Board logo

標題: 又拆抽濕機 [打印本頁]

作者: wyhui5124    時間: 2019-6-25 19:16     標題: 又拆抽濕機

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕

LCD就唔搞喇,因為冇件換,又唔係用班馬膠(冇得拆出黎清洗)
兩個按鍵都係4腳小撳制,已check唔通,唔難換,手上又有一堆,直頭一炮過換走哂佢

LCD板
[attach]2134370[/attach]

Coil及壓縮機(都好新淨吓)
[attach]2134371[/attach]

最大問題係個壓縮機唔著,開頭以為relay唔通,插個電量計一睇,一開壓縮機有relay聲,起動電流3.XA,但震都唔震,幾秒後個電流就變番0.XA,應該係Over Load Protection,咁一係locked rotor,一係死電容

拆機一睇,果然係死電容,8uF 450V CBB61大咗肚,得閒經開SSP先買
[attach]2134369[/attach]
作者: suiyan    時間: 2019-6-25 22:50

抽濕機. 通常都係得果幾樣野壞
1) 按鍵
2) 起動電容
3) 濕度sensor
作者: fkjohnny    時間: 2019-6-26 00:29

請問濕度sensor係點架? 温度sensor呢? 唔該晒
作者: big_nature    時間: 2019-6-26 08:38

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-25 19:16

尼類起動電容幾錢粒度?
作者: wyhui5124    時間: 2019-6-26 09:20

尼類起動電容幾錢粒度?
big_nature 發表於 2019-6-26 08:38



    我都唔知,因為好少買呢樣野,假如太貴的話,就淘番黎算喇,反正唔急

請問濕度sensor係點架? 温度sensor呢? 唔該晒
fkjohnny 發表於 2019-6-26 00:29


响哂紅圈嗰塊板仔度
[attach]2134429[/attach]

抽濕機. 通常都係得果幾樣野壞
1) 按鍵
2) 起動電容
3) 濕度sensor
suiyan 發表於 2019-6-25 22:50


我拆過一部,係漏雪種,冇計
作者: big_nature    時間: 2019-6-26 10:30

回覆 5# wyhui5124

我諗都係$10~20左右。
作者: naomi    時間: 2019-6-26 12:41

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-25 19:16


粒起動電容大曬大肚
作者: suiyan    時間: 2019-6-26 12:55

深水埗 華X 賣$10 1粒

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: wyhui5124    時間: 2019-6-26 20:03

深水埗 華X 賣$10 1粒

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
suiyan 發表於 2019-6-26 12:55



    今日去過華X,8uF 450V起動電容個兜入面得張卡,又劃咗個價錢,但睇倒細u數起動電容都要成50蚊一粒(好似3uF), 8uF唔會平得去邊

之後去咗白花油睇,8uF $35蚊,都叫合理,但只有線腳而唔係插腳,所以冇買到
作者: Offer    時間: 2019-6-26 20:23

今日去過華X,8uF 450V起動電容個兜入面得張卡,又劃咗個價錢,但睇倒細u數起動電容都要成50蚊一粒(好 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-26 20:03



    公公婆婆檔口平好多
作者: suiyan    時間: 2019-6-26 20:46

今日去過華X,8uF 450V起動電容個兜入面得張卡,又劃咗個價錢,但睇倒細u數起動電容都要成50蚊一粒(好 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-26 20:03



    華X,   我3個星期前買過. 係$10
作者: dadadede    時間: 2019-6-26 21:49

友人部機壞咗,因已買新機,部舊機就俾我拆,故障係:
1. LCD有部份暗劃
2. 有兩個按鍵冇反應
3. 只有風,冇抽濕 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-25 19:16


我最近都拆咗個..
作者: hkghost    時間: 2019-6-27 05:37

請問什麼型號的抽濕機..?
作者: wyhui5124    時間: 2019-6-28 19:43

本帖最後由 wyhui5124 於 2019-6-28 20:00 編輯
華X,   我3個星期前買過. 係$10
suiyan 發表於 2019-6-26 20:46


師兄你就好喇,你3個星期前响華X買就10蚊,我今日去華X買就要28蚊
[attach]2134939[/attach]

PS:上次超過50蚊嗰款原來係圓柱型,好大look嗰款,因為張卡冇相,攞去counter先知


請問什麼型號的抽濕機..?
hkghost 發表於 2019-6-27 05:37


Neomax ND-7238
作者: 495233    時間: 2019-6-28 20:20

本帖最後由 495233 於 2019-6-28 20:21 編輯

上淘寶搜尋 "CBB61", 有很多選擇, 平均幾蚊粒!







via HKEPC Reader for Android
作者: tomchen    時間: 2019-6-28 21:38

上淘寶搜尋 "CBB61", 有很多選擇, 平均幾蚊粒!

via HKEPC Reader for Android
495233 發表於 2019-6-28 20:20


淘寶亦好多假貨,假電容、虛標電容
作者: tgo    時間: 2019-6-29 09:48

俾本壇師兄搶貴哂

師兄你就好喇,你3個星期前响華X買就10蚊,我今日去華X買就要28蚊


PS:上次超過50蚊嗰款原來係圓柱型,好大 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-28 19:43

作者: TH30    時間: 2019-6-29 10:23

之後去咗白花油睇,8uF $35蚊,都叫合理,但只有線腳而唔係插腳,所以冇買到
wyhui5124 發表於 2019-6-26 08:03 PM


線腳不可以照樣駁埋嗎?
作者: wyhui5124    時間: 2019-6-29 10:53

上淘寶搜尋 "CBB61", 有很多選擇, 平均幾蚊粒!







via HKEPC Reader for Android
495233 發表於 2019-6-28 20:20


上得去淘,我一般會買2粒,因為有時會送錯貨,壞貨等等,雖然係平,但用得集運就通常會再買好多無謂野,冇理由淨係買一樣野

線腳不可以照樣駁埋嗎?
TH30 發表於 2019-6-29 10:23


線腳同插腳係冇分別,原意係想保留個線插,直接一換一,但買咗番黎之後發覺個新電容插腳太細,始終都要cut咗焊上去
作者: HK2046    時間: 2019-6-29 11:20

俾本壇師兄搶貴哂
華X買就10蚊,我今日去華X買就要28蚊 >>>>>
呢隻唔係最平唔係最貴但係唔錯好好力 票數足夠
Gree 風扇電容器 原裝格力空調 1UF2UF  06219
https://item.taobao.com/item.htm ... 3&_u=qegu5ie496
[attach]2135004[/attach]

[attach]2135004[/attach]
[attach]2135015[/attach]
[attach]2135016[/attach]
[attach]2135017[/attach]
作者: suiyan    時間: 2019-6-29 19:55

本帖最後由 suiyan 於 2019-6-29 20:06 編輯
師兄你就好喇,你3個星期前响華X買就10蚊,我今日去華X買就要28蚊


PS:上次超過50蚊嗰款原來係圓柱型,好大 ...
wyhui5124 發表於 2019-6-28 19:43


對唔住. 師兄. 我睇唔到你粒係8uF.
我買係2uF, 10蚊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2