作者: H.B 時間: 2013-3-2 18:21 標題: DIY USB 延長線
因條USB 延長線要入牆 , 現牆身入面已有cat 6線
請問可否用cat 6線再買一對usb公同母頭自己diy?
有冇長度限制呢?
作者: lai113ct 時間: 2013-3-2 18:49
上網有2-2-2-2 接法同 3-1-1-3 接法
作者: 冰之風 時間: 2013-3-2 18:57
回復 1# H.B
有長度限制: 5m
我試過有D 5m都有loss
http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus
作者: bennyepc 時間: 2013-3-2 19:02
可以,3113就可以,好過2222.....
作者: lunxg 時間: 2013-3-2 19:11
中間果pair differential pair可以行好遠都仲work
但係5v 就drop得好勁,所以用3-1-1-3好d
作者: C_Law 時間: 2013-3-2 19:19
USB 線的官方規格是一條線最長只是 5m,超過 5m 就要用有電源的 USB Hub 駁長,最多 5 個 Hub,頭尾計最多 6 條線一共 30m。
印象見過在腦場見過 USB/Lan 轉換器,要一對買,兩邊都有電源,聲稱中間一段 Lan 線可長達 50m,不過我無用過。
作者: H.B 時間: 2013-3-2 19:37
多謝各位ching袋錢落我袋 !
我再想問下如果我貪心D將條cat6( 20尺 )8pin駁做兩條USB 延長線係咪冇可能 ?
定3-1-1-3後再用分配器 ( 一開二 ) ?
P.S我用來駁360手制同無線mouse/key board的
作者: sunny619 時間: 2013-3-2 22:50
本帖最後由 sunny619 於 2013-3-2 22:52 編輯
條線埋咗未?
未埋直接搵條 18AWG 2C + 28AWG 1P o既 USB 線埋, 埋好再整個頭啦...
作者: Joe_Black 時間: 2013-3-2 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kai_lar 時間: 2013-3-3 06:07
回復 9# Joe_Black
可以咩?之前2112 10m死左..
仲要係cat6線
作者: vtrchan 時間: 2013-3-3 10:18
回復 1# H.B
USB同network用的線係唔同的。一係可以兩邊加個USB-to-ethernet轉換器。
作者: 電腦盲用戶 時間: 2013-3-6 01:09
本帖最後由 電腦盲用戶 於 2013-3-6 01:14 編輯
30米 USB 延長線, 現在使用中.
Lan 線轉的, 好似有分 支持 USB 1.1 定 USB2, 距離可以去到 100 米.
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1797649
作者: H.B 時間: 2013-3-6 10:34
本帖最後由 H.B 於 2013-3-6 10:39 編輯
多謝各位ching分享心得
我試3113插360手制開頭正常,點之一玩到隻手制
震動的時侯short 左
之後改用2222就正常返晒,関吾關我用左rj45同色仔事?
補充我入牆20尺 ( usb母 / rj45 )4尺 (usb公 / rj45 ) 3尺 total27尺
作者: bennyepc 時間: 2013-3-6 10:44
人哋試過用3113 20米長都無問題,信號都無衰減到...前題當然係你d唔係山寨網線就得la,不過香港哋無山寨網線,唔使擔心,去馬la...
作者: bennyepc 時間: 2013-3-6 10:49
線嘅質量確實係好緊要,不過喺香港就基本上唔使擔心呢樣問題.香港哋好少有山寨線....另外最好喺一頭一尾加多個磁環,保證你信號kong kong聲.........
作者: H.B 時間: 2013-3-6 12:26
本帖最後由 H.B 於 2013-3-6 12:30 編輯
我條cat6係1071e systimax泥 , 但色仔( 施耐得 )同rj45 ( amp ) 係cat5 , 吾知關吾關事 ,
又或者可能我手工吾好
師兄用磁環係咪幾蚊雞果D ?
就咁 「給 」住條線就ok ?
