Board logo

標題: 窗口貼隔熱膜有冇效 [打印本頁]

作者: peterbaby    時間: 2025-3-20 19:30     標題: 窗口貼隔熱膜有冇效

屋企啲窗向西,夏天搞吾掂
想試下貼淘寶隔熱膜,唔知係咪智商稅

via HKEPC Reader for Android
作者: andysin    時間: 2025-3-20 20:59

有D用,但唔會太大,西斜 => 牆吸既熱>>窗入既熱
窗用厚窗廉布已經好夠用

申利:大西斜向西既窗已貼滿,不過有樣好,打風唔使用貼"米"字
作者: KING008    時間: 2025-3-20 21:15

我有用, 有小小用
作者: doggiestyle    時間: 2025-3-21 03:30

簡單 D ,貼 D 錫紙試下
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-21 11:03

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-3-21 03:08 編輯

有用 室溫差2至3度 冷氣費平左3分1左右 溫度每差1度差10%電 喵係用上年電費 vs 前年電費做比較
作者: jerrychan0610    時間: 2025-3-22 09:01

隔熱膜貼室外是否最有效??
作者: doggiestyle    時間: 2025-3-22 14:51

隔熱膜貼室外是否最有效??
jerrychan0610 發表於 2025-3-22 09:01



    佢果 D 係多層複合膠膜黎
有反射層同吸收層 ,所以應該係有方向性的
當然你可以買室外專用膜
作者: ckkong97    時間: 2025-3-23 16:01

屋企啲窗向西,夏天搞吾掂
想試下貼淘寶隔熱膜,唔知係咪智商稅

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2025-3-20 19:30


就算淘都淘3m .... 3m 一定耐用好多, 我好多年前貼咗(香港行貨), 到而家仲係隔倒, 西斜室內一定無咁熱....
雜牌應該幾年後已經碎開一忽忽, 3m 到而家仲係完整....
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-23 16:17

就算淘都淘3m .... 3m 一定耐用好多, 我好多年前貼咗(香港行貨), 到而家仲係隔倒, 西斜室內一定無咁熱... ...
ckkong97 發表於 2025-3-23 08:01

未至於會碎 但喵見對面樓塊反光貼由鏡面變甩色咁鏡與透明中間咁既效果
作者: ckkong97    時間: 2025-3-23 16:22

未至於會碎  但喵見對面樓塊反光貼由鏡面變甩色咁鏡與透明中間咁既效果  ...
Tom_jerry 發表於 2025-3-23 16:17


我上手有貼窗, 但我係要用刮刀鏟起佢... 一塊塊硬膠咁飛出黎....
作者: HotProject    時間: 2025-3-23 22:15

屋企啲窗向西,夏天搞吾掂
想試下貼淘寶隔熱膜,唔知係咪智商稅

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2025-3-20 19:30


一定要用反射性物料仲要夾住發泡膠先有用!
作者: samhk    時間: 2025-3-23 23:04

如果唔係要睇風景, 我一定會用夾芯太陽擋直接掛上去, 立即見效
作者: ckkong97    時間: 2025-3-23 23:25

如果唔係要睇風景, 我一定會用夾芯太陽擋直接掛上去, 立即見效
samhk 發表於 2025-3-23 23:04


除咗阻住睇風景, 呢啲夾芯太陽擋, 我試過用車用既... 放咗係度擋太陽幾年後, 散散地....
作者: doggiestyle    時間: 2025-3-23 23:27

如果唔係要睇風景, 我一定會用夾芯太陽擋直接掛上去, 立即見效
samhk 發表於 2025-3-23 23:04



我以前有個窗係直接痴錫紙既
後黎我嫌佢唔夠反光
直接痴塊鏡面鋁上去 ,要寫明可以反到 98% 光...
果 D 什麼什麼隔熱貼差十條街
作者: samhk    時間: 2025-3-23 23:36

除咗阻住睇風景, 呢啲夾芯太陽擋, 我試過用車用既... 放咗係度擋太陽幾年後, 散散地.... ...
ckkong97 發表於 2025-3-23 23:25


我淘寶買3mm厚嗰d, 日頭掛夜晚除, 暴晒三四年都未碎爛
作者: ckkong97    時間: 2025-3-24 07:12

我淘寶買3mm厚嗰d, 日頭掛夜晚除, 暴晒三四年都未碎爛
samhk 發表於 2025-3-23 23:36


係, 要買厚, 薄果啲發泡膠果邊會甩出黎....
作者: uss    時間: 2025-3-24 12:40

做埋實驗,唔知幾錢

https://www.youtube.com/watch?v=W1a9xmEd0OI

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: aib    時間: 2025-3-24 12:55

今日係街陽光充足好灑,試唔試到呢!

