Board logo

標題: 自行裝修的疑惑(2024-1-1日更新)第9頁88樓 [打印本頁]

作者: liyee    時間: 2023-8-26 18:50     標題: 自行裝修的疑惑(2024-1-1日更新)第9頁88樓

本帖最後由 liyee 於 2024-1-1 17:44 編輯

各位師兄,
現有一疑問,想在舊屋自行裝修,眼見工程都幾大,
驚應付唔嚟,

現在想查詢給人裝修的是什麼價?


1/廁所,封1個門口,另外喺隔籬開多個門口,
水/電/電熱水爐/坐廁/洗手盆/改位,加一個插蘇位

2/地下400呎大廳位置,樓梯位櫃/加個鞋櫃
全屋執灰/油乳膠漆/天花油白色
加一個房油乳膠漆

3/樓上三個房油乳膠漆

4/天臺400尺防水/分體冷氣改位
作者: hkbaby    時間: 2023-8-26 19:22

本帖最後由 hkbaby 於 2023-8-26 19:34 編輯
各位師兄,
現有一疑問,想在舊屋自行裝修,眼見工程都幾大,
驚應付唔嚟,

現在想查詢給人裝修的是什麼價 ...
liyee 發表於 2023-8-26 18:50



灰同油  一尺預大嘅$100-$150 多房另計

分體如果搭棚架 一個$4000-5000  裝分體冷氣一部$2000到
作者: O人    時間: 2023-8-26 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lalawoo    時間: 2023-8-26 19:26

師兄犀利,水電牌都有
作者: liyee    時間: 2023-8-26 20:06

灰同油  一尺預大嘅$100-$150 多房另計

分體如果搭棚架 一個$4000-5000  裝分體冷氣一部$2000到 ...
hkbaby 發表於 2023-8-26 19:22


多謝師兄資訊,

唔使搭棚,個人坐上去機頂都得
作者: liyee    時間: 2023-8-26 20:07

最貴唔係手工,係架撐同體力同效率
O人 發表於 2023-8-26 19:25


工具我有,體魄?我魁梧嘅體格應該支持
作者: liyee    時間: 2023-8-26 20:08

師兄犀利,水電牌都有
lalawoo 發表於 2023-8-26 19:26


我人緣好,好多人樂意幫助
作者: HK2046    時間: 2023-8-26 20:37

佢好多個師傅嘅工作量
你幾廿歐得唔得呀
-----------

所以我好鬼佩服YouTube啲鬼佬 一個人起屋
地板冷暖溫度系統 boiler
由木杉 水電 屋頂 乜x嘢都識嘅
作者: liyee    時間: 2023-8-26 21:20

回覆 8# HK2046


    小桂子
返入去新屋皇官,冇本皇召喚唔好上朝
作者: O人    時間: 2023-8-26 21:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: O人    時間: 2023-8-26 21:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3K    時間: 2023-8-26 21:35

灰同油  一尺預大嘅$100-$150 多房另計

分體如果搭棚架 一個$4000-5000  裝分體冷氣一部$2000到 ...
hkbaby 發表於 2023-8-26 19:22


冷氣棚得果幾尺最低消費 , 中間食水食一倍
直接搵棚佬都係2000零
作者: liyee    時間: 2023-8-26 21:35

本帖最後由 liyee 於 2023-8-26 21:37 編輯
屋細都問題唔大既。
O人 發表於 2023-8-26 21:27


加加埋埋1200呎喎?

我唔係呢行,唔知出邊乜嘢行情
我想知出邊乜價錢造,
平嘅我交畀佢哋做,

貴嘅我自己做返……
作者: O人    時間: 2023-8-26 21:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-8-26 21:53

咪癲啦....千2尺風火水電,牆身油漆批盪。
MCB放線造喉放箱就逐隻計,過千尺3相唔知點計都好肯定要有牌同你 ...
O人 發表於 2023-8-26 21:48


地下嗰層400尺,得1間房油漆,
廁所改裝  #1啲嘢……

2樓淨係三間房油漆,

天臺淨係做 防水/防漏,唔需要油漆

就噉環境,需要多少銀兩?
作者: O人    時間: 2023-8-26 22:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-8-26 22:08

