作者: 臘腸狗 時間: 2022-4-16 22:13 標題: 12V燈條插24V一定會燒嗎
假設12V燈條額定功率10W,24V電經過led調光器輸出到12V led燈條,保持功率底於10W,燈條會燒嗎?
作者: laueye 時間: 2022-4-16 22:58
唔會燒不過好熱

作者: Joe_Black 時間: 2022-4-16 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon829 時間: 2022-4-16 23:16
想知咪實驗吓囉
如果意思是只要keep 耗電watt數而可不理電壓! 那輸入220V係唔係都可以成立
作者: kwliu 時間: 2022-4-16 23:25
所以呢類post我都懶得回,無圖無線路圖點鬼知,用電阻同恆流IC已經唔同講法,調光器用PWM定調壓又唔知,唔好當人識傳心術。
作者: kwliu 時間: 2022-4-16 23:27
純摩打/發熱元件就得

作者: hon829 時間: 2022-4-16 23:32
本帖最後由 hon829 於 2022-4-16 23:33 編輯
實際一定有margin位的
作者: Joe_Black 時間: 2022-4-16 23:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q 時間: 2022-4-17 01:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vacuum.tube 時間: 2022-4-17 08:00
吹水還吹水,好心唔識就唔好亂噏啦…玩大咗真係會爆炸㗎!
認真講 中學讀過或者做過物理科嘅電學都知電流,電壓,電阻嘅關係啦,正如上面有師兄講,電器mark得12v, 內部用嘅零件耐壓極其量都係16v最高耐壓,你谷24v落去,必定出事!老實講,我一定唔會叫你去試下!
作者: jwong852 時間: 2022-4-17 11:08
本帖最後由 jwong852 於 2022-4-17 11:35 編輯
我就一定會叫你去試下 !
因為實踐係驗證真理嘅唯一標準。
[attach]2315804[/attach]
以前教學生: 電解電容要分正負, 電阻唔可以工作大過額定功率. 講係唔會入腦嘅, 所以每次教電容, 電阻, 都會喺堂上爆電容, 燒電阻俾學生睇. 保證佢地今日都重記得當日上我果堂 !
作者: vacuum.tube 時間: 2022-4-17 12:06
本帖最後由 vacuum.tube 於 2022-4-17 12:10 編輯
去yt睇到夠囉...大把爆電容分享...記住開大聲睇.
[youtube]JCPXckfT-6g[/youtube]
[youtube]3b7mjukhTyQ[/youtube]
[youtube]AmIQ8TM4_u8[/youtube]
[youtube]NOVOON4lJog[/youtube]
[youtube]U2iugnNuMAM[/youtube]
作者: jwong852 時間: 2022-4-17 14:13
幾十年前邊有YOUTUBE架, 唯有我示範囉.
作者: Joe_Black 時間: 2022-4-17 14:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097 時間: 2022-4-17 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C_Law 時間: 2022-4-17 17:25
第一條片配埋 1812 Overture,正!
作者: vacuum.tube 時間: 2022-4-17 17:36
回覆 16# C_Law
大大聲聽順便試埋音色!
作者: 臘腸狗 時間: 2022-4-20 10:21
岩岩試左同你所講一樣

