作者: wiz123 時間: 2012-6-6 19:59 標題: 超好用, 買完一把又一把, 神一樣的東西
本帖最後由 wiz123 於 2012-6-6 20:08 編輯
台灣果把第一日已經覺得SHORT SHORT地, 但係都好好用, 用左幾個月終於完全SHORT晒,
咁岩又比我見到有把德國制造! 重要差不多價錢,
究竟是誰人設計這神一樣的東西
是什麼時候出來, 應該第一天就買下他,
幾十年來退線頭的煩腦, 估不到有生之年可以有工具這樣簡單完成, 而且退出來的效果如此完美
有片
http://youtu.be/12avtPzXky8

作者: kayming 時間: 2012-6-6 20:14
我用日本仔出既都差唔多20年喇
作者: cck888 時間: 2012-6-6 20:47
德國制造! 重要差不多價錢
甘呢把幾錢,邊到買
如果平平地又買把試下先
作者: Offer 時間: 2012-6-6 21:06
正10mm都開到
作者: Offer 時間: 2012-6-6 21:06
正10mm都開到
作者: Offer 時間: 2012-6-6 21:06
本帖最後由 Offer 於 2012-6-6 21:07 編輯
正10mm都開到
到我short short 地
作者: HAMAN 時間: 2012-6-6 21:07
好方便喎
如果唔貴 買支黎用都好
師兄 請問幾錢支?? 係邊買到??
THANKS

作者: kckachitam 時間: 2012-6-6 21:08
回復 1# wiz123
自動開線真係好似好神奇
平時我只識用較剪開
作者: lam.andy 時間: 2012-6-6 21:08
三連發!!!
作者: rcyw 時間: 2012-6-6 21:38
德國野, 都唔平....之前呢度都有人講過好"膠", 但人地標榜係絕緣, 唔膠點得呢? 唔明點解又話貴, 又會買?...
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D5
作者: 亞基拉 時間: 2012-6-6 21:39
興奮到梅開三度
作者: wzi7470 時間: 2012-6-6 21:51
6(百)到尾, 就太貴
作者: kckachitam 時間: 2012-6-6 22:04
你唔係見佢廣告寫絕緣,就當真絕緣呀?

http://detail.china.alibaba.com/buyer/offerdetail/1080994166.html
如果你好開心用$1700大元買咗盒超合金魂系列的六神合体,原來發現95%以上係膠造.........咁一定會覺得佢落唔足料,点解比多少少買的都係金屬部件咁少!
作者: kckachitam 時間: 2012-6-6 22:07
回復 12# wzi7470
公司找數

作者: upcupcupc 時間: 2012-6-6 22:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN 時間: 2012-6-6 22:22
樓主圖中開線鉗係self adjusting
而你refer果把knipex有旋鈕做adjustment
作者: wiz123 時間: 2012-6-6 23:45
self adjusting 應該只是出左幾年吧?
真係唔使睇條線幾粗, 揸一下就攪店, 成功率重要100%,
以前買過好多類似工具都握人, 慢慢研究完條線幾粗, 再估估下人手ADJUSTING, 最後FAIL收場.
所以咁多年都系用番最原始的剪鉗...直到發現這一把神器
作者: wiz123 時間: 2012-6-6 23:47
百幾蚊
超底玩, 一定是最物超所值工具作者: cck888 時間: 2012-6-6 23:48
邊到買
影多兩張近照來睇下
作者: wiz123 時間: 2012-6-6 23:52
呢把重系幾十年前的技術, 要慢慢研究條條幾粗再教.
SELF ADJUST出左應該全部淘太, SELF ADJUST真的很神
作者: wiz123 時間: 2012-6-7 00:03
2個英文字果間野, 朝早ORDER下午送到, 幾十蚊都送, 佢地最近真係好進取
作者: kckachitam 時間: 2012-6-7 00:09
本帖最後由 kckachitam 於 2012-6-7 00:12 編輯
回復 21# wiz123
我重神奇!唔識用他錶,一年開到三四條線,不用一分一毫就買咗把自動開線鉗,,哈哈哈
作者: wiz123 時間: 2012-6-7 00:10
好多年前買過呢種, 搵笨的, 退到亂78租

作者: kw223 時間: 2012-6-7 00:15
百幾蚊就底玩~~邊道買??
作者: kimhocity 時間: 2012-6-7 00:18
回復 25# kw223
其實我好唔明e把野有乜用
用cut鋏唔得咩?
作者: shingzhk 時間: 2012-6-7 00:20
本帖最後由 shingzhk 於 2012-6-7 00:22 編輯
This one?