回覆 16# O人


    多謝師兄分析
要攞牌嘅工序嘢,我會畀人做
我會量力而為
作者: alax    時間: 2023-8-27 09:34

老老豆豆講,我好耐無撈裝修啦,真係唔知價。

    1/廁所,封1個門口,另外喺隔籬開多個門口,
水/電/電熱 ...
O人 發表於 2023-8-26 22:04

住家油漆 最少都1600以上一工

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2023-8-27 10:02

廁所比人搞,其它自己做 天台做自流平
作者: liyee    時間: 2023-8-27 12:23

住家油漆 最少都1600以上一工  

via HKEPC Reader for Android
alax 發表於 2023-8-27 09:34


清楚
謝謝資訊,謝謝你
作者: liyee    時間: 2023-8-27 12:25

廁所比人搞,其它自己做  天台做自流平
Tom_jerry 發表於 2023-8-27 10:02


想唔想接柯打?
交畀你……




其實成個工程(大約)幾多錢呢?
真的冇人計到嗎?
作者: Tom_jerry    時間: 2023-8-27 12:31

本帖最後由 Tom_jerry 於 2023-8-27 05:24 編輯
想唔想接柯打?
交畀你……




其實成個工程(大約)幾多錢呢?
真的冇人計到嗎? ...
liyee 發表於 2023-8-27 04:25

鬼豬咩 剩個膠cup廁,同公屋廁已經係冇得比 幾皮又得過百粒亦可 你都矛寫要求係乜級數
[attach]2386645[/attach]


[attach]2386644[/attach]
[attach]2386643[/attach]
[attach]2386642[/attach]
作者: HK2046    時間: 2023-8-27 14:36

冷氣棚得果幾尺最低消費 , 中間食水食一倍
直接搵棚佬都係2000零
3K 發表於 2023-8-26 13:35



2000零  我諗師兄都係講笑啫
作者: HK2046    時間: 2023-8-27 14:46

加加埋埋1200呎喎?

我唔係呢行,唔知出邊乜嘢行情
我想知出邊乜價錢造,
平嘅我交畀佢哋做,

貴嘅我自 ...
liyee 發表於 2023-8-26 13:35



鬥木師傅一工千三蚊左右

香港最新失業率 (2022年10月至12月)回落至3.5%。香港建造業總工會早前已宣布,2022年11月1日起建造業工種有12項加薪,加幅介乎3%至12.5%。泥水工人加幅最多,但混凝土、紮鐵及挖掘機工人則繼續凍薪。搵工網常有地盤散工雜工招聘,工資比文職高,有女士及年輕人都想入行做地盤工人。

原文網址: 地盤工人人工|日薪由948元到2,304元!散工招聘+33個地盤工種 | 香港財經時報HKBT

https://www.businesstimes.com.hk/articles/135577/


[attach]2386649[/attach]
[attach]2386650[/attach]
作者: liyee    時間: 2023-8-27 15:12

鬼豬咩  剩個膠cup廁,同公屋廁已經係冇得比  幾皮又得過百粒亦可  你都矛寫 ...
Tom_jerry 發表於 2023-8-27 12:31


多謝師兄嘅資料

乜改水喉咁勁,二萬幾蚊?
作者: liyee    時間: 2023-8-27 15:13

本帖最後由 liyee 於 2023-8-27 15:23 編輯
2000零  我諗師兄都係講笑啫
HK2046 發表於 2023-8-27 14:36


以我所知,房署搵外判搭棚工2300蚊一個。
業主要自付300元
(更正:係租客要付300元)
作者: liyee    時間: 2023-8-27 15:14

鬥木師傅一工千三蚊左右

香港最新失業率 (2022年10月至12月)回落至3.5%。香港建造業總工會早前已宣布 ...
HK2046 發表於 2023-8-27 14:46

師兄
邊個係你嗰行業,
你嗰行加幅幾多?
作者: 3K    時間: 2023-8-27 15:17

2000零  我諗師兄都係講笑啫
HK2046 發表於 2023-8-27 14:36


8呎 2000 , 直接棚佬報價 !  上年1800 咋.
多個中間人食水好出奇 ?  做客搵冷氣佬 , 冷氣佬搵棚佬 . 幾多錢任冷氣佬講.
作者: 一隻人    時間: 2023-8-27 15:22

