Board logo

標題: B6發展到T6755好似幾好甘 [打印本頁]

作者: seven3137    時間: 2013-3-23 18:08     標題: B6發展到T6755好似幾好甘

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2013-3-23 20:42

就當買隻復活蛋氹自己開心喇.......
作者: seven3137    時間: 2013-3-23 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vtrchan    時間: 2013-3-24 00:36

回復 1# seven3137
¥450抵玩!
作者: patmb    時間: 2013-3-24 01:24

有 AC Input 喎,買隻放係屋企做萬用差電機都好..........  有得賣味呢?
作者: steakham    時間: 2013-3-24 01:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2013-3-24 01:53

有興趣....有興趣....不過價錢就.... ....¥450
seven3137 發表於 2013-3-23 18:08


係Taobao SEARCH T6755 唔見有得賣...
Ching 在那裡看到有賣呢?
作者: ckshum    時間: 2013-3-24 03:03

回復  seven3137
¥450抵玩!
vtrchan 發表於 2013-3-24 00:36


抵?七寸平板也只是300人仔,食水都幾深吓唔知幾時出部叉機行android,可以上埋網,仲播埋片呢
作者: kamcm    時間: 2013-3-24 03:07

抵?七寸平板也只是300人仔,食水都幾深吓唔知幾時出部叉機行android,可以上埋網,仲播埋片呢 ...
ckshum 發表於 2013-3-24 03:03


其實相對taobao 上的3D printer, 食水唔算深了
作者: edwardfcy    時間: 2013-3-24 08:30

回復 1# seven3137

師兄,請問是否RMB450沒貨了?我在淘寶只見到RMB680包郵喎,莫非我眼花?

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=23477448998
作者: seven3137    時間: 2013-3-24 10:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-3-24 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-3-24 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-3-24 10:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo    時間: 2013-3-24 11:06

外型唔錯woo, 有內置火牛,有touch panel, 可調較傾斜度,個價過都可以接受.
作者: lunxg    時間: 2013-3-24 15:29

Skyrc...上次買佢一個電流電壓計,未用就壞左
寄返去俾佢,完全冇回音,email都唔再覆我,連壞左既貨都攞唔番,total蝕晒rmb150 俾佢
完全冇售後可言
永不錄用
作者: kamcm    時間: 2013-3-24 18:02

Skyrc...上次買佢一個電流電壓計,未用就壞左
寄返去俾佢,完全冇回音,email都唔再覆我,連壞左既貨都攞唔 ...
lunxg 發表於 2013-3-24 15:29


咁過份,
係咪係taobao 買? 如果係呢D 店家應該直接差評...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2