Board logo

標題: 換冷氣 轉變頻 [打印本頁]

作者: ny911    時間: 2024-7-25 13:21     標題: 換冷氣 轉變頻

1.5匹 邊隻性價比高
大松好似好平

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2024-7-25 15:31

見呢樹 ching 推華 0 神雞
作者: nicksir    時間: 2024-7-25 16:24

換變頻留意制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍。我啱啱換咗Pan記同匹數但一啲都唔凍冇陰公,師父上嚟叫我下次換機買大半匹。

via HKEPC Reader for Android
作者: atukowing    時間: 2024-7-25 16:43

換變頻留意制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍。我啱啱換咗Pan記同匹數但一啲都唔凍冇陰公,師父上嚟叫 ...
nicksir 發表於 2024-7-25 16:24



    事實黎,因為定頻機下下都0/100 一係好凍一係好熱,收唔少投訴
作者: 3K    時間: 2024-7-25 16:51

本帖最後由 3K 於 2024-7-25 16:53 編輯
見呢樹 ching 推華 0 神雞
Miipp 發表於 2024-7-25 15:31


人咃都無話窗口定分體
而且 華凌神機只係用係工廈工場粗用, 屋企房用 重工神機 當年6800 現在賣7200-7300
作者: alax    時間: 2024-7-25 17:05

睇燒賣會報告,似乎大松性價比最高,但記得買最新既型號

via HKEPC Reader for Android
作者: rhino    時間: 2024-7-25 17:45

換變頻留意制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍。我啱啱換咗Pan記同匹數但一啲都唔凍冇陰公,師父上嚟叫 ...
nicksir 發表於 2024-7-25 16:24



    個地方有幾大?
作者: ny911    時間: 2024-7-26 00:03

人咃都無話窗口定分體
而且 華凌神機只係用係工廈工場粗用, 屋企房用 重工神機 當年6800 現在賣 ...
3K 發表於 2024-7-25 16:51

窗口機
原本用緊樂信1.5匹定頻


via HKEPC Reader for Android
作者: 3K    時間: 2024-7-26 00:30

窗口機
原本用緊樂信1.5匹定頻


via HKEPC Reader for Android
ny911 發表於 2024-7-26 00:03


窗口機對於我來講全部都係垃圾架啦! 散熱面積細效能一定唔會好.
不過最近睇冷氣谷就見 P 字網紅窗口變頻有鑊氣 . 有嘈有唔凍 .
作者: TH30    時間: 2024-7-26 11:55

換變頻留意制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍。我啱啱換咗Pan記同匹數但一啲都唔凍冇陰公,師父上嚟叫 ...
nicksir 發表於 2024-7-25 04:24 PM

唔明點解話變頻'冇咁凍'。咩雪種都好,較21度就應該係21度,夠21度先cut車或車頭轉慢速,未到21度就繼續全速製冷
作者: s84292    時間: 2024-7-26 12:05

窗口機
原本用緊樂信1.5匹定頻


via HKEPC Reader for Android
ny911 發表於 2024-7-25 16:03


加少少錢裝窗分
兩個世界黎
作者: doggiestyle    時間: 2024-7-26 12:06

唔明點解話變頻'冇咁凍'。咩雪種都好,較21度就應該係21度,夠21度先cut車或車頭轉慢速,未到21度就繼續 ...
TH30 發表於 2024-7-26 11:55



佢地成日講 D 好模糊既慨念
比如話匹數一樣
但事實上匹數係一個約數 ,唔係一個實數
即係話可以一個製冷少過另一部
作者: kanduki    時間: 2024-7-26 12:16

加少少錢裝窗分
兩個世界黎
s84292 發表於 2024-7-26 12:05



按樓上某人講到散熱面積咁重要
窗分對佢唻講應該都係垃圾唻

如果唔想佔用內牆面積
唔知邊間廠有出分窗式冷氣機?
作者: nicksir    時間: 2024-7-26 12:59

回覆 3# nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機買大半匹‘’呢句說話係原廠師父上嚟維修果陣講,點樣解讀就因人而異喇。
至於體感凍定唔凍,設定幾多度等等。我就比7K買咗部Panasonic 變頻冷暖窗口1.5匹分享比大家知係一啲都唔凍,唔信你自己買部試吓再討論。