外國人能裝修的前題是住獨棟
有個車房能隨便耍隨便放
你看有幾個自己裝修是住高樓的
作者: 3K    時間: 2023-8-27 15:33

第一次DIY 玩泥水同換隔音門窗.
[attach]2386661[/attach]
作者: Auk    時間: 2023-8-27 16:20

最貴唔係手工,係架撐同體力同效率
O人 發表於 2023-8-26 19:25

想自己玩, 呢樣可能最緊要, 我做開文職, 唔係做呢行, 就想趁住身體再退化做唔到呢類嘢之前, 搞一搞間爛屋, 留畀後人當度假屋都好.
呢一年做咗天台防漏, 整三塊concrete slab, 起一間shed同兩個gazebo加一個鞦韆, 只係買套裝件, 就咁砌就搞掂, 全部嘢都係手板眼見功夫, 只係有大部份物料只會送到村口, 之後點推到自己間屋到, 就要自己搞掂.
一路自己都懶勁無叫Friend幫手, 可以完成後畀個surprise人地睇吓

結果而家係搞完了, 成果都OK嘅, 但隻手就勞損了, 搞到彈弓指同網球肘, 彈弓指而家叫做好返, 但網球肘就仲係度, 呢次真surprise 了, 以前都唔知有啲咁嘅病

而家打算做埋個外牆維修就算, 唔再搞其他了, 不過都將會幾甘吓
作者: liyee    時間: 2023-8-27 16:29

第一次DIY 玩泥水同換隔音門窗.
3K 發表於 2023-8-27 15:33

我15年前搬入嚟嗰陣,係清水樓,

全屋地磚,加兩個房門,加一幅磚牆,另一度房門要砌磚加高至天花,一個放雜物閣仔,
全都自己一個人搞掂

當時仲未識用淘寶,如果唔係更加多野玩
[attach]2386673[/attach]




師兄
想問下你用乜材料搞隔音門/同埋窗?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2023-8-27 16:29

想自己玩, 呢樣可能最緊要, 我做開文職, 唔係做呢行, 就想趁住身體再退化做唔到呢類嘢之前, 搞一搞間爛屋, ...
Auk 發表於 2023-8-27 16:20

請問師兄,搞這個工程你要幾耐?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Auk    時間: 2023-8-27 16:40

上年11月開始, 玩到今年7月, 不過我無買咩架撐, 咁樣更多嘢靠徒手嚟, 個勞損嘅結果都係正常嘅
作者: xxmartin    時間: 2023-8-27 16:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3K    時間: 2023-8-27 16:55

本帖最後由 3K 於 2023-8-27 16:57 編輯
我15年前搬入嚟嗰陣,係清水樓,  

全屋地磚,加兩個房門,加一幅磚牆,另一度房門要砌磚加高 ...
liyee 發表於 2023-8-27 16:29


淘寶 斷橋隔音窗 , 主要係3層玻璃 , 好重! 我外面係平台所以DIY 無問題。
如果唔需要透明 , 真正減40db 嘅隔音門就2500一平方
作者: liyee    時間: 2023-8-27 16:58

回覆  liyee


    想知咩價求其APP CALL個"師父"上黎望下報價就得!
不過都係獅子口黎! ...
xxmartin 發表於 2023-8-27 16:52


嗰啲?冇鋪頭唔好制
作者: O人    時間: 2023-8-27 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-8-27 16:59

淘寶 斷橋隔音窗 , 主要係3層玻璃 , 好重! 我外面係平台所以DIY 無問題。
如果唔需要透明 , 真正減40 ...
3K 發表於 2023-8-27 16:55


房門呢?
用隔音棉條封條罅隙都唔得?
作者: liyee    時間: 2023-8-27 17:00

上年11月開始, 玩到今年7月, 不過我無買咩架撐, 咁樣更多嘢靠徒手嚟, 個勞損嘅結果都係正常嘅 ...
Auk 發表於 2023-8-27 16:40


你都算有耐力
作者: 3K    時間: 2023-8-27 17:13

房門呢?
用隔音棉條封條罅隙都唔得?
liyee 發表於 2023-8-27 16:59


睇你想要咩效果啫????
作者: Auk    時間: 2023-8-27 17:28

回覆 40# liyee


幾實只須要揾多一個Friend幫手, 就快好勁多(天台防漏嗰part就未必快到), 因大部份係大件重嘢, 想一個人托得住又裝到下一件件, 當時真係要諗吓點先玩得到, 但如叫Friend, 佢又太過進取, 爬梯幫我時, 由天台唔小心跌落去, 佢有咩事我真係唔駛再做人了.
作者: liyee    時間: 2023-8-27 17:48