http://hongkong02.rs-online.com/ ... ccessories/2968194/
好野唔怕post
最近經常開coaxial線,經常都斷唔少網線
想買把靚野好耐,不過唔知呢D岩唔岩洗
作者: warrior 時間: 2012-6-7 00:27
呢款我都已經用左好多年, 好洗好用喎
作者: kw223 時間: 2012-6-7 00:28
用cut鋏當然開到線~~不過要自己用力拉開膠皮~~我宜家都係用cut鋏開線
呢把野就幫你做埋拉開膠皮~~唔使咁用力拉
作者: YES_MAN 時間: 2012-6-7 00:31
你應該未玩過用cut鉗
開過30號線
cut得大力連芯剪埋
cut得細力膠皮未開
扯極都唔開皮
但用開線鉗大力一扲出力一拉
咁就會發現一把利的開線鉗的威力
作者: kimhocity 時間: 2012-6-7 00:31
回復 29# kw223
好可惜我未見過電燈佬用過
莫非真係業餘用?
作者: kimhocity 時間: 2012-6-7 00:35
回復 30# YES_MAN
個問題唔係好開定唔好開
係又大把又唔係快好多同賣貴過cut鋏
作者: 風之小文 時間: 2012-6-7 00:40
電燈佬冇人會用開線鉗,用會比人笑
電燈佬通常用le種

le隻識用好好用
唔識用開皮變剪線
作者: kw223 時間: 2012-6-7 00:42
回復 31# kimhocity
我開工識個D電器佬都係用cut鋏攪掂
作者: kimhocity 時間: 2012-6-7 00:43
本帖最後由 kimhocity 於 2012-6-7 00:47 編輯
回復 33# 風之小文
其實我係想打英母剪但我唔識打
的而且確係無人用因為大部份電燈佬d 加餐 全部係自已 只有 電動嫁先係工司
作者: 亞基拉 時間: 2012-6-7 00:57
回復 27# shingzhk
[attach]1380281[/attach]
如果 RG58/59用依種,內面有三塊刀片.cut外皮,網,芯
作者: thankyouabc 時間: 2012-6-7 01:01
睇完條片,真係開線都可以變樂趣。
作者: YES_MAN 時間: 2012-6-7 01:02
你youtube上面把Germany Rennsteig 剪到8-32號線
而你圖上面$165果把係只剪到10-24號線
RS要$627果把knipex先剪到7-32號線
我覺得線越幼(即係號數越大)
先越需要開線鉗
作者: pu240 時間: 2012-6-7 02:45
回復 35# kimhocity
電燈佬D架生實用同粗擴為主,邊會開3-40#線
作者: wiz123 時間: 2012-6-7 06:59
電燈佬更系唔用, 佢地咁就攪店

