Board logo

標題: [操作疑難] 請問電子鎖應唔應該用叉電電池……? [打印本頁]

作者: LuckyMan    時間: 2017-11-7 13:34     標題: 請問電子鎖應唔應該用叉電電池……?

早幾日裝完個電子鎖,個師傅同我講只可以用勁X既電池.其他牌子既鹼性或碳性電池一慨唔好用, 包括eneloop 呢種電池都唔好……我話 eneloop 唔係仲好咩?唔會漏電池液, 又環保d ……佢話 eneloop 呢種叉電會整壞個電子鎖, 因為佢個電流過大……唔知佢咁講係咪真呢?因為好怕鹼性電池漏電池液, 個鎖幾千蚊, 我唔介意用好d既電池, 但我上網又見好多人屋企用電子鎖都有用 eneloop 呢種叉電, 依家唔知聽唔聽佢講好? 但如果用 eneloop 真係會整壞鎖, 我就梗係唔用啦~……所以想問吓咁多位師兄有無呢方面經驗?
作者: billy0301    時間: 2017-11-7 13:38

計正鹼性電池電流應該更大, 但eneloop 有機會電壓唔夠高個電子鎖唔work
作者: 1個閒人    時間: 2017-11-7 13:42

傳說,電動機當遇到供電電壓低時,電流會扯大,所以要用鹼性電池保恃電壓穩定........
唔知用鋰電池再降壓又得唔得....
作者: jpli    時間: 2017-11-7 13:45

我都唔明,買個鐘都話要用碳性電
電流大細應唔關用咩電池,係件嘢要用幾多電流才work,電池能否供應足夠電流才對
作者: TH30    時間: 2017-11-7 14:03

又驚漏汁又驚電流大
用藍樂聲好了
作者: 1個閒人    時間: 2017-11-7 14:06

我都唔明,買個鐘都話要用碳性電
電流大細應唔關用咩電池,係件嘢要用幾多電流才work,電池能否供應足夠電流才 ...
jpli 發表於 2017-11-7 13:45



   買個鐘都話要用碳性電,係驚鹼性電池長時間使用,容易漏水啫

至於門鎖,我咁諗唔知對不對,
吹水計,開大門鎖,電動機要輸出12W先開到,
用鹼性電池4粒,共6V輸出電流2A
但用充電池4粒,共4.8V輸出電流變為2.5A,電流大左25%,有機會燒控制部份

以上都係吹水咋,有錯請指教下
作者: DGCNYO    時間: 2017-11-7 14:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2017-11-7 14:17

A數你要幾多佢俾幾多姐.....唔通電池逼你要?但V數就唔同講法
DGCNYO 發表於 2017-11-7 14:08



好似...    AMP數係視乎LOADING而定
作者: jpli    時間: 2017-11-7 14:39

買個鐘都話要用碳性電,係驚鹼性電池長時間使用,容易漏水啫

至於門鎖,我咁諗唔知對不對,:hah ...
1個閒人 發表於 2017-11-7 14:06



    充電池充滿唔止1.2v,有1.4v
作者: 1個閒人    時間: 2017-11-7 14:44

充電池充滿唔止1.2v,有1.4v
jpli 發表於 2017-11-7 14:39



    新嘅鹼性電池,都唔止1.5V
作者: solexkey    時間: 2017-11-7 14:46

本帖最後由 solexkey 於 2017-11-7 14:55 編輯

個人覺得只要電壓適當最緊要,電流呢樣嘢喺睇電器要最大幾多Amp,電池最大出唔出到,喺有需要再睇供應,電池唔會無需要都夾硬俾個最大電流

不過充電池用耐咗,最大電池輸出電流點都差D, 我反而覺得有機會推唔郁某d需要大啟動電流嘅電器
作者: jpli    時間: 2017-11-7 14:49

買個鐘都話要用碳性電,係驚鹼性電池長時間使用,容易漏水啫

吹水計,開大門鎖,電動機要輸出12W先開到,
用鹼性電池4粒,共6V輸出電流2A
但用充電池4粒,共4.8V輸出電流變為2.5A,電流大左25%,有機會燒控制部份

