Board logo

標題: 如何退貨 [打印本頁]

作者: kentnklee    時間: 2013-4-15 09:36     標題: 如何退貨

係TB (廣州賣家) 淘了支腳架(總重約2kg),
未用已經甩腳,
想話寄番俾賣家,
用邊間快弟平?
作者: lawrencelau1    時間: 2013-4-15 09:43

我會揀就近速遞算
與其浪費車錢時間, 交俾順豐好過 (反正唔係電子野
作者: bei6266    時間: 2013-4-15 10:24

淘寶最煩就係退貨都唔知點做好.又唔知尹邊間速遞.總之一句煩呀.
作者: ken_nx    時間: 2013-4-15 20:00

瀆間打去問,講明寄邊度,係咩黎,幾重,邊度收件,會即時報價
我試過問過話寄玩具上浙江,收30蚊港紙
邊間唔記得了,反正我最後老屈叫賣家退返十幾蚊俾禾然後自已維修了事

話時話順豐好似有網上落盤,吹到好似何手信咁快如閃電咁話,你去目及 下

腳架,唔知買幾錢呢?早排永成promo, 有枝manfrotto碳纖連雲台都係千二
作者: belleville    時間: 2013-4-15 20:53

報關單寫明退貨
試過比大陸夾硬收稅
作者: kentnklee    時間: 2013-4-15 20:56

回復 4# ken_nx
如果知, 就買manfrotto.
作者: funghome    時間: 2013-4-15 23:36

回復 5# belleville


    寫左退貨都要打稅的
試過有個ANDROID TV BOX唔得,SF寄上去,收300蚊稅
買家拒收,再落返黎,DOUBLE運費

不過係公司數
作者: longun    時間: 2013-4-16 18:41

如果唔貴當倒楣算啦, 唔係上深圳走翻轉順便去埋華強揼埋骨
作者: kentnklee    時間: 2013-4-16 23:09

最終用順豐, 寄付, 1.5kg, hk$53.
寄大陸順豐要拆開睇入面係乜貨,
所以包得幾好都冇用,
要拆開睇完再包過.

賣家祗肯保貼20蚊人仔,
到時一次過連貨款退到支付宝.

本來想DIY 整番支腳,
一係用AB膠黐, 一係鑽窿打釘/螺絲.
最後都係想試下退貨程序,
用錢買經驗.
作者: kentnklee    時間: 2013-4-16 23:09

本帖最後由 kentnklee 於 2013-4-16 23:11 編輯

回復 4# ken_nx

想問碳纖維腳架除左輕D, 仲有冇其他好處, 缺點?
作者: ken_nx    時間: 2013-4-17 00:38

腳架夠輕夠穩陣就係好腳
碳纖除咗輕,仲硬,而且抗扭性比金屬大。放相機就唔會搖搖下。當然,都要睇extend個駁位,鎖位做得好唔好,呢啲多數係膠黎
作者: ken_nx    時間: 2013-4-17 00:40

缺點係比較易碎……但從未聽過有行內人啲腳架係碳纖位爛
仲有個優點,就係型
作者: 風之小文    時間: 2013-4-17 01:15

我o岩o岩都有個車載藍牙要發回內地浙江杭州換貨,
打電話去順豐竟然報我$150運費,
只好專程由沙田去葵涌發圓通,但都要$55

香港淘野退換真係好貴、好煩
作者: hknightlife    時間: 2013-4-17 12:41

$55咪便囉. 大陸去香港都要三十幾蚊啦!  你仲要係電子野黎呀.

原來圓通可以ship電子野返大陸.  方便哦.  早知上次唔使專登返大陸寄啦.  

我o岩o岩都有個車載藍牙要發回內地浙江杭州換貨,
打電話去順豐竟然報我$150運費,
只好專程由沙田去葵涌發圓通,但都要$55

香港淘野退換真係好貴、好煩
風之小文 發表於 2013-4-17 01:15

作者: 風之小文    時間: 2013-4-17 12:59

$55咪便囉. 大陸去香港都要三十幾蚊啦!  你仲要係電子野黎呀.

原來圓通可以ship電子野返大陸.  方便哦.   ...
hknightlife 發表於 2013-4-17 12:41



都未知係咪真係得,今日落到圓通發件時就知
作者: kentnklee    時間: 2013-4-17 20:59

回復 12# ken_nx

any comment?
http://item.taobao.com/item.htm?id=15989315480
作者: ken_nx    時間: 2013-4-17 22:42

呢隻manfrotto我差唔多一年前響永成買,千二連雲台, 5d3 24-70都好穩陣,長鏡就冇試過了
你最好去相機鋪試下你條link實物穩唔穩陣,我冇玩過呢隻牌子,以前出去開工都少人用,來路嘢估計大陸冇香港咁平。而且腳架都唔襟掟架
作者: ken_nx    時間: 2013-4-17 22:52

本帖最後由 ken_nx 於 2013-4-17 22:54 編輯

評架麻麻,最高1.56m. 599+30 *1.27 =hkd800. 8舊水國產牌子我就駁唔過了。一陣爆膠扣位或甩咁粒拉釘就冇仇報





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2