作者: alan948888 時間: 2015-6-30 14:21 標題: 風扇摩打主軸被啜住(求救)
本帖最後由 alan948888 於 2015-6-30 14:24 編輯
風扇摩打主軸經常過熱,是否摩打主軸内的潤滑劑乾晒,導致摩打主軸被啜住,轉動時不夠暢順,有時甚至着咗電,把扇都唔識郁,
於是拆開個摩打主軸,落咗D[勝家牌]衣車油於摩打主軸頭及尾處,情况即刻好轉,但一至二星期後又係咁,好似又被啜住咁樣,同埋個外殼都好熱,亦會發出少少[nor]味........
請問師兄,除咗落衣車油或噴WD40,是否正確?以上方法之外,是否還需落一些雪油之類的物料於主軸頭及尾處,雪油何處可以買到?
註:-
風扇新買只一年,放於有3小時日照窗台,摩打主軸内的潤滑劑是否被晒乾晒?
[attach]1805247[/attach]
[attach]1805248[/attach]
[attach]1805249[/attach]
作者: lawrencelau1 時間: 2015-6-30 14:50
既然都拆到咁, 有冇清走哂d 舊油先 ?
作者: alan948888 時間: 2015-6-30 15:11
有呀師兄........除左清走哂d 舊油,又新落左d衣車油,
但一至二星期後又係咁,好似又被啜住唔郁得???
作者: imax 時間: 2015-6-30 15:13
本來呢種杯士本身充滿針孔有油浸出潤滑主軸
噴 wd 40 係超錯, 反令杯士越行越乾
用衣車油可以但唔持久, 用黃油或偈油最好
睇圖摩打轉子個白色車葉有可能 kick 到嘢
Android
作者: alan948888 時間: 2015-6-30 15:16
回覆 4# imax
咁請問黃油或偈油何處可以買到?
作者: ja8 時間: 2015-6-30 15:30
五金舖有 !
作者: goodman85 時間: 2015-6-30 15:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan948888 時間: 2015-6-30 15:52
回覆 7# goodman85
非常感謝師兄提點,
我裝好風扇葉之後,有試過吾開電制,用手轉個風扇葉,好暢順,
但一至二星期後,摩打主軸又啜住,同埋個外殼都好熱,亦會發出少少[nor]味........
作者: ban01 時間: 2015-6-30 16:28
回覆 8# alan948888
[attach]1805278[/attach]
紅色 部份 有無清潔及加油 ?
藍色 部份 有加油 ?
四角位的 羅C 唔好收咁緊, 收到位就得
作者: imax 時間: 2015-6-30 16:39
回復 8 #alan948888
check 埋摩打軸尾連住擺頭牙箱, 内部膠牙及擺頭連桿轉軸位是否乾涸缺油或有線繞住啜死 等等
Android
作者: alan948888 時間: 2015-6-30 16:48
回覆 9# ban01
感謝師兄回覆.
紅色 部份 有無清潔及加油 ? 己清潔及有加衣車油.
藍色 部份 有加油 ? 有加衣車油.
四角位的 羅C 唔好收咁緊, 收到位就得. 收到剛剛好.
作者: timrice 時間: 2015-6-30 16:54
衣車油唔持久, 要用雪油.
作者: 高登阿伯 時間: 2015-6-30 17:18
回覆 1# alan948888
WD40唔好再用,佢唔係潤滑劑。
窗台曬係大問題,因為曬太陽會令溫度快速升高,一般潤滑油會揮發,最好揾嘢遮住唔好比風扇直曬。
潤滑劑可以試下田宮模型(tamiya,雙星)嘅Tamiya Cera Grease HG,不過好似幾貴,成60蚊得10g。
http://h6.hkepc.com/forum/viewth ... ble&tid=1424145

作者: alan948888 時間: 2015-6-30 17:31
回覆 12# timrice
Thanks for reply.........
雪油係乜嘢顏色?五金舖有售嗎?
作者: Hippo 時間: 2015-6-30 17:34
條軸已經燒花左所以摩擦面大, 更加熱, 所以新油好快燒乾, 乾左就又再啜住
磨返滑條軸先好會D, 不過杯士燒過都係唔會玩得幾耐
作者: timrice 時間: 2015-6-30 17:35
回覆 14# alan948888
黃色, 鴨記有賣.
作者: singkee1 時間: 2015-6-30 19:16
本帖最後由 singkee1 於 2015-6-30 19:17 編輯
雪油似萬金油,啡色,五金舖有。

作者: alan948888 時間: 2015-6-30 19:32
回覆 17# singkee1
感謝師兄回覆.
作者: bassfranky 時間: 2015-6-30 19:43
仲有紅色的高溫雪油,汽車零件舖有得賣
作者: KEPCH 時間: 2015-7-1 10:31
建議雪油不要用太黏的會增加阻力,我用過一隻啤令用的雪油NSK LR3高溫高速都適合或另一隻不太黏的NSK NS7都可用在140度下高溫使用。這牌子在廣東道九龍軸承買的。有需要自己買支試試。
作者: goodman85 時間: 2015-7-1 11:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hitkcm 時間: 2015-7-1 11:36
本帖最後由 hitkcm 於 2015-7-1 11:43 編輯
係另一論壇有高人答你了……用雪油啊

