Board logo

標題: 電熱水爐 切勿長開 洩氣閥損壞 九千元電費 [打印本頁]

作者: HK2046    時間: 2024-6-6 04:02     標題: 電熱水爐 切勿長開 洩氣閥損壞 九千元電費

<東張西望>一個人住一千蚊水費九千蚊電費 皆因㩒錯一個掣

https://youtu.be/RBk9o8yPonY

[youtube]RBk9o8yPonY[/youtube]
作者: ccc123    時間: 2024-6-6 07:12

>>九千蚊電費

Omg。。。以為開礦場。。。。
作者: Offer    時間: 2024-6-6 07:53

本帖最後由 Offer 於 2024-6-6 07:55 編輯

如果佢已經換左智能電錶一早已經發現出事吾冼等到收電費单,我用中電手機app已見到最近幾小時用電情況,吾知点解有人屋宛收到通知話夠期換智能電錶反而受管理處响度係咁拖,同電力公司打乒乓搞左好久仍未动工

[attach]2426031[/attach]
作者: Miipp    時間: 2024-6-6 08:44

如果佢已經換左智能電錶一早已經發現出事吾冼等到收電費单,我用中電手機app已見到最近幾小時用電情況,吾 ...
Offer 發表於 2024-6-6 07:53


港燈幾時先肯賺少 d 升級電錶呢
作者: Q-Q    時間: 2024-6-6 08:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wueddie    時間: 2024-6-6 10:46

如果佢已經換左智能電錶一早已經發現出事吾冼等到收電費单,我用中電手機app已見到最近幾小時用電情況,吾 ...
Offer 發表於 2024-6-6 07:53



    換智能錶是否免費的?有興趣
作者: s84292    時間: 2024-6-6 11:06

本帖最後由 s84292 於 2024-6-6 03:08 編輯
換智能錶是否免費的?有興趣
wueddie 發表於 2024-6-6 02:46


免費,中電會自動升級
你裝CLP APP就見到
除非管理處唔比佢做,咁冇計

我住呢度公屋N年前佢就升左,佢又唔洗上門抄電錶,
我又可以日日APP CHECk用電同預測電費
作者: Aÿ    時間: 2024-6-6 11:29

換智能錶是否免費的?有興趣
wueddie 發表於 2024-6-6 10:46


個智能錶唔係你資產
佢想換佢就會去換
吹佢/阻止佢唔到

你到時只會喺App見到多左用電details
作者: Offer    時間: 2024-6-6 11:45

免費,中電會自動升級
你裝CLP APP就見到
除非管理處唔比佢做,咁冇計

我住呢度公屋N年前佢就升左,佢又 ...
s84292 發表於 2024-6-6 11:06


聽人講,有棚佬去管理處申請開工為一個单位開工,管理處要佢簽份文件,條友心血來潮一條條去睇,睇完後吾簽收隊走人,因為佢見到一條係有意外要什麼也負上責任,當然正常是应該的,但有一句後續係,如有其他人因管理處問題向管理處追討損失他也要负責,即係事件上如管理處也有做得不好的地方,棚佬也要代為負責,例如冇圍封作業地方,漏出通告
作者: hyiu00    時間: 2024-6-6 12:15

本帖最後由 hyiu00 於 2024-6-6 04:27 編輯

我有安裝港燈個app,但發覺佢比較難用,可能我不懂佢怎樣用。首先佢就反應好慢,入到去之後只見到上個月的整個月用量,要看今天用量,就要選擇由某日至某日一個範圍,而且佢只看見幾小時前的用量,即時用量是半小時取樣一次,要等幾小時後才看見。幾十年前用機械錶的年代更好,用電大即時看見,個機械錶會轉得好快!
作者: s84292    時間: 2024-6-6 13:34

本帖最後由 s84292 於 2024-6-6 05:36 編輯
我有安裝港燈個app,但發覺佢比較難用,可能我不懂佢怎樣用。首先佢就反應好慢,入到去之後只見到上個月的 ...
hyiu00 發表於 2024-6-6 04:15


我岩岩試反應好快

即時只可以睇三個鐘前的

我地電錶唔係放在屋內,鎖在大廈電錶房以前機械錶我係睇唔到
作者: kwliu    時間: 2024-6-6 13:36

佢只看見幾小時前的用量,即時用量是半小時取樣一次,要等幾小時後才看見。幾十年前用機械錶的年代更好,用電大即時看見,個機械錶會轉得好快!
hyiu00 發表於 2024-6-6 12:15


