Board logo

標題: 請問 電動輪椅電池 [打印本頁]

作者: lamng    時間: 2022-2-24 09:59     標題: 請問 電動輪椅電池



二個電流21A組合電池 並聯後是不是等於42A? 會不會對電池損害?
作者: 1個閒人    時間: 2022-2-24 10:32

理論上係, 實際上要講求技術, 仲可能係商業秘密
作者: Joe_Black    時間: 2022-2-24 10:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jwong852    時間: 2022-2-24 11:21

DC5.5-2.1頭可輸出21A嗎?

我用DC5.5-2.1長期(幾個月)出3A, 都燒熔咗 !

via HKEPC Reader for Android
作者: lamng    時間: 2022-2-24 11:52

理論上,2個電流21A組合電池,同款同期出產、同樣內阻,並接負載,係等於最大持續電流42A。 但一定係同時充 ...
Joe_Black 發表於 2022-2-24 10:45

明白 唔該
作者: lamng    時間: 2022-2-24 12:00

DC5.5-2.1頭可輸出21A嗎?

我用DC5.5-2.1長期(幾個月)出3A, 都燒熔咗 !

via HKEPC Reader for Android ...
jwong852 發表於 2022-2-24 11:21

呢組電池不是同口的 5.5只用來充電 有2條粓一點紅黑線用來輸出
作者: lamng    時間: 2022-2-24 12:08

理論上係, 實際上要講求技術, 仲可能係商業秘密
1個閒人 發表於 2022-2-24 10:32


我認為2組電池的電量等於一組電池的體積 才是商業秘密

唔該
作者: raylee    時間: 2022-2-24 12:13

DIY firework
作者: jwong852    時間: 2022-2-24 15:31

呢組電池不是同口的 5.5只用來充電 有2條粓一點紅黑線用來輸出
lamng 發表於 2022-2-24 12:00


5.5-2.1母頭就話用來充電, 咁公頭用來做乜 ? 規格表無話另有正負輸出線.
作者: wyhui5124    時間: 2022-2-24 17:46

二個電流21A組合電池 並聯後是不是等於42A? 會不會對電池損害?
lamng 發表於 2022-2-24 09:59



    假如係電動輪椅用,應該要用呢類電先得:

https://detail.tmall.com/item.ht ... skuId=4928507827214

三元鋰電即係動力電Power Cell,可以輸出極大電流,一般係8C(8倍電池容量)

而你選的電池只適合一般應用,36節18650即係6串6並,以18000mAH 24V/21A可持續電流黎計,即係最高輸出只有1.17C左右,絶對唔係大功率要用的動力電。
作者: HK2046    時間: 2022-2-24 17:55

溫馨提示
鋰電池運落香港
淘寶規定最多能夠運20000ma一次
小心行事
作者: Q-Q    時間: 2022-2-24 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 剋星    時間: 2022-2-24 19:23

二個電流21A組合電池 並聯後是不是等於42A? 會不會對電池損害?
lamng 發表於 2022-2-24 09:59



    當佢有42A.你條線都要頂到42A
電池未必有損害.條頂唔到咁大電流熔左就真係損害
作者: lamng    時間: 2022-2-24 21:10

假如係電動輪椅用,應該要用呢類電先得:



三元鋰電即係動力電Power Cell,可以輸出極大電流,一般係8 ...
wyhui5124 發表於 2022-2-24 17:46

你好
其實之前有想過 買你介紹這樣電池 把裡面的電池搬過去我舊電池盒 但因為外形差別太大
怕放不下 原裝電池太貴
https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=t2dmg8j26111
我只能想到 買2個一樣電池並聯 得到我想要的電流
輪椅大約500W 這組電池說400W 打折後300W2個600W 應該夠用
作者: lamng    時間: 2022-2-24 21:23

當佢有42A.你條線都要頂到42A
電池未必有損害.條頂唔到咁大電流熔左就真係損害 ...
剋星 發表於 2022-2-24 19:23

你好
我應該用不到42A電流 2個摩打加起來500W
舊電池盒已經用了 無酸銅喇叭線 應該不會熔
作者: lamng    時間: 2022-2-24 21:25

5.5-2.1母頭就話用來充電, 咁公頭用來做乜 ? 規格表無話另有正負輸出線.
jwong852 發表於 2022-2-24 15:31


作者: lamng    時間: 2022-2-24 21:39

其實我一早想的是 自己組電池組 用B6充電
但因為架生太多 太大工程 所以放棄
想用比較間單方法解決

在下現在先打告辭 886
作者: wyhui5124    時間: 2022-2-24 21:41

你好
其實之前有想過 買你介紹這樣電池 把裡面的電池搬過去我舊電池盒 但因為外形差別太大
怕放不下 原裝 ...
lamng 發表於 2022-2-24 21:10



    我唔清楚你個輪椅嘅規格係點,估計人+電動輪椅+電池都有2-300磅,一起動嗰吓個電流十分之大,唔係動力電嗰D保謢板會因電流過大而cut電
作者: Joe_Black    時間: 2022-2-24 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q    時間: 2022-2-24 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 剋星    時間: 2022-2-24 22:55

本帖最後由 剋星 於 2022-2-24 22:59 編輯
你好
我應該用不到42A電流 2個摩打加起來500W
舊電池盒已經用了 無酸銅喇叭線 應該不會熔 ...
lamng 發表於 2022-2-24 21:23



    你當你25V .行成20A先行到500W
仲要起動瞬間電流再大D
你個喇叭線靚就唔代表過到大電流





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2