Board logo

標題: [操作疑難] 集思廣益公屋去水位(潔癖者勿進) [打印本頁]

作者: sbg    時間: 2022-1-14 16:06     標題: 集思廣益公屋去水位(潔癖者勿進)

集思廣益公屋去水位

住咗咁多年都唔知點整好
想睇吓各位喺點樣嘅
尤其喺公屋

廚房地台去水位
基本喺比洗地用
洗菜盆排水管喺過咗廁所
[attach]2302676[/attach]

廁所浴室去水位
平時沖涼就在地面流入去水位
廚房洗菜盆排水管就在上面直落地面的去水位
洗衣機都喺一樣

有無好嘅方式整整呢個位
[attach]2302675[/attach]
作者: mcdull    時間: 2022-1-14 16:36

有啲公屋係用下層來做三通.
你呢度只可以做個簡單三通加地面去水. 但有心理準備地前去唔切.

有米既升高少少廁所地台, 做一個槽式既條狀去水, 兩條渠就改去邊位落去個槽冇咁肉酸
作者: mcdull    時間: 2022-1-14 16:37

https://detail.天貓.com/item.h ... ns=1&abbucket=8
作者: sbg    時間: 2022-1-14 17:21

有啲公屋係用下層來做三通.
你呢度只可以做個簡單三通加地面去水. 但有心理準備地前去唔切.

有米既升高少 ...
mcdull 發表於 2022-1-14 16:36


我都喺用下層做2通
作者: sbg    時間: 2022-1-14 17:25

本帖最後由 sbg 於 2022-1-14 17:29 編輯
mcdull 發表於 2022-1-14 16:37


h ...ns=1&abbucket=8
CHING條LINK ...無咗中間果段
睇唔到件產品


睇到件產品啦
作者: Joe_Black    時間: 2022-1-14 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laueye    時間: 2022-1-14 23:11

成日宣傳要倒水入氣隔
呢款公屋明渠先係死得人多
作者: sbg    時間: 2022-1-15 09:56

成日宣傳要倒水入氣隔
呢款公屋明渠先係死得人多
laueye 發表於 2022-1-14 23:11



我單位唔見有隔氣
唔知係咪裝在隔壁單位內
作者: sbg    時間: 2022-1-15 09:57

Joe_Black 發表於 2022-1-14 22:06


呢款無地面去水應該唔啱用
作者: sbg    時間: 2022-1-15 10:12

mcdull 發表於 2022-1-14 16:37



呢款應該滿足我嘅要求
不過冇咗隔網好易塞
屋基長頭髮以前無用隔網
差不多半年就要搵嘢撩渠
一嚿嚿頭髮攞番出嚟
作者: blackkh    時間: 2022-1-15 10:15

我單位唔見有隔氣
唔知係咪裝在隔壁單位內
sbg 發表於 2022-1-15 09:56



    不知你是甚麼型公屋,我那款差不多40年都有隔氣,我那款在室內天花
作者: sbg    時間: 2022-1-15 14:25

不知你是甚麼型公屋,我那款差不多40年都有隔氣,我那款在室內天花
blackkh 發表於 2022-1-15 10:15


我都喺40年公屋
都知道排水管喺落咗樓下的
只不過話我單位入面喺無隔氣
唔知係咪擺咗在隔壁單位內
作者: blackkh    時間: 2022-1-15 14:46

我都喺40年公屋
都知道排水管喺落咗樓下的
只不過話我單位入面喺無隔氣
唔知係咪擺咗在隔壁單位內 ...
sbg 發表於 2022-1-15 14:25

我是H型,你那款是甚麼型

via HKEPC Reader for Android
作者: sbg    時間: 2022-1-15 16:14

本帖最後由 sbg 於 2022-1-15 16:16 編輯
我是H型,你那款是甚麼型

via HKEPC Reader for Android
blackkh 發表於 2022-1-15 14:46


一樣

喺咁樣 I--------I

               I     I
唔喺咁樣 I----I
               I     I
作者: blackkh    時間: 2022-1-15 16:55

一樣

喺咁樣 I--------I

               I     I
唔喺咁樣 I----I
               I     I ...
sbg 發表於 2022-1-15 16:14

我個隔氣,在廚房及廁所都在天花,如果個屋企隔氣有問題就樓上俾錢整,樓下有問題就自己俾錢整(屋已買,)

via HKEPC Reader for Android
作者: sbg    時間: 2022-1-15 18:28

我個隔氣,在廚房及廁所都在天花,如果個屋企隔氣有問題就樓上俾錢整,樓下有問題就自己俾錢整(屋已買,)
...
blackkh 發表於 2022-1-15 16:55


廁所天花條喉係咁
廚房連到廁所再過隔壁單位
我單位見唔到隔氣的
[attach]2302874[/attach]
作者: blackkh    時間: 2022-1-15 19:45

廁所天花條喉係咁
廚房連到廁所再過隔壁單位
我單位見唔到隔氣的
sbg 發表於 2022-1-15 18:28



      有沒有問管理處,他們應該答到,上次我屋企個隔氣漏水我都是找他們上來看他們再聯絡樓上安排cf整
作者: sbg    時間: 2022-1-15 19:48

問管理處不如問隔壁單位仲實際





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2