回覆  liyee


幾實只須要揾多一個Friend幫手, 就快好勁多(天台防漏嗰part就未必快到), 因大部份係大件重 ...
Auk 發表於 2023-8-27 17:28


如果廁所個部分俾人做,不如叫佢跟埋油油……

淨係做廁所,可能咁少工程冇人接
作者: hknightlife    時間: 2023-8-28 11:21

師兄, 堅便宜哦!

8呎 2000 , 直接棚佬報價 !  上年1800 咋.
多個中間人食水好出奇 ?  做客搵冷氣佬 , 冷氣佬搵棚佬 . 幾多 ...
3K 發表於 2023-8-27 15:17

作者: samuelsansan    時間: 2023-8-28 15:43

佢好多個師傅嘅工作量
你幾廿歐得唔得呀
-----------

所以我好鬼佩服YouTube啲鬼佬 一個人起屋
地 ...
HK2046 發表於 2023-8-26 20:37

又唔可以咁講,外國地方大,施工方便,allow的時間又足。
香港乜都要快起貨,施工時又無地方住要搬出去,日日都係錢黎,而且仲要小心被人投訴

via HKEPC Reader for Android
作者: teddybearhk    時間: 2023-8-28 16:45

覺得油漆工作好辛苦的話,考慮下用淘寶竹纖維牆板囉
作者: Tom_jerry    時間: 2023-8-28 17:35

覺得油漆工作好辛苦的話,考慮下用淘寶竹纖維牆板囉
teddybearhk 發表於 2023-8-28 08:45

good
作者: ghost2377    時間: 2023-8-28 23:10

回覆 46# teddybearhk
我都好想試一試呢隻新野,但運是一個問題
作者: Auk    時間: 2023-8-29 03:05

官集經驗, 夠大件嘅嘢, 集運會安排用噸車, 仲快過啲唔大唔細, 要安排用貨van送嘅貨, 可能係香港物流上嘅supply and demand 關係
作者: liyee    時間: 2023-8-29 09:03

覺得油漆工作好辛苦的話,考慮下用淘寶竹纖維牆板囉
teddybearhk 發表於 2023-8-28 16:45

師兄有冇用過?
其實用呢種嘢,一塊過好吖定係上下駁到好呢?
一塊過,肯定入唔到䢂,接駁又唔好睇……

個空間面積又細咗好多……
作者: teddybearhk    時間: 2023-8-29 10:05

師兄有冇用過?
其實用呢種嘢,一塊過好吖定係上下駁到好呢?
一塊過,肯定入唔到䢂,接駁又唔好睇 ...
liyee 發表於 2023-8-29 09:03


9mm厚之嘛,心理上感覺多啲。我用左幾年喇。一般公屋樓高~2.4米,升降機一定入到,內定長度3米一定死硬搬唔到入升降機,可以叫賣家切2.4米
作者: liyee    時間: 2023-8-29 13:41

9mm厚之嘛,心理上感覺多啲。我用左幾年喇。一般公屋樓高~2.4米,升降機一定入到,內定長度3米一 ...
teddybearhk 發表於 2023-8-29 10:05

全屋四埲墻計40mm
作者: liyee    時間: 2023-8-29 13:45

回覆 31# Auk

好奇八卦下
係咪倒天臺石屎?
切鋼筋倒石屎?
    你嗰三塊石屎板用乜支撐?
作者: teddybearhk    時間: 2023-8-29 14:04

全屋四埲墻計40mm
liyee 發表於 2023-8-29 13:41


你平時批灰都有5mm厚喇又唔見你話細左
作者: Kin_2012    時間: 2023-8-29 14:46

你平時批灰都有5mm厚喇又唔見你話細左
teddybearhk 發表於 2023-8-29 14:04



    貼面板前果底一樣要放平。。
作者: liyee    時間: 2023-8-29 15:42

回覆 54# teddybearhk


    是否師兄你自己裝嵌?
如果幅墻有少少大肚,呢D版可唔可以屈就返佢?
作者: teddybearhk    時間: 2023-8-29 15:54

回覆  teddybearhk


    是否師兄你自己裝嵌?
如果幅墻有少少大肚,呢D版可唔可以屈就返佢? ...
liyee 發表於 2023-8-29 15:42


自己裝嵌,可以少彎冇問題,但建議用膨脹膠填平貼上,大陸師父係咁做法,咁樣做的話,喺面按落去唔會因出現空位有聲
作者: O人    時間: 2023-8-29 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-8-29 16:20

