作者: hAyG 時間: 2021-11-25 10:20 標題: 請推介細螺絲批套裝
想買一套細螺絲批
最緊要夠硬 好用
請問咩牌子好?
諗住用黎擰下電子零件的小螺絲
試過淘寶 d批頭仲林過粒螺絲 根本用哈到
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jerrychan0610 時間: 2021-11-25 10:36
螺絲最緊要啱SIZE, 硬度返而是其次.
20幾年前買左枝雙星螺絲批, 到而家仲好好用. 角度, SIZE, 好重要, 唔啱SIZE就唔好夾硬用.
作者: Q-Q 時間: 2021-11-25 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kin_2012 時間: 2021-11-25 11:26
你願意比幾錢呢?
作者: 謝夫 時間: 2021-11-25 11:30
cheap cheap地小米呢套
https://buy.mi.com/hk/item/3204300040
作者: halfmoon 時間: 2021-11-25 11:34
網上有人介紹呢套螺絲批套裝,可以參考下
http://bugworkshop.blogspot.com/ ... ionalprecision.html
作者: hAyG 時間: 2021-11-25 11:52
又唔係無限budget
但只要好用襟用
我願
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: hon829 時間: 2021-11-25 12:20
講質料不外乎wera及pb 品牌吧
作者: PV-001 時間: 2021-11-25 12:43
回覆 5# 謝夫
我都有留意, 有無用家可 comment
作者: Kin_2012 時間: 2021-11-25 13:22
咁買 Vessel 啦
作者: Kin_2012 時間: 2021-11-25 13:23
批頭生銹
作者: 謝夫 時間: 2021-11-25 13:52
用左4年touchwood暫時冇咩事
作者: mdws2002 時間: 2021-11-25 15:13
買南旗囉。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: PV-001 時間: 2021-11-25 15:19
回覆 12# 謝夫
回覆 11# Kin_2012
Thx. Chings. 兩極化
作者: Kin_2012 時間: 2021-11-25 16:01
人人使用習慣唔同,保存環境唔同, 好難講
作者: t9097 時間: 2021-11-25 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097 時間: 2021-11-25 18:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PV-001 時間: 2021-11-25 19:12
回復 17 #t9097
Thx.
via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2021-11-25 20:14
其實如果淨係修理手機或者手表,
小米嗰套會唔會大咗啲呢?
手表,手機螺絲好細,應該用拇指和中指,加隻食指喺頂按圧螺絲批都開到。
我不嬲用開呢種喺好好用……
[attach]2294823[/attach]
[attach]2294824[/attach]
[attach]2294825[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hkshit 時間: 2021-11-25 21:03
買南旗囉。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
mdws2002 發表於 2021-11-25 15:13 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=40780279&ptid=2644151]
[/url]
好後悔買左南旗 ...

.
.
.
.
.
支柄太靚唔捨得用
[attach]2294835[/attach]
作者: wongkm33 時間: 2021-11-25 23:07
本帖最後由 wongkm33 於 2021-11-25 23:10 編輯
我在亞馬遜買咗呢套,聽說這套嘢可以用來修理手提電話用的。
https://www.amazon.com/gp/produc ... 1?ie=UTF8&psc=1
作者: t9097 時間: 2021-11-25 23:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2021-11-25 23:32
哦,我唔係話個批嘴。
我係話揸手好個柄,會唔會大咗啲,唔係咁好揸手。
作者: t9097 時間: 2021-11-25 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hAyG 時間: 2021-11-26 07:56
好似幾靚
呢個係大陸既牌子?
靠唔靠得住?
邊度買比教穩陣?
thanks!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mdws2002 時間: 2021-11-26 09:46
好似幾靚
呢個係大陸既牌子?
靠唔靠得住?
邊度買比教穩陣?
thanks!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3. ...
hAyG 發表於 2021-11-26 07:56
都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。
[attach]2294893[/attach]
[attach]2294892[/attach]
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hAyG 時間: 2021-11-26 10:54
都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - An ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 09:46
黃色果盒我有 覺得唔掂
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: PV-001 時間: 2021-11-26 10:55
回覆 26# mdws2002
貴過小米嗰隻.

作者: Kin_2012 時間: 2021-11-26 11:02
都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - An ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 09:46
wowstick 幾好用
佢初初出果時差唔多無對手
作者: mdws2002 時間: 2021-11-26 11:07
黃色嗰盒係最早期買嘅。
CR-V材質。
批咀唔夠硬。
但JK(JAKEMY)嘅批咀已經係CR-V材質中算好。
如果你係買其他牌子/無牌嘅CR-V頭,就真係好雞。
不過,依家要耐用,都係直接買S2材質啦。
作者: mdws2002 時間: 2021-11-26 11:07
你指邊隻貴過小米嗰隻?

