作者: liyee 時間: 2023-8-26 18:50 標題: 自行裝修的疑惑(2024-1-1日更新)第9頁88樓
本帖最後由 liyee 於 2024-1-1 17:44 編輯
各位師兄,
現有一疑問,想在舊屋自行裝修,眼見工程都幾大,
驚應付唔嚟,
現在想查詢給人裝修的是什麼價?
1/廁所,封1個門口,另外喺隔籬開多個門口,
水/電/電熱水爐/坐廁/洗手盆/改位,加一個插蘇位
2/地下400呎大廳位置,樓梯位櫃/加個鞋櫃
全屋執灰/油乳膠漆/天花油白色
加一個房油乳膠漆
3/樓上三個房油乳膠漆
4/天臺400尺防水/分體冷氣改位
作者: hkbaby 時間: 2023-8-26 19:22
本帖最後由 hkbaby 於 2023-8-26 19:34 編輯
灰同油 一尺預大嘅$100-$150 多房另計
分體如果搭棚架 一個$4000-5000 裝分體冷氣一部$2000到
作者: O人 時間: 2023-8-26 19:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lalawoo 時間: 2023-8-26 19:26
師兄犀利,水電牌都有
作者: liyee 時間: 2023-8-26 20:06
多謝師兄資訊,
唔使搭棚,個人坐上去機頂都得
作者: liyee 時間: 2023-8-26 20:07
工具我有,體魄?我魁梧嘅體格應該支持

作者: liyee 時間: 2023-8-26 20:08
我人緣好,好多人樂意幫助
作者: HK2046 時間: 2023-8-26 20:37
佢好多個師傅嘅工作量
你幾廿歐得唔得呀
-----------
所以我好鬼佩服YouTube啲鬼佬 一個人起屋
地板冷暖溫度系統 boiler
由木杉 水電 屋頂 乜x嘢都識嘅
作者: liyee 時間: 2023-8-26 21:20
回覆 8# HK2046
小桂子
返入去新屋皇官,冇本皇召喚唔好上朝
作者: O人 時間: 2023-8-26 21:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人 時間: 2023-8-26 21:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3K 時間: 2023-8-26 21:35
冷氣棚得果幾尺最低消費 , 中間食水食一倍

直接搵棚佬都係2000零
作者: liyee 時間: 2023-8-26 21:35
本帖最後由 liyee 於 2023-8-26 21:37 編輯
加加埋埋1200呎喎?
我唔係呢行,唔知出邊乜嘢行情
我想知出邊乜價錢造,
平嘅我交畀佢哋做,
貴嘅我自己做返……
作者: O人 時間: 2023-8-26 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2023-8-26 21:53
地下嗰層400尺,得1間房油漆,
廁所改裝 #1啲嘢……
2樓淨係三間房油漆,
天臺淨係做 防水/防漏,唔需要油漆
就噉環境,需要多少銀兩?
作者: O人 時間: 2023-8-26 22:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2023-8-26 22:08
回覆 16# O人
多謝師兄分析
要攞牌嘅工序嘢,我會畀人做
我會量力而為
作者: alax 時間: 2023-8-27 09:34
住家油漆 最少都1600以上一工
via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry 時間: 2023-8-27 10:02
廁所比人搞,其它自己做 作者: liyee 時間: 2023-8-27 12:23
清楚
謝謝資訊,謝謝你
作者: liyee 時間: 2023-8-27 12:25
想唔想接柯打?
交畀你……
其實成個工程(大約)幾多錢呢?
真的冇人計到嗎?
作者: Tom_jerry 時間: 2023-8-27 12:31
本帖最後由 Tom_jerry 於 2023-8-27 05:24 編輯
剩個膠cup廁,同公屋廁已經係冇得比 [attach]2386645[/attach]
[attach]2386644[/attach]
[attach]2386643[/attach]
[attach]2386642[/attach]
作者: HK2046 時間: 2023-8-27 14:36
2000零 我諗師兄都係講笑啫
作者: HK2046 時間: 2023-8-27 14:46
鬥木師傅一工千三蚊左右
香港最新失業率 (2022年10月至12月)回落至3.5%。香港建造業總工會早前已宣布,2022年11月1日起建造業工種有12項加薪,加幅介乎3%至12.5%。泥水工人加幅最多,但混凝土、紮鐵及挖掘機工人則繼續凍薪。搵工網常有地盤散工雜工招聘,工資比文職高,有女士及年輕人都想入行做地盤工人。
原文網址: 地盤工人人工|日薪由948元到2,304元!散工招聘+33個地盤工種 | 香港財經時報HKBT
https://www.businesstimes.com.hk/articles/135577/
[attach]2386649[/attach]
[attach]2386650[/attach]
作者: liyee 時間: 2023-8-27 15:12
多謝師兄嘅資料
乜改水喉咁勁,二萬幾蚊?
作者: liyee 時間: 2023-8-27 15:13
本帖最後由 liyee 於 2023-8-27 15:23 編輯
以我所知,房署搵外判搭棚工2300蚊一個。
業主要自付300元

