Board logo

標題: 自己洗冷氣 [打印本頁]

作者: eucerin06    時間: 2015-5-22 15:00     標題: 自己洗冷氣

請問有冇窗口及分体机的教學。見有D又噴泡沫,又喷殺菌,唔知一般点做?重有以前有的店抬翻鋪頭洗,有D就話自已抬去浴室冲就得……謝谢
作者: Ricky_ston    時間: 2015-5-22 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: user369    時間: 2015-5-22 16:53

買過 3M 個隻洗冷氣噴劑洗窗口機個冷凝器, 拆走面板膠殼, 露出成個冷凝器,
先用牙刷刷走大部份既積塵, 但都仲有好多蝕死係表面, 個面都仲係黑色.
跟住就用支噴劑打橫上下咁噴去冷凝片度. 記得係下面墊野, 噴劑會周圍都係.
噴完隔幾分鐘, 再用支牙刷刷就可以輕易刷走黑色積塵.
刷完就開行個冷氣, 等冷凝器表面有水滴幫助沖走噴劑, 因為噴剷都幾大味下.
呢個時喉, 要小心條去水喉會比積塵塞左去唔到水, 如果唔唔到就會滴水同係出風口打返啲水出黎.
如果塞左就要通下條喉先得, 唔係都幾麻煩.
我有一部冷氣就因為條喉唔可以到手通到, 依家都未可以清潔.

如果可以成部拎出黎噴coil 水/歌士的. 就當然最好啦.
作者: LSK123    時間: 2015-5-22 17:18

如果是窗口機,不1匹半以下,可以搵屋企內兩個壯男從機殼拉部機出來及抬落嚟(,拉出來之前要留意有沒有鏍絲釘固定部機在機殼內),搬去浴室洗。超過1匹半就唔好自己抬落嚟,因為唔識用力好易俾部機責親。洗機可以去五金舖買罐“哥士的”,一罐開一桶10升清水。電器部份包括風扇、電路控制部份,及壓縮機的電線接頭部份要用膠袋(如垃圾袋)封好(,可以的話,拆開散熱器頂的蓋板。如果蓋板鏍絲釘生綉就唔好拆,否則可能裝唔番)。然後戴上膠手套用一個不要的膠杯,將D哥士的水均勻地淋落前後的散熱器度。等約5~10分鐘就會將D污穢物lar出來,再用清水(冇哥士的嗰D)沖洗乾淨,吹乾部機就可以放番上機殼。
現在用泡沫噴劑都是有一定的腐蝕性的,最好都要用清水沖洗乾淨。
作者: wah9134    時間: 2015-5-22 18:06

上面師兄是正常做法,
當然唔想用哥士的可以用藍威寶唔開水噴,
跟手過水,乾水後裝回,
當然可以用專業洗COOL水洗!
作者: vv123    時間: 2015-5-22 18:10

見過有人電死, 真的...
作者: wlmak    時間: 2015-5-22 18:16

買過 3M 個隻洗冷氣噴劑洗窗口機個冷凝器, 拆走面板膠殼, 露出成個冷凝器,
先用牙刷刷走大部份既積塵, 但 ...
user369 發表於 2015-5-22 16:53

免得過充咪用化學野洗機 ,
用哥士的,COIL水,藍威寶,洗機噴劑 呢D道具
好傷柏葉,沖唔乾淨連個外殼,扇頁都好快霉
拆出黎用水槍沖已經係完美保養
作者: eucerin06    時間: 2015-5-22 19:07

謝師兄,呢个看來自己都做倒,等我去揾下隻噴剂。
作者: ken125111    時間: 2015-5-22 19:07

而家新款窗口機散熱片有一層防氧化响度,所以而家窗口機散熱coil通常係藍色的,如用化學劑清洗層嘢好快就失效,用清水洗耐啲己經足夠,加上你用化學劑過唔清反而仲令散熱片加速氧化
作者: eucerin06    時間: 2015-5-22 19:13

谢師兄,呢种方法要鬆開个电制針位,可能唔啱我呢D初哥,全屋冷氣都糸針。你説的哥士的,大约多重一罐?
作者: eucerin06    時間: 2015-5-22 19:15

