Board logo

標題: [求建議] 枱面加固 + 改善浴簾通 (有新構思#1) [打印本頁]

作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 15:47     標題: [求建議] 枱面加固 + 改善浴簾通 (有新構思#1)

本帖最後由 冰之風 於 2013-2-26 20:02 編輯

1) 枱面加固


[attach]1497375[/attach]
因魚缸太重,枱面向下彎,有乜放法加固呢? 我只諗到係枱面加塊六分promat板。有冇更好放法?

2) 改善浴簾通

[attach]1497374[/attach]

因之前嘅浴簾通裝得太近浴缸內側,浴簾常吹埋身,凍天都幾難受。因牆內有電綫不可鑽牆,所以試吓用掛衣嘅通掛浴簾。但因接駁位起級,唔順,有冇辦法改善呢?

先謝!

3) 改善浴簾通-新構思
[attach]1498312[/attach]
想由上圖中鋼通移到指住位置,用玻璃胶固定又得唔得?

[attach]1498313[/attach]
因轉用直通,又想用番原本個位置,有乜配件啱用?
作者: ken_nx    時間: 2013-2-24 16:52

枱底加兩條鋁角
作者: BEpsilon    時間: 2013-2-24 17:13

浴簾常吹埋身

浴簾底加磁石應該可以吧。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 17:48

回復 2# ken_nx
謝謝! 但枱底係抽櫃桶,原全貼着枱面,好似冇位加,如果可用鋁角,效果應該較佳。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 17:53

回復 3# BEpsilon
其實之前已用物件壓住,但日日如是都幾唔方便,效果亦唔太好。現在推出6吋,效果唔錯,但拉動時係駁口位唔順。唔知用胶包得唔得?
作者: seven3137    時間: 2013-2-24 18:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken_nx    時間: 2013-2-24 18:17

咁枱面加呢?啱啱好括住個魚缸
作者: kamcm    時間: 2013-2-24 22:33

你試下浴簾扣少幾個圈圈, 咁就會冇咁大影響了...
作者: lunxg    時間: 2013-2-24 22:49

枱底加兩條鋁角
ken_nx 發表於 2013-2-24 16:52


咁大缸水角鐵好D
作者: lunxg    時間: 2013-2-24 22:52

咁大缸水角鐵好D
lunxg 發表於 2013-2-24 22:49


原來下面櫃筒,冇得加

咁唯有好似樓主講咁加塊大D既厚身硬墊分散D力
作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 23:20

回復 6# seven3137
唔好意思,唔係太明。原有分別固定係"0"位。現改為直通,一面牆,一面係窗框。

----0
|
|
|
0
作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 23:21

回復 7# ken_nx
左右各有約4"。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 23:23

回復 8# kamcm
其實第一、二圈圈必須要跨過駁口位。
作者: kwokhf    時間: 2013-2-24 23:25

魚缸底加槐六分板就可以,另外
我見日本人城有d通好似無更大個接的
作者: 冰之風    時間: 2013-2-24 23:26

回復 9# lunxg
這個當然,而家係補穫,魚缸買咗冇幾耐...
作者: belleville    時間: 2013-2-25 02:16

簾通換左佢 lor
唔駛轉牆的, 之前用雙面貼都好夠力
作者: kamcm    時間: 2013-2-25 02:33

回復  kamcm
其實第一、二圈圈必須要跨過駁口位。
冰之風 發表於 2013-2-24 23:23


搵D 圓形物體, 例如粗身的電線, 貼係浴簾通的正上方...,一定會好順..
又或者用保鮮紙包到佢順為止....
作者: yynnnneebb    時間: 2013-2-25 04:04

本帖最後由 yynnnneebb 於 2013-2-25 04:26 編輯

枱面已經唔夠力, 咁枱腳結構又是否能夠支撐魚缸的重量?
浴簾用返原本位置, 再係每個扣勾條膠鏈垂下, 或者浴簾下半身加幾個大磁石貼前後互貼, 都應該可以
作者: powerwhy222    時間: 2013-2-25 04:52

個鱼缸睇落有30X18寸,高24寸,兩佰幾磅,要加固下身,普通柜桶枱頂唔順?
作者: 冰之風    時間: 2013-2-25 21:19

回復 14# kwokhf
魚缸底加槐六分板就可以,另外
謝謝! 今晚試吓。

我見日本人城有d通好似無更大個接的
我枝就係日本城買嘅,有两款,其餘果款駁口更大。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-25 21:21