你只可以見幾小時前的用量因為佢server update interval有time lapse, 以前用機械錶個反應現代表都有, 不過係local update, 唔係即時report去server.
作者: s84292    時間: 2024-6-6 13:40

你只可以見幾小時前的用量因為佢server update interval有time lapse, 以前用機械錶個反應現代表都有, 不 ...
kwliu 發表於 2024-6-6 05:36


IT 部門縮數唔想比咁多流量預算,咪半個鐘更新一次
作者: kwliu    時間: 2024-6-6 14:02

IT 部門縮數唔想比咁多流量預算,咪半個鐘更新一次
s84292 發表於 2024-6-6 13:40


根本無需要update得咁貼, 你電話check call record都唔會即日睇到啦, 八達通update都係以日計.
作者: hon829    時間: 2024-6-6 14:17

根本無需要update得咁貼, 你電話check call record都唔會即日睇到啦, 八達通update都係以日計. ...
kwliu 發表於 2024-6-6 14:02


認同!

估計佢應該用power line 回傳數據, 預期以後所有新錶都聯網, 基本慢傳數據夠抄錶收錢便可
作者: s84292    時間: 2024-6-6 14:23

本帖最後由 s84292 於 2024-6-6 06:25 編輯
根本無需要update得咁貼, 你電話check call record都唔會即日睇到啦, 八達通update都係以日計. ...
kwliu 發表於 2024-6-6 06:02


佢自己個app寫即時嘛,又唔係我要求佢
當然我緊係知佢只係順便,所以有就夠,我都覺冇咩需要咁密

but我電話CHECK call record ,手機八達通都係即時睇到 ,乜原來有DELAY?
我岩岩就禁CSL app睇左1點鐘到2點,佢cloud上BLOCK左我三通廣告電話
作者: kwliu    時間: 2024-6-6 14:29

佢自己個app寫即時嘛,又唔係我要求佢
當然我緊係知佢只係順便,所以有就夠,我都覺冇咩需要咁密

...
s84292 發表於 2024-6-6 14:23


而家啲人對網上服務要求高就會做多啲, 以前做電訊公司啲data由IDD switch囉落嚟upload/update去billing server都係做尋日data, 就算CS同事check call都唔會即時.
作者: chingkit    時間: 2024-6-6 15:00

港燈幾時先肯賺少 d 升級電錶呢
Miipp 發表於 6-6-2024 08:44



我用港燈,上年已被迫換咗智能電表。
有得選,我唔想換。我問過港燈,他們話政府規定要換。
我估計是為即將推行的電費按時段調整有關。
作者: HK2046    時間: 2024-6-6 15:15

由於個安全閥壞咗   而佢24小時開住個熱水爐
呢個C奶 最終比咗9000幾蚊 電費 1000蚊水費
作者: hyiu00    時間: 2024-6-6 15:31

根本無需要update得咁貼, 你電話check call record都唔會即日睇到啦, 八達通update都係以日計. ...
kwliu 發表於 2024-6-6 06:02

這樣就和每個月看月結單冇太大分別,只是由看到一個月前用電量提升至一日前用電量,所以我幾個月都冇用過這個app,都唔覺得佢好智能。
作者: kwliu    時間: 2024-6-6 15:40

這樣就和每個月看月結單冇太大分別,只是由看到一個月前用電量提升至一日前用電量,所以我幾個月都冇用過 ...
hyiu00 發表於 2024-6-6 15:31


要求咁高就唔好靠佢個智能電表, 自己加個device做realtime monitoring好過.
作者: hon829    時間: 2024-6-6 15:54

