Board logo

標題: 請推介細螺絲批套裝 [打印本頁]

作者: hAyG    時間: 2021-11-25 10:20     標題: 請推介細螺絲批套裝

想買一套細螺絲批
最緊要夠硬 好用
請問咩牌子好?
諗住用黎擰下電子零件的小螺絲
試過淘寶 d批頭仲林過粒螺絲 根本用哈到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jerrychan0610    時間: 2021-11-25 10:36

螺絲最緊要啱SIZE, 硬度返而是其次.
20幾年前買左枝雙星螺絲批, 到而家仲好好用. 角度, SIZE, 好重要, 唔啱SIZE就唔好夾硬用.
作者: Q-Q    時間: 2021-11-25 11:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-25 11:26

想買一套細螺絲批
最緊要夠硬 好用
請問咩牌子好?
諗住用黎擰下電子零件的小螺絲
試過淘寶 d批頭仲林過粒 ...
hAyG 發表於 2021-11-25 10:20


你願意比幾錢呢?
作者: 謝夫    時間: 2021-11-25 11:30

cheap cheap地小米呢套
https://buy.mi.com/hk/item/3204300040
作者: halfmoon    時間: 2021-11-25 11:34

網上有人介紹呢套螺絲批套裝,可以參考下
http://bugworkshop.blogspot.com/ ... ionalprecision.html
作者: hAyG    時間: 2021-11-25 11:52

你願意比幾錢呢?
Kin_2012 發表於 2021-11-25 11:26

又唔係無限budget
但只要好用襟用
我願 意俾的

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: hon829    時間: 2021-11-25 12:20

講質料不外乎wera及pb 品牌吧 有買貴冇買錯
作者: PV-001    時間: 2021-11-25 12:43

回覆 5# 謝夫

我都有留意, 有無用家可 comment
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-25 13:22

又唔係無限budget
但只要好用襟用
我願  意俾的

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
hAyG 發表於 2021-11-25 11:52


咁買 Vessel 啦
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-25 13:23

回覆  謝夫

我都有留意, 有無用家可 comment
PV-001 發表於 2021-11-25 12:43


批頭生銹
作者: 謝夫    時間: 2021-11-25 13:52

批頭生銹
Kin_2012 發表於 2021-11-25 13:23


用左4年touchwood暫時冇咩事
作者: mdws2002    時間: 2021-11-25 15:13

想買一套細螺絲批
最緊要夠硬 好用
請問咩牌子好?
諗住用黎擰下電子零件的小螺絲
試過淘寶 d批頭仲林過粒 ...
hAyG 發表於 2021-11-25 10:20

買南旗囉。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: PV-001    時間: 2021-11-25 15:19

回覆 12# 謝夫

回覆 11# Kin_2012

Thx. Chings. 兩極化
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-25 16:01

回覆  謝夫

回覆  Kin_2012

Thx. Chings. 兩極化
PV-001 發表於 2021-11-25 15:19


人人使用習慣唔同,保存環境唔同,   好難講   
作者: t9097    時間: 2021-11-25 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097    時間: 2021-11-25 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PV-001    時間: 2021-11-25 19:12

回復 17 #t9097

Thx.  

via HKEPC Reader for Android
作者: liyee    時間: 2021-11-25 20:14

其實如果淨係修理手機或者手表,
小米嗰套會唔會大咗啲呢?

手表,手機螺絲好細,應該用拇指和中指,加隻食指喺頂按圧螺絲批都開到。

我不嬲用開呢種喺好好用……
[attach]2294823[/attach]

[attach]2294824[/attach]

[attach]2294825[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hkshit    時間: 2021-11-25 21:03

買南旗囉。  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
mdws2002 發表於 2021-11-25 15:13 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=40780279&ptid=2644151][/url]


好後悔買左南旗 ...
.
.
.
.
.
支柄太靚唔捨得用   變左收藏 , 真係用個陣永遠用返舊既批

[attach]2294835[/attach]
作者: wongkm33    時間: 2021-11-25 23:07

本帖最後由 wongkm33 於 2021-11-25 23:10 編輯

我在亞馬遜買咗呢套,聽說這套嘢可以用來修理手提電話用的。

https://www.amazon.com/gp/produc ... 1?ie=UTF8&psc=1
作者: t9097    時間: 2021-11-25 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee    時間: 2021-11-25 23:32

