Board logo

標題: 房的玻璃窗有condensation water [打印本頁]

作者: ronan    時間: 2022-2-21 23:08     標題: 房的玻璃窗有condensation water

我住半新樓,房和客廳都係用落地玻璃窗
昨天朝早睇住客個group, 有住客話房的落地玻璃窗有好多condensation water ,d 水多到滴落窗枱
攪到窗枱濕哂,而我間房的玻璃窗都有好多condenstation water ,但就無滴落窗枱,之後我拉高窗廉,以免玻璃窗的水整濕窗廉,之後返左屋企人度,夜晚再返去,發覺房的玻璃窗沒有condensation water ,之後我拉返窗廉訓攪,點知今朝睇下,房的玻璃窗又係有condensation water ,返工之前拉高窗廉,收工之後返去,玻璃窗又係無condensation water
而客廳玻璃窗長時間拉開窗廉,玻璃窗沒有condensation water

1. 是否因為我夜晚起房訓覺,而人會發覺熱量,令到房的溫度高過出面,所以攪到玻璃窗出水?

2. 我沒有開暖氣,會唔會因為拉左窗廉, 窗廉同玻璃窗之間焗住,溫度升左,所以型成倒汗水?
作者: Joe_Black    時間: 2022-2-21 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 高登阿伯    時間: 2022-2-21 23:50

本帖最後由 高登阿伯 於 2022-2-21 23:53 編輯
我住半新樓,房和客廳都係用落地玻璃窗
昨天朝早睇住客個group, 有住客話房的落地玻璃窗有好多condensation ...
ronan 發表於 2022-2-21 23:08


倒汗水唔係因為瞓覺嘅發熱量出現,而係你呼出嘅濕氣。

但呢個同DIY有乜關係?
作者: 馬拉盞    時間: 2022-2-21 23:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronan    時間: 2022-2-22 00:21

外面凍,室內濕度高,自然有倒汗水。
人呼吸就會排出水氣
Joe_Black 發表於 2022-2-21 23:44


人訓一晚覺,排出的濕氣可以令到成個玻璃窗濕哂咁勁?

記得以前讀書時學過psychrometric chart,有學過空氣起咩情況下會型成dew point,但係點就唔記得了
作者: raylee    時間: 2022-2-22 00:39

我住半新樓,房和客廳都係用落地玻璃窗
昨天朝早睇住客個group, 有住客話房的落地玻璃窗有好多condensation ...
ronan 發表於 2022-2-21 23:08


開少少氣窗或露台門, 倒汗水会少D. 這情況如沖完涼的浴室
作者: jwong852    時間: 2022-2-22 12:56

點解最近咁多人問呢條小學常識題
馬拉盞 發表於 2022-2-21 23:57

個個扮小學程度,想做國家主席?

via HKEPC Reader for Android
作者: behappy    時間: 2022-2-22 13:01

本帖最後由 behappy 於 2022-2-22 13:03 編輯

人訓一晚覺,排出的濕氣可以令到成個玻璃窗濕哂咁勁?
-> 其實 我未人去訓,都已經出晒水。 有 人當然會加劇。

拉返窗廉
-> 窗廉都會有影響,拉返窗廉即是空氣流動慢,會易d出水。

我屋企 連牆 (對屋外) 都出水。 幾時先停雨ar
作者: big_nature    時間: 2022-2-22 13:35

整個單位濕氣大,
我小飯廳的窗玻璃(落左窗簾)都有小水珠!
離得睡房好遠。
睡房就水珠大粒好多!
作者: lunxg    時間: 2022-2-22 14:23

我屋企都有相同情況,連日觀測發現主要原因來自煮野食/煲水
因為會產生大量水蒸氣
廚房煮食時要開大抽氣及關門,但近抽氣扇的窗要關,避免氣流SHORT CIRCUIT
作者: YES_MAN    時間: 2022-2-22 14:35

有溫差自然係溫度高那面凝結露珠,
中空玻璃窗能解決問題
作者: SleepyPrince    時間: 2022-2-22 14:52

同凍汽水罐出面有水珠一樣
汽水 = 室外空氣
汽水罐 = 玻璃窗
室溫高過汽水溫度個汽水罐出面就凝結水珠
作者: tomwong886    時間: 2022-2-22 15:28

其實想問下係咪只係依排咁凍先有依係咁?其他天氣會唔會?
作者: liyee    時間: 2022-2-22 15:52

其實應該點樣解決呢個問題呢?

