Board logo

標題: 請教面盆去水位養水係咩問題 [打印本頁]

作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-5 00:32     標題: 請教面盆去水位養水係咩問題

各位高人請教係面盆問題定係去水配件問題 謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)[attach]2375618[/attach]
作者: hon829    時間: 2023-6-5 01:24

自己比較吓, 正常下水器頂部係向中間鍋凹的


作者: hongkongfun    時間: 2023-6-5 01:25

本帖最後由 hongkongfun 於 2023-6-5 01:31 編輯

估計跟下面條片說法相同
如彈塞飛碟下面加裝矽膠圈
會令厚度增加
引致養水
你或可試拆出來看看

[attach]2375621[/attach]

[youtube]w_VN-lpSMY0[/youtube]

.
作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-5 05:48

自己比較吓, 正常下水器頂部係向中間鍋凹的
hon829 發表於 2023-6-5 01:24

可能係, 我嗰個係平嘅。 係旺角買嗰時冇為意

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-5 05:49

估計跟下面條片說法相同
如彈塞飛碟下面加裝矽膠圈
會令厚度增加
引致養水
你或可試拆出來看看





. ...
hongkongfun 發表於 2023-6-5 01:25

已經冇裝膠墊, 淨係用油灰

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: SleepyPrince    時間: 2023-6-5 11:32

啲水有幾深?
作者: wueddie    時間: 2023-6-5 15:56

我想問下片中黃色果D是什麼?

估計跟下面條片說法相同
如彈塞飛碟下面加裝矽膠圈
會令厚度增加
引致養水
你或可試拆出來看看





. ...
hongkongfun 發表於 2023-6-5 01:25

作者: hongkongfun    時間: 2023-6-5 16:13

回覆 7# wueddie

片中師父説是油灰。


.
作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-5 21:47

啲水有幾深?
SleepyPrince 發表於 2023-6-5 11:32

3mm深

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ken2004    時間: 2023-6-6 00:10

又係面盆問題
又係去水配件問題
最簡單係換個外徑大啲嘅去水配件
作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-6 07:17

又係面盆問題
又係去水配件問題
最簡單係換個外徑大啲嘅去水配件
ken2004 發表於 2023-6-6 00:10

外徑大約70mm, 想問香港邊度有得買? 謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: liyee    時間: 2023-6-6 08:44

各位高人請教係面盆問題定係去水配件問題  謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
一擊顏射 發表於 2023-6-5 00:32


我懷疑你洗手盤底下嗰c母收得唔夠實,

你試下收緊佢,睇下上面會唔會沉低少少/斜反D?
作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-6 13:12

我懷疑你洗手盤底下嗰c母收得唔夠實,

你試下收緊佢,睇下上面會唔會沉低少少/斜反D? ...
liyee 發表於 2023-6-6 08:44

已經收緊晒, 再收就爆

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ken2004    時間: 2023-6-7 16:17

外徑大約70mm, 想問香港邊度有得買? 謝謝

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
一擊顏射 發表於 2023-6-6 07:17


70mm 可能太大
如果用呢啲款,可以遮住嗰兩mm 水,睇唔到當佢唔存在

https://bathkitchen.hk/Shop/othe ... 0_8MvhoCHMAQAvD_BwE
作者: landfi    時間: 2023-6-7 16:24

好似呎吋唔啱咁
作者: 一擊顏射    時間: 2023-6-7 19:21

70mm 可能太大
如果用呢啲款,可以遮住嗰兩mm 水,睇唔到當佢唔存在
ken2004 發表於 2023-6-7 16:17

唔該ching, 我唔係介意有水, 我係介意有水會令到發霉

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2