自己裝嵌,可以少彎冇問題,但建議用膨脹膠填平貼上,大陸師父係咁做法,咁樣做的話,喺面按落去唔會因出 ...
teddybearhk 發表於 2023-8-29 15:54

清楚,謝謝你
作者: liyee    時間: 2023-8-29 16:21

啤把牆得兩種攪法。
一,用木廊
二,用風炮/磨機打左個面佢再批過的面料石屎。 ...
O人 發表於 2023-8-29 16:00


又係大工程……
作者: O人    時間: 2023-8-29 16:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2023-8-29 16:56

同你講左好耐,根本唔係門外漢做得黎。
O人 發表於 2023-8-29 16:31

執灰  油油  咪簡單囉

波浪紋都照去……
作者: 三個井    時間: 2023-8-29 17:15

自己收貨唔緊要。
作者: Tom_jerry    時間: 2023-8-29 17:29

本帖最後由 Tom_jerry 於 2023-8-29 09:33 編輯
啤把牆得兩種攪法。
一,用木廊
二,用風炮/磨機打左個面佢再批過的面料石屎。 ...
O人 發表於 2023-8-29 08:00

樓上介紹果隻係竹籤板,普通油漆牆都可以直接上,皆因佢係有接口配件要打孔上螺絲架,屎鬼落木廊

[attach]2386911[/attach]
作者: Auk    時間: 2023-8-29 17:30

回覆 53# liyee

三塊 Concrete Slabs 係做喺地下, 用嚟起間 Shed, Gazebo 同個 Swings, 因為原本塊地唔係平嘅, 所以要做咗佢先有得整其他嘢上去, 根本自己年紀都大, 乾撈完英泥同沙後, 再加水撈嗰一嘢, 已經虛脫咁滯, 唔好話之後仲要燙平佢喎, 嗰時都幾想死 (不過之後發覺有啲師父話, 濕撈嗰時, 佢地會偷雞, 唔會嘥力去將佢撈到好均勻, 只係用時間嘔佢就得㗎喇)

天台防漏就做其他嘢, 唔係做泥水, 不過都係踎唔慣㗎喇, 做幾嘢就成個人坐喺度慢慢搞
作者: liyee    時間: 2023-8-29 18:30

回覆  liyee

三塊 Concrete Slabs 係做喺地下, 用嚟起間 Shed, Gazebo 同個 Swings, 因為原本塊地唔係平 ...
Auk 發表於 2023-8-29 17:30


一個人做,可想而知有幾辛苦/毅力,

我而家都有耳水唔平衡嘅後遺症,個頭喐快少少都會暈
作者: Auk    時間: 2023-8-29 18:46

咁你唔好自己咁玩多樣嘢了, 揀部份辛苦嘢人地做喇, 自己做好某啲嘢攞個滿足感就好.
作者: Kin_2012    時間: 2023-8-29 20:55

樓上介紹果隻係竹籤板,普通油漆牆都可以直接上,皆因佢係有接口配件要打孔上螺絲架,屎鬼落木 ...
Tom_jerry 發表於 2023-8-29 17:29


普通油漆牆可以上的前題係牆身已經有灰拉平左。。。

另外牆身鑽洞要避電線位, 同開番電制位, 第時想鑽牆掛野又煩, 香港地方細,  唔太好用。
作者: liyee    時間: 2023-8-29 21:43

本帖最後由 liyee 於 2023-8-29 21:44 編輯
普通油漆墙可以上的前题系墙身已经有灰拉平左。。。

另外墙身钻洞要避电线位, 同开番电制位, 第时想钻 ...
Kin_2012 发表于 2023-8-29 20:55


师兄讲得啱

噉啲 电掣位/插苏位 点样开窿?

就算俾你開啱位,個窿都深入去,點樣插蘇?
作者: teddybearhk    時間: 2023-8-29 22:05

师兄讲得啱

噉啲 电掣位/插苏位 点样开窿?

