Board logo

標題: 托人响歐洲買咗D工具返嚟,原來........ [打印本頁]

作者: mansme    時間: 2012-1-7 17:20     標題: 托人响歐洲買咗D工具返嚟,原來........

本帖最後由 mansme 於 2012-1-7 17:27 編輯

托人响歐洲買咗D工具返嚟,原來唔係歐洲造
http://www.youtube.com/watch?v=6hzGCqYgAJ0
作者: oo0t0oo    時間: 2012-1-7 17:22

回復 1# mansme


    難道是強國出品?
作者: Offer    時間: 2012-1-7 17:22

托人响歐洲買咗D工具返嚟,原來唔係歐洲造
mansme 發表於 2012-1-7 17:20



    MIC
作者: killer_queen    時間: 2012-1-7 17:36

MIC
Offer 發表於 2012-1-7 17:22


預咗啦 ~ 係嘛
作者: longun    時間: 2012-1-7 17:49

世界工廠
作者: funfunhk    時間: 2012-1-7 17:56

我也有套咁上下的…  

作者: mansme    時間: 2012-1-7 17:59

回復  mansme


難道是強國出品?
oo0t0oo 發表於 2012-1-7 17:22


不是"強國"...而係"台灣"
作者: mansme    時間: 2012-1-7 18:01

MIC
Offer 發表於 2012-1-7 17:22


其實"MIC"係點解?,唔係好明
作者: mansme    時間: 2012-1-7 18:02

本帖最後由 mansme 於 2012-1-7 18:21 編輯
世界工廠
longun 發表於 2012-1-7 17:49


係"台"製
作者: mansme    時間: 2012-1-7 18:03

我也有套咁上下的…
funfunhk 發表於 2012-1-7 17:56

好相似bor , 幾錢呀師兄?
作者: a090203    時間: 2012-1-7 18:08

本帖最後由 a090203 於 2012-1-7 18:09 編輯
其實"MIC"係點解?,唔係好明
mansme 發表於 2012-1-7 18:01



    Made in China
作者: mansme    時間: 2012-1-7 18:21

本帖最後由 mansme 於 2012-1-7 18:28 編輯

更多相片
作者: upcupcupc    時間: 2012-1-7 18:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funfunhk    時間: 2012-1-7 18:28

好相似bor , 幾錢呀師兄?
mansme 發表於 2012-1-7 18:03



    HK$300
作者: bennyepc    時間: 2012-1-7 19:00

臺灣做還都好d.......
作者: lm250    時間: 2012-1-7 22:21

Made in China
a090203 發表於 2012-1-7 18:08


臺灣做 Made in Taiwan = MIT
(睇台灣節目, 有咁叫法)
作者: mansme    時間: 2012-1-7 23:18

Made in China
a090203 發表於 2012-1-7 18:08


哦原來咁解,明白了! 唔該晒~
作者: mansme    時間: 2012-1-7 23:23

係咪呢.....兜兜轉轉....比多大大舊錢.....咪又係一樣貨.....
upcupcupc 發表於 2012-1-7 18:23


我見平平哋先買,價位都ok嘅..... ,計番少少比佢當運費..大家都開心嘛~
.
http://www.amazon.co.uk/Bahco-20 ... 25937213&sr=1-4
.
遲D可以的話又再搭單買其他嘢..
作者: mansme    時間: 2012-1-7 23:26

HK$300
funfunhk 發表於 2012-1-7 18:28


$300 日本造 , 唔貴
作者: mansme    時間: 2012-1-7 23:34

好d.......
bennyepc 發表於 2012-1-7 19:00

我同意...臺灣做還都ok, 造工都好好 ,$200蚊都算係咁啦 , 諗緊買唔買多2套比D兄弟用
作者: mansme    時間: 2012-1-7 23:35

臺灣做 Made in Taiwan = MIT
(睇台灣節目, 有咁叫法)
lm250 發表於 2012-1-7 22:21

我真係唔知係咁解...,與恃代脫咗節
作者: funfunhk    時間: 2012-1-7 23:36

$300 日本造 , 唔貴
mansme 發表於 2012-1-7 23:26



    應該也是台灣OEM的
http://www.newtools.com/pd_12.htm
作者: mansme    時間: 2012-1-7 23:45

應該也是台灣OEM的
funfunhk 發表於 2012-1-7 23:36

係牙..台灣OEM的...,咁又好似貴咗D
作者: funfunhk    時間: 2012-1-8 00:25

係牙..台灣OEM的...,咁又好似貴咗D
mansme 發表於 2012-1-7 23:45



    我都十五十六好耐,不過佢既finishing做得係好好,咁就試下啦,
日本制造我都有D,真係表面睇有得fight下,夠唔夠食力就未知了…
作者: mansme    時間: 2012-1-10 00:46