開暖氣或抽濕功能得唔得?
作者: kwliu    時間: 2022-2-22 16:01

其實應該點樣解決呢個問題呢?

開暖氣或抽濕功能得唔得?
liyee 發表於 2022-2-22 15:52


如果係車有三個方案:
1. 開冷氣, 最有效不過會好凍.
2. 開冷暖氣, 當抽濕, 效果還可以.
3. 開恆暖氣吹熱塊擋風玻璃, 人暖視野青不過要若干時間, 適合停車用.
作者: 白羊    時間: 2022-2-22 16:09

其實應該點樣解決呢個問題呢?

開暖氣或抽濕功能得唔得?
liyee 發表於 2022-2-22 15:52


最簡單當然係抽濕..冇水分你想凝都凝唔到水..
作者: 馬拉盞    時間: 2022-2-22 16:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2022-2-22 16:33

最簡單當然係抽濕..冇水分你想凝都凝唔到水..
白羊 發表於 2022-2-22 16:09

冷氣機開抽濕功能,開咗7個鐘。(凍到奔周都縮埋)
針對窗口,指向性窗口,
效果唔多滿意。
[attach]2307819[/attach]

[attach]2307820[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: deadduck    時間: 2022-2-22 16:45

室內暖過室外,室外凍落大雨濕度高
開小小窗就得
作者: liyee    時間: 2022-2-22 16:49

室內暖過室外,室外凍落大雨濕度高
開小小窗就得
deadduck 發表於 2022-2-22 16:45

你以為啦,有冇實質試驗過?

我尋日傍晚時開窗幾個鐘,直接瞓覺前,效果不大。

開抽濕功能,而家用溫度計量度,還有水珠。
[attach]2307822[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 馬拉盞    時間: 2022-2-22 16:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 白羊    時間: 2022-2-22 17:59

你以為啦,有冇實質試驗過?

我尋日傍晚時開窗幾個鐘,直接瞓覺前,效果不大。

開抽濕功能,而家用溫度 ...
liyee 發表於 2022-2-22 16:49


開咗都仲有七十幾八十..似乎冇做到抽濕效果喎..
作者: hon829    時間: 2022-2-22 18:21

只是條簡單物理的露點(Dew Point)溫度問題
當處於或低於露點溫度便可使空氣中的水份凝結成水 一般常見現象如清晨植物上的露水或剛拿出來的凍汽水!

參考露點計算:
https://www.calculator.net/dew-p ... s&x=69&y=21


簡化程式:
dew point = temperature - ((100 - Relative humidity)/5)

如:
Air Temperature:      15 °C
Relative Humidity:   80%
Dew Point Temperature:   11.6°C      (即玻璃在11.6°C或以下即會占上露水! )

可見主要受環境溫度及相對濕度影響, 控制此兩或任一都可改變當前會否結露水狀況吧
作者: t9097    時間: 2022-2-22 20:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maxilogic    時間: 2022-2-22 22:11

開少少氣窗或露台門, 倒汗水会少D. 這情況如沖完涼的浴室
raylee 發表於 2022-2-22 00:39

同意 ,實際上試過多無數次 ,每年都有這個問題, 開少少窗門 一定有幫助, 唔開窗的話我的窗台會濕曬 , 開少少窗門, 玻璃可能都會有水珠 ,但不至於敵曬落窗台

via HKEPC Reader for Android
作者: ronan    時間: 2022-2-22 22:14

同凍汽水罐出面有水珠一樣
汽水 = 室外空氣
汽水罐 = 玻璃窗
室溫高過汽水溫度個汽水罐出面就凝結水珠 ...
SleepyPrince 發表於 2022-2-22 14:52



我都知道一次一熱會出倒汗水,只係唔明客廳玻璃窗無事,只係間房有事,而我間房只有我一個人訓,我發熱量好少
作者: ronan    時間: 2022-2-22 22:14

