Board logo

標題: 上手業主無做暗喉入房 想問鑿坑藏燈喉拉lan線要留意的地方 [打印本頁]

作者: hk11    時間: 2022-7-16 12:41     標題: 上手業主無做暗喉入房 想問鑿坑藏燈喉拉lan線要留意的地方

上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚 順便係地下鑿坑做多條喉係入兩間房(查過裝寬頻係tv面板第一個位出fibre)

作者: ckyuen2    時間: 2022-7-16 12:47

本帖最後由 ckyuen2 於 2022-7-16 12:50 編輯

見屋企lan線電線疑似一齊行
睇有無師傅夠能力攝條lan線落去就唔使鑿
而家有啲幼lan線應該仲易走
好似寬頻仔走光纖咁

同埋唔知啱唔啱例
作者: hk11    時間: 2022-7-16 13:04

見屋企lan線電線疑似一齊行
睇有無師傅夠能力攝條lan線落去就唔使鑿
而家有啲幼lan線應該仲易走
好似寬頻仔 ...
ckyuen2 發表於 2022-7-16 12:47



    之前睇過上手應該係用wifi mesh果類 無整lan線入房
同埋我已經用緊10G cat7線應該好難用原有電線喉入房
如果第日行哂光口 唔用lan線 到時又要搞一大輪
所以做條獨立喉入房應該係最好的選擇
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 13:15

本帖最後由 Kin_2012 於 2022-7-16 13:18 編輯
上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚  ...
hk11 發表於 2022-7-16 12:41



視乎位置同走綫, 同埋係唔係全屋地都重做。

如果地台本身唔深, 藏喉之後要加高, 咁要其他野配合。
作者: raylee    時間: 2022-7-16 13:37

本帖最後由 raylee 於 2022-7-16 13:47 編輯

廳房鋪磚唔起哂舊木地板, 直接鋪磚是另一選擇, 因廳房應不會浸水, 不過要度下門底罅夠唔夠, 如門要換更順便
作者: hk11    時間: 2022-7-16 14:09

本帖最後由 hk11 於 2022-7-16 14:11 編輯
視乎位置同走綫, 同埋係唔係全屋地都重做。

如果地台本身唔深, 藏喉之後要加高, 咁要其他野配合。 ...
Kin_2012 發表於 2022-7-16 13:15



    係啊 全屋木地板都起哂
二手居屋黎 地台鑿坑應該ok?

回覆 5# raylee


    木地板會起碼 因為係舊屋就係木地板 真係缺點多多
作者: naomi    時間: 2022-7-16 14:28

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉
作者: madebyp90    時間: 2022-7-16 14:34

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉 ...
naomi 發表於 2022-7-16 14:28



    唔好亂講
香港地係放膠係底
作者: naomi    時間: 2022-7-16 14:41

唔好亂講
香港地係放膠係底
madebyp90 發表於 2022-7-16 14:34


等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講
作者: Tom_jerry    時間: 2022-7-16 14:51

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉 ...
naomi 發表於 2022-7-16 06:28

柚木地板會係瀝青底。橡木/楓木等先用一塊夾板放在地上,底板下再鋪一層膠布。

HK應該好少會用木方底
作者: ckyuen2    時間: 2022-7-16 15:08

等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講
naomi 發表於 2022-7-16 14:41



    隨時可能直頭唔係木,係無縫板果啲
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 15:37

做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉 ...
naomi 發表於 2022-7-16 14:28


我估佢係舊時四四方方的柚木地板, 以前好興, 果時用 "立青" 多...
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 15:40

係啊 全屋木地板都起哂
二手居屋黎 地台鑿坑應該ok?

回覆  raylee


    木地板會起碼 因為係舊屋 ...
hk11 發表於 2022-7-16 14:09


如果全屋起晒, 又換埋門, 咁鑿同加高都問題不大。

你都係影相比大家睇下,太多可能性靠估無咩意思。
作者: madebyp90    時間: 2022-7-16 15:46

等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講
naomi 發表於 2022-7-16 14:41



    香港邊度有位用木方
仲要超級嘈
作者: 別問我是誰    時間: 2022-7-16 16:44

上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚  ...
hk11 發表於 2022-7-16 12:41 PM

如果上手曾經裝修鑿過地喉 要小心會鑿到電線喉

鑿到有電線或其它喉 就要喺喉底鑿深啲兜底過
作者: ghost2377    時間: 2022-7-16 17:12

回覆 15# 別問我是誰

藏喉後全屋盪平先有機會鑿穿舊,原石屎鑿坑抿英泥外行都識睇
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 20:00

如果上手曾經裝修鑿過地喉 要小心會鑿到電線喉

鑿到有電線或其它喉 就要喺喉底鑿深啲兜底過 ...
別問我是誰 發表於 2022-7-16 16:44


最麻煩係氣喉同水喉。。。
作者: ghost2377    時間: 2022-7-16 20:33

回覆 17# Kin_2012

氣喉不準做暗,肯邦你做果個一定係世仇
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 20:38

回覆  Kin_2012

氣喉不準做暗,肯邦你做果個一定係世仇
ghost2377 發表於 2022-7-16 20:33


現實中大把做暗喉,煤氣公司都無問題。
作者: 別問我是誰    時間: 2022-7-16 20:48

本帖最後由 別問我是誰 於 2022-7-16 20:52 編輯
現實中大把做暗喉,煤氣公司都無問題。
Kin_2012 發表於 2022-7-16 08:38 PM

好多氣喉都係外牆直入廚或廁

好小喺走廊入屋 所以多數唔會有地喉

所以只會有牆身藏喉

而家智能手機咁方便 好多暗喉都即時影相比返個客保存
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 20:54

本帖最後由 Kin_2012 於 2022-7-16 20:57 編輯
好多氣喉都係外牆直入廚或廁

好小喺走廊入屋 所以多數唔會有地喉
別問我是誰 發表於 2022-7-16 20:48



入廚到總制, 跟住到爐頭同廁做暗喉的唔少。

部份屋苑比行外牆, 總制由廚再行外牆到廁都有。

只能說氣行暗喉好普遍, 唔會係果位講的 “氣喉不準做暗”

有部份設計廚廁門相對, 中間係走廊, 基本上都係地暗喉。
作者: ghost2377    時間: 2022-7-16 21:32

我個人認為氣喉做暗喉安全隱患比水電高太多太多了,受傷、老化、暗漏後果勁大鑊
作者: Kin_2012    時間: 2022-7-16 21:52

我個人認為氣喉做暗喉安全隱患比水電高太多太多了,受傷、老化、暗漏後果勁大鑊 ...
ghost2377 發表於 2022-7-16 21:32


係香港有咩辦法, 為左一兩寸位已經各出奇謀, 有位行明喉梗係好, 可惜大部人都無 。。
作者: madebyp90    時間: 2022-7-17 00:00

係香港有咩辦法, 為左一兩寸位已經各出奇謀, 有位行明喉梗係好, 可惜大部人都無 。。 ...
Kin_2012 發表於 2022-7-16 21:52



    2005年之後,己好少地方做暗喉有轉彎位
只會直喉(即係穿牆)
就係因為太多漏水





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2