Board logo

標題: DIY USB 延長線 [打印本頁]

作者: H.B    時間: 2013-3-2 18:21     標題: DIY USB 延長線

因條USB 延長線要入牆 , 現牆身入面已有cat 6線

請問可否用cat 6線再買一對usb公同母頭自己diy?

有冇長度限制呢?
作者: lai113ct    時間: 2013-3-2 18:49

上網有2-2-2-2 接法同 3-1-1-3 接法
作者: 冰之風    時間: 2013-3-2 18:57

回復 1# H.B
有長度限制: 5m
我試過有D 5m都有loss

http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus
作者: bennyepc    時間: 2013-3-2 19:02

可以,3113就可以,好過2222.....
作者: lunxg    時間: 2013-3-2 19:11

中間果pair differential pair可以行好遠都仲work
但係5v 就drop得好勁,所以用3-1-1-3好d
作者: C_Law    時間: 2013-3-2 19:19

USB 線的官方規格是一條線最長只是 5m,超過 5m 就要用有電源的 USB Hub 駁長,最多 5 個 Hub,頭尾計最多 6 條線一共 30m。

印象見過在腦場見過 USB/Lan 轉換器,要一對買,兩邊都有電源,聲稱中間一段 Lan 線可長達 50m,不過我無用過。
作者: H.B    時間: 2013-3-2 19:37

多謝各位ching袋錢落我袋 !

我再想問下如果我貪心D將條cat6( 20尺 )8pin駁做兩條USB 延長線係咪冇可能 ?

定3-1-1-3後再用分配器 ( 一開二 ) ?

P.S我用來駁360手制同無線mouse/key board的
作者: sunny619    時間: 2013-3-2 22:50

本帖最後由 sunny619 於 2013-3-2 22:52 編輯

條線埋咗未?
未埋直接搵條 18AWG 2C + 28AWG 1P o既 USB 線埋, 埋好再整個頭啦...
作者: Joe_Black    時間: 2013-3-2 23:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kai_lar    時間: 2013-3-3 06:07

回復 9# Joe_Black
可以咩?之前2112 10m死左..
仲要係cat6線
作者: vtrchan    時間: 2013-3-3 10:18

回復 1# H.B

USB同network用的線係唔同的。一係可以兩邊加個USB-to-ethernet轉換器。
作者: 電腦盲用戶    時間: 2013-3-6 01:09

本帖最後由 電腦盲用戶 於 2013-3-6 01:14 編輯

30米 USB 延長線, 現在使用中.
Lan 線轉的, 好似有分 支持 USB 1.1 定  USB2, 距離可以去到 100 米.

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1797649
作者: H.B    時間: 2013-3-6 10:34

本帖最後由 H.B 於 2013-3-6 10:39 編輯

多謝各位ching分享心得

我試3113插360手制開頭正常,點之一玩到隻手制

震動的時侯short 左

之後改用2222就正常返晒,関吾關我用左rj45同色仔事?

補充我入牆20尺 ( usb母 / rj45 )4尺  (usb公 / rj45 ) 3尺 total27尺
作者: bennyepc    時間: 2013-3-6 10:44

人哋試過用3113 20米長都無問題,信號都無衰減到...前題當然係你d唔係山寨網線就得la,不過香港哋無山寨網線,唔使擔心,去馬la...
作者: bennyepc    時間: 2013-3-6 10:49

線嘅質量確實係好緊要,不過喺香港就基本上唔使擔心呢樣問題.香港哋好少有山寨線....另外最好喺一頭一尾加多個磁環,保證你信號kong kong聲.........
作者: H.B    時間: 2013-3-6 12:26

本帖最後由 H.B 於 2013-3-6 12:30 編輯

我條cat6係1071e systimax泥 , 但色仔( 施耐得 )同rj45 ( amp ) 係cat5 , 吾知關吾關事 ,

又或者可能我手工吾好

師兄用磁環係咪幾蚊雞果D ?

就咁 「給 」住條線就ok ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2