其實想問下係咪只係依排咁凍先有依係咁?其他天氣會唔會?
tomwong886 發表於 2022-2-22 15:28


層樓住左兩年,以前未試過係咁
作者: ronan    時間: 2022-2-22 22:20

同意 ,實際上試過多無數次 ,每年都有這個問題, 開少少窗門 一定有幫助, 唔開窗的話我的窗台會濕曬 , 開少 ...
Maxilogic 發表於 2022-2-22 22:11


因為我唔係成日返去住,怕無返去住果幾日玻璃窗出水,會攪到成個窗枱濕哂

所以想知道個原因,下次可以避免

而我住時都好少打開玻璃窗,因為新樓玻璃窗係facade ,唔似舊樓玻璃窗有條fin 大約100mm can 出去,可以檔下雨水,所以當打開玻璃窗訓覺,怕落雨間房入哂水
作者: raylee    時間: 2022-2-22 22:48

你以為啦,有冇實質試驗過?

我尋日傍晚時開窗幾個鐘,直接瞓覺前,效果不大。

開抽濕功能,而家用溫度 ...
liyee 發表於 2022-2-22 16:49


師兄相中的窗似乎關上, 要除濕效果好可將廳房窗稍為開大点, 並將浴室廚房的抽扇開上配合
作者: liyee    時間: 2022-2-22 23:23

本帖最後由 liyee 於 2022-2-22 23:25 編輯
師兄相中的窗似乎關上, 要除濕效果好可將廳房窗稍為開大点, 並將浴室廚房的抽扇開上配合 ...
raylee 發表於 2022-2-22 22:48

當時測試睡房。全程關上門~窗
測試7小時中全程開咗冷氣机抽濕功能。
室內溫度10度。
效果沒有這麼明顯。

昨天晚上睡覺時開咗 暖氣調教20度。
仲衰多二錢重,牆壁都潮濕埋。
作者: liyee    時間: 2022-2-22 23:56

以前回南天,牆壁出水嗰陣開冷氣抽濕功能,兩個鐘已乾爽曬。

抽濕功能,可能只係針對天氣潮濕時用。

寒冷天氣時沒有效用。
作者: Dcup    時間: 2022-2-23 00:02

本帖最後由 Dcup 於 2022-2-23 00:05 編輯

唔好咁傻開壓縮機設計既野抽濕啦,又凍又無能,凍時用黎D無用

溫差是一個問題,出面大風,內部濕度只要有己經會咁

有人係黎個空間無開窗,點會暖過出面,同時一定有濕氣幫助結更多

一係開大個窗咪唔會囉

壓縮機抽濕低過16度效果等於廢,冬天要用熱石式的

人走左溫差少,水無咁易結好正常

唔好唔記得人類活動都有熱量...
作者: hugo_soyin    時間: 2022-2-23 00:05

本帖最後由 hugo_soyin 於 2022-2-23 00:16 編輯

咁凍又濕嘅天氣用壓縮機式抽濕機無用 ( Psy chart dew point ) 建議用熱石式抽濕機( desiccant wheel ) 一邊可抽濕一邊可當暖風機
作者: raylee    時間: 2022-2-23 00:14

除濕重點空氣流通並配合暖風機(見天上野乾衣櫃都是用這方法)
作者: liyee    時間: 2022-2-23 01:23

唔好咁傻開壓縮機設計既野抽濕啦,又凍又無能,凍時用黎D無用

溫差是一個問題,出面大風,內部濕度只要有 ...
Dcup 發表於 2022-2-23 00:02

原來問題系壓縮機抽濕唔得。
長知識,唔該師兄
作者: liyee    時間: 2022-2-23 01:24

咁凍又濕嘅天氣用壓縮機式抽濕機無用 ( Psy chart dew point ) 建議用熱石式抽濕機( desiccant wheel ) 一 ...
hugo_soyin 發表於 2022-2-23 00:05


明白,謝謝師兄
作者: liyee    時間: 2022-2-23 08:02

如果係車有三個方案:
1. 開冷氣, 最有效不過會好凍.
2. 開冷暖氣, 當抽濕, 效果還可以.
3. 開恆暖氣吹熱 ...
kwliu 發表於 2022-2-22 16:01