1個閒人 發表於 2017-11-7 14:06



電池電壓低了,電流供應亦相對會低,應該開唔倒門多過燒底板
作者: jpli    時間: 2017-11-7 14:58

本帖最後由 jpli 於 2017-11-7 15:00 編輯
個人覺得只要電壓適當最緊要,電流呢樣嘢喺電器要最大幾多Amp,電池出唔出到,喺有需要再睇供應,電池唔會無需 ...
solexkey 發表於 2017-11-7 14:46



    同意,無理由逼你要多2A 電,除非短路,充電池會危險d,因供應大
作者: thomascheung    時間: 2017-11-7 15:10

淘仔有1.5V AA/AAA 充電池賣,唔知又得唔得?
作者: 1個閒人    時間: 2017-11-7 15:12

電池電壓低了,電流供應亦相對會低,應該開唔倒門多過燒底板
jpli 發表於 2017-11-7 14:49



    你的槪念係電阻不變情況,但門鎖有電動機,應該用LOADING去諗,
LOADING不變,但電阻值會改變的....
作者: solexkey    時間: 2017-11-7 18:14

本帖最後由 solexkey 於 2017-11-7 18:57 編輯
淘仔有1.5V AA/AAA 充電池賣,唔知又得唔得?
thomascheung 發表於 2017-11-7 15:10


可以參考舊post
    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
1.5V嘅充電池比較貴,電池嘅電路板一壞電池就total loss

我反而用緊1.6V嘅Ni-Zn充電池
作者: my1234    時間: 2017-11-7 22:42

早幾日裝完個,個師傅同我講只可以用勁X既電池.其他牌子既鹼性或碳性電池一慨唔好用, 包括eneloop 呢 ...
LuckyMan 發表於 2017-11-7 13:34



c hing 我家的三* 電子鎖 用左三年了.
頭1年用鹼性, 覺得吾環保, 之後一直用eneloop 充電池至今, 冇問題呵
作者: ptcheuk    時間: 2017-11-7 22:59

我也是三星電子鎖,  用eneloop pro用了三年, 暫冇問題
作者: Cismash    時間: 2017-11-7 23:48

說明書冇提到要用鹼性/碳性電?

冇的話即係常見3種AA電都得啦
作者: kiwong    時間: 2017-11-8 00:19

最佳答案

相信很多人都有這種經驗:買時鐘的時候老闆會提醒你不要使用鹼性電池,或者明明同樣都是3號電池,為什麼有的剛換上去一下就沒電了?這是因為電池即便型式相同,但其正負極使用的物質不同、輸出的電壓、電流不同,用途也會不同。

  家裡有這麼多東西需要用到電池,你真的用對了嗎?今天就讓MAHA小幫手好好帶你來認識一下碳鋅電池、鹼性電池、充電電池吧!(註:如果你覺得大量的文字讓你閱讀起來很疲憊,沒關係!本篇文章的最底部,MAHA小幫手的表格讓你輕鬆搞懂如何聰明用電池哦!)

      1.      碳鋅電池

  碳鋅電池屬於小功率供電的電池,平均電壓約1.5V,如果用具耗電量小,而且使用時間不長,那麼碳鋅電池是非常適用的。碳鋅電池價格便宜,3、4號電池一顆可以用6~10元的價格購得,不過需注意的是,目前市面上買到的碳鋅電池都是一次性的,曾經也有出現過對碳鋅電池的重複利用,但利用反向電流充電帶來得效益還有待驗證,現今亦有對一次性碳鋅電池進行充電的「恢復器」,MAHA小幫手還沒親自使用過,如果有讀者用過也可以分享一下哦!碳鋅電池常置於高溫或長期使用會比其他電池更容易發生漏液的現象,這是因為碳鋅電池除了用鋅作為負極,也是電池的外殼本身,使用過久外殼會逐漸變薄進而可能產生危險。