(更正:係租客要付300元)
作者: liyee 時間: 2023-8-27 15:14
師兄
邊個係你嗰行業,

你嗰行加幅幾多?

作者: 3K 時間: 2023-8-27 15:17
8呎 2000 , 直接棚佬報價 ! 上年1800 咋.
多個中間人食水好出奇 ? 做客搵冷氣佬 , 冷氣佬搵棚佬 . 幾多錢任冷氣佬講.
作者: 一隻人 時間: 2023-8-27 15:22
外國人能裝修的前題是住獨棟
有個車房能隨便耍隨便放
你看有幾個自己裝修是住高樓的
作者: 3K 時間: 2023-8-27 15:33
第一次DIY 玩泥水同換隔音門窗.
[attach]2386661[/attach]
作者: Auk 時間: 2023-8-27 16:20
想自己玩, 呢樣可能最緊要, 我做開文職, 唔係做呢行, 就想趁住身體再退化做唔到呢類嘢之前, 搞一搞間爛屋, 留畀後人當度假屋都好.
呢一年做咗天台防漏, 整三塊concrete slab, 起一間shed同兩個gazebo加一個鞦韆, 只係買套裝件, 就咁砌就搞掂, 全部嘢都係手板眼見功夫, 只係有大部份物料只會送到村口, 之後點推到自己間屋到, 就要自己搞掂.
一路自己都懶勁無叫Friend幫手, 可以完成後畀個surprise人地睇吓
結果而家係搞完了, 成果都OK嘅, 但隻手就勞損了, 搞到彈弓指同網球肘, 彈弓指而家叫做好返, 但網球肘就仲係度, 呢次真surprise 了, 以前都唔知有啲咁嘅病
而家打算做埋個外牆維修就算, 唔再搞其他了, 不過都將會幾甘吓

作者: liyee 時間: 2023-8-27 16:29
我15年前搬入嚟嗰陣,係清水樓,
全屋地磚,加兩個房門,加一幅磚牆,另一度房門要砌磚加高至天花,一個放雜物閣仔,
全都自己一個人搞掂
當時仲未識用淘寶,如果唔係更加多野玩
[attach]2386673[/attach]
師兄
想問下你用乜材料搞隔音門/同埋窗?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2023-8-27 16:29
請問師兄,搞這個工程你要幾耐?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Auk 時間: 2023-8-27 16:40
上年11月開始, 玩到今年7月, 不過我無買咩架撐, 咁樣更多嘢靠徒手嚟, 個勞損嘅結果都係正常嘅
作者: xxmartin 時間: 2023-8-27 16:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3K 時間: 2023-8-27 16:55
本帖最後由 3K 於 2023-8-27 16:57 編輯
淘寶 斷橋隔音窗 , 主要係3層玻璃 , 好重! 我外面係平台所以DIY 無問題。
如果唔需要透明 , 真正減40db 嘅隔音門就2500一平方
作者: liyee 時間: 2023-8-27 16:58
嗰啲?冇鋪頭唔好制