在這邊都是無料的人多……返去嗰邊啲答案磚業好多架……車又可以當風扇……

作者: Hippo 時間: 2015-7-1 14:48
無錯 啤鈴用啤鈴油, 牙箱用雪油, 杯士用杯士油, 係唔同的
不過呢D係含油杯士, 隻杯士已經無油, 條軸同個杯士壁磨花晒先會啜住
落咩油都好, 都係過一排就會又啜返住, 尤其是雪油, 熱乾左會起渣刮軸
作者: xiao 時間: 2015-7-1 17:01
用汽油或煤油, 泡洗清潔軸承和SHAFT才可
作者: KEPCH 時間: 2015-7-1 20:16
回覆 21# goodman85
香港買 $6x,幾大支?大概5寸半x1寸。
試用在電腦d散熱風扇效果都好好。
作者: raywan 時間: 2015-7-1 23:59
多數係4粒鏍絲收力度不一,拿死左個磁心
要平恆收4粒鏍絲先得
作者: Hippo 時間: 2015-7-2 10:07
回覆 26# raywan
呢粒球形杯士來喎, 唔使精準 alignment 架
作者: jamesy 時間: 2015-7-2 10:24
十幾前去油站買了一升全合成機油,然後買幾枝細油樽分開用,年年都係替這些風扇摩打軸加油,雖然很貴但到而家仲有很多剩,計番都係合理。另外千其不要用WD40會侵蝕金屬至增大虛位不能固定而死
作者: 凌天羽v 時間: 2015-7-3 11:45
先用penetrating oil 滲入軸內, 同埋洗走堆舊乾左既油先

然後轉一轉佢, 將所有污物帶走.
最後先至用車油
作者: goodman85 時間: 2015-7-3 20:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-3 20:58
十多年前買的就係,而家就真係唔敢講!早兩三年我買左兩把P牌,一把K牌,結果P牌其中一把用得幾個月個摩打就『那住』行得好慢,送去代理維修換了一個新摩打回來,但發覺新摩打明顯係慢過另一部正常無壞的P牌。至於K牌的前面旋轉風車就仲搞笑,逆時針轉就好正常,順時針轉就格格聲兼跳格,相比十多年前我買的兩部N牌(P牌的前身名字),用足十多年才送去堆填區!鴻運扇出左接近30年,技術上無乜特別,但P牌和K牌的價格貴人成倍有多,和最平的比較,分分鐘一部等於人家3-4部,但質素而家變成咁,仲值唔值得繼續去買?我就過唔到自己的心理關口了,所以最近開始改買其他較平的品牌來試。
作者: 910 時間: 2015-7-3 21:05
杯士蝕左,掉得
作者: gary1231233 時間: 2015-7-3 22:24
回覆 31# diy-apprentice
同意, 現有2把分別用左16年同3年, 每年都清洗上油, 16年果把從末有問題, 3年果把弟2年已經要換前面旋轉風車個摩打, E+重成日格格聲兼跳格........., 谷鬼氣, 今年買左把一舊水大陸扇....
作者: PowerShot 時間: 2015-7-4 00:31
我用緊, 慳位又涼又寧靜~ 用左4年幾都仲甘有力~
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-4 11:46
我早幾個月就曾在日X城買過一把佢自家品牌的鴻運扇,價錢超平,只係165蚊(假如去淘,可以更低),P記一把可以買4把!不過試左兩日唔岩心求就去換貨,所以如何衡量是否物有所值或合心意,就要靠自己去睇和試。
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-4 11:51
這把扇的問題,包括:(1)風扇背後無得拆開清塵,這是我最唔滿意的地方。(2)風扇底無膠腳,開得勁佢會自己移位。(3)風扇的重量和P記比,輕左接近一半,相信風葉的平衡度和重量,是導致移位的原因。假如你可以接受這幾個問題,其實這風扇也算是不過不失的。
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-4 12:04
至於講到是否夠風大和靜,P記和K記係好夠風,但其實也算較嘈,尤其是開到最大,在夜闌人靜或睡覺時,就特別明顯。而最近我就發覺有兩隻風扇多了一檔(一般風扇風速有三檔,佢就有四檔)最低速的一檔,風力明顯較弱,但就非常靜和慳電,用來睡覺時用再加埋少量冷氣就非常合適,耗電量僅僅是20W(以12吋鴻運扇計算,一般最低速也要30W,最高速40-45W)。
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-4 12:09
這兩隻品牌,都在日X城可以見到,一個係醫馬,一個係隔力,醫馬就兩年保養,但就貴隔力約50蚊,我就捉左隻馬回家試用,睇下過多兩年是否需要死馬當活馬咁醫。(有人話這隻馬好易壞,剛過兩年就壞喎,但價錢只係P記的一半,一把P記可以買兩隻馬,算唔算抵買,目前無法判別,所以最佳驗證方法就係買隻回家試用,睇下結果係點。)

