Board logo

標題: 金章洗衣機避震有問題 [打印本頁]

作者: fundive    時間: 2024-1-6 19:40     標題: 金章洗衣機避震有問題

型號係zwt12120上開式洗衣機, 剛剛洗衫到乾衣程序時跳得非常厲害, 跳咗半分鐘後就自動停左, 重新再行乾衣都係咁, 攞起所有衫都係唔得, 有冇師兄自己搞過?

部機都好舊下應該畀錢人整都唔係咁化算, 諗住三個月後搬屋會買過部睇下有冇辦法頂到幾個月先
作者: Wiwacomia    時間: 2024-1-6 20:04

本帖最後由 Wiwacomia 於 2024-1-6 20:14 編輯

支避陣淘得到我換過

點知支避震的型號?

1)去歐洲賣parts(or spares)網站搵。

2)拆自己機睇


有冇拆樓咁大聲?

有冇羅味?

有就係轉軸問題唔係避震
作者: fundive    時間: 2024-1-6 20:35

本帖最後由 fundive 於 2024-1-6 20:38 編輯
支避陣淘得到我換過

點知支避震的型號?

1)去歐洲賣parts(or spares)網站搵。

2)拆自己機睇


有冇拆 ...
Wiwacomia 發表於 2024-1-6 20:04


主要似係個桶撞擊個殼聲, 跳動好厲害

容易換的嗎?
作者: Wiwacomia    時間: 2024-1-6 22:05

主要似係個桶撞擊個殼聲, 跳動好厲害

容易換的嗎?
fundive 發表於 2024-1-6 20:35

容易換,但你問題同我一樣,唔係避震的事,而係桶軸甩bearing。我就七八粒出晒來,入番都無用,兩次會再甩。

via HKEPC Reader for Android
作者: fundive    時間: 2024-1-6 22:15

容易換,但你問題同我一樣,唔係避震的事,而係桶軸甩bearing。我就七八粒出晒來,入番都無用,兩次會再 ...
Wiwacomia 發表於 2024-1-6 22:05


[attach]2405755[/attach]

明顯個桶係歪嘅, 似係避震問題?
作者: Wiwacomia    時間: 2024-1-6 22:54

明顯個桶係歪嘅, 似係避震問題?
fundive 發表於 2024-1-6 22:15

我個就冇咁歪不過都可能係右邊甩bearing所以低咗。

via HKEPC Reader for Android
作者: fundive    時間: 2024-1-7 00:11

我個就冇咁歪不過都可能係右邊甩bearing所以低咗。

via HKEPC Reader for Android
Wiwacomia 發表於 2024-1-6 22:54


只係乾衣時候聽到撞擊聲, 其他時間運行非常寧靜, bearing有問題不是應該長期都有噪音嗎?
作者: hon829    時間: 2024-1-7 00:19

本帖最後由 hon829 於 2024-1-7 11:10 編輯
明顯個桶係歪嘅, 似係避震問題?
fundive 發表於 2024-1-6 22:15



簡單左右輪流逗一逗內桶, 如果多過10mm虛位即爆了軸! 冇得攪   如果約5mm虛位而有能力者都可以試換吓bearing




作者: okaoka    時間: 2024-1-7 07:12

我部金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗去一邊, 開唔到門, 拎唔到啲衫出嚟

幾經辛苦扶返正, 拎返啲衫出嚟, 再空機洗一轉, 都比平時嘈, 之後用一件衫洗一次, 洗完個滾筒又微微傾向另一邊, 要擁到門幾下先至開到門攞衫

究竟乜嘢事?都唔知仲用唔用得!
作者: Wiwacomia    時間: 2024-1-7 11:07

只係乾衣時候聽到撞擊聲, 其他時間運行非常寧靜, bearing有問題不是應該長期都有噪音嗎? ...
fundive 發表於 2024-1-7 00:11

乾衣轉得快。你的徵狀同我的初期完全一樣。後期會變成洗衣幾嘈,乾衣拆樓

via HKEPC Reader for Android
作者: Wiwacomia    時間: 2024-1-7 11:07

簡單左右輪流逗一逗內桶, 如果多過10mm虛位即爆了軸! 冇得攪



...
hon829 發表於 2024-1-7 00:19

全對!

via HKEPC Reader for Android
作者: Wiwacomia    時間: 2024-1-7 11:09

我部金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒 ...
okaoka 發表於 2024-1-7 07:12

你樓上講咗


原來金章個軸普遍有問題

via HKEPC Reader for Android
作者: fundive    時間: 2024-1-7 12:35

簡單左右輪流逗一逗內桶, 如果多過10mm虛位即爆了軸! 冇得攪   如果約5mm虛位而有能力者都可以試 ...
hon829 發表於 2024-1-7 00:19


托起金屬筒個膠桶連住一齊郁, 見唔到有虛位

師兄你張圖係邊個model的?
作者: fundive    時間: 2024-1-7 12:37

本帖最後由 fundive 於 2024-1-7 13:13 編輯
你樓上講咗


原來金章個軸普遍有問題

via HKEPC Reader for Android
Wiwacomia 發表於 2024-1-7 11:09


我嗰部有十幾年歷史
作者: fundive    時間: 2024-1-7 12:44

我部金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒 ...
okaoka 發表於 2024-1-7 07:12


4年機都值得俾$搵人整
作者: hon829    時間: 2024-1-7 18:20

本帖最後由 hon829 於 2024-1-7 18:27 編輯
托起金屬筒個膠桶連住一齊郁, 見唔到有虛位

師兄你張圖係邊個model的?
fundive 發表於 2024-1-7 12:35



冇虛位都會內桶碰撞/識跳咁反常理

再簡單按壓內桶看看四角懸掛避震正常否

如果連拆殼檢查的能力都冇! 就直接買新吧
作者: fundive    時間: 2024-1-7 19:22

本帖最後由 fundive 於 2024-1-7 19:25 編輯

我上年見到斜左就懷疑佢個避震有問題, 可能部機太舊搵唔到service manual 同仲用到所以冇理住,
utube 好少有人拆呢種上開式歐洲機

聽聲似係撞金屬機殼
作者: hon829    時間: 2024-1-7 20:01

油管上由頭拆到尾的片都有

[youtube]dR6AW68MsDo[/youtube]
作者: Vincent2006    時間: 2024-1-8 22:23

吾通呢個係Zanussi頂揭式通病, 我部機(ZWY71054SI)用左幾年,無論洗衣乾衣時都突然發出巨響,
打開蓋頂望發覺個洗衣鼓側左向一邊, 吾知係咪bearing問題,或是避震問題
作者: Jip仔    時間: 2024-1-11 10:56

簡單左右輪流逗一逗內桶, 如果多過10mm虛位即爆了軸! 冇得攪   如果約5mm虛位而有能力者都可以試 ...
hon829 發表於 2024-1-7 00:19



ching好勁
好多圖紙都搵得到  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2