via HKEPC Reader
作者: qkuser    時間: 2025-3-24 14:24

屋企啲窗向西,夏天搞吾掂
想試下貼淘寶隔熱膜,唔知係咪智商稅

via HKEPC Reader for Android ...
peterbaby 發表於 2025-3-20 19:30


很有效.我貼3M . 自已買來貼. 貼完射落來d 光 , 熱量減低好多. 以前會照到d 櫃都熱. 呢家就完全唔熱了.
作者: qkuser    時間: 2025-3-24 14:27

本帖最後由 qkuser 於 2025-3-24 14:29 編輯
隔熱膜貼室外是否最有效??
jerrychan0610 發表於 2025-3-22 09:01


我那種係貼窗外. 外面望係會變鏡面 . 入面望出去就正常. .
貼左都成六年. 一d 問題都無.無穿無爛,很耐用.
作者: jerrychan0610    時間: 2025-3-24 14:30

我那種係貼窗外. 外面望係會變鏡面 . 入面望出去就正常. .
貼左都成六年. 一d 問題都無.無穿無爛,很耐用. ...
qkuser 發表於 2025-3-24 14:27


夜晚你就知。。
作者: qkuser    時間: 2025-3-24 14:32

本帖最後由 qkuser 於 2025-3-24 14:35 編輯
夜晚你就知。。
jerrychan0610 發表於 2025-3-24 14:30

我有窗簾 就算唔貼都一定拉簾 .
另外本身隻窗都係防晒反光那重.加埋貼雙重防晒.
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-24 14:48

夜晚你就知。。
jerrychan0610 發表於 2025-3-24 06:30



    舊年出左隻日夜外面也是鏡面 唔豬堅定流
作者: axeoil    時間: 2025-3-24 14:53

普普通通磨砂玻璃紙已經好有效
利申 用緊
作者: jerrychan0610    時間: 2025-3-24 14:56

舊年出左隻日夜外面也是鏡面  唔豬堅定流
Tom_jerry 發表於 2025-3-24 14:48

返物理? 定係2面都貼?
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-24 15:00

普普通通磨砂玻璃紙已經好有效
利申 用緊
axeoil 發表於 2025-3-24 06:53

磨砂隔唔到輻射熱,反光的才可以
作者: 1個閒人    時間: 2025-3-24 15:16

隔陽光幾好, 可以相差7度.
作者: 1個閒人    時間: 2025-3-24 15:17

夜晚你就知。。
jerrychan0610 發表於 2025-3-24 06:30



    夜晚做YOUTUBER
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-25 11:53

在大熱天的太陽底下西斜晒超過一小時,要室內完全不熱相信目前市面上的隔熱紙都無法辦到的。

貼隔熱紙會讓你用更少的空調就能讓室內的溫度更快的降溫,也能讓你的室內冷氣用更高的室溫設定就能夠讓你涼爽。

舉例來說,原本在大熱天開冷氣要等20-30分鐘室裡溫度才會讓你感覺到涼爽,現在只要10分鐘不到。

而原本要開20度左右才會涼,現在只要開23度或以上室內就會涼。
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-25 12:02

返物理? 定係2面都貼?
jerrychan0610 發表於 2025-3-24 06:56

。。。喵 兩面都不透光 笑屎喵鳥

[attach]2470629[/attach]

[attach]2470630[/attach]
作者: porkchopforever    時間: 2025-3-25 13:56

回覆 19# qkuser

請問係咩 model ? 邊度買到?我搵曬香港 / 外國,3M 果 d 都要搵師父上門貼!
作者: ckkong97    時間: 2025-3-25 15:18

在大熱天的太陽底下西斜晒超過一小時,要室內完全不熱相信目前市面上的隔熱紙都無法辦到的。

:lo ...
Tom_jerry 發表於 2025-3-25 11:53

仲有,貼咗窗貼令放係窗邊既野無咁易曬到甩晒色,或者曬爆啲膠/木...

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2025-3-25 15:42

雖然隔光貼係有效降溫, 但都有缺點,
夜晚睇出面街景, 變得暗沉沉, 冇咁清楚
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-25 15:57

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-3-25 07:59 編輯
仲有,貼咗窗貼令放係窗邊既野無咁易曬到甩晒色,或者曬爆啲膠/木...

via HKEPC Reader for Android ...
ckkong97 發表於 2025-3-25 07:18


但喵喵矛得哂太陽
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-25 15:58

本帖最後由 Tom_jerry 於 2025-3-25 07:59 編輯
雖然隔光貼係有效降溫, 但都有缺點,
夜晚睇出面街景, 變得暗沉沉, 冇咁清楚 ...
1個閒人 發表於 2025-3-25 07:42