點L樣算呢?
師父話佢會將去水喉cut咗,壓縮機冷凝水會在機體內噴射散熱器做個內循環之類之類。我話好,但當然我唔知佢講乜啦……

出無雙:
師傅裝半樽水倒入體,三分鐘後溫度探測出風位居然由18跌落13度(如圖)!!最後跌到11度。佢教我當有太陽嘅時候,壓縮機因為用環保雪種太熱會停止制冷(舊式雪種唔會停機),裝半樽水倒入機內可以令壓縮機超頻運作半小時,之後唔好貪心再加。相信呢個係秘技。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-26 13:12

回覆  nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 04:59

矛錯效能係提升左 C苦似靠害多喎 凝冷水儲機底內再打落排散熱管度部機會好快壞 1般會縮壽命明三分一
作者: s84292    時間: 2024-7-26 14:12

本帖最後由 s84292 於 2024-7-26 06:25 編輯
回覆  nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 04:59


出風位得18度一定係唔正常,13度都唔算太低
入雪種唔夠壓或者其他問題
你SET 16度佢應該要出10度以下比你先正常

加水一定低架,但濕度高左你仲難受
公司就有一堆冷水機,加水 23度,唔加26度
坐入去23度濕到好似30度咁熱
作者: s84292    時間: 2024-7-26 14:21

本帖最後由 s84292 於 2024-7-26 06:24 編輯
按樓上某人講到散熱面積咁重要
窗分對佢唻講應該都係垃圾唻

如果唔想佔用內牆面積
唔知邊間廠有 ...
kanduki 發表於 2024-7-26 04:16


窗分內部散熱比窗分點都比窗機散熱面積多,少極都多1/5
而且重點係靜好多,始終部機物理隔開左,唔會經前面板共震入室內
D變頻器高頻低音聲冇晒

唔佔內牆只可以買細室內機,裝在窗位上

作者: penthlon    時間: 2024-7-26 14:24

回覆  nicksir

小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 12:59

Ching有冇試過較低幾度等夠凍先調返25度咁?變頻如果見個溫差細唔會行全速。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: doggiestyle    時間: 2024-7-26 14:27

窗分內部散熱比窗分點都比窗機散熱面積多,少極都多1/5
而且重點係靜好多,始終部機物理隔開左,唔會經前 ...
s84292 發表於 2024-7-26 14:21



我見拆走窗口機收 $100
但拆走分體機要收千幾
裝 D 唔湯唔水既野 ,但係可能得個價錢係分體機級數
作者: s84292    時間: 2024-7-26 14:31

我見拆走窗口機收 $100
但拆走分體機要收千幾
裝 D 唔湯唔水既野 ,但係可能得個價錢係分體機級數 ...
doggiestyle 發表於 2024-7-26 06:27


睇你自己覺得生活質素值唔值加錢囉

剩係50同40分貝的差距你就要諗諗值唔值
作者: doggiestyle    時間: 2024-7-26 14:49

睇你自己覺得生活質素值唔值加錢囉

剩係50同40分貝的差距你就要諗諗值唔值 ...
s84292 發表於 2024-7-26 14:31



咁要睇佢耐唔耐用
到佢夏天壞果時生活質素就係 0
作者: TH30    時間: 2024-7-26 22:25

本帖最後由 TH30 於 2024-7-26 22:32 編輯
佢地成日講 D 好模糊既慨念
比如話匹數一樣
但事實上匹數係一個約數 ,唔係一個實數
即係話可以一個製冷 ...
doggiestyle 發表於 2024-7-26 12:06 PM


用BTU計可能精準少少,又可以計EER,仲可以講埋CSFP  

不過我覺得所謂買大半匹的說法只是為水個客close case
作者: TH30    時間: 2024-7-26 22:25

回覆  nicksir
小弟覆番自己以免得罪各位大哥。
‘’制冷量因為環保雪種冇以前定頻果啲咁凍……下次換機 ...
nicksir 發表於 2024-7-26 12:59 PM


為左應付個客話唔夠凍,C父就"發明"一堆似是而非的理論,咩要買大半匹,咩環保雪種太熱會停止制冷,裝倒水入機令壓縮機超頻
作者: TH30    時間: 2024-7-26 22:27

自行判斷,信不信由你



R22 Is Not Colder than R410A


In fact, R410A can cool a room slightly faster with less energy. Efficient performance is a significant benefit of R410A. However, it works the same way as R22 in absorbing heat to provide cooling. But R410A doesn’t make a room any colder than its predecessor.
 


