作者: 三穿七 時間: 2013-2-5 23:14 標題: 換光管
個廳枝48吋單條唔夠光
想換孖條既 但係睇過D師兄話新果D咩電子火牛好易壞
係鴨記睇到48吋$200到東芝既
我應該點選擇牌子類型好呢?請指教下
作者: hon829 時間: 2013-2-5 23:21
看清整個不是東芝牌,只用東芝"光管"

作者: Moderator 時間: 2013-2-5 23:25
怕壞牛就去水電鋪買孖架+鐵牛
隻牛用到拆樓果日都唔會壞
但好唔美觀
作者: kaijinx1 時間: 2013-2-6 00:14
普通鴨記雜嘜電子牛真係好易壞,以前唔識嘢每年都死一隻換牛都換到我煩。
後來搵到隻飛利浦牛就噤用好多,已經用咗四五年。
作者: 三穿七 時間: 2013-2-6 00:47
吓!有外置牛既咩 我電工好差"站"下線就得 再難就唔曉了
作者: YES_MAN 時間: 2013-2-6 00:51
不過DD聲
會噪到人發神經
作者: 三穿七 時間: 2013-2-6 00:51
師兄你果隻咩樣 我果隻

我都唔知係咩 拆開過同屋第二枝一樣既係一個細細火柴盒咁 應該係牛掛
我見D電子牛一片同個燈架差唔多咁長既 睇到要換就煩
師兄你果隻咩樣架?係咪鴨記買?
作者: kaijinx1 時間: 2013-2-6 01:12
你果隻唔似電子牛喎,我見有粒好似士撻咁。
我隻牛係:
[attach]1490721[/attach]
鴨記星際通訊買,唔知仲有冇。
作者: tea 時間: 2013-2-6 02:10
本帖最後由 tea 於 2013-2-6 02:15 編輯
回復 7# 三穿七
你現正使用的光管是傳統的光管,不是電子牛,是傳統火牛,火牛類似以下這款:

這公司有售賣不同牌子的孖管支架,包括飛利浦:
http://www.ele-wintex.com/chitubepropstandphilips.htm
以下這公司有售賣飛利浦-電子光管火牛,$45
http://www.shinway.com/lamp.htm
作者: billy0301 時間: 2013-2-6 08:51
師兄要先檢查假天花夠唔夠力,成個跌落嚟就........
作者: lawrencelau1 時間: 2013-2-6 09:09
E 隻原來係傳統牛?
樓下五金鋪都有得賣
今年先買過 (壞牛 + 光管) 用左 ~ 10年先壞
作者: tea 時間: 2013-2-6 11:09
傳統光管的火牛是很耐用的,閒閒地用十幾、二十年都無壞。
作者: funghome 時間: 2013-2-6 11:41
飛利浦電子光管火牛我用過3個月就爆CAP..
每日都係開6-7個鐘
作者: tea 時間: 2013-2-6 11:50
有沒有可能是冒牌貨?
作者: leslie 時間: 2013-2-6 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tea 時間: 2013-2-6 13:51
飛利浦電子光管火牛用過 3 個月就爆 CAP,我估可能是高仿貨。
作者: 三穿七 時間: 2013-2-6 13:58
回復 10# billy0301
個天花唔係鋁條 成間屋都鐵架 我成200磅拉住做引體上升都得
多謝師兄關心 你真係細心咁都睇到
作者: 三穿七 時間: 2013-2-6 14:02
我依家呢隻應該係傳統光管 因為D光散散閃閃咁 攪到唔夠光
想問T5果D好唔好 如果易壞買番枝傳統孖條算
係天花整野好辛苦呢~

作者: tea 時間: 2013-2-6 14:57
本帖最後由 tea 於 2013-2-6 15:11 編輯
師兄住在新界吧?
如果假天花與屋頂的橫樑有足夠空間(最少要有半尺距離),你可以考慮使用以下的光管箱,尺寸有2x2 尺和 2x4 尺,與假天花的尺寸配合,把這類光管箱藏於天花。這類光管箱廣泛應用於寫字樓,在工業區(例如官塘、火炭)的電工材料店很容易買到,住宅區的電工材料店不是間間有。注意:不能以假天花承受光管箱的重量(危險!),要用鐵線吊在屋頂的橫樑。
↓ 2x4 尺,可最多裝三支4 尺長光管,不必加透明磨沙薄膠板


↓ 2x2 尺,可最多裝三支或四支2 尺長光管,不必加透明磨沙薄膠板



↓ 2x2 尺(也有 2x4 尺的),沒有銀色電鍍反光罩(一格格四方形、銀色的罩),要加一塊透明磨沙薄膠板(透明磨沙薄膠板在電工材料店可買到,有2x2 尺和 2x4 尺,與天花綿一樣尺寸)。


如果不採用上述,用以下這款孖管支架(4 尺長)也可以,藏於假天花或外露均可,但注意:不能以假天花承受光管支架的重量(危險!),如果選擇外露的話,要用鐵線穿過假天花的 T 骨(預先在 T 骨鑽小孔)吊在屋頂的橫樑。
這款在一般電工材料店有售,最平、最普遍的牌子應該是 Marble。

作者: funghome 時間: 2013-2-6 21:33
我還有一個飛利浦慳電膽,半年未夠又係爆CAP

好似係大公司買的,反而一齊買其他山寨牌子都冇事
作者: tea 時間: 2013-2-6 21:52
本帖最後由 tea 於 2013-2-6 22:11 編輯

↑照片出處:http://forum.vegsochk.org/viewtopic.php?t=8753
飛利浦慳電膽我家中也有用,通常都能用幾年,比其他牌子耐用,直至燈管變黑才壞。

