作者: hk11 時間: 2022-7-16 12:41 標題: 上手業主無做暗喉入房 想問鑿坑藏燈喉拉lan線要留意的地方
上網做過功課 上手已經有裝修(木地板) 係咪係地下鑿坑藏燈喉的做法比較好?
因為我諗住會起哂啲木地板鋪磚 順便係地下鑿坑做多條喉係入兩間房(查過裝寬頻係tv面板第一個位出fibre)
作者: ckyuen2 時間: 2022-7-16 12:47
本帖最後由 ckyuen2 於 2022-7-16 12:50 編輯
見屋企lan線電線疑似一齊行
睇有無師傅夠能力攝條lan線落去就唔使鑿
而家有啲幼lan線應該仲易走
好似寬頻仔走光纖咁
同埋唔知啱唔啱例
作者: hk11 時間: 2022-7-16 13:04
之前睇過上手應該係用wifi mesh果類 無整lan線入房
同埋我已經用緊10G cat7線應該好難用原有電線喉入房
如果第日行哂光口 唔用lan線 到時又要搞一大輪
所以做條獨立喉入房應該係最好的選擇
作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 13:15
本帖最後由 Kin_2012 於 2022-7-16 13:18 編輯
視乎位置同走綫, 同埋係唔係全屋地都重做。
如果地台本身唔深, 藏喉之後要加高, 咁要其他野配合。
作者: raylee 時間: 2022-7-16 13:37
本帖最後由 raylee 於 2022-7-16 13:47 編輯
廳房鋪磚唔起哂舊木地板, 直接鋪磚是另一選擇, 因廳房應不會浸水, 不過要度下門底罅夠唔夠, 如門要換更順便
作者: hk11 時間: 2022-7-16 14:09
本帖最後由 hk11 於 2022-7-16 14:11 編輯
係啊 全屋木地板都起哂
二手居屋黎 地台鑿坑應該ok?
回覆 5# raylee
木地板會起碼 因為係舊屋就係木地板 真係缺點多多

作者: naomi 時間: 2022-7-16 14:28
做木地板本身就要釘木方底
加埋木地板本身厚度
如果你跟反而家地面高度
根本唔使作坑就擺到條喉
作者: madebyp90 時間: 2022-7-16 14:34
唔好亂講
香港地係放膠係底
作者: naomi 時間: 2022-7-16 14:41
等樓主拆開後影幅相嚟睇下咪知囉
現階段大家都係亂講
作者: Tom_jerry 時間: 2022-7-16 14:51
HK應該好少會用木方底
作者: ckyuen2 時間: 2022-7-16 15:08
隨時可能直頭唔係木,係無縫板果啲
作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 15:37
我估佢係舊時四四方方的柚木地板, 以前好興, 果時用 "立青" 多...
作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 15:40
如果全屋起晒, 又換埋門, 咁鑿同加高都問題不大。
你都係影相比大家睇下,太多可能性靠估無咩意思。
作者: madebyp90 時間: 2022-7-16 15:46
香港邊度有位用木方
仲要超級嘈
作者: 別問我是誰 時間: 2022-7-16 16:44
如果上手曾經裝修鑿過地喉 要小心會鑿到電線喉
鑿到有電線或其它喉 就要喺喉底鑿深啲兜底過
作者: ghost2377 時間: 2022-7-16 17:12
回覆 15# 別問我是誰
藏喉後全屋盪平先有機會鑿穿舊,原石屎鑿坑抿英泥外行都識睇
作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 20:00
最麻煩係氣喉同水喉。。。
作者: ghost2377 時間: 2022-7-16 20:33
回覆 17# Kin_2012
氣喉不準做暗,肯邦你做果個一定係世仇

作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 20:38
現實中大把做暗喉,煤氣公司都無問題。
作者: 別問我是誰 時間: 2022-7-16 20:48
本帖最後由 別問我是誰 於 2022-7-16 20:52 編輯
好多氣喉都係外牆直入廚或廁
好小喺走廊入屋 所以多數唔會有地喉
所以只會有牆身藏喉
而家智能手機咁方便 好多暗喉都即時影相比返個客保存
作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 20:54
本帖最後由 Kin_2012 於 2022-7-16 20:57 編輯
入廚到總制, 跟住到爐頭同廁做暗喉的唔少。
部份屋苑比行外牆, 總制由廚再行外牆到廁都有。
只能說氣行暗喉好普遍, 唔會係果位講的 “氣喉不準做暗”
有部份設計廚廁門相對, 中間係走廊, 基本上都係地暗喉。
作者: ghost2377 時間: 2022-7-16 21:32
我個人認為氣喉做暗喉安全隱患比水電高太多太多了,受傷、老化、暗漏後果勁大鑊
作者: Kin_2012 時間: 2022-7-16 21:52
係香港有咩辦法, 為左一兩寸位已經各出奇謀, 有位行明喉梗係好, 可惜大部人都無 。。
作者: madebyp90 時間: 2022-7-17 00:00
2005年之後,己好少地方做暗喉有轉彎位
只會直喉(即係穿牆)
就係因為太多漏水