作者: O人 時間: 2023-8-27 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2023-8-27 16:59
房門呢?
用隔音棉條封條罅隙都唔得?
作者: liyee 時間: 2023-8-27 17:00
你都算有耐力
作者: 3K 時間: 2023-8-27 17:13
睇你想要咩效果啫????
作者: Auk 時間: 2023-8-27 17:28
回覆 40# liyee
幾實只須要揾多一個Friend幫手, 就快好勁多(天台防漏嗰part就未必快到), 因大部份係大件重嘢, 想一個人托得住又裝到下一件件, 當時真係要諗吓點先玩得到, 但如叫Friend, 佢又太過進取, 爬梯幫我時, 由天台唔小心跌落去, 佢有咩事我真係唔駛再做人了.
作者: liyee 時間: 2023-8-27 17:48
如果廁所個部分俾人做,不如叫佢跟埋油油……
淨係做廁所,可能咁少工程冇人接

作者: hknightlife 時間: 2023-8-28 11:21
師兄, 堅便宜哦!
作者: samuelsansan 時間: 2023-8-28 15:43
又唔可以咁講,外國地方大,施工方便,allow的時間又足。
香港乜都要快起貨,施工時又無地方住要搬出去,日日都係錢黎,而且仲要小心被人投訴
via HKEPC Reader for Android
作者: teddybearhk 時間: 2023-8-28 16:45
覺得油漆工作好辛苦的話,考慮下用淘寶竹纖維牆板囉
作者: Tom_jerry 時間: 2023-8-28 17:35
作者: ghost2377 時間: 2023-8-28 23:10
回覆 46# teddybearhk
我都好想試一試呢隻新野,但運是一個問題
作者: Auk 時間: 2023-8-29 03:05
官集經驗, 夠大件嘅嘢, 集運會安排用噸車, 仲快過啲唔大唔細, 要安排用貨van送嘅貨, 可能係香港物流上嘅supply and demand 關係
作者: liyee 時間: 2023-8-29 09:03
師兄有冇用過?
其實用呢種嘢,一塊過好吖定係上下駁到好呢?

一塊過,肯定入唔到䢂,接駁又唔好睇……
個空間面積又細咗好多……

作者: teddybearhk 時間: 2023-8-29 10:05
9mm厚之嘛,心理上感覺多啲
。我用左幾年喇。一般公屋樓高~2.4米,升降機一定入到,內定長度3米一定死硬搬唔到入升降機,可以叫賣家切2.4米作者: liyee 時間: 2023-8-29 13:41
全屋四埲墻計40mm

作者: liyee 時間: 2023-8-29 13:45
回覆 31# Auk
好奇八卦下
係咪倒天臺石屎?
切鋼筋倒石屎?
你嗰三塊石屎板用乜支撐?
作者: teddybearhk 時間: 2023-8-29 14:04
你平時批灰都有5mm厚喇又唔見你話細左

作者: Kin_2012 時間: 2023-8-29 14:46
貼面板前果底一樣要放平。。
作者: liyee 時間: 2023-8-29 15:42
回覆 54# teddybearhk
是否師兄你自己裝嵌?
如果幅墻有少少大肚,呢D版可唔可以屈就返佢?
作者: teddybearhk 時間: 2023-8-29 15:54
自己裝嵌,可以少彎冇問題,但建議用膨脹膠填平貼上,大陸師父係咁做法,咁樣做的話,喺面按落去唔會因出現空位有聲
作者: O人 時間: 2023-8-29 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2023-8-29 16:20
清楚,謝謝你
作者: liyee 時間: 2023-8-29 16:21
又係大工程……

作者: O人 時間: 2023-8-29 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2023-8-29 16:56
執灰 油油 咪簡單囉
波浪紋都照去……