作者: kaijinx1 時間: 2013-2-7 00:31
Thanks CHing. $45平過鴨記買。
作者: tea 時間: 2013-2-7 01:00
本帖最後由 tea 於 2013-2-7 01:01 編輯
這公司在漢科附近。如果打算前往購買,最好打電話確定一下價錢,以免有出入,因為有時網頁未能及時更新。
信 緯
TEL: 27530678
官塘開源道72號溢財中心2/F.,D2室
http://www.shinway.com/lamp.htm
作者: logoff 時間: 2013-2-7 08:10
幾日前拆咗隻早期荷蘭產嘅慳電膽,
真係一分錢,一分貨...........
[attach]1491110[/attach]
[attach]1491111[/attach]
[attach]1491109[/attach]
[attach]1491112[/attach]
作者: hongkongiron 時間: 2013-2-7 10:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tea 時間: 2013-2-7 12:07
我都唔識睇點為之好料。
作者: lion97 時間: 2013-2-7 15:13
我家的飛記T5管也是苛蘭的, 巳經用了三年.
作者: hongkongiron 時間: 2013-2-7 17:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: belleville 時間: 2013-2-7 21:45
咁其實無分別
計 long term operation cost 一樣
作者: hongkongiron 時間: 2013-2-8 10:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lion97 時間: 2013-2-8 17:36
係 Master HE
其實耐用都算環保,
1) 4年換一次, 總好過二年一次,
2) 光管雖平, 但車錢就.......
3) 人太懶, 爬高太辛苦.

作者: Monet90 時間: 2013-2-9 23:20
昨天發現光管有閃的情況,買了新的火牛換上, 見到有2個位要駁, 請問ching係點樣駁? 我試過如下圖駁, 可著無閃, 但係火牛有 g g 聲,是否正常?
[attach]1492110[/attach]
作者: tea 時間: 2013-2-9 23:47
回復 32# Monet90
師兄,你新買的火牛是 for 最多 20W 的,你的光管是 20W (2 尺長) 嗎?

作者: Monet90 時間: 2013-2-10 00:32
支光管是18W
作者: logoff 時間: 2013-2-10 09:20
回復 32# Monet90
一般貨色有啲聲(要近距離留心先聽到)都係好普遍,如果真係覺得唔安樂先至換都未遲............
作者: FUYL 時間: 2013-2-10 11:38
回復 32# Monet90
呢d就係大鐵牛既短處
換牛點解唔換電子牛?
作者: ginastar 時間: 2013-2-10 15:32
電子牛係咪完全冇聲? 最近屋企光管隻老鐵牛越來越嘈, 諗住換.
作者: [][] 時間: 2013-2-10 18:52
回復 1# 三穿七
philips 3'呎
只賣$50
作者: logoff 時間: 2013-2-10 22:08
試過用一款山寨電子牛........
隻牛本身係冇聲,
不過就干擾到收音機好多雜音。
作者: ginastar 時間: 2013-2-10 22:35
回復 39# logoff
咁都得
我打算買台製, T8/40W對兩管, 都要NT320. 又想話順便換T5, 心大心細中.
作者: logoff 時間: 2013-2-10 22:43
嗰套係平價雜牌三呎 T8(俗)卜竹支架.......
作者: FUYL 時間: 2013-2-11 16:09
回復 37# ginastar
又冇聲. 重一開即光. 乾淨利落
logoff 師兄教路淘咗d圓管牛. 完全一流好用
之後又淘多十多隻直管電子牛. 幫我老豆屋企換
作者: Monet90 時間: 2013-2-12 23:59
請教是否有分方向? 調轉接駁有無問題?
[attach]1492997[/attach]
作者: convac 時間: 2013-2-13 00:35
直頭换LED光管啦,仲换乜鬼电子牛,1.2m 20W大陸先五十幾人仔一支,我帮公司上年换左成千支,慳电40%,0.6M11W仲慳,慳一半电,一年电费就cover有突,又光又耐用,起码用2年(7*24)
作者: belleville 時間: 2013-2-13 07:03
有無 link 睇下個樣?
作者: convac 時間: 2013-2-13 11:39
去tb search led光管,大把,由50到百幾都有,我公司d係佛山廠買
作者: convac 時間: 2013-2-13 11:45
改led好簡單,可以用番原本個座,就拆走鎮流或电子牛,220v直接bypass去光管一头一尾插座,不過led有分k数,要選低於6500k,唔係太蓝
作者: Monet90 時間: 2013-2-14 11:24
請問有無師兄教我?
作者: yufleung 時間: 2013-2-14 13:28
本帖最後由 yufleung 於 2013-2-14 13:30 編輯
照睇返個圖,火牛上面線路圖嘅 symbol 有個 B 字(Ballast) 都係得兩個接位 唔使分方向,放心
p.s. 如果有懷疑,調轉試一次
作者: lawrencelau1 時間: 2013-2-14 13:56
點解我屋企0個d 唔會gg 聲 ?
會唔會係我太老, 聽唔到 ....
作者: yufleung 時間: 2013-2-14 14:32
如果係傳統牛發出嘅 都係 100(50?)Hz 姐,唔關年紀事嘅
作者: Monet90 時間: 2013-2-14 16:12
謝謝師兄指導,今曰出左去新填地街走一轉,好彩有一間賣照明器材開左,買左个18w飛利蒲線牛,換左之後就無左gg聲及閃