就算俾你開啱位,個窿都深入去,點樣插蘇? ...
liyee 發表於 2023-8-29 21:43

開方窿用萬用寶,插穌面板用長鑼絲就上到,一d都吾難
。一般切割用電圓鋸或jigsaw ,體力上要求吾大,遠比省牆低!
作者: 剋星    時間: 2023-8-29 22:28

油漆可以試下自己動手..最近都自己做
作者: Tom_jerry    時間: 2023-8-29 22:35

师兄讲得啱

噉啲 电掣位/插苏位 点样开窿?

就算俾你開啱位,個窿都深入去,點樣插蘇? ...
liyee 發表於 2023-8-29 13:43

有增高架


[attach]2386973[/attach]
作者: Kin_2012    時間: 2023-8-29 22:48

本帖最後由 Kin_2012 於 2023-8-29 23:01 編輯
师兄讲得啱

噉啲 电掣位/插苏位 点样开窿?

就算俾你開啱位,個窿都深入去,點樣插蘇? ...
liyee 發表於 2023-8-29 21:43


都有方法處理,類似放左櫃咁做, 開洞加高裝面板, 線唔夠長就加長。

不過咁多功夫, 用呢種板真係有著數 ?

另外板的碰口位好唔好睇? 轉角位又好唔好睇? 近門框位又點....
作者: alax    時間: 2023-8-30 07:30

都有方法處理,類似放左櫃咁做, 開洞加高裝面板, 線唔夠長就加長。

不過咁多功夫, 用呢種板真係有著 ...
Kin_2012 發表於 2023-8-29 22:48

呢啲板有隙,而且仲要裁剪,
如果本身牆身有掛裝野 又要重新整過
最簡單緊係執下灰 翻油油漆啦

via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki    時間: 2023-8-30 08:55

怕做油漆而將牆身整圍身板
咁天花又係咪都舖埋先?
作者: wah9134    時間: 2023-8-30 18:47

泥水 同 返新全屋執灰 最考工夫,
做到一半再請人做就止唔到血!
作者: liyee    時間: 2023-8-31 00:02

泥水 同 返新全屋執灰 最考工夫,
做到一半再請人做就止唔到血!
wah9134 發表於 2023-8-30 18:47


泥水同油漆,個人可以控制到,難道唔係很高
作者: madgod1213    時間: 2023-9-1 18:40

執灰  油油  咪簡單囉

波浪紋都照去……
liyee 發表於 2023-8-29 16:56

執灰  油油DIY真係超簡單, 5年前自己攪
最近又再反執一次, 依家有沙紙機+用油6就更加輕鬆
我都係又文職新手, 响呢度取經, 一步步由俢補天花石屎, 執灰  油油, 改房門大門, 打掉及石屎修補地台, 全屋自己鋪地下, 換水喉, 燈 燈掣, 冷氣掣
依家覺得其實唔難, 慢慢攪慢慢做就得
作者: PowerShot    時間: 2023-9-1 21:20

執灰  油油DIY真係超簡單, 5年前自己攪
最近又再反執一次, 依家有沙紙機+用油6就更加輕鬆
我都係又文職新 ...
madgod1213 發表於 2023-9-1 18:40



    分享下師兄
作者: madgod1213    時間: 2023-9-1 23:38

本帖最後由 madgod1213 於 2023-9-1 23:49 編輯
分享下師兄
PowerShot 發表於 2023-9-1 21:20

我呢D門外漢分享唔倒D乜, 基本上D工具都係好平, 頭頭尾尾幾舊水
然後上youtube搵D裝修片睇, 做好哂功課有咩唔明就黎呢度問Ching, 落手就搵D唔見光的位練習下先
以前開左好多post問野, 不過2019果陣呢度係咁ban唔同政見的人, 所以冇哂D舊post了

PS: 剷底要剷到見底, 一D都唔好留舊的, 間房實驗果陣冇剷哂, 5年後又要再執
底灰買easy finish,簡單易用, 批灰唔洗理有冇骨, 批3層最緊要夠厚先可以慢慢省, 搵沙紙機省, 最後先用幼沙省靚佢
油都係立X, 最緊要上底油, 建議用油6, 一開始用油掃油唔靚, 油6每次有咁薄得咁薄, 情願油多幾浸
補石屎果D3份沙1份泥, 用壓尺掃平佢, 過12個鐘未完全硬哂再執一執, 補天花就去旺角買士波令料
自己DIY最緊要唔急用, 慢慢攪就輕鬆
SPC地板有分2G同5G扣, 一定買5G, 易整好多
作者: liyee    時間: 2023-9-5 00:13

