作者: wilson99hk 時間: 2023-7-23 13:39 標題: 請問邊隻膠水痴波鞋鞋頭甩底好 ?
請問邊隻膠水痴波鞋鞋頭甩底好 ?
用過黃色百德隻膠水, 好易又甩過 !
條邊同小小鞋頭甩底, 丟左又太浪廢 !
謝謝 !
作者: wildcat2005 時間: 2023-7-23 14:17
百德黃膠痴鞋底應該好實㗎喎,唔知你係咪用錯方法,
我通常膠水查兩邊等5-10分鐘,手摸上去唔癡手就可以癡埋.
作者: Q-Q 時間: 2023-7-23 14:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2023-7-23 15:19
/
幫你補充埋
仲要兩邊用沙紙散散佢……

作者: 三個井 時間: 2023-7-23 17:36
可能工序錯咗。
作者: Wiwacomia 時間: 2023-7-23 18:10
全底甩,冇鞋楦,點責好呢?係咪要分段黐分段責呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2023-7-23 18:12
部份波鞋 d 膠料係好難痴的
我對舊 NB 860 NY 紀念版著一陣就甩底,用過百德黃膠/502/Epoxy AB 膠痴都唔掂檔。鞋底幾組膠都甩,無論工廠膠水,我自己用 3 款膠水都攪唔掂 d 膠
p.s. 有清潔/砂紙磨左先痴
作者: peacehoperisc 時間: 2023-7-23 18:26
AA - AA超能膠 全效啫喱型
用過多隻, 呢隻最好
作者: wilson99hk 時間: 2023-7-23 21:03
或者再用百德黃膠試多次整 ! 睇下得唔得 !
唔得再用 AA 超能膠 !
謝謝咁多位師兄 !
作者: hon829 時間: 2023-7-23 21:20
以前買過鴨街/廟街賣幾蚊支的粘霸, 效果可以

作者: ricoyoki 時間: 2023-7-23 21:27
我用801膠,淘x好平,其實除咗邊隻膠外(好多隻都得),過程更重要。
清理接觸面,打磨接觸面(製造花痕,令接觸面互黏更牢固),塗膠後要等佢半乾先黐,用鎚或其他硬物揼實,之後再用啞鈴或粗像筋扎實定型,等一晚。
我是這樣做的,希望對你有用。
作者: eucerin06 時間: 2023-7-24 19:06
生膠底黃膠唔錯的, 面積越大黏得越好,
我在黏合前會用風筒吹十多秒, 再診熱時黏合, 責實一晚
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: andy323 時間: 2023-7-24 20:02
我用依隻釘膠黐波鞋鞋底拖鞋, 黐咗幾年都未甩.
之前用過黃膠,淘寶D鞋膠,著幾次就甩.
釘膠仲有一個好處, 就係快乾.
P.S. 記得用砂紙磨左先黐
https://www.selleys.com.hk/zh-hant/products/details/51/
作者: andysin 時間: 2023-7-25 00:52
黃膠最好,可惜好多人唔識用,
好似上面有人提黐2面等一等再黐,
但最重要一步,"打",要打個鞋㡳,要打,2面才實
作者: clamchowder 時間: 2023-7-25 01:04
早幾年都用百德黃膠, 依足步驟, 但好煩. 現在懶, 401韓文深圳廠出品算了.
作者: clamchowder 時間: 2023-7-25 01:10
搭問, 我都想買犀利釘膠, 但行左好多間, 都只有大枝打槍款賣. 上網見有出細枝牙膏款, 但街唔見有.
只見五金店有牙膏款橙色外裝, 唔記得乜牌子, 所以無買因為未聽過.
請求介紹.
作者: andy323 時間: 2023-7-25 08:51
黃膠有一個問題, 就係黐完後要用工具去夾實, 如果黐大面積或者彎位, 就好麻煩.
釘膠因為快乾, 只需要用手按住幾分鐘就可以, 方便好多
作者: andy323 時間: 2023-7-25 08:52
我都係買大支裝
作者: clamchowder 時間: 2023-7-26 02:13
都唔算貴, 但用唔哂擺耐會乾就嘥. 另又要有枝槍, 不過亦都唔貴.
作者: clamchowder 時間: 2023-7-30 16:26
報告師兄, 前日去開鴨寮街, 見到有牙膏裝犀利釘膠啡色, 不過賣三十蚊, 未有時間去其他店格價, 好似比打槍款貴, 無買.
作者: kwliu 時間: 2023-7-30 17:19
啲玻璃膠都係,想用少少諗住買牙膏裝,不過一睇價錢買返唧槍裝好過。
作者: andy323 時間: 2023-7-31 00:24
感謝師兄通知
我記得有人講過藍色嘅黏力喺勁過啡色, 所以我先自買藍色
作者: clamchowder 時間: 2023-7-31 01:02
從來未用過犀利, 我都係見呢度師兄早幾年介紹.