作者: Offer 時間: 2012-6-7 07:13
呢把咪係傳說中的神器M22?
作者: cck888 時間: 2012-6-7 08:41
呢把真係好好用
我一直都用佢
識用咩線都開到
三心花線,孖支孖膠,單心線.就算天線 rg59, lan線.....咩到開到
0.5mm-35mm都開到
不過唔識用就各得好難用
作者: cck888 時間: 2012-6-7 08:44
你張相應該係國內電箱
香港邊有人用凈綠色水線
重有白色電線
你估幾十年前 紅白籃咩
作者: seven3137 時間: 2012-6-7 08:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137 時間: 2012-6-7 08:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2012-6-7 09:01
我幾年前買過一把差不多 o既 o野,
不過無橙色個線頂, 好難開到條條線一樣
樓主呢把真係正好多
作者: wiz123 時間: 2012-6-7 09:06
借台灣相一用,
打開好多香港果D睇, 都差唔多,
除非最近幾年要中電CHECK完先羅到電果D新裝會好D, 因為要簽文件可以追負責安裝的電燈佬
作者: kayming 時間: 2012-6-7 09:08
回復 24# wiz123
我都有用哩隻, 不過唔同色, 我自己係做水泵CONTROL, 有時一日要起幾隻控制箱, 一D 問題都無喎, 有左佢隻手開線都開到手軟, 冇左佢都唔知點算.
作者: cck888 時間: 2012-6-7 09:11
yes sir
轉頭買把來試
作者: kw223 時間: 2012-6-7 09:23
搭你單幫我買把得嗎??
作者: yufleung 時間: 2012-6-7 15:13
咁即係 紅色係中(neutral)線? .... 都幾混亂噃
作者: kayming 時間: 2012-6-7 15:41
如果係國內, 哩個唔算混亂喇, 我去過廣州一間7-11 , 一打開個電相, 清一色係綠色, 唔分火水青都係綠色... 跟到我想死.... 不過都成10年前, 希望而家會好D 啦
作者: healingfoot 時間: 2012-6-7 16:29
For cat5 stripping, you can use crocodile clamp (the red & black one) to bite the wire end and pull. So you are done.
作者: dicktk 時間: 2012-6-7 21:04
當要開24芯入插,用CUT鉗開同用開線鉗等同天與地,我用呢隻http://www.youtube.com/watch?v=lff9MJkFhzM&feature=related
作者: wiz123 時間: 2012-6-8 09:49
呢隻都係重手, 而且咁開線法冇咁就手, 一樓果支絕對是神
作者: seven3137 時間: 2012-6-8 11:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andyngo 時間: 2012-6-8 11:11
6百幾都要忍住買,SSP 有無現貨?
作者: seven3137 時間: 2012-6-8 11:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wiz123 時間: 2012-6-8 11:23
呢支6百幾我都唔舍得買
6百幾呢支youtube有片一次開2條線都得真定假?
作者: andyngo 時間: 2012-6-8 11:23
Qty Unit Price
1 HK$627.00
6 HK$553.00
有無人買,我BUY 1
作者: ginastar 時間: 2012-6-8 11:58
原來有RS.TW, 呢把賣NT2440, 貴HK小小
作者: lawrencelau1 時間: 2012-6-8 14:58
我估係咪將d 線一字排開, 一刀開哂d 線啊 ?
(不過我估失敗率 會高好多)
作者: YES_MAN 時間: 2012-6-8 15:20
網線芯通常系24號線
線路板飛線通常用30號或者32號
把鉗開唔開到?
作者: ginastar 時間: 2012-6-8 15:25
回復 62# lawrencelau1
呢個cut排線好似好easy咁
http://www.youtube.com/watch?v=PWuhe3qzzEQ
作者: wiz123 時間: 2012-6-8 20:08
這種10幾年前買過深水埗有很多但是搵笨的, 一系同你成條剪斷, 一系開唔到
作者: kw223 時間: 2012-6-8 21:49
第一次用呢D開線鋏~~果然係堅野
開10mm線都好輕鬆~~用小小力就開到
cut 10mm線都完全冇問題
作者: seven3137 時間: 2012-6-8 22:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tmp111 時間: 2012-6-9 04:21
咁$165同$627個把有乜分別,開線size唔同?定係有同冇自動教線size
既分別?
作者: BGZ 時間: 2012-6-9 12:44
我都想知道. 勁有興趣
作者: 亞基拉 時間: 2012-6-9 14:59
knipex 有把平d $355, 0.2-6mm (24-10 AWG)
作者: kw223 時間: 2012-6-9 16:12
本帖最後由 kw223 於 2012-6-9 16:16 編輯
http://www.knipex.com/index.php? ... 63&groupID=1383
http://hongkong02.rs-online.com/ ... /?origin=PSF_344989|cav
作者: wiz123 時間: 2012-6-9 16:51
前2日才說百幾蚊就底玩...過2日就買左最貴果把
作者: kw223 時間: 2012-6-9 18:48
呢把可以cut到10mm線~~一次過買把好D

作者: 阿死 時間: 2012-6-9 21:40
我用開呢隻綠色既,
$1xx 華輝有售

作者: idevil 時間: 2012-6-10 14:31
真係好方便喎可在那買到呀。
作者: LcwCAS 時間: 2012-6-10 18:36
我都想買一把, 仲有冇人加入?? 因為都平唔少.
作者: kabuto122222 時間: 2012-6-10 22:31
本帖最後由 kabuto122222 於 2012-6-10 23:43 編輯
回復 72# wiz123
樓主大大力介紹神一樣,只有天上有地下無的神兵利器(講真成十幾年前的工轉民用的工具,大讚自己把開缐鉗係神兵?係咪咁井底!)
還大吹特吹自己把高科技結晶又平又靚又方便。
如果係有用,就成街電器佬裝修佬水電佬都用緊啦!
而家有師兄轉軚唔買佢把神兵,就知把野外觀又樣衰唔得啦!重係度硬銷,收工啦!
作者: BGZ 時間: 2012-6-10 23:02
未消化到, 請明示?
作者: kabuto122222 時間: 2012-6-10 23:11
本帖最後由 kabuto122222 於 2012-6-10 23:31 編輯
回復 78# BGZ
你睇佢post全部都讚自己把神鉗,人地果d就係幾十年的低科技。

