作者: kswong8d 時間: 2022-3-10 11:03 標題: 煲蓋手抽積水,又要解決
本帖最後由 kswong8d 於 2022-3-10 11:18 編輯
都唔明唔點設計嘅,好多煲蓋呢個位都成日積洗潔精水。除咗咁樣開個出水口,仲有冇更好方法?


作者: lawrencelau1 時間: 2022-3-10 11:28
本身應該有個矽膠環喺鏍絲位吧.....
冇左, 咪入水咯....
唔想入水, 咪自己打玻璃膠咯
作者: kswong8d 時間: 2022-3-10 11:40
回覆 2# lawrencelau1
螺絲位有膠,但蓋頂冇,都想過落膠,但係受熱位置,玻璃膠怕頂唔順。
作者: lok418 時間: 2022-3-10 11:40
應該唔係底入
洗蓋係面入
作者: pslleung 時間: 2022-3-10 11:59
咁樣雖然唔積水,但個洞口會積油垢。
作者: kswong8d 時間: 2022-3-10 16:28
回覆 5# pslleung
冇辦法,好過洗潔精水流入個煲度。當然可以換過最普通嘅圓形手抽。
作者: A4Paper 時間: 2022-3-10 18:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Solo 時間: 2022-3-10 21:04
好簡單, 買個蓋把手換過, 幾元,或淘個貴D合心水。
作者: xiao 時間: 2022-3-11 11:25
你這個是唯一的好方法, 只是製造商們都不做飯不洗碗的.
有一種切刀, 刀面上一排圓孔, 靠手切薄片就常割手指背, TMD難用, 也是垃圾設計不做飯的搞出來的.
好多有名的製造商生意就是這樣開始的, 對現有產品有瑕疵設計不好有感不滿意, 自己來改良設計, 慢慢做大.
作者: kswong8d 時間: 2022-3-11 12:20
回覆 9# xiao
作為 DIY 自己又有工具,行多一步改良吓係正確路線,但如你所講,設計師非用家,又冇做用家產品 調查,係生產者失敗。