作者: TH30    時間: 2024-7-26 22:30

利申我唔係C父我淨係識google有錯請指正  


Why Make the Change?  
Here are a few of the biggest reasons the changeover is such a good idea:

[.... ]
Improved efficiency: R410A is able to absorb and release heat better than R22, making it more energy efficient. Plus, because it’s more fluid in temperature changing abilities, it does a better job heating or cooling your house quickly.

Improved performance: R22 has a harder time letting go of heat, which means it’s more likely to cause a compressor burnout than the more flexible R410A.

Even if R22 wasn’t being phased out, the improvements shown by R410A are enough on their own to warrant the changeover. However, looking at all these factors combined, it’s easy to see why making the jump to a new unit is such a good idea.



https://bodinescott.com/r22-vs-r410a-refrigerant-why-need-make-change/
作者: 3K    時間: 2024-7-26 22:54

本帖最後由 3K 於 2024-7-26 23:01 編輯
按樓上某人講到散熱面積咁重要
窗分對佢唻講應該都係垃圾唻

如果唔想佔用內牆面積
唔知邊間廠有 ...
kanduki 發表於 2024-7-26 12:16


你用其他機對比下 SRK25ZSXH-S製冷量2.5kWh 用電量440W 咪知室外機大小同效能關係囉
另外 420 / 窗分為了搾取更多熱交換量 , 外機風扇會更大轉速 . 簡接來講外機風嘈更大.
有位裝嘅當然外機越大越好. 貴買平用 , 長開最化算.
作者: kanduki    時間: 2024-7-27 08:37

你用其他機對比下 SRK25ZSXH-S製冷量2.5kWh 用電量440W 咪知室外機大小同效能關係囉
另外 420 / ...
3K 發表於 2024-7-26 22:54



但香港地用冷氣機最貴係土地同安裝維修人工
電費向大城市人口資薪比例反而真係算平

尤其開到夠凍轉行低頻之後
耗電量差異就更唔明顯
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-27 12:21

用BTU計可能精準少少,又可以計EER,仲可以講埋CSFP  

不過我覺得所謂買大半匹的說法只是為水個客close ...
TH30 發表於 2024-7-26 14:25

正解+1   喵計BTU唔理幾多匹只要個BTU 夠做就得
作者: 3K    時間: 2024-7-27 13:13

本帖最後由 3K 於 2024-7-27 13:27 編輯
但香港地用冷氣機最貴係土地同安裝維修人工
電費向大城市人口資薪比例反而真係算平

尤其開到夠凍轉行低 ...
kanduki 發表於 2024-7-27 08:37



你無睇清楚"對於我來講"
香港家用機冷氣佬9成都係垃圾用料同手工! 呢樣當然要親力親為!

低頻一樣按比例用電低 , 呢樣係天生物理限制,蒸發器面積大嘅優勢!
大金頂級 FTXZ25N 同樣都係一匹大外機 , 410W   不過香港已經無賣,可能價錢太高級 .
作者: kanduki    時間: 2024-7-27 19:28

你無睇清楚"對於我來講"
香港家用機冷氣佬9成都係垃圾用料同手工! 呢樣當然要親力親為!

低頻 ...
3K 發表於 2024-7-27 13:13


咁嘅機香港唔再賣好正常
啲師傅以為係普通嘅一匹機咁報價安裝
上到唻見到部室外機咁嘅尺碼同重量先知中哂伏
咁就肯定得垃圾用料同手工啦

如果真係DIY嘅都係建議買420嘅機就好
起碼就算兩匹咁大
由舖頭買現貨托上私家車開始
直至到抬咗部室外機出外埋雪種喉
對唔係專科同得一個人做都仲應付到同無咁易失手
作者: 3K    時間: 2024-7-27 20:48

咁嘅機香港唔再賣好正常
啲師傅以為係普通嘅一匹機咁報價安裝
上到唻見到部室外機咁嘅尺 ...
kanduki 發表於 2024-7-27 19:28



我嘅diy level 同標準 係 over "香港家用機半途出家學師裝機佬"
420 自用睇唔上眼 , 俾租客用可以 , 唔駛烏咁低身又可以係後面接喉.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2