作者: jc917 時間: 2017-4-20 10:08 標題: kdk 抽氣扇 彈弓百頁關閉問題
本帖最後由 jc917 於 2017-4-20 10:10 編輯
[attach]1976796[/attach]
如圖
個扇係朋友到得返黎,當然洗一洗安裝..剛好我個個壞左一陣子
但無留意條彈弓就拆左..如圖咁裝返
應該無錯掛
但問題係..而家開機開到百頁...但關機..個百頁就只關到8成到..吾可以全部關起合埋
應該係彈弓老化問題(紅圈)定係個條開關棍(藍棍)問題?
或者有咩方法fix..
作者: trustme133 時間: 2017-4-20 10:24
彈弓拉長了?
作者: jc917 時間: 2017-4-20 10:27
其實我吾知有無裝錯架..我估係呢個位..因拆個時好多塵..根本無留意
作者: trustme133 時間: 2017-4-20 12:01
彈弓應該用來彈開百頁.
裝既時候可能有少少甩漏.
是否用繩來控制開關同百頁?
作者: jc917 時間: 2017-4-20 12:11
回覆 4# trustme133
呢款吾係用繩亦都無繩..佢開個時係..白色桿向下推開百頁...關個時...白色桿向上..根住靠彈弓回收關百頁...照睇就係咁...
作者: 65c02 時間: 2017-4-20 12:13
Likely, I am using a National one, which is identically, the spring here looks no problem.
作者: jc917 時間: 2017-4-20 12:15
剛睇到另一條THREAD
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 10&pid=29978961
似無錯,,

作者: jc917 時間: 2017-4-20 12:16
回覆 6# 65c02
THANKS CHING!
作者: 65c02 時間: 2017-4-20 12:34
Possible it is obstructed by other parts?
作者: hood1916 時間: 2017-4-20 12:40
想問下扇葉點拆 屋企有個樂聲牌用左16年 扭左轉軸位個蓋後都拆唔出扇葉
via HKEPC Reader for Android
作者: jc917 時間: 2017-4-20 12:56
回覆 10# hood1916
有幾款...呢款就好似扭蓋咁...扭完蓋就攞到出黎..
最basic個款就咁用力拉出黎..但好似拉完會鬆... :p
作者: belleville 時間: 2017-4-20 14:01
加少少膠適用既潤滑油係 join 位試下
typical wd 40 is not good, wd 40 silicon is ok