號外

最新消息

得知有師傅報價12萬幾……
某啲材料我買,


這個價是否合理?
[attach]2387692[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: madgod1213    時間: 2023-9-5 12:42

本帖最後由 madgod1213 於 2023-9-5 12:44 編輯
號外

最新消息

得知有師傅報價12萬幾……
某啲材料我買,


這個價是否合理?


via HKEPC IR 5.1.14 - A ...
liyee 發表於 2023-9-5 00:13

好難話合唔合理, 能夠整好交貨, 靚靚仔仔就值
但依家好多所謂師傅都係求求其其, 拖得就拖, 交貨同DIY差冇幾
遇到再衰D直接爛尾玩失踪, 咁就收你幾平都唔值
搵人裝修唔好單睇價錢, 搵朋友介紹啦

價我覺得OK, 但開左工就會左加右加架啦, 你唔比就停工, 呢D報價真係參考下架咋
作者: liyee    時間: 2023-9-5 13:50

本帖最後由 liyee 於 2023-9-5 13:52 編輯
好難話合唔合理, 能夠整好交貨, 靚靚仔仔就值
但依家好多所謂師傅都係求求其其, 拖得就拖, 交貨同DIY差冇 ...
madgod1213 發表於 2023-9-5 12:42


    呢個都係朋友介紹,

話幫佢整嗰間屋,非常之靚,13萬(公屋三人單位全包淘寶傢俬)(床/組合櫃/書枱)亦上去參觀過……


另一個同村介紹 開價 29萬 都係包普通料
作者: madgod1213    時間: 2023-9-5 16:49

呢個都係朋友介紹,

話幫佢整嗰間屋,非常之靚,13萬(公屋三人單位全包淘寶傢俬)(床/組合櫃/書枱 ...
liyee 發表於 2023-9-5 13:50

手工靚咪OK囉, 佢開比你都係面價姐
作者: kanduki    時間: 2023-9-6 10:36

回覆 83# liyee


向做果個角度唻睇
埋到手啲嘢整得順利同阻滯多
工數同料錢可以差天共地

仲有個客唔係做大路嘢
搞到下下都開研究所咁
又係多多錢同時間都唔夠做
作者: liyee    時間: 2023-9-6 13:35     標題: RE: 自行裝修的疑惑

回覆  liyee


向做果個角度唻睇
埋到手啲嘢整得順利同阻滯多
工數同料錢可以差天共地

仲有個客唔係做大 ...
kanduki 發表於 2023-9-6 10:36


多謝師兄意見/提醒
作者: Offer    時間: 2024-1-1 16:56

請繼續討論
作者: liyee    時間: 2024-1-1 17:29

本帖最後由 liyee 於 2024-1-3 14:13 編輯

更新一下 2024-1-1日 (各位新年快樂)

呢位師傅都好好人,好上心,買料期間,佢首先個人去旺角店鋪價格/揾料,另日才帶我們去。
[attach]2405280[/attach]


平日都衹是兩夫婦開工,手工亦可以,

我同佢講過年前交到樓給我就可以,期間我有朋友需要搵人裝修,就借用兩星期給他去幫我朋友做,朋友都很滿意。

到了今天完成80~90%,還欠二樓油漆工序。

平時屋內沒有人在,cf兩公婆自由出入開工。

大概噉樣嘅設計
左邊級級係樓梯上二樓
[attach]2405060[/attach]

原有門口封閉
[attach]2405061[/attach]

用傢俬間格
[attach]2405062[/attach]

新建造門口
[attach]2405063[/attach]

更改間隔/擺位
[attach]2405064[/attach]

[attach]2405065[/attach]

[attach]2405071[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2024-1-1 17:32

新建造門口
[attach]2405066[/attach]

[attach]2405067[/attach]

[attach]2405068[/attach]

傢俬封口線
[attach]2405070[/attach]

[attach]2405069[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2024-1-1 17:36

師傅買呢種
[attach]2405072[/attach]