本帖最後由 mansme 於 2012-1-10 01:02 編輯
我都十五十六好耐,不過佢既finishing做得係好好,咁就試下啦,
日本制造我都有D,真係表面睇有得fi ...
funfunhk 發表於 2012-1-8 00:25

睇圖片你套卜士仔好精緻下,不過大家都是台製卻相差1/3價錢,真係覺得都有點貴,而我自己比較信賴bahco這個品牌(瑞典製造),不是因為它價位問題,假若大家同價我仍然選擇bahco,因為說來有段古,係廿多年前有工序要用起子,用了多國和眾多品牌的高檔起子,幾乎用一兩天就打滑不能用,因工件很硬和緊,唯用到這個時,覺得很可靠,實戰之中顯示出它的强捍和硬度,故此選用了這個實而不華的起子近廿年,一直都很滿意...,故此還是選買bahco這老牌子,但卻不知道它轉到了台灣製造,很希望它的質素不會差太遠吧.
作者: wukw    時間: 2012-1-10 07:21

師兄啲架生好經典。

作者: kammoo    時間: 2012-1-10 11:20

本帖最後由 kammoo 於 2012-1-10 14:29 編輯
睇圖片你套卜士仔好精緻下,不過大家都是台製卻相差1/3價錢,真係覺得都有點貴,而我自己比較信賴bahco這個 ...
mansme 發表於 2012-1-10 00:46

魚仔牌慨士把拿就唔多好用(虛位有點大).
其餘工具都OK(鋸片,銼,鑬咀,鑽柄...).
我最喜歡而又經常的就係佢把手鋼鋸,
HACKSAW 319


設計流線美觀,握手位置好m手感舒服,好食力,適合長時間工作.
隱敝式的拉緊鋸片設計,
做野效率同普通鋼鋸快幾倍.
瑞典制,雖然貴少少,都是值得.
作者: mansme    時間: 2012-1-10 13:38

本帖最後由 mansme 於 2012-1-10 13:44 編輯
魚仔牌慨士把拿就唔多好用(虛位有點大).
其餘工具都OK(鋸片,銼,鑬咀,鑽柄...).
我最喜歡而又經常的就係佢 ...
kammoo 發表於 2012-1-10 11:20

你把鋸我好鐘意,好流線型,但未用過,因為我嘅工種好少用大鋸,所以冇特別選購靚嘢,只配備一兩把國產的,反而細把的我有把魚嘜,隨手照番張靚靚先...(見圖)
又好耐以前我用美式士把拿,但唔慣佢調校位方向係同其他牌子士把拿相反,後來全部用晒魚嘜魚嘜嘅士把拿已今天, 我都想知多D,因都好喜歡睇金師兄的文章及經驗,的確學到好多唔同範籌的事物,想請教金師兄邊一隻的士把拿虛位少D會較好用?我自己用定咗某些工具如無唔滿意或有其他特到需要時就好少轉用其他... ,但可以知多D我都會想去知
魚嘜的嘅工具我還有用其他,如唔介意我貼多幾張相响度,稍後我揾番出嚟拍拍照,因為已少用(唉~被迫退休low~),等D架生見下太陽都好,殺減D菌
作者: kammoo    時間: 2012-1-10 17:01

本帖最後由 kammoo 於 2012-1-10 17:07 編輯
你把鋸我好鐘意,好流線型,但未用過,因為我嘅工種好少用大鋸,所以冇特別選購靚嘢,只配備一兩把國產的,反而 ...
mansme 發表於 2012-1-10 13:38

魚仔士巴拿,我都有幾支,(你圖中的不同尺寸的都有,除咗把電鎳膠柄外)
日本貨,還有老豆淨落幾把德國/美國貨外(黑曬,已經睇唔到乜野牌子,因為我年少時,經常當鎚仔用)
用過好多,都不外如是,硬是好硬淨,不過始終我都覺得虛位有點大,容易"等"位,受力時要用手頂緊旋扭,而虛位大易脫手,沒有呤梗好用,我只是貪方便時,才會用上.
直至有天,沒帶工具在身,又要去幫人修理,臨時貪過癔,去買了兩支平價RUBICON後,先發覺原來士巴拿支柄可以咁好揸手,鉗口咁薄都吇受得吓力,而且虛位又少,更加有樣好就係短柄開口可至32mm,真係一支頂幾支,唔洗帶備幾支唔同size做野之餘.還有刻度尺寸,可以度鏍母大小,拿合適梗頭去做野.便宜的工具(都係幾草野),估唔到質量都唔差,真係物超所值.
8寸柄 RUBICON RBV-008

