作者: 風十三 時間: 2013-1-25 13:56 標題: 省水閥 xm 開始出問題?不過都係個人習慣問題。
本帖最後由 風十三 於 2013-1-25 14:12 編輯
先講我自家,我本身沒有開大水喉習慣,我用到而家都相安無事,運作正常。
另一個家,老人家習慣了開大水喉用水,因此佢習慣了在高水壓下銷頭,好快個水龍頭個開關就開始有壓力問題,即是開關都唔順暢,好似無落wd40現像,之後一直無理,直到今日個水龍頭頂唔順,穿了個小孔,小孔位置正正就是,開關活塞裡面,之後就要關大制。
其實我同另一家人,都覺得係方便好用,只不過經常開大水的習慣,就應該會另到個龍頭快快出事。
作者: lawrencelau1 時間: 2013-1-25 14:47
唔明 tim
如果係用左省水閥, 何來有得較大/細水壓 ??
作者: logoff 時間: 2013-1-25 15:50
龍頭之前或會有曲尺掣,
另外自己用緊嗰隻省水寶(淘回來的)本身亦可以調校出水量..........
作者: 風十三 時間: 2013-1-25 16:55
或者我用文字再表達得清楚啲:
通常裝了省水閥後,我都會把水制向左鈕大約23度角,之後就按下粒的進行鎖水,基本上每次用水,都唔會再鈕動個水制,只係按下粒的作為開關。
另一家人就咁:
佢地習慣咗開水,就一定向咗鈕大約110度角,咁水流就一定好大噴射得好爽,之後用完水就按下粒的關閉,當日子久了,我發覺原本水龍頭個開關,開水關水(即是左右鈕動時,係好實好實),包括拆下了省水閥後,還是一様好實。
作者: lawrencelau1 時間: 2013-1-25 17:00
本帖最後由 lawrencelau1 於 2013-1-25 17:02 編輯
咁我就好懷疑個省水閥的用途 = =
如果真係咁設計, 點解唔揀閂細d 個大制
不過啦, 用問題在於個省水閥多d, 因為閂左個水閥, 個水龍頭到出水條喉都要受哂d 水壓, 個水龍頭會唔會因為d 水壓搞到移位, 令到佢"實左"
不過而家都被你壓爆左, 唯有換個個水龍頭啦
作者: 風十三 時間: 2013-1-25 17:36
其實呢個省水閥,仲有一單笑料。
咁係未有呢類產品出現前,各家各戶大多數都係,轉動個開關,咁當人類習慣了呢個動作,初初安裝好省水閥的時候,都會慣性地轉動個開關。
事件一:
洗完手後,習慣向右轉動關水,但忘記了有個省水閥按鈕,但當佢下次再洗手,佢又無啦啦記起要按一下省水閥按鈕,咁當然無水出啦,因為水龍頭個制向右關了,咁佢又會不停按省水閥個制,之後又不停轉動個水龍頭制,咁話比佢聽佢先前做過咩,佢實答你,我從來無再掂過個水龍頭閞關。
而且通常都係發生係媽媽同老人家身上。
最後我把另一家人家裡的省水閥全都拆下了,因為一粒省水閥就攪到家嘈屋閉。
而我一開始用時,都係用得唔順手,都要大約兩星期的生活改變期,不過舊習慣甩了,就覺得省水閥個開關真係幾好用。
作者: hon829 時間: 2013-1-25 20:40
成舊水咁化學

