Board logo

標題: 拆機照_電磁爐 [打印本頁]

作者: logoff    時間: 2013-3-15 17:21     標題: 拆機照_電磁爐

啱啱用$100 換咗個電磁爐,
襯佢乾乾淨淨同埋強烈好奇心驅使,
好襯青春留倩影...............
唔知有冇朋友知道係邊隻 oem 呢?

[attach]1505927[/attach]

[attach]1505926[/attach]

[attach]1505924[/attach]

[attach]1505918[/attach]

[attach]1505922[/attach]

[attach]1505925[/attach]

[attach]1505919[/attach]

[attach]1505918[/attach]

[attach]1505920[/attach]

[attach]1505923[/attach]

[attach]1505921[/attach]

[attach]1505917[/attach]

[attach]1505916[/attach]
作者: ken_nx    時間: 2013-3-15 18:08

講起威馬電磁爐我就屎都滾,set160度或以下係煲下停下,唔係keep住煲的………除咗煲水開盡就冇鬼用
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-15 18:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2013-3-15 18:30

講起威馬電磁爐我就屎都滾,set160度或以下係煲下停下,唔係keep住煲的………除咗煲水開盡就冇鬼用 ...
ken_nx 發表於 2013-3-15 18:08


其實除左出面街打邊爐o個d,家用 我個個朋友有用緊都係咁樣!
有人話係安全保險黎喎??!! 街o個d 係cut左呢個功能!
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-15 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yynnnneebb    時間: 2013-3-15 18:54

我幾欣賞煲下停下---因為唔怕滾瀉, 用緊的電磁爐有20段, 1-7段煲下停下, 段數越細間歇時間越長
作者: bennyepc    時間: 2013-3-15 19:01

質量都算唔錯....
作者: ken_nx    時間: 2013-3-15 19:33

保溫功能時煲下停下就話姐,用加熱功能都煲下停下就唔掂啦,試諗下要黎煲湯滾湯邊可以咁架,打邊爐時除非佢係連續加熱緊,如果唔係放舊豬潤落去都唔知幾耐先食得
作者: chinwah    時間: 2013-3-15 19:38

盈科 ??????   佢做電訊o家?
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-15 20:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken_nx    時間: 2013-3-15 23:45

酒樓又好屋企又好炒野一向都要大火架啦,開盡冇問題架,係開佢中火即160度或1600w或以下係著幾秒停幾秒,咁樣點用呀?diy區係咪冇師兄會煮嘢食架?
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-16 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2013-3-16 10:25

商用爐都係咁喎,由 3:40開始
KOUKAI 發表於 2013-3-16 00:19

師兄眼利...........,
我要再翻片先至睇明。
作者: logoff    時間: 2013-3-16 10:32

質量都算唔錯....
bennyepc 發表於 2013-3-15 19:01


其實我係第一次買電磁爐,又冇做過工課,
因為唔會用嚟做主要嘅爐具,咪揀隻最平嘅舊款嘮。
呢隻喺 TB 仲係賣緊好貴...........
作者: bennyepc    時間: 2013-3-16 10:39

其實我係第一次買電磁爐,又冇做過工課,
因為唔會用嚟做主要嘅爐具,咪揀隻最平嘅舊款嘮。
呢 ...
logoff 發表於 2013-3-16 10:32


想問下係要乜野條件換gar?
作者: logoff    時間: 2013-3-16 11:01

想問下係要乜野條件換gar?
bennyepc 發表於 2013-3-16 10:39


"佳 X".......
任何$100 消費,加$100 換購,
仲送多 4 張 "海 X堂" 龜苓膠/膏 半價券。
作者: Offer    時間: 2013-3-16 12:12

"佳 X".......
任何$100 消費,加$100 換購,
仲送多 4 張 "海 X堂" 龜苓膠/膏 半價券。 ...
logoff 發表於 2013-3-16 11:01



    X寶?
作者: logoff    時間: 2013-3-16 12:14

本帖最後由 logoff 於 2013-3-16 12:16 編輯

回復 17# Offer

"佳 X", 喺西區行咗 3 間先有貨.............
作者: bennyepc    時間: 2013-3-16 12:20

回復 16# logoff


    呢個佳x係未酒樓嚟gar?
作者: logoff    時間: 2013-3-16 12:23

回復  logoff


    呢個佳x係未酒樓嚟gar?
bennyepc 發表於 2013-3-16 12:20


KaibX Supermarket
作者: bennyepc    時間: 2013-3-16 14:48

KaibX Supermarket
logoff 發表於 2013-3-16 12:23



    明白,thanks.....
作者: upcupcupc    時間: 2013-3-16 16:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2013-3-16 17:00

我好耐都無幫襯過呢間,佢d野唔得架,成日都將d好o既野夾埋d變變地壞o既一齊,一不留神就出事 ...
upcupcupc 發表於 2013-3-16 16:42


買啲品牌罐頭食品應該冇問題,
好似本地名牌 XO醬就要幾十蚊一樽........
作者: KOUKAI    時間: 2013-3-16 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: galunc    時間: 2013-3-16 18:09

but it's better watch it frequently when using it ...
don't go out the home with the switch "on"
作者: ken_nx    時間: 2013-3-16 22:00

我買佳寶啲丸同肥牛,水魷,小籠包都冇事
作者: logoff    時間: 2013-3-16 22:40

我買佳寶啲丸同肥牛,水魷,小籠包都冇事
ken_nx 發表於 2013-3-16 22:00


我最鐘意嘅係......八爪魚丸,
有陳遇著合眼緣嘅三文魚都唔會放過,煎到香噴噴,正呀........
作者: ken_nx    時間: 2013-3-16 23:52

佳寶啲牛肉燒賣以前9蚊磅好好食,我去親都叫佢入倉拎一包大嘅俾禾,先五十幾蚊,但係近來得返魚肉燒賣

仲有生蝦刺身,19蚊排20隻,放落滾水卓幾秒就食,自已開汁,茄汁青檸汁加啲算容攪掂,老婆話同出面果啲一樣咁正
作者: Offer    時間: 2013-3-16 23:55

電磁爐變左大食會
作者: longun    時間: 2013-3-17 14:00

電磁爐變左大食會
Offer 發表於 2013-3-16 23:55


好底下喎
作者: ikea    時間: 2013-3-24 02:28

唔知佳宝"有mo換威馬牌電磁爐?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2