6寸柄(携帶方便,開口大 RUBICON RBV-006

我知一定有大哥同佢D靚工具去比較,
我補充,我推介的是性價比及實用性的推介,並唔係比名牌及價錢.
作者: lv123    時間: 2012-1-10 18:13

同美國士丹利一樣一早改了到台灣做。
作者: kammoo    時間: 2012-1-10 18:22

本帖最後由 kammoo 於 2012-1-10 18:37 編輯
同美國士丹利一樣一早改了到台灣做。
lv123 發表於 2012-1-10 18:13

我可以肯定的說,士丹利的工具是超廢的!
有錢都唔會考慮, 而且大部份都已經MIC. 並不是ROC
而且質檢完全唔掂!根本唔值得買, 送俾我都唔會再用,
我早排都買咗兩個STANLEY VISE, 賴曬野!唔好提.
我心中己 LIST咗STANLEY為最垃圾的品牌工具之一.
但唔知點解國內人當寶, 可能接觸真正好野的機會少.
作者: ginastar    時間: 2012-1-10 18:38

回復 27# kammoo

我只有把BAHCO既鉗, 原來手鋸都咁正. 下次返香港一於入把手木鋸
作者: 2046    時間: 2012-1-10 18:43

MIT.........................
作者: mansme    時間: 2012-1-10 22:56

魚仔士巴拿,我都有幾支,(你圖中的不同尺寸的都有,除咗把電鎳膠柄外)
日本貨,還有老豆淨落幾把德國/美國貨 ...
kammoo 發表於 2012-1-10 17:01

你呢款大口昔士我用過二次,係D師兄弟嘅,一齊做嘢時攞過嚟用下,係好方便,真係可以最少帶少一把昔士出勤,足輕二磅都有,值得擁有,可惜我話買話買,一直到e家都冇買,家下連金師兄都話好,睇嚟真係要去揾下買返支,師兄响邊度有賣呢?要幾銀呀?
我又唔介意用平嘢,最緊要對工作上有適合的貢獻,平貴都係咁用買緊要稱職. 平價工具都有D有好表現,貴價工具又唔係全部都物有所值的,睇各人接受程度啦
作者: mansme    時間: 2012-1-10 23:25

本帖最後由 mansme 於 2012-1-10 23:33 編輯
回復  kammoo

我只有把BAHCO既鉗, 原來手鋸都咁正. 下次返香港一於入把手木鋸 ...
ginastar 發表於 2012-1-10 18:38

我都有三把BAHCO既鉗,會唔會有一支與係相同?幾把鉗設計上係好好用(對於我),一把超大口鉗,而另外兩把付有彈弓片 , 彈弓片可以用可以唔用,衹要將彈弓片撥左或撥右就可選擇嗰把鉗識唔識得飯來張口
作者: mansme    時間: 2012-1-10 23:37

我可以肯定的說,士丹利的工具是超廢的!
有錢都唔會考慮, 而且大部份都已經MIC. 並不是ROC
而且質檢完全唔 ...
kammoo 發表於 2012-1-10 18:22


士丹利的工具唔係好選擇, 除非無得用都唔會揀佢 ,但都好似唔係好平
作者: funfunhk    時間: 2012-1-11 08:41

士丹利的工具唔係好選擇, 除非無得用都唔會揀佢 ,但都好似唔係好平
mansme 發表於 2012-1-10 23:37



    油麻地大德好似重有幾件士丹利係Made in USA既.
作者: ginastar    時間: 2012-1-11 10:37

本帖最後由 ginastar 於 2012-1-11 11:01 編輯

回復 35# mansme
我果把咁樣, 阿爸時代留低, 我諗都幾十年
[attach]1303710[/attach]
作者: mansme    時間: 2012-1-11 10:52

油麻地大德好似重有幾件士丹利係Made in USA既.
funfunhk 發表於 2012-1-11 08:41

我早二個月經過上去行咗轉, 都有留意到吊响度有支好長嘅按壓鑼絲批係Made in USA,支嘢好經典下呢D手動工具古老得嚟都幾實用
作者: mansme    時間: 2012-1-11 11:07