作者: PV-001 時間: 2021-11-26 11:09
回覆 31# mdws2002
人仔價

https://detail.tmall.com/item.ht ... b60e&abbucket=8
作者: mdws2002 時間: 2021-11-26 11:18
哦,你講南旗啊。
南旗係貴㗎。
但係佢係長批咀,好多時短批咀唔夠長嗰陣。
我就係用佢㗎啦。
作者: mdws2002 時間: 2021-11-26 11:19
wowstick係一定要買鋰電款囉。
唔係鋰電款都要強行換鋰電。

作者: Kin_2012 時間: 2021-11-26 11:19
其實老 A平平地都抵用, 好似無人提?
作者: Kin_2012 時間: 2021-11-26 11:22
果時睇評語 AA 款唔夠力,最後入手係鋰電
作者: andy323 時間: 2021-11-26 17:48
X2
品質好, 價錢合理
作者: t9097 時間: 2021-11-26 18:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097 時間: 2021-11-26 18:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002 時間: 2021-11-26 21:40
係啊。我當初就係聽師兄講,轉用鋰電池代替AA電。
支Try用落就問題不大;但係支1P就真係先天缺憾,換完都係廢。
不過,依家主要都係用JAKEMY多。
作者: raymondchan338 時間: 2021-11-26 23:05
都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - An ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 09:46
你套南旗同我套一樣---多咗2支批咀無位放!
via HKEPC Reader for Android
作者: raymondchan338 時間: 2021-11-26 23:08
好似又貴咗!我早2年買90幾炸!
via HKEPC Reader for Android
作者: PV-001 時間: 2021-11-27 09:19
回復 42 #raymondchan338
via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星 時間: 2021-11-27 09:35
https://item.jd.com/100004595222.html
主要都係大野..但都有10枝細野 夠拆IPHONE
作者: Joe_Black 時間: 2021-11-27 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PV-001 時間: 2021-11-27 13:25
回覆 44# 剋星
係質量問題, 吾見你條 LINK 有提
作者: PV-001 時間: 2021-11-27 13:26
回覆 45# Joe_Black
我未買, 你問 mdws2002 ching 啦.
作者: hkghost 時間: 2021-11-27 13:30
wera
作者: liyee 時間: 2021-11-27 14:56
我見你哋講到咁興奮,即管試搵下南旗。
哩一款23合1 有兩種色有何分別?
[attach]2295138[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 魚蛋超人 時間: 2021-11-27 20:35
https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=r1f7s2ukce7e
呢隻S2 60合一加長
用左幾年走call整機完全冇投訴
仲可駁電批用
支軟柄係D暗位90度角發力用一流
作者: 剋星 時間: 2021-11-27 21:50
我用過.質素好高.唔係扭兩下就撻
作者: mdws2002 時間: 2021-11-27 22:30
照睇你張圖,你呢款應該都係攞起用要手把塞咗個加長柄落去先用到?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: mdws2002 時間: 2021-11-27 22:31
顏色唔同喳?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 魚蛋超人 時間: 2021-11-28 00:01
本帖最後由 魚蛋超人 於 2021-11-28 00:02 編輯
[attach]2295248[/attach]
照睇你張圖,你呢款應該都係攞起用要手把塞咗個加長柄落去先用到?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Andro ...
mdws2002 發表於 2021-11-27 22:30
電批要加個短仔先得
個短仔係批set到已經包埋
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)[attach]2295248[/attach]
作者: liyee 時間: 2021-11-28 00:16
你嘗試搜索下,藍色盒的價錢會高些。
作者: mdws2002 時間: 2021-12-3 08:33
可能新舊款嘅分別。
藍色款係咪多咗個自動調節功能?
白色嗰隻我已經搵唔到,搵到嘅全部都係藍色款。
作者: kevin169 時間: 2021-12-18 18:36
本帖最後由 kevin169 於 2021-12-18 18:37 編輯
我會用一體式既批
有錢 就世達
[attach]2298813[/attach]
窮J就買 呢D所謂既外貿貨,下圖10人仔10支。
一字及十字。
[attach]2298814[/attach]
星及六角 50人仔
[attach]2298816[/attach]
作者: Joe_Black 時間: 2021-12-18 22:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevin169 時間: 2021-12-18 23:02
本帖最後由 kevin169 於 2021-12-18 23:10 編輯
夜冷貨來,好睇運。
閑魚 打 考伯特十字 就找到相關。
可以考慮呢組。
[attach]2298865[/attach]
補多套世達$25
[attach]2298869[/attach]
作者: Joe_Black 時間: 2021-12-19 12:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Joe_Black 時間: 2021-12-26 17:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sailoralan 時間: 2021-12-26 18:11
伊莱科螺丝刀套装45合一
當時好似係RMB25
[attach]2300017[/attach]
作者: jholeass 時間: 2021-12-28 13:07
南旗成套都百幾人仔,不如試下買支小米電動啦都係差唔多價
作者: Tom_jerry 時間: 2021-12-28 22:35
[attach]2300314[/attach]