這樣就和每個月看月結單冇太大分別,只是由看到一個月前用電量提升至一日前用電量,所以我幾個月都冇用過 ...
hyiu00 發表於 2024-6-6 15:31



完全唔同啦

電費單只有總數!  智能錶係顯示每小時用電量  即係睇倒大功率電器(如冷氣)的開關變化量
作者: penay    時間: 2024-6-6 16:45

本帖最後由 penay 於 2024-6-6 09:16 編輯

兩個月都唔記得 關制

熱水爐煲水嗰陣應該有聲音咁都 察覺 唔到
沖涼 冇 掂過開關真神奇
作者: Offer    時間: 2024-6-6 17:50

本帖最後由 Offer 於 2024-6-6 17:52 編輯
兩個月都唔記得 關制

熱水爐煲水嗰陣應該有聲音咁都 察覺 唔到
沖涼 冇 掂過開關真神奇 ...
penay 發表於 2024-6-6 16:45



所以呢位女士找media免費电工為佢檢查
作者: Miipp    時間: 2024-6-6 19:11

我用港燈,上年已被迫換咗智能電表。
有得選,我唔想換。我問過港燈,他們話政府規定要換。
我估計是為 ...
chingkit 發表於 2024-6-6 15:00


係喎,港燈都換緊,但市區好多都要等到 2025
作者: Kin_2012    時間: 2024-6-6 20:31

所以呢位女士找media免費电工為佢檢查
Offer 發表於 2024-6-6 17:50


咁呢單都叫有價值,雖然咁耐都發現唔到有 d 怪, 不過都好多人唔知,算係各取所需。
作者: Offer    時間: 2024-6-7 07:06

要求咁高就唔好靠佢個智能電表, 自己加個device做realtime monitoring好過.
kwliu 發表於 2024-6-6 15:40


我做过data logging ,每秒一個數據,不過量太大最後也沒review
作者: hon829    時間: 2024-6-7 09:31

我做过data logging ,每秒一個數據,不過量太大最後也沒review
Offer 發表於 2024-6-7 07:06



用AI/圖表類分析  有異常至向用戶發警告
作者: TH30    時間: 2024-6-7 09:59

本帖最後由 TH30 於 2024-6-7 10:00 編輯
根本無需要update得咁貼, 你電話check call record都唔會即日睇到啦, 八達通update都係以日計. ...
kwliu 發表於 2024-6-6 02:02 PM


全港越多智能錶,兩電就可以越仔細睇大數據即時/預計全港的耗電量去調整發電廠的輸出/備用電量
sample係local做不需server資源,越密越好,upload intetval如果多過5分鐘就太疏了
當然去到end user 睇app 15分鐘update一次可能電力公司人為設限多過系統唔支援
作者: kwliu    時間: 2024-6-7 10:23

全港越多智能錶,兩電就可以越仔細睇大數據即時/預計全港的耗電量去調整發電廠的輸出/備用電量
sample ...
TH30 發表於 2024-6-7 09:59


錶頂多只係比即時數據, 無得預計, 全港耗電量唔洗靠ned user電表, 係電廠/變電站已經可以mon到. Upload interval唔洗server資源你係咪講笑, 無資源點食data? 另外都要睇power line data capacity, 幾十萬個表同時streaming data當條線係寬頻?
作者: Offer    時間: 2024-6-7 12:03

其實用電量係可以预計,如果有即時data會更準,天氣,温度,打風,月份,星期,假期,特別日子,重大活動也可參考
作者: TH30    時間: 2024-6-7 22:50

錶頂多只係比即時數據, 無得預計, 全港耗電量唔洗靠ned user電表, 係電廠/變電站已經可以mon到. Upload i ...
kwliu 發表於 2024-6-7 10:23 AM


果刻的用電量,加上用戶種類,地區,溫濕晴雨,平日紅日,就可以做分折同預測用戶的用電習慣.淨睇發電量同配電量是結果不是原因。同埋我係話錶頭local take measurement不需server資源,越密越好。
作者: hon829    時間: 2024-6-7 23:00

果刻的用電量,加上用戶種類,地區,溫濕晴雨,平日紅日,就可以做分折同預測用戶的用電習慣.淨睇發電量 ...
TH30 發表於 2024-6-7 22:50


唔咪行業中人
作者: kwliu    時間: 2024-6-8 09:40

果刻的用電量,加上用戶種類,地區,溫濕晴雨,平日紅日,就可以做分折同預測用戶的用電習慣.淨睇發電量 ...
TH30 發表於 2024-6-7 22:50


以前無智能電表發電廠咪一樣係咁運作, 地區/天氣/日子都唔洗down到去個別user level, 係分區配電站就mon到. 你話錶頭local take measurement, 咁要唔要upload去server? 淨係儲係local?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2