    +1 識買夜晚開燈室內不會變鏡面咁醒
作者: ckkong97    時間: 2025-3-25 16:04

但喵喵矛得哂太陽
Tom_jerry 發表於 2025-3-25 15:57

我隻貓一樣會係貼咗隔熱貼既窗邊瞓,瞓完啲毛都熱既

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-25 16:13

我隻貓一樣會係貼咗隔熱貼既窗邊瞓,瞓完啲毛都熱既  

via HKEPC Reader for Android ...
ckkong97 發表於 2025-3-25 08:04



矛左紫外線

AI答案

貓咪曬太陽時確實會接觸並吸收紫外線,但這並非單純為了「吸收」紫外線,而是利用紫外線的生理作用來促進健康。以下是綜合科學依據的說明:

### **紫外線對貓咪的主要作用**
1. **殺菌與預防皮膚病**  
   陽光中的紫外線(UVA/UVB)能有效殺滅貓咪皮毛中的細菌、真菌、蟎蟲等病原體[1][2][6][7]。例如,貓癬等皮膚問題可通過適度日曬輔助治療,同時減少皮膚過敏和瘙癢[2][6]。

2. **促進鈣質吸收與骨骼健康**  
   紫外線可活化皮膚中的維生素D前體,幫助合成維生素D,進而促進腸道對鈣、磷的吸收,維持骨骼正常鈣化[1][2][7]。但研究指出,貓體內的代謝機制可能與人類不同,陽光對維生素D的直接貢獻有限,主要仍需從食物攝取[4]。

---

### **曬太陽的附加益處**
- **提升代謝與血液循環**:日曬能升高體溫,加速新陳代謝,並緩解貓咪的焦慮情緒[2][7]。
- **調節毛髮生長**:日照時間的長短會影響貓咪換毛週期,例如春、秋季因日照變化觸發換毛[4]。

---

### **注意事項:紫外線的潛在風險**
1. **皮膚損傷與癌症**  
   長時間暴露紫外線可能導致:
   - **光照性皮炎**:皮膚發紅、脫皮、脫毛[5][6]。
   - **日光性角化病**:角化細胞受損,引發癌前病變,常見於耳尖、鼻頭等毛少區域[3][5]。
   - **鱗狀細胞癌**:高風險族群為白毛或淺色貓,因缺乏黑色素保護[3][4]。

2. **中暑風險**  
   夏季高溫下,貓咪可能因長時間日曬體溫過高而中暑,需避免正午時段曝曬[1][5]。

---

### **如何安全曬太陽?**
- **控制時長**:建議每次不超過30分鐘,夏季避開上午10點至下午3點的強光時段[1][5]。
- **提供遮陰處**:讓貓咪自由選擇陽光或陰涼處活動,避免強迫曬太陽[1][6]。
- **特殊貓咪的防護**  
  - 白毛、無毛貓可在耳朵、鼻子塗抹寵物專用防曬乳[3]。
  - 室內窗戶可加裝防紫外線貼膜或窗簾[2][6]。

---

### **總結**
貓咪曬太陽的本質是透過紫外線達到殺菌、調節生理機能等作用,而非單純「吸收」紫外線。適度日曬對健康有益,但需平衡時間與防護措施,避免過度暴露造成傷害。
作者: ckkong97    時間: 2025-3-25 17:48

矛左紫外線

AI答案

貓咪曬太陽時確實會接觸並吸收紫外線,但這並非單純為了「吸收 ...
Tom_jerry 發表於 2025-3-25 16:13

又咁講,有貼窗貼所以唔會UV過量,佢一瞓就唔只半個鐘,我果隻係白加銀英短,背上白色得大約20%,大部份白毛係心口同腳,加上唔係完全貼晒窗,總有少少UV 入到窗台,屋企有其他窗唔向西佢都會瞓

via HKEPC Reader for Android
作者: Vincent2006    時間: 2025-3-25 22:16

屋企兩間房向東, 朝早D太陽光都幾勁, 打算淘幾塊隔熱膜試下(我冇養猫)
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-25 22:49

屋企兩間房向東, 朝早D太陽光都幾勁, 打算淘幾塊隔熱膜試下(我冇養猫)
Vincent2006 發表於 2025-3-25 14:16

小心選擇否則夜晚開燈變鏡面
作者: qkuser    時間: 2025-3-26 15:29

回覆  qkuser

請問係咩 model ? 邊度買到?我搵曬香港 / 外國,3M 果 d 都要搵師父上門貼! ...
porkchopforever 發表於 2025-3-25 13:56

之前都係淘.俾晒尺吋,幫我cut 好晒.
剛見到hktvmall 好似有賣呢隻. 單面透光隔熱貼. 可試試..
Pacific Olympia - 50x200cm 防曬抗UV單向透視玻璃貼





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2