  常見的碳鋅電池品牌:Panasonic國際、TOSHIBA東芝、SONY索尼等。



2.      鹼性電池

  相較於碳鋅電池,鹼性電池的輸出功率比較大,新的鹼性電池電壓可達到1.7V,耗電量大、需要快速啟動或長時間使用的器具可以使用鹼性電池。近年來,鹼性電池的性能及效用都有大大的提升,也十分容易購買,價格平均落在10元/顆左右,而市面上也已經有鹼性充電電池與充電器,惟須注意的是,鹼性電池由於活性較大,因此自放電也比較快,若沒有妥善使用、安置在低電流設備中,可能造成鹼性電池的快速自放。若長時間不使用時,請記得將鹼性電池取出並妥善收藏,以免漏液發生時會影響到器具的使用。

  由於鹼性電池目前被普遍使用,造成的現象就是大量生產但品質控管不穩定,建議大家在選購鹼性電池之前先爬文或者詢問相關從業人員的意見,避免買到品質不良的電池。

  常見的鹼性電池品牌:Energizer勁量、DURACELL 金頂、GP超霸、Panasonic國際等。

   MAHA小幫手相信,大家的身邊一定都有買電池的時候「只認品牌、不認性質」的人吧,就像明明已經聽了老闆說的將國際牌的電池安置在器具裡,為什麼時鐘還是一下就不走了呢?或許,那可能是因為你買到了國際牌的鹼性電池,而不是老闆建議使用的碳鋅電池哦!



      3.      充電電池

  比起前兩種一次性電池,充電電池是所謂的二次電池,也就是能在放電後透過充電重新使用的電池。目前充電電池種類有:鉛蓄電池、鎳氫電池、鎳鎘電池、鋰電池等,其中鉛蓄電池是被應用在汽車內作使用比較多。

  現今最普遍的家用充電電池包含鎳氫電池與鋰電池,單價相較於一次性電池高出8~10倍不等。

  常見的充電電池品牌:MAHA-POWEREX、SANYO eneloop、SONY索尼、GP超霸等。



   MAHA小幫手想告訴大家,並不是鹼性電池放入熱水器、時鐘內就一定會壞,造成電器故障的原因也有可能是設備本身電池盒的設計和使用的電池不相符產生的,電池的特性不同,當然不可能適用於每一個地方,所以別再誤會鹼性電池啦!很多時鐘、熱水器也是安置鹼性電池,依然是頭好壯壯沒煩惱,MAHA小幫手認為,要聰明選用電池,除了注重電池之外,電器本身的特性與設計也是需要考量的哦!


電池種類

建議使用時機

舉例

碳鋅電池

耗電量小、非長時間使用,大概好幾個月甚至一年才需要換一次電池的器具。

時鐘、熱水器、鬧鐘、冷氣遙控器等。

鹼性電池

耗電量大、使用較頻繁,一個星期或幾天就需要換電池的。

隨身聽、mp3、無線滑鼠等。

充電電池

幾個小時就必須更換電池的,這類器具多半具有聲音、發光等較耗電的功能。

(非長時間使用、久久換一次電池的器具,MAHA小幫手依然推薦你使用低自放型的鎳氫充電電池,充電電池比起一般電池更可以避免漏液情況的發生。)

電玩搖桿、攝影用閃光燈、模型飛機遙控器、數位相機等。



   最後,MAHA小幫手還是希望大家都能盡量避免使用一次性電池,以充電電池來代替,透過重複利用來減少廢電池的產生,不但能降低對電池的消耗,也能減少電池的回收量,更重要的是,使用充電電池還能幫你省荷包哦!
作者: morris    時間: 2017-11-8 00:24

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 13:32 編輯

......
作者: jpli    時間: 2017-11-8 01:33

就咁搵粒電池直接搭住個摩打就緊係電壓細電流跟住細啦,不過如果裏面線路板有DC/DC升壓,咁你電池供電電 ...
morris 發表於 2017-11-8 00:24



  有道理,  
我有dcdc 升/降壓板仔,做吓實騐,學吓嘢
作者: LuckyMan    時間: 2017-11-8 02:12

嘩~真係學到好多嘢……估唔到呢度d師兄真係見多識講,勁!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2