守門大將軍
[attach]2405073[/attach]

[attach]2405074[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2024-1-1 17:41

本帖最後由 liyee 於 2024-1-1 21:16 編輯

淘寶買咗呢啲鞋櫃
店鋪嘅 3D裝嵌圖 非常易睇

有興趣師兄不妨打開看看
3D效果
掃描下邊二維碼
[attach]2405075[/attach]

[attach]2405080[/attach]

[attach]2405079[/attach]

[attach]2405078[/attach]

[attach]2405077[/attach]

[attach]2405076[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2024-1-15 20:00

本帖最後由 liyee 於 2024-1-15 20:05 編輯

間間店舖組裝方式都唔同,

畀咗3d組裝圖片你,但係板材沒有號碼?
聯絡店舖,叫我每一塊板影相,等佢用(孔既位置)來分別那一位置的板……
真好嘢,睇孔的位置,就可以分別哪一塊組裝的吧

神櫃
[attach]2406841[/attach]


[attach]2406845[/attach]




[attach]2406843[/attach]


[attach]2406844[/attach]


[attach]2406842[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee    時間: 2024-1-15 20:58

搵到間只計實重不計體積重啲物流公司
沙發
218*84*94=286kg
實重
53kg

包上樓,不計偏遠地區
[attach]2406850[/attach]


[attach]2406851[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: HK2046    時間: 2024-1-17 02:26

搵到間只計實重不計體積重啲物流公司
沙發
218*84*94=286kg
實重
53kg

包上樓,不計偏遠地區





via HKE ...
liyee 發表於 2024-1-15 12:58




我復活喇

有冇掛住我先
搞咗咁耐第一晚set up返部pc
我都想喺淘寶買不銹鋼廚房吊櫃
打電話去鑫航cs問下話30公斤
佢話收250蚊左右



你邊間咁抵
快啲pm話我聽

[attach]2407071[/attach]
作者: liyee    時間: 2024-1-17 11:29

我復活喇  

有冇掛住我先
搞咗咁耐第一晚set up返部pc
我都想喺淘寶買不銹鋼廚房吊櫃
打電話 ...
HK2046 發表於 2024-1-17 02:26


師兄閉關修煉,終於可以出山重出江湖喇……

有冇成績睇睇,給大家大開眼界?
作者: hkmand001    時間: 2024-1-17 11:33

我復活喇  

有冇掛住我先
搞咗咁耐第一晚set up返部pc
我都想喺淘寶買不銹鋼廚房吊櫃
打電話 ...
HK2046 發表於 2024-1-17 02:26



    小心假304
我之前已經試過,201扮304
作者: HK2046    時間: 2024-1-17 15:23

小心假304
我之前已經試過,201扮304
hkmand001 發表於 2024-1-17 03:33


多謝師兄提醒有假不銹鋼
咁假不銹鋼與真不銹鋼價錢參幾多?
兩倍?

可以舉例嗎
作者: HK2046    時間: 2024-1-17 16:02

師兄閉關修煉,終於可以出山重出江湖喇……

有冇成績睇睇,給大家大開眼界? ...
liyee 發表於 2024-1-17 03:29


師兄太失敗都唔係好想提

獻醜 我揀 藏絕

搬咗屋之後最好睇
都係吊起部單車
見到我say個high
[attach]2407144[/attach]
作者: hkmand001    時間: 2024-1-17 16:11

本帖最後由 hkmand001 於 2024-1-17 16:12 編輯
多謝師兄提醒有假不銹鋼
咁假不銹鋼與真不銹鋼價錢參幾多?
兩倍?

可以舉例嗎 ...
HK2046 發表於 2024-1-17 15:23



    大陸好多316 304其實係201
就算印住316有哂gp印都無用
要自己用藥水試

成本我唔知,
我只知道316勺子4個已經要16人仔
更何況一塊板???
成本差應該好多
作者: liyee    時間: 2024-1-17 16:36

大陸好多316 304其實係201
就算印住316有哂gp印都無用
要自己用藥水試

成本我唔知,
我只知道316勺 ...
hkmand001 發表於 2024-1-17 16:11

/
我一年前買個 化寶盆 都留言,警惕世人……
[attach]2407146[/attach]


[attach]2407147[/attach]


[attach]2407148[/attach]


[attach]2407149[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2