作者: sbg 時間: 2022-1-14 16:06 標題: 集思廣益公屋去水位(潔癖者勿進)
集思廣益公屋去水位
住咗咁多年都唔知點整好
想睇吓各位喺點樣嘅
尤其喺公屋
廚房地台去水位
基本喺比洗地用
洗菜盆排水管喺過咗廁所
[attach]2302676[/attach]
廁所浴室去水位
平時沖涼就在地面流入去水位
廚房洗菜盆排水管就在上面直落地面的去水位
洗衣機都喺一樣
有無好嘅方式整整呢個位
[attach]2302675[/attach]
作者: mcdull 時間: 2022-1-14 16:36
有啲公屋係用下層來做三通.
你呢度只可以做個簡單三通加地面去水. 但有心理準備地前去唔切.
有米既升高少少廁所地台, 做一個槽式既條狀去水, 兩條渠就改去邊位落去個槽冇咁肉酸
作者: mcdull 時間: 2022-1-14 16:37
https://detail.天貓.com/item.h ... ns=1&abbucket=8
作者: sbg 時間: 2022-1-14 17:21
我都喺用下層做2通
作者: sbg 時間: 2022-1-14 17:25
本帖最後由 sbg 於 2022-1-14 17:29 編輯
h ...ns=1&abbucket=8
CHING條LINK ...無咗中間果段
睇唔到件產品
睇到件產品啦
作者: Joe_Black 時間: 2022-1-14 22:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laueye 時間: 2022-1-14 23:11
成日宣傳要倒水入氣隔
呢款公屋明渠先係死得人多
作者: sbg 時間: 2022-1-15 09:56
我單位唔見有隔氣
唔知係咪裝在隔壁單位內
作者: sbg 時間: 2022-1-15 09:57
呢款無地面去水應該唔啱用
作者: sbg 時間: 2022-1-15 10:12
呢款應該滿足我嘅要求
不過冇咗隔網好易塞
屋基長頭髮以前無用隔網
差不多半年就要搵嘢撩渠
一嚿嚿頭髮攞番出嚟
作者: blackkh 時間: 2022-1-15 10:15
不知你是甚麼型公屋,我那款差不多40年都有隔氣,我那款在室內天花
作者: sbg 時間: 2022-1-15 14:25
我都喺40年公屋
都知道排水管喺落咗樓下的
只不過話我單位入面喺無隔氣
唔知係咪擺咗在隔壁單位內
作者: blackkh 時間: 2022-1-15 14:46
我是H型,你那款是甚麼型
via HKEPC Reader for Android
作者: sbg 時間: 2022-1-15 16:14
本帖最後由 sbg 於 2022-1-15 16:16 編輯
一樣
喺咁樣 I--------I
I I
唔喺咁樣 I----I
I I
作者: blackkh 時間: 2022-1-15 16:55
我個隔氣,在廚房及廁所都在天花,如果個屋企隔氣有問題就樓上俾錢整,樓下有問題就自己俾錢整(屋已買,)
via HKEPC Reader for Android
作者: sbg 時間: 2022-1-15 18:28
廁所天花條喉係咁
廚房連到廁所再過隔壁單位
我單位見唔到隔氣的
[attach]2302874[/attach]
作者: blackkh 時間: 2022-1-15 19:45
有沒有問管理處,他們應該答到,上次我屋企個隔氣漏水我都是找他們上來看他們再聯絡樓上安排cf整
作者: sbg 時間: 2022-1-15 19:48
問管理處不如問隔壁單位仲實際