回復 16# belleville
唔係幾明,本身枝通係直曲嘅,所以諗唔到辦法。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-25 21:26

搵D 圓形物體, 例如粗身的電線, 貼係浴簾通的正上方...,一定會好順..
又或者用保鮮紙包到佢順 ...
kamcm 發表於 2013-2-25 02:33


例如粗身的電線, 貼係浴簾通的正上方...,一定會好順..
但上面係假天花,冇乜力。

又或者用保鮮紙包到佢順 ...
未開帖前就係咁做,原來保鮮紙嘅摩擦力更大,即更唔順,試吓用folder包住睇下好唔好D先。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-25 21:30

回復 18# yynnnneebb

枱面已經唔夠力, 咁枱腳結構又是否能夠支撐魚缸的重量?
枱腳係两塊直板,又唔見有異樣。

浴簾用返原本位置, 再係每個扣勾條膠鏈垂下, 或者浴簾下半身加幾個大磁石貼前後互貼, 都應該可以
哩個唔多明,有冇多D料呀? 謝謝!
作者: 冰之風    時間: 2013-2-25 21:40

回復 19# powerwhy222
比你提一提,size係22x13(水高)x12,計過約160lbs,都幾重,諗住加面板,將重量垂直傳到直板(枱腳)上,應該好一點。
作者: powerwhy222    時間: 2013-2-25 22:05

若果個柜係好舊既板仲實淨.如果爛鬼夾板就真係頂唔順.我以前有個30寸x16x24缸.都係用兩隻美國喇叭成住,一般枱唔夠力,兩個人想入兩寸,郁都郁唔到.
作者: 冰之風    時間: 2013-2-26 00:19

若果個柜係好舊既板仲實淨.如果爛鬼夾板就真係頂唔順.我以前有個30寸x16x24缸.都係用兩隻美國喇叭成住,一般 ...
powerwhy222 發表於 2013-2-25 22:05

係呀,真係好鬼重,剛剛加多塊板,睇多幾日至算。
作者: powerwhy222    時間: 2013-2-26 00:34

係呀,真係好鬼重,剛剛加多塊板,睇多幾日至算。
冰之風 發表於 2013-2-26 00:19
冇得睇 Ga,你養三簡鼠就冇所謂,我上次有四條錦鲤(成兩斤一條),成日波濤洶湧.
作者: yynnnneebb    時間: 2013-2-26 01:45

回復 23# 冰之風

最簡單就用幾個大舊磁石貼加重浴簾, 最平就係伸縮棒的最上點, 由頭到尾貼一條嘢, 例如薄窄的膠電線槽, 用雙面膠貼墊高頭同尾
作者: belleville    時間: 2013-2-26 08:38

本帖最後由 belleville 於 2013-2-26 08:40 編輯
回復  belleville
唔係幾明,本身枝通係直曲嘅,所以諗唔到辦法。
冰之風 發表於 2013-2-25 21:21


之前用類似衣柜掛衫果支鋁通, 支通係一支過, 中間無駁位
兩邊用個膠座掛住 suppose 要上鏍絲, 但用雙面貼已經夠力裝上
作者: 冰之風    時間: 2013-2-26 20:08

各位Ching,#1有新構思,睇下得唔得,最怕玻璃膠甩,分分鍾中頭獎上報都似。如果玻璃膠唔得,有冇辦法移去指定位置,但不可鑽牆,因內有電綫。謝謝!
作者: sunny619    時間: 2013-2-26 20:35

本帖最後由 sunny619 於 2013-2-26 20:45 編輯
各位Ching,#1有新構思,睇下得唔得,最怕玻璃膠甩,分分鍾中頭獎上報都似。如果玻璃膠唔得,有冇辦法移去 ...
冰之風 發表於 2013-2-26 20:08





    穩陣就用釘膠


作者: 冰之風    時間: 2013-2-26 20:45

回復 31# sunny619

Ching,釘膠有冇分唔同物料種類嫁?
作者: yufleung    時間: 2013-2-26 21:02

本帖最後由 yufleung 於 2013-2-26 21:11 編輯
各位Ching,#1有新構思,睇下得唔得,最怕玻璃膠甩,分分鍾中頭獎上報都似。如果玻璃膠唔得,有冇辦法移去 ...
冰之風 發表於 2013-2-26 20:08

>> #1有新構思 ....
可能我眼花,條膠通近門果邊係向外移,但近窗果邊係向內移嘅 ...
p.s. 近門果邊 加塊膠/木托住係個門框頂做力
作者: 冰之風    時間: 2013-2-26 22:34

