作者: fundive 時間: 2024-1-6 19:40 標題: 金章洗衣機避震有問題
型號係zwt12120上開式洗衣機, 剛剛洗衫到乾衣程序時跳得非常厲害, 跳咗半分鐘後就自動停左, 重新再行乾衣都係咁, 攞起所有衫都係唔得, 有冇師兄自己搞過?
部機都好舊下應該畀錢人整都唔係咁化算, 諗住三個月後搬屋會買過部睇下有冇辦法頂到幾個月先
作者: Wiwacomia 時間: 2024-1-6 20:04
本帖最後由 Wiwacomia 於 2024-1-6 20:14 編輯
支避陣淘得到我換過
點知支避震的型號?
1)去歐洲賣parts(or spares)網站搵。
2)拆自己機睇
有冇拆樓咁大聲?
有冇羅味?
有就係轉軸問題唔係避震
作者: fundive 時間: 2024-1-6 20:35
本帖最後由 fundive 於 2024-1-6 20:38 編輯
主要似係個桶撞擊個殼聲, 跳動好厲害
容易換的嗎?
作者: Wiwacomia 時間: 2024-1-6 22:05
容易換,但你問題同我一樣,唔係避震的事,而係桶軸甩bearing。我就七八粒出晒來,入番都無用,兩次會再甩。
via HKEPC Reader for Android
作者: fundive 時間: 2024-1-6 22:15
[attach]2405755[/attach]
明顯個桶係歪嘅, 似係避震問題?
作者: Wiwacomia 時間: 2024-1-6 22:54
我個就冇咁歪不過都可能係右邊甩bearing所以低咗。
via HKEPC Reader for Android
作者: fundive 時間: 2024-1-7 00:11
只係乾衣時候聽到撞擊聲, 其他時間運行非常寧靜, bearing有問題不是應該長期都有噪音嗎?
作者: hon829 時間: 2024-1-7 00:19
本帖最後由 hon829 於 2024-1-7 11:10 編輯
簡單左右輪流逗一逗內桶, 如果多過10mm虛位即爆了軸! 冇得攪


作者: okaoka 時間: 2024-1-7 07:12
我部金章上置式洗衣機用咗剛四年都冇嘢, 尋日用用吓突然間發生巨響, 然後部機好嘈, 完成洗衣程序之後個滾筒歪咗去一邊, 開唔到門, 拎唔到啲衫出嚟
幾經辛苦扶返正, 拎返啲衫出嚟, 再空機洗一轉, 都比平時嘈, 之後用一件衫洗一次, 洗完個滾筒又微微傾向另一邊, 要擁到門幾下先至開到門攞衫
究竟乜嘢事?都唔知仲用唔用得!
作者: Wiwacomia 時間: 2024-1-7 11:07
乾衣轉得快。你的徵狀同我的初期完全一樣。後期會變成洗衣幾嘈,乾衣拆樓
via HKEPC Reader for Android
作者: Wiwacomia 時間: 2024-1-7 11:07
全對!
via HKEPC Reader for Android
作者: Wiwacomia 時間: 2024-1-7 11:09
你樓上講咗
原來金章個軸普遍有問題
via HKEPC Reader for Android
作者: fundive 時間: 2024-1-7 12:35
托起金屬筒個膠桶連住一齊郁, 見唔到有虛位
師兄你張圖係邊個model的?
作者: fundive 時間: 2024-1-7 12:37
本帖最後由 fundive 於 2024-1-7 13:13 編輯
我嗰部有十幾年歷史
作者: fundive 時間: 2024-1-7 12:44
4年機都值得俾$搵人整
作者: hon829 時間: 2024-1-7 18:20
本帖最後由 hon829 於 2024-1-7 18:27 編輯
冇虛位都會內桶碰撞/識跳咁反常理
再簡單按壓內桶看看四角懸掛避震正常否
如果連拆殼檢查的能力都冇! 就直接買新吧
作者: fundive 時間: 2024-1-7 19:22
本帖最後由 fundive 於 2024-1-7 19:25 編輯
我上年見到斜左就懷疑佢個避震有問題, 可能部機太舊搵唔到service manual 同仲用到所以冇理住,
utube 好少有人拆呢種上開式歐洲機
聽聲似係撞金屬機殼
作者: hon829 時間: 2024-1-7 20:01
油管上由頭拆到尾的片都有
[youtube]dR6AW68MsDo[/youtube]
作者: Vincent2006 時間: 2024-1-8 22:23
吾通呢個係Zanussi頂揭式通病, 我部機(ZWY71054SI)用左幾年,無論洗衣乾衣時都突然發出巨響,
打開蓋頂望發覺個洗衣鼓側左向一邊, 吾知係咪bearing問題,或是避震問題
作者: Jip仔 時間: 2024-1-11 10:56
ching好勁
好多圖紙都搵得到