作者: 三個井 時間: 2023-8-29 17:15
自己收貨唔緊要。
作者: Tom_jerry 時間: 2023-8-29 17:29
本帖最後由 Tom_jerry 於 2023-8-29 09:33 編輯
樓上介紹果隻係竹籤板,普通油漆牆都可以直接上,皆因佢係有接口配件要打孔上螺絲架,屎鬼落木廊 
[attach]2386911[/attach]
作者: Auk 時間: 2023-8-29 17:30
回覆 53# liyee
三塊 Concrete Slabs 係做喺地下, 用嚟起間 Shed, Gazebo 同個 Swings, 因為原本塊地唔係平嘅, 所以要做咗佢先有得整其他嘢上去, 根本自己年紀都大, 乾撈完英泥同沙後, 再加水撈嗰一嘢, 已經虛脫咁滯, 唔好話之後仲要燙平佢喎, 嗰時都幾想死
(不過之後發覺有啲師父話, 濕撈嗰時, 佢地會偷雞, 唔會嘥力去將佢撈到好均勻, 只係用時間嘔佢就得㗎喇)天台防漏就做其他嘢, 唔係做泥水, 不過都係踎唔慣㗎喇, 做幾嘢就成個人坐喺度慢慢搞

作者: liyee 時間: 2023-8-29 18:30
回覆 liyee
三塊 Concrete Slabs 係做喺地下, 用嚟起間 Shed, Gazebo 同個 Swings, 因為原本塊地唔係平 ...
Auk 發表於 2023-8-29 17:30
一個人做,可想而知有幾辛苦/毅力,
我而家都有耳水唔平衡嘅後遺症,個頭喐快少少都會暈