>> #1有新構思 ....
可能我眼花,條膠通近門果邊係向外移,但近窗果邊係向內移嘅 ...
p.s. 近門果邊  ...
yufleung 發表於 2013-2-26 21:02

因為一張向左影、一張向右影,所以有錯覺,其實係追平嘅。有諗過加頂,但好似肉酸D。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-26 22:37

回復 31# sunny619
多謝Ching相片,只見木器...等我揾多D料先。再謝。
作者: power1883    時間: 2013-2-27 09:41

回復 35# 冰之風

你個鋁質假天花條邊都係用釘膠貼瓷磚!
不過你會拉浴簾,個下力會唔會拉到瓷磚面都甩出來就唔知啦!
作者: power1883    時間: 2013-2-27 09:45

本帖最後由 power1883 於 2013-2-27 09:50 編輯

回復 35# 冰之風



見議上圖鋁通移去紅圈位,一樣模式鑽牆上鑼絲,另一邊鋁窗邊有另一個鋁通座頂一定夠力,加釘膠和鋁通座結合固定,OK!


作者: 冰之風    時間: 2013-2-27 19:44

回復  冰之風

你個鋁質假天花條邊都係用釘膠貼瓷磚
不過你會拉浴簾,個下力會唔會拉到瓷磚面都甩出來就 ...
power1883 發表於 2013-2-27 09:41


個假天花係用鏍絲的。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-27 19:50

回復  冰之風



見議上圖鋁通移去紅圈位,一樣模式鑽牆上鑼絲,另一邊鋁窗邊有另一個鋁通座頂一定夠力, ...
power1883 發表於 2013-2-27 09:45

Ching誤會咗啦,上圖不能鑽牆,因內有電綫。下圖會移除,新嘅直通會安係相同位置。
作者: jerrychan0610    時間: 2013-2-28 10:35

本帖最後由 jerrychan0610 於 2013-2-28 10:43 編輯
個鱼缸睇落有30X18寸,高24寸,兩佰幾磅,要加固下身,普通柜桶枱頂唔順?
powerwhy222 發表於 2013-2-25 04:52

c兄, 好似係200kg, 係4百幾磅
作者: power1883    時間: 2013-2-28 11:27

回復 38# 冰之風

我家廚、廁鋁質天花都係用釘膠,裝修師傅做的,沒有問題。
作者: power1883    時間: 2013-2-28 11:35

回復 39# 冰之風

上圖如果內藏的是膠喉,可以用探測器測到沒電的位置鑽,
沒有探測器,直接鑽半吋上6分鑼絲,因為連瓷磚半吋一定唔到電線喉;
下圖的直接用拉釘上鋁框,應該夠力。
作者: powerwhy222    時間: 2013-2-28 13:41

c兄, 好似係200kg, 係4百幾磅
jerrychan0610 發表於 2013-2-28 10:35
I didn't find out in details,anyways, I means the table might not be enough to support the tank.Thx.
作者: jerrychan0610    時間: 2013-2-28 14:32

本帖最後由 jerrychan0610 於 2013-2-28 14:35 編輯
I didn't find out in details,anyways, I means the table might not be enough to support the tank.Thx.
powerwhy222 發表於 2013-2-28 13:41

200LBS變左200KGS, 多左一倍
真係要諗諗... , 除了枱面有足夠硬, 成個柜要分散去承托個重量.
作者: 冰之風    時間: 2013-2-28 19:56

c兄, 好似係200kg, 係4百幾磅
jerrychan0610 發表於 2013-2-28 10:35


我用綱上計算機計過,全部加埋161.xx磅。
作者: 冰之風    時間: 2013-2-28 20:00

回復  冰之風

上圖如果內藏的是膠喉,可以用探測器測到沒電的位置鑽,
沒有探測器,直接鑽半吋上6分鑼絲 ...
power1883 發表於 2013-2-28 11:35

謝謝! 或許如你所講鑽4分再加釘膠,咁應該OK啩。
作者: jerrychan0610    時間: 2013-3-1 09:11

我用綱上計算機計過,全部加埋161.xx磅。
冰之風 發表於 2013-2-28 19:56

個缸實際係幾多尺寸??
作者: 冰之風    時間: 2013-3-1 19:35

回復 47# jerrychan0610
#24有講。
作者: jerrychan0610    時間: 2013-3-1 20:26

回復  jerrychan0610
#24有講。
冰之風 發表於 2013-3-1 19:35



    IC ..
不幾磅好輕..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2