把鉗咁怪,不要錢都唔會買,重話開工,一定比行家笑到。
作者: kabuto122222 時間: 2012-6-10 23:23
本帖最後由 kabuto122222 於 2012-6-10 23:34 編輯
我開工用蛇剪,貪佢耐用一把走天厓,高處跌完又用得,當鎚用、剪粗、剪幼,又耐用
作者: LcwCAS 時間: 2012-6-11 01:38
對這裡很多人來說, 這些都只不過小小的工具(玩具)而已, 用不著叫人"收工"的地步掛...
呢D野各花入各眼, 總之岩自己用就得la (說得太多被拖走....
作者: wiz123 時間: 2012-6-11 06:26
本帖最後由 wiz123 於 2012-6-11 06:30 編輯
電燈佬更系唔用, 佢地咁就攪店

工具不斷在進步, 其實用把瑞士刀開線都得, 貪佢耐用一把走天厓,高處跌完又用得,當鎚用、剪粗、剪幼,又耐用 ...
作者: seven3137 時間: 2012-6-11 07:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kabuto122222 時間: 2012-6-11 07:46
回復 82# wiz123
我就未見過用瑞士刀開工,又當鎚、剪電線,講型號來黎聽好,順口開河
作者: kckachitam 時間: 2012-6-11 07:54
本帖最後由 kckachitam 於 2012-6-11 07:56 編輯
回復 83# seven3137
我都覺得自得其樂,懶理人地点講.
睇返廿一樓,樓主回此的文..............

作者: wiz123 時間: 2012-6-11 09:18
好多人話黑膠好聲, 打死唔聽CD, 但而家都MP3了
不過有左moov後mp3都好少聽
作者: ginastar 時間: 2012-6-11 09:51
本帖最後由 ginastar 於 2012-6-11 10:01 編輯
哈哈, 咀在別人處, 講乜都唔到你管. 岩聽既, 出來附和一下, 唔岩聽既, 搖搖頭笑一笑, 話之佢.
都係果句: 尊重別人的選擇
作者: kimhocity 時間: 2012-6-11 09:52
總結:
e把野 係d線越幼越有用
如果真係開1mm 以上作用不大 蛇剪一把走天涯
我覺得
作者: seven3137 時間: 2012-6-11 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimhocity 時間: 2012-6-11 10:18
回復 89# seven3137
你咁樣講無野好講個喎
有幾可開一千條線重要一定要一樣長
又唔係開工廠
你都要合理返d嫁
作者: kimhocity 時間: 2012-6-11 10:22
回復 82# wiz123
其實e張圖係話用唔岩隻線耳
<特登>剪斷5條線安入去
唔係話用線剪一開就剪斷5條線
作者: seven3137 時間: 2012-6-11 10:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kimhocity 時間: 2012-6-11 10:26
回復 92# seven3137
咁對你黎講咪有用囉
只不過對一般電燈佬黎講都無乜用
何況我無話佢無用
作者: seven3137 時間: 2012-6-11 10:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: papayaroot 時間: 2012-6-11 10:46
其實唔係樓主介紹, 我都唔知有依個工具
作者: logoff 時間: 2012-6-11 10:48
專業文化,固執,抑或老闆唔肯提供?
作者: papayaroot 時間: 2012-6-11 10:49
師兄, 我地間唔中先剪下, 如果有把工具實食無癡牙, 我又唔介意買呀. 我開半日線, 可能好多都唔用得, 我依d weekend diyer, 時間係金錢, 你搵食, 所以唔同的.
作者: kimhocity 時間: 2012-6-11 10:55
回復 94# seven3137
個問題唔係話佢唔好用
係唔合乎成本個問題 根本就係佢大把加上有蛇剪作代替
試想下你天天都要拿一把對工作幫助不大又大把又比普通蛇剪貴的工具
有何會用呢
如果工作係純裝燈飾我想我都會買因為燈飾d線幼易斷有一把ed開線剪應該會事半功倍
作者: kimhocity 時間: 2012-6-11 10:56
回復 96# logoff
電燈佬的工具全都是自已
姐係話全都是自已出錢買
<電動另計>
作者: seven3137 時間: 2012-6-11 10:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137 時間: 2012-6-11 11:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