回覆  liyee



小米嗰支全金屬,長少少重少少。不過十字批小米有成5個size, 有大過同細過你嗰種一套六支 ...
t9097 發表於 2021-11-25 23:23


哦,我唔係話個批嘴。
我係話揸手好個柄,會唔會大咗啲,唔係咁好揸手。
作者: t9097    時間: 2021-11-25 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hAyG    時間: 2021-11-26 07:56

好後悔買左南旗 ...
.
.
.
.
.
支柄太靚唔捨得用   變左收藏 , 真係用個陣永遠用返舊既批 :ha ...
hkshit 發表於 2021-11-25 21:03

好似幾靚
呢個係大陸既牌子?
靠唔靠得住?
邊度買比教穩陣?
thanks!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: mdws2002    時間: 2021-11-26 09:46

好似幾靚
呢個係大陸既牌子?
靠唔靠得住?
邊度買比教穩陣?
thanks!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3. ...
hAyG 發表於 2021-11-26 07:56

都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。
[attach]2294893[/attach]
[attach]2294892[/attach]



via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: hAyG    時間: 2021-11-26 10:54

都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。





via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - An ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 09:46

黃色果盒我有 覺得唔掂

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: PV-001    時間: 2021-11-26 10:55

回覆 26# mdws2002

貴過小米嗰隻.
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-26 11:02

都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。





via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - An ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 09:46


wowstick 幾好用

佢初初出果時差唔多無對手
作者: mdws2002    時間: 2021-11-26 11:07

黃色果盒我有 覺得唔掂

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
hAyG 發表於 2021-11-26 10:54


黃色嗰盒係最早期買嘅。
CR-V材質。
批咀唔夠硬。
但JK(JAKEMY)嘅批咀已經係CR-V材質中算好。
如果你係買其他牌子/無牌嘅CR-V頭,就真係好雞。

不過,依家要耐用,都係直接買S2材質啦。
作者: mdws2002    時間: 2021-11-26 11:07

回覆  mdws2002

貴過小米嗰隻.
PV-001 發表於 2021-11-26 10:55


你指邊隻貴過小米嗰隻?
作者: PV-001    時間: 2021-11-26 11:09

回覆 31# mdws2002

人仔價
https://detail.tmall.com/item.ht ... b60e&abbucket=8
作者: mdws2002    時間: 2021-11-26 11:18

回覆  mdws2002

人仔價
PV-001 發表於 2021-11-26 11:09

哦,你講南旗啊。
南旗係貴㗎。
但係佢係長批咀,好多時短批咀唔夠長嗰陣。
我就係用佢㗎啦。
作者: mdws2002    時間: 2021-11-26 11:19

wowstick 幾好用

佢初初出果時差唔多無對手
Kin_2012 發表於 2021-11-26 11:02


wowstick係一定要買鋰電款囉。
唔係鋰電款都要強行換鋰電。
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-26 11:19

哦,你講南旗啊。
南旗係貴㗎。
但係佢係長批咀,好多時短批咀唔夠長嗰陣。
我就係用佢㗎啦。 ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 11:18


其實老 A平平地都抵用, 好似無人提?
作者: Kin_2012    時間: 2021-11-26 11:22

wowstick係一定要買鋰電款囉。
唔係鋰電款都要強行換鋰電。
mdws2002 發表於 2021-11-26 11:19



    果時睇評語 AA  款唔夠力,最後入手係鋰電
作者: andy323    時間: 2021-11-26 17:48

買南旗囉。  
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
mdws2002 發表於 2021-11-25 03:13 PM

X2
品質好, 價錢合理
作者: t9097    時間: 2021-11-26 18:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t9097    時間: 2021-11-26 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002    時間: 2021-11-26 21:40

電芯款可入3A鋰電的,只係前面變左冇led 燈,但冇電問題會較容易解決,早期版本仲可以用2粒去到7.2V。剛 ...
t9097 發表於 2021-11-26 18:45


係啊。我當初就係聽師兄講,轉用鋰電池代替AA電。
支Try用落就問題不大;但係支1P就真係先天缺憾,換完都係廢。
不過,依家主要都係用JAKEMY多。
作者: raymondchan338    時間: 2021-11-26 23:05

都係淘寶啦。
基本上你揀S2材質嘅批,而唔揀CR-V,都已經OK㗎啦。





via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - An ...
mdws2002 發表於 2021-11-26 09:46

你套南旗同我套一樣---多咗2支批咀無位放!

via HKEPC Reader for Android
作者: raymondchan338    時間: 2021-11-26 23:08

回覆  mdws2002

人仔價
PV-001 發表於 2021-11-26 11:09

好似又貴咗!我早2年買90幾炸!

