Board logo

標題: Video 8 錄影帶轉檔問題 [打印本頁]

作者: PowerShot    時間: 2026-1-4 22:45     標題: Video 8 錄影帶轉檔問題

手上有部SONY TRE45E 的機係到, 用紅白線經TV卡入電腦, 唔知點解有影但無聲, 唔入電腦駁電視都係無聲出.  但我肯定線係WORK的.  有無爸打知道有咩野SET錯左
作者: happygo28    時間: 2026-1-5 00:01

https://www.digikey.hk/zh/produc ... f6e0aa73935fc10b31a

應該用三色線
作者: funkilove    時間: 2026-1-5 00:06

用 headphone jack 囉 ...
作者: PowerShot    時間: 2026-1-5 00:12

用 headphone jack 囉 ...
funkilove 發表於 2026-1-5 00:06



    部DV機有呢個插? 我找唔到,  賜教點出呢?
作者: PowerShot    時間: 2026-1-5 00:20

應該用三色線
happygo28 發表於 2026-1-5 00:01



    佢部機得AV 兩輸出
作者: C_Law    時間: 2026-1-5 06:19

本帖最後由 C_Law 於 2026-1-5 06:32 編輯
佢部機得AV 兩輸出
PowerShot 發表於 2026/1/5 00:20


部機得一個 Video 和一個 Audio 的 O/P?都係 RCA 頭?

駁電視方面,視乎個別電視機設計,如果個 Source 得 Mono 的一個 RCA Audio O/P,有些電視機係要將 Mono 的 Audio 插去指定的 Audio I/P 插座。假設係 Left,只要插入一個 RCA 頭去電視機的 Left,留空 Right,電視機就會左右兩邊都出聲;但如果插錯去 Right 而留空 Left,就會兩邊都無聲。詳程要睇返電視機的 User manual 有無 Mono audio 的駁線要求。

電腦方面,不知你用什麼 TV Card,我用開的 Analogue TV Card 係外來的紅白黃(一個 RCA 加一個 Stereo 的 3.5mm Audio 頭)插入 TV Card 的 AV In,要再用條兩頭 3.5mm 的 Audio 線由 TV Card 的 Audio out 駁去電腦的 Sound card 的 Line-in。同時亦要在電腦的 Audio Mixer 打開 Line-in 的音量,電腦先至會出聲。

當然,亦有可能部 Cam 壞了 Audio out!
有鱷魚夾線的話,試下將部 Cam 的 Audio out 駁 RCA 線,條線的另一邊 RCA 頭用鱷魚夾線駁去 Headphone 的 3.5mm 頭,聽下 Headphone 有無聲出。
作者: C_Law    時間: 2026-1-5 19:33

本帖最後由 C_Law 於 2026-1-5 19:36 編輯
佢部機得AV 兩輸出
PowerShot 發表於 2026/1/5 00:20

再諗下,就算無鱷魚夾線都試到,如果條 Audio O/P 真係有聲出,好似幅相將 Headphone 的 3.5mm 頭揩埋去 Audio 線的 RCA 頭,Headphone 就應該有聲出。
[attach]2510911[/attach]


PS. 幅相個 3.5mm 頭係連 Mic 的手機 Headphone,插頭的 4 格由尖頂起(1~4)分別係 L、R、Gnd、Mic(& Control button),所以要用 1、3 位揩落 RCA 頭(雖然相中的揩法會 L、Gnd 掉轉,但無所謂,一樣有聲出)。如果係無 Mic 的齋 Headphone,個 3.5mm 頭得 3 格,都係用 1、3 位揩落 RCA 頭。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: pslleung    時間: 2026-1-5 22:26

部camcorder上面係video下面係 audio,video插去電視黃色rca座,audio插去紅色或者白色任何一個rca座應該可以出到單聲道聲音。
作者: PowerShot    時間: 2026-1-5 23:05

部機得一個 Video 和一個 Audio 的 O/P?都係 RCA 頭?

駁電視方面,視乎個別電視機設計,如果個 Source ...
C_Law 發表於 2026-1-5 06:19



    多謝你詳細回覆.  用的tv card 係 mygica tv card,  
https://www.hkepc.com/1594/%E4%B ... PCI-E_TV_Card_X8506

之前試過用錄用機轉VHS係成功的.  今次幫朋友轉VIDEO8, 就唔順利.  係無SOUND出.  部機的輸出圖係甘:

[attach]2510937[/attach]

我上網睇外國D FORUM 話要用條Y線, 條線當然難買啦, 但又唔肯定部機有無問題.  另外部機無3.5MM圓頭出SOUND的, 真係研究左好耐, 好頭痕.
作者: vtrchan    時間: 2026-1-6 01:40

多謝你詳細回覆.  用的tv card 係 mygica tv card,  


之前試過用錄用機轉VHS係成功的.  今次幫朋 ...
PowerShot 發表於 2026-1-5 23:05


有無試過洗個插座?
有無試過拍多幾次個input/output制?
作者: PowerShot    時間: 2026-1-7 16:24

有無試過洗個插座?
有無試過拍多幾次個input/output制?
vtrchan 發表於 2026-1-6 01:40


洗個插座星期六會試下.

input / output 左右拍過下, 有影響嗎?
作者: vtrchan    時間: 2026-1-7 20:18

洗個插座星期六會試下.

input / output 左右拍過下, 有影響嗎?
PowerShot 發表於 2026-1-7 16:24


裡面應該係DPDT band制,唔知會唔會bad contact.
作者: C_Law    時間: 2026-1-10 20:08

多謝你詳細回覆.  用的tv card 係 mygica tv card,  


之前試過用錄用機轉VHS係成功的.  今次幫朋 ...
PowerShot 發表於 2026/1/5 23:05

原來我都用緊張 MyGica X8506 TV Card,但只係用接收數碼電視,未試過用紅白黃輸入,就連當初買返入時跟來的一抽 DIN 插轉 RCA 線都重來無插過上張卡。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PowerShot    時間: 2026-1-11 18:50

裡面應該係DPDT band制,唔知會唔會bad contact.
vtrchan 發表於 2026-1-7 20:18



    今日清潔左, 都係有影無聲, 盒盒都無甘攪笑
作者: vtrchan    時間: 2026-1-11 21:49

今日清潔左, 都係有影無聲, 盒盒都無甘攪笑
PowerShot 發表於 2026-1-11 18:50


咁有可能係電路問題⋯⋯
上youtube睇人哋拆機,睇完都會想放棄
https://www.youtube.com/watch?v=ow29poFBdxI





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2