作者: Auk 時間: 2023-8-29 18:46
咁你唔好自己咁玩多樣嘢了, 揀部份辛苦嘢人地做喇, 自己做好某啲嘢攞個滿足感就好.
作者: Kin_2012 時間: 2023-8-29 20:55
普通油漆牆可以上的前題係牆身已經有灰拉平左。。。
另外牆身鑽洞要避電線位, 同開番電制位, 第時想鑽牆掛野又煩, 香港地方細, 唔太好用。
作者: liyee 時間: 2023-8-29 21:43
本帖最後由 liyee 於 2023-8-29 21:44 編輯
师兄讲得啱
噉啲 电掣位/插苏位 点样开窿?
就算俾你開啱位,個窿都深入去,點樣插蘇?
作者: teddybearhk 時間: 2023-8-29 22:05
開方窿用萬用寶,插穌面板用長鑼絲就上到,一d都吾難
。一般切割用電圓鋸或jigsaw ,體力上要求吾大,遠比省牆低!
作者: 剋星 時間: 2023-8-29 22:28
油漆可以試下自己動手..最近都自己做
作者: Tom_jerry 時間: 2023-8-29 22:35
[attach]2386973[/attach]
作者: Kin_2012 時間: 2023-8-29 22:48
本帖最後由 Kin_2012 於 2023-8-29 23:01 編輯
都有方法處理,類似放左櫃咁做, 開洞加高裝面板, 線唔夠長就加長。
不過咁多功夫, 用呢種板真係有著數 ?
另外板的碰口位好唔好睇? 轉角位又好唔好睇? 近門框位又點....
作者: alax 時間: 2023-8-30 07:30
呢啲板有隙,而且仲要裁剪,
如果本身牆身有掛裝野 又要重新整過
最簡單緊係執下灰 翻油油漆啦
via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki 時間: 2023-8-30 08:55
怕做油漆而將牆身整圍身板
咁天花又係咪都舖埋先?
作者: wah9134 時間: 2023-8-30 18:47
泥水 同 返新全屋執灰 最考工夫,
做到一半再請人做就止唔到血!
作者: liyee 時間: 2023-8-31 00:02
泥水同油漆,個人可以控制到,難道唔係很高
作者: madgod1213 時間: 2023-9-1 18:40
執灰 油油DIY真係超簡單, 5年前自己攪
最近又再反執一次, 依家有沙紙機+用油6就更加輕鬆
我都係又文職新手, 响呢度取經, 一步步由俢補天花石屎, 執灰 油油, 改房門大門, 打掉及石屎修補地台, 全屋自己鋪地下, 換水喉, 燈 燈掣, 冷氣掣
依家覺得其實唔難, 慢慢攪慢慢做就得
作者: PowerShot 時間: 2023-9-1 21:20
分享下師兄
作者: madgod1213 時間: 2023-9-1 23:38
本帖最後由 madgod1213 於 2023-9-1 23:49 編輯
我呢D門外漢分享唔倒D乜, 基本上D工具都係好平, 頭頭尾尾幾舊水
然後上youtube搵D裝修片睇, 做好哂功課有咩唔明就黎呢度問Ching, 落手就搵D唔見光的位練習下先
以前開左好多post問野, 不過2019果陣呢度係咁ban唔同政見的人, 所以冇哂D舊post了
PS: 剷底要剷到見底, 一D都唔好留舊的, 間房實驗果陣冇剷哂, 5年後又要再執
底灰買easy finish,簡單易用, 批灰唔洗理有冇骨, 批3層最緊要夠厚先可以慢慢省, 搵沙紙機省, 最後先用幼沙省靚佢
油都係立X, 最緊要上底油, 建議用油6, 一開始用油掃油唔靚, 油6每次有咁薄得咁薄, 情願油多幾浸
補石屎果D3份沙1份泥, 用壓尺掃平佢, 過12個鐘未完全硬哂再執一執, 補天花就去旺角買士波令料
自己DIY最緊要唔急用, 慢慢攪就輕鬆
SPC地板有分2G同5G扣, 一定買5G, 易整好多
作者: liyee 時間: 2023-9-5 00:13
號外
最新消息
得知有師傅報價12萬幾……
某啲材料我買,
這個價是否合理?
[attach]2387692[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: madgod1213 時間: 2023-9-5 12:42
本帖最後由 madgod1213 於 2023-9-5 12:44 編輯
好難話合唔合理, 能夠整好交貨, 靚靚仔仔就值
但依家好多所謂師傅都係求求其其, 拖得就拖, 交貨同DIY差冇幾
遇到再衰D直接爛尾玩失踪, 咁就收你幾平都唔值
搵人裝修唔好單睇價錢, 搵朋友介紹啦
價我覺得OK, 但開左工就會左加右加架啦, 你唔比就停工, 呢D報價真係參考下架咋
作者: liyee 時間: 2023-9-5 13:50
本帖最後由 liyee 於 2023-9-5 13:52 編輯
呢個都係朋友介紹,
話幫佢整嗰間屋,非常之靚,13萬(公屋三人單位全包淘寶傢俬)(床/組合櫃/書枱)亦上去參觀過……
另一個同村介紹 開價 29萬 都係包普通料
作者: madgod1213 時間: 2023-9-5 16:49
手工靚咪OK囉, 佢開比你都係面價姐
作者: kanduki 時間: 2023-9-6 10:36
回覆 83# liyee
向做果個角度唻睇
埋到手啲嘢整得順利同阻滯多
工數同料錢可以差天共地
仲有個客唔係做大路嘢
搞到下下都開研究所咁
又係多多錢同時間都唔夠做
作者: liyee 時間: 2023-9-6 13:35 標題: RE: 自行裝修的疑惑
多謝師兄意見/提醒
作者: Offer 時間: 2024-1-1 16:56
請繼續討論
作者: liyee 時間: 2024-1-1 17:29
