Board logo

標題: 惠而浦抽濕機出p1 CODE [打印本頁]

作者: C9_1    時間: 2024-7-31 16:42     標題: 惠而浦抽濕機出p1 CODE

常見問題? 會唔會整完冇耐又壞
作者: alax    時間: 2024-7-31 17:09

本帖最後由 alax 於 2024-7-31 17:13 編輯

網上睇,P1應該係溫度感應器壞左,可以試下換感應器睇下解唔解決到

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2