而家先至醒起,以前摣車時,你所講嘅情況
汽車室內開暖氣係可以消除霞氣的。

但係用喺室內就越嚴重。
原本冇水漬的地方都出現水漬。
作者: 白羊    時間: 2022-2-23 10:06

而家先至醒起,以前摣車時,你所講嘅情況
汽車室內開暖氣係可以消除霞氣的。

但係用喺室內就越嚴重。
原 ...
liyee 發表於 2022-2-23 08:02


車開暖氣得係因為暖氣噴落玻璃到另內一面玻璃溫度提升同車內一樣咪冇水囉..你係屋企開暖氣升溫係升緊室內空氣..玻璃溫度都仲係室外既低溫咪加重水凝囉..
作者: 一隻人    時間: 2022-2-23 12:45

外冷內熱
加溫了室內的空氣同時自己呼出去的濕氣也不少
覺得無咁勁的在鼻子下方放一片冷玻璃觀察看甪
作者: liyee    時間: 2022-2-23 13:52

點解個個都講呢啲原理。

都冇一個好嘅解決方案?
作者: 白羊    時間: 2022-2-23 14:15

點解個個都講呢啲原理。

都冇一個好嘅解決方案?
liyee 發表於 2022-2-23 13:52


咪抽濕囉..你部機抽唔到之嘛
作者: 三個井    時間: 2022-2-23 17:08

改裝發熱線貼喺玻璃得唔得?
作者: diputs    時間: 2022-2-24 09:51

回覆 40# liyee

去逃一瓶100ml汽車用「防霧劑」,只係人仔2.1,個膠壺仲連埋噴咀,就算單買個噴壺仔都要两雞,清潔乾淨玻璃面後噴抹防霧劑,應該都有一定效果,就算效果唔滿意都唔會覺得被騙令條氣頂住。
作者: liyee    時間: 2022-2-24 16:41

本帖最後由 liyee 於 2022-2-24 16:55 編輯
回覆  liyee

去逃一瓶100ml汽車用「防霧劑」,只係人仔2.1,個膠壺仲連埋噴咀,就算單買個噴壺仔都要两雞 ...
diputs 發表於 2022-2-24 09:51



以前我用開有蠟質嗰隻筆。

即管去買嚟試下先。
留待下次用。
謝謝你。
作者: ricky818    時間: 2022-2-26 03:30

有少少亂添,個個話車係暖氣吹玻璃,仲話吹熱塊玻璃
點解我部車開緊暖氣玻璃矇晒,一撳擋風玻璃吹風個掣係吹冷氣嘅?
但又真係好快無晒水氣喎
作者: amgbenz    時間: 2022-2-26 05:38

有少少亂添,個個話車係暖氣吹玻璃,仲話吹熱塊玻璃
點解我部車開緊暖氣玻璃矇晒,一撳擋風玻璃吹風個掣係 ...
ricky818 發表於 2022-2-26 03:30



    先開冷氣,無霧氣先再開暖氣
作者: t9097    時間: 2022-2-26 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2022-2-26 12:08

而家先至醒起,以前摣車時,你所講嘅情況
汽車室內開暖氣係可以消除霞氣的。

但係用喺室內就越嚴重。
原 ...
liyee 發表於 2022-2-23 08:02



車暖風是對住玻璃吹

唔係車暖有用,是熱風乾風吹住結唔到水

明唔明你跟本理解錯
作者: Dcup    時間: 2022-2-26 12:13

有少少亂添,個個話車係暖氣吹玻璃,仲話吹熱塊玻璃
點解我部車開緊暖氣玻璃矇晒,一撳擋風玻璃吹風個掣係 ...
ricky818 發表於 2022-2-26 03:30



    冷暖都得,目的都係不停吹風以免停留濕氣結水

尾玻璃就用發熱線,熱就唔會結水

無一個人理解個重點嗎?出面凍,你玻璃又凍,內外溫差巨大

你又無辦法降到超低濕度,同凍汽水罐一樣,就算你乾燥日子30%以下都結到水,你有咩本事抽乾個空間去對抗

一係你就唔俾佢有時間結水,就係吹爆佢吹到佢無得停留無得結

一係就整熱佢,用發熱線等熱到佢唔夠凍結唔到水

一係就開窗共存,內外溫差是0,結鬼到咩

我就由得佢,結得水就係你暖過出面,加多句,窗口位置唔好有電位電器就係咁原因





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2