本帖最後由 liyee 於 2024-1-3 14:13 編輯
更新一下 2024-1-1日 (各位新年快樂)
呢位師傅都好好人,好上心,買料期間,佢首先個人去旺角店鋪價格/揾料,另日才帶我們去。
[attach]2405280[/attach]
平日都衹是兩夫婦開工,手工亦可以,
我同佢講過年前交到樓給我就可以,期間我有朋友需要搵人裝修,就借用兩星期給他去幫我朋友做,朋友都很滿意。
到了今天完成80~90%,還欠二樓油漆工序。
平時屋內沒有人在,cf兩公婆自由出入開工。
大概噉樣嘅設計
左邊級級係樓梯上二樓
[attach]2405060[/attach]
原有門口封閉
[attach]2405061[/attach]
用傢俬間格
[attach]2405062[/attach]
新建造門口
[attach]2405063[/attach]
更改間隔/擺位
[attach]2405064[/attach]
[attach]2405065[/attach]
[attach]2405071[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-1-1 17:32
新建造門口
[attach]2405066[/attach]
[attach]2405067[/attach]
[attach]2405068[/attach]
傢俬封口線
[attach]2405070[/attach]
[attach]2405069[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-1-1 17:36
師傅買呢種
[attach]2405072[/attach]
守門大將軍
[attach]2405073[/attach]
[attach]2405074[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-1-1 17:41
本帖最後由 liyee 於 2024-1-1 21:16 編輯
淘寶買咗呢啲鞋櫃
店鋪嘅 3D裝嵌圖 非常易睇
有興趣師兄不妨打開看看
3D效果
掃描下邊二維碼
[attach]2405075[/attach]
[attach]2405080[/attach]
[attach]2405079[/attach]
[attach]2405078[/attach]
[attach]2405077[/attach]
[attach]2405076[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-1-15 20:00
本帖最後由 liyee 於 2024-1-15 20:05 編輯
間間店舖組裝方式都唔同,
畀咗3d組裝圖片你,但係板材沒有號碼?
聯絡店舖,叫我每一塊板影相,等佢用(孔既位置)來分別那一位置的板……
真好嘢,睇孔的位置,就可以分別哪一塊組裝的吧
神櫃
[attach]2406841[/attach]
[attach]2406845[/attach]
[attach]2406843[/attach]
[attach]2406844[/attach]
[attach]2406842[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-1-15 20:58
搵到間只計實重不計體積重啲物流公司
沙發
218*84*94=286kg
實重
53kg
包上樓,不計偏遠地區
[attach]2406850[/attach]
[attach]2406851[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: HK2046 時間: 2024-1-17 02:26
我復活喇
有冇掛住我先
搞咗咁耐第一晚set up返部pc
我都想喺淘寶買不銹鋼廚房吊櫃
打電話去鑫航cs問下話30公斤
佢話收250蚊左右
你邊間咁抵
快啲pm話我聽
[attach]2407071[/attach]
作者: liyee 時間: 2024-1-17 11:29
師兄閉關修煉,終於可以出山重出江湖喇……
有冇成績睇睇,給大家大開眼界?
作者: hkmand001 時間: 2024-1-17 11:33
小心假304
我之前已經試過,201扮304
作者: HK2046 時間: 2024-1-17 15:23
多謝師兄提醒有假不銹鋼
咁假不銹鋼與真不銹鋼價錢參幾多?
兩倍?
可以舉例嗎
作者: HK2046 時間: 2024-1-17 16:02
師兄太失敗都唔係好想提
獻醜 我揀 藏絕
搬咗屋之後最好睇
都係吊起部單車
見到我say個high
[attach]2407144[/attach]
作者: hkmand001 時間: 2024-1-17 16:11
本帖最後由 hkmand001 於 2024-1-17 16:12 編輯
大陸好多316 304其實係201
就算印住316有哂gp印都無用
要自己用藥水試
成本我唔知,
我只知道316勺子4個已經要16人仔
更何況一塊板???
成本差應該好多
作者: liyee 時間: 2024-1-17 16:36
/
我一年前買個 化寶盆 都留言,警惕世人……
[attach]2407146[/attach]
[attach]2407147[/attach]
[attach]2407148[/attach]
[attach]2407149[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