via HKEPC Reader for Android
作者: PV-001    時間: 2021-11-27 09:19

回復 42 #raymondchan338

等 1212  

via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星    時間: 2021-11-27 09:35

https://item.jd.com/100004595222.html
主要都係大野..但都有10枝細野 夠拆IPHONE
作者: Joe_Black    時間: 2021-11-27 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PV-001    時間: 2021-11-27 13:25

回覆 44# 剋星

係質量問題, 吾見你條 LINK 有提
作者: PV-001    時間: 2021-11-27 13:26

回覆 45# Joe_Black

我未買, 你問 mdws2002 ching 啦.
作者: hkghost    時間: 2021-11-27 13:30

講質料不外乎wera及pb 品牌吧 有買貴冇買錯
hon829 發表於 2021-11-25 12:20



wera
作者: liyee    時間: 2021-11-27 14:56

我見你哋講到咁興奮,即管試搵下南旗。
哩一款23合1 有兩種色有何分別?

[attach]2295138[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 魚蛋超人    時間: 2021-11-27 20:35

https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=r1f7s2ukce7e
呢隻S2 60合一加長
用左幾年走call整機完全冇投訴
仲可駁電批用
支軟柄係D暗位90度角發力用一流
作者: 剋星    時間: 2021-11-27 21:50

回覆  剋星

係質量問題, 吾見你條 LINK 有提
PV-001 發表於 2021-11-27 13:25



    我用過.質素好高.唔係扭兩下就撻
作者: mdws2002    時間: 2021-11-27 22:30

呢隻S2 60合一加長
用左幾年走call整機完全冇投訴
仲可駁電批用
支軟柄係D暗位90度角發力用一流 ...
魚蛋超人 發表於 2021-11-27 20:35

照睇你張圖,你呢款應該都係攞起用要手把塞咗個加長柄落去先用到?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: mdws2002    時間: 2021-11-27 22:31

我見你哋講到咁興奮,即管試搵下南旗。
哩一款23合1 有兩種色有何分別?




via HKEPC IR Pro 3.6.1 - And ...
liyee 發表於 2021-11-27 14:56

顏色唔同喳?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 魚蛋超人    時間: 2021-11-28 00:01

本帖最後由 魚蛋超人 於 2021-11-28 00:02 編輯

[attach]2295248[/attach]
照睇你張圖,你呢款應該都係攞起用要手把塞咗個加長柄落去先用到?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Andro ...
mdws2002 發表於 2021-11-27 22:30

電批要加個短仔先得
個短仔係批set到已經包埋

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)[attach]2295248[/attach]
作者: liyee    時間: 2021-11-28 00:16

顏色唔同喳?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
mdws2002 發表於 2021-11-27 22:31

你嘗試搜索下,藍色盒的價錢會高些。
作者: mdws2002    時間: 2021-12-3 08:33

你嘗試搜索下,藍色盒的價錢會高些。
liyee 發表於 2021-11-28 00:16


可能新舊款嘅分別。
藍色款係咪多咗個自動調節功能?
白色嗰隻我已經搵唔到,搵到嘅全部都係藍色款。
作者: kevin169    時間: 2021-12-18 18:36

本帖最後由 kevin169 於 2021-12-18 18:37 編輯

我會用一體式既批
有錢 就世達
[attach]2298813[/attach]
窮J就買 呢D所謂既外貿貨,下圖10人仔10支。
一字及十字。
[attach]2298814[/attach]
星及六角 50人仔
[attach]2298816[/attach]
作者: Joe_Black    時間: 2021-12-18 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kevin169    時間: 2021-12-18 23:02

本帖最後由 kevin169 於 2021-12-18 23:10 編輯
回覆  kevin169

請問『10人仔10支』有無link?
想睇下有無齊 PH1 PH0 PH00 PH000,有就入手 ...
Joe_Black 發表於 2021-12-18 22:23

夜冷貨來,好睇運。
閑魚 打  考伯特十字 就找到相關。
可以考慮呢組。
[attach]2298865[/attach]

補多套世達$25
[attach]2298869[/attach]
作者: Joe_Black    時間: 2021-12-19 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Joe_Black    時間: 2021-12-26 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sailoralan    時間: 2021-12-26 18:11

伊莱科螺丝刀套装45合一
當時好似係RMB25
[attach]2300017[/attach]
作者: jholeass    時間: 2021-12-28 13:07

南旗成套都百幾人仔,不如試下買支小米電動啦都係差唔多價
作者: Tom_jerry    時間: 2021-12-28 22:35

jk 45合1 s2用左6年
[attach]2300314[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2