎啦, 換 motor, 換唔換好呢?
另外, 可唔可以換埋粒 18650 呢?
我係想買粒 "倍量" 既 7400mah, 原來果粒平口乜 Q 都無 (真係100%可以乜字都無), 睇個款唔似有 7400 咁高容量
係咪應該得既?
假設原本係 2000mah, 咁樣換粒大咁多既, 應該無問題架可?
因為好似都係睇電壓黎差之嘛
定係種類唔同, 唔可以咁樣換呢?

不過其實最想問果樣野係 : 廿幾蚊人仔一個風扇, 搞唔搞好?
其實我係已經買左另一個新既, 但係真心想試下搞, 又唔知搞唔搞好......
你地點睇?


[attach]2525595[/attach]
作者: shingzhk    時間: 2026-5-14 04:14

..........
一係你自問熟悉然後後果自負, 唔識既就買部舊
掛頸野就算比你亂來整得好, 手工差D有問題係你條頸到燒就唔係講笑
有D野可以DIY當挑戰下, 呢樣野就真係唔好啦
作者: funkilove    時間: 2026-5-14 06:36

本帖最後由 funkilove 於 2026-5-14 06:39 編輯
講明先, 係呢款
有 1 邊風扇唔著, 拆開晒, 似乎係風扇唔郁

咁問題黎啦, 換 motor, 換唔換好呢?
另外, 可唔 ...
LoveMariahDayAn 發表於 2026-5-14 02:50


我覺得好難整, 可能識就好易 ...

[youtube]JA8LBVZgcuo[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=JA8LBVZgcuo

[youtube]0pNX4BRMpBQ[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=0pNX4BRMpBQ
作者: 雲一0一    時間: 2026-5-14 08:00

認真整唔值得整,作為玩具/學習可以試下
拆開最起碼檢查摩打是否卡死,測量線圈阻值, 對地阻值初步確認故障點
留意"倍量" 7400單位為mWh而非mAh,轉換後等於2000mAh
其次倍量出名虛標貼皮,著名源頭廠: Panasonic(太出名多假貨),Samsung,LG,Sony,力神,东磁,比克,亿纬
無經驗下切勿直接在電池上銲接,短路會起火爆炸,根據條件選擇點鎳片/帶線/帶接口,帶接口通常帶保護板,留意尺寸

作者: Miipp    時間: 2026-5-14 10:34

搞唔搞好 -> 無基本功唔好掂
作者: ghost2377    時間: 2026-5-14 12:52

18650電池有7400mah的,現今地球還沒硏究成功
作者: Ian_Seabourne    時間: 2026-5-15 09:46

廿幾蚊人仔,只係因為偷工减料,電池廢。
自己買多幾粒 18650 3400mAH,並聯裝入去,咪電量多、襟用囉。
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2026-5-16 02:27

廿幾蚊人仔,只係因為偷工减料,電池廢。
自己買多幾粒 18650 3400mAH,並聯裝入去,咪電量多、襟用囉。 ...
Ian_Seabourne 發表於 15/5/2026 09:46

其實你自己發唔發覺, 你咁樣講係唔得架喎
作者: 1388    時間: 2026-5-16 10:40

有新買過好過,
唔識基本功係好高危的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2