作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-5 00:32 標題: 請教面盆去水位養水係咩問題
各位高人請教係面盆問題定係去水配件問題
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)[attach]2375618[/attach]
作者: hon829 時間: 2023-6-5 01:24
自己比較吓, 正常下水器頂部係向中間鍋凹的

作者: hongkongfun 時間: 2023-6-5 01:25
本帖最後由 hongkongfun 於 2023-6-5 01:31 編輯
估計跟下面條片說法相同
如彈塞飛碟下面加裝矽膠圈
會令厚度增加
引致養水
你或可試拆出來看看
[attach]2375621[/attach]
[youtube]w_VN-lpSMY0[/youtube]
.
作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-5 05:48
可能係, 我嗰個係平嘅。 係旺角買嗰時冇為意
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-5 05:49
已經冇裝膠墊, 淨係用油灰
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: SleepyPrince 時間: 2023-6-5 11:32
啲水有幾深?
作者: wueddie 時間: 2023-6-5 15:56
我想問下片中黃色果D是什麼?
作者: hongkongfun 時間: 2023-6-5 16:13
回覆 7# wueddie
片中師父説是油灰。
.
作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-5 21:47
3mm深
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ken2004 時間: 2023-6-6 00:10
又係面盆問題
又係去水配件問題
最簡單係換個外徑大啲嘅去水配件
作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-6 07:17
外徑大約70mm, 想問香港邊度有得買? 謝謝
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: liyee 時間: 2023-6-6 08:44
我懷疑你洗手盤底下嗰c母收得唔夠實,
你試下收緊佢,睇下上面會唔會沉低少少/斜反D?
作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-6 13:12
已經收緊晒, 再收就爆
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ken2004 時間: 2023-6-7 16:17
70mm 可能太大
如果用呢啲款,可以遮住嗰兩mm 水,睇唔到當佢唔存在
https://bathkitchen.hk/Shop/othe ... 0_8MvhoCHMAQAvD_BwE
作者: landfi 時間: 2023-6-7 16:24
好似呎吋唔啱咁
作者: 一擊顏射 時間: 2023-6-7 19:21
唔該ching, 我唔係介意有水, 我係介意有水會令到發霉
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