如果唔抬机落來,只能用369師兄个招了
作者: leokg21    時間: 2015-5-22 20:49

自己做漏電電死無命賠保險冇得賠。
作者: LSK123    時間: 2015-5-22 21:29

如果要鬆開電製板至拆到部機出嚟,而你又唔係咁識攪,就建議你不要抬落嚟。用泡沫噴劑或Coil水好過,雖然沒有我講的方法洗得咁徹底,但安全更重要。在用泡沫噴劑或Coil水之前,可以用吸塵機先吸下前面個Coil,之後再洗會好D。
另外,五金舖賣的哥士的大約2吋高,直徑2至2.5吋的膠樽盛載著,唔係好多的。大概$10有3~4樽。
作者: tsuicharlie    時間: 2015-5-22 21:58

洗冷氣用哥士的機快爛又易霉
作者: hknightlife    時間: 2015-5-22 22:34

請問你地點洗分體室內機?
作者: pc1668    時間: 2015-5-22 22:42

本帖最後由 pc1668 於 2015-5-22 22:47 編輯
請問你地點洗分體室內機?
hknightlife 發表於 2015-5-22 22:34


用日本原創生活(homeki)泡沫噴劑, 已經用左十幾年
作者: ringoyuen    時間: 2015-5-23 00:03

千祈唔好用哥士的, 用藍威寶, 用水開稀 1:10 , 噴上去等十分鐘, 再用清水沖乾淨, 小心唔好整濕啲電子野,
作者: eucerin06    時間: 2015-5-23 08:01

回覆 13# LSK123


    感謝
作者: eucerin06    時間: 2015-5-23 08:10

本帖最後由 eucerin06 於 2015-5-23 09:48 編輯
洗冷氣用哥士的機快爛又易霉
tsuicharlie 發表於 2015-5-22 21:58



可能用   強醎後冲水唔乾淨
作者: TH30    時間: 2015-5-23 09:28

請問你地點洗分體室內機?
hknightlife 發表於 2015-5-22 10:34 PM


我自己習慣啦,人人情況不同
除左洗冷排,要打散引水盤,同豬籠扇清洗,
懶極不拆下,都要用水槍噴洗。淨用噴泡洗冷排唔夠乾淨。
 
作者: LSK123    時間: 2015-5-23 21:28

有水鎗可以參考下呢條片
1.  https://www.youtube.com/watch?v=woTWyge8-lE
2.  https://www.youtube.com/watch?v=bo2LSI8QCM4
以前未有泡沫噴劑和藍威寶時,大部份冷氣機維修舖頭都係用哥士的開水洗。好處是哪得乾淨,唔好嘅係要沖洗多次。講真,無論用那一種清潔劑都有腐蝕性,重要的是落完清潔劑之後,用清水沖洗多次,盡量去除的殘留清潔劑,部機就可以用耐用D。另外,第一條片的洗法有D問題。因為用高壓水鎗時要盡量避免直噴豬籠扇中心位置,因為的高壓水氣可以迫入個風扇摩打入面,咁個摩打就燒得。
作者: hknightlife    時間: 2015-5-23 23:01

師兄, 有無分體室內機水鎗清洗YOUTUBE參考?

有水鎗可以參考下呢條片
1.  
2.  
以前未有泡沫噴劑和藍威寶時,大部份冷氣機維修舖頭都係用哥士的開水洗 ...
LSK123 發表於 2015-5-23 21:28

作者: eucerin06    時間: 2015-5-24 09:14

回覆 21# LSK123


    Good
作者: eucerin06    時間: 2015-5-24 09:22

昨天窗口機吸完塵後噴水冲洗, 冇拆下來.大致ok. 做完開10分鐘丶吹乾.見到鋁片後的銅喉結咗一層霜.  這是正常的嗎.?
作者: tsuicharlie    時間: 2015-5-24 15:32

昨天窗口機吸完塵後噴水冲洗, 冇拆下來.大致ok. 做完開10分鐘丶吹乾.見到鋁片後的銅喉結咗一層霜.  這是正 ...
eucerin06 發表於 2015-5-24 09:22



    結霜可能漏雪種or 洗得唔乾靜
作者: tsuicharlie    時間: 2015-5-24 15:34

可能用   強醎後冲水唔乾淨
eucerin06 發表於 2015-5-23 08:10



    用哥士的洗冷氣洗一次短命幾年
作者: eucerin06    時間: 2015-5-24 15:57

本帖最後由 eucerin06 於 2015-5-24 20:17 編輯

咁过两日洗多次先。謝。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2