回復  funfunhk
我果把咁樣, 阿爸時代留低, 我諗都幾十年
ginastar 發表於 2012-1-11 10:37


bahco 平鉗 靚嘢喎,早期的bahco 平鉗相信一定唔會台灣製啩.
你亞爸買工具好有品味,雖然係貴少少,值得嘅
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 11:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funfunhk    時間: 2012-1-11 11:39

又會講講下變左工具展覽嘅
seven3137 發表於 2012-1-11 11:26



    引你出黎嘛~
今期玩古董,快D拎D出黎啦~~  
作者: ChrisTT    時間: 2012-1-11 11:58

set野幾錢啊
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-11 13:32

我都無啲咁高級嘅古董
seven3137 發表於 2012-1-11 12:50


有嘅~ ,等你出場好耐 lar..... 熱幟祈待
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 14:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-11 14:37

set野幾錢啊
ChrisTT 發表於 2012-1-11 11:58

師兄指的是幾多樓那一set野幾錢?
作者: mansme    時間: 2012-1-11 14:38

咁要等今晚先得
seven3137 發表於 2012-1-11 14:13

7師兄發功....等幾耐都等....
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 21:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 22:03

回復 49# seven3137

你D工具同你買果種,級數差咁多的
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rutellor    時間: 2012-1-11 22:38

貴野最arm粗用
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 22:38

本帖最後由 kckachitam 於 2012-1-11 22:58 編輯

回復 51# seven3137

我都有少量十幾年前Bahco工具
[attach]1303943[/attach][attach]1303944[/attach]
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 22:41

回復 51# seven3137


我前幾日都在RS定咗幾支Facom板手
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 22:51

本帖最後由 kckachitam 於 2012-1-11 22:56 編輯

回復 55# seven3137

你買果幾支gear w乜春棘輪我有成套架.......因為全部用保險絲帽..但而家只有幾支雞野rubicon棘輪
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 22:57

回復 58# seven3137

我夠知啦!!
作者: cck888    時間: 2012-1-11 22:58

回復  seven3137


我前幾日都在RS定咗幾支Facom板手
kckachitam 發表於 2012-1-11 22:41

你地就好啦
我無facom 板手
得呢類 facom
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 23:07

本帖最後由 kckachitam 於 2012-1-11 23:13 編輯

回復 60# cck888


你果類我得Kokon
作者: cck888    時間: 2012-1-11 23:07

咁要買套正中MIG啦....MADE IN GERMANY....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:02


我要MIS
swiss
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 23:10

回復 61# seven3137

唉~~~~我都話有一套MIG
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 23:12

回復 63# cck888


  我又要Mis
作者: cck888    時間: 2012-1-11 23:17

回復  cck888


  我又要Mis
kckachitam 發表於 2012-1-11 23:12

叫七師兄找下有咩正Mis工具

等我又買返套先
作者: cck888    時間: 2012-1-11 23:18

咁要買套正中MIG啦....MADE IN GERMANY....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:02



    快D找去找Mis工具
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 23:33

回復 68# seven3137

嘩~~~~乜來架点解D工具全部得紅色的
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kckachitam    時間: 2012-1-11 23:37

回復 70# seven3137

好正呀真係用到退休都用唔曬
作者: mansme    時間: 2012-1-11 23:37

其實都衹係影下啲平時用嘅工具,衹係啲普通嘅,當然衹係其中一袋,已經好鬼重....


一堆板手


...
seven3137 發表於 2012-1-11 21:13

已經好精彩,點解唔見鋒火輪嘅
仲有好多未浦面bor
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-11 23:40

回復  seven3137

你D工具同你買果種,級數差咁多的
kckachitam 發表於 2012-1-11 22:03


同意
作者: mansme    時間: 2012-1-11 23:42

一樣有PB,wera,facom,fluke,wiha
邊有差咁多呢?
你一定無睇凊楚呀,啲板手以經差唔多過千蚊
knipex係另一袋 ...
seven3137 發表於 2012-1-11 22:11

諗緊你係做邊行....,咁多板手嘅~
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-11 23:43

回復  seven3137

我都有少量十幾年前Bahco工具
kckachitam 發表於 2012-1-11 22:38

i like it -- Bahco
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-11 23:46

我嗰兩支Facom 17 19板手係 MIT,不過QC都好好,唔係流野
seven3137 發表於 2012-1-11 22:49


MIT 之 Facom 會唔會平D師兄? Facom係咪法國嘢
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888    時間: 2012-1-11 23:49

MIS....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:30



    好正
好吸引甘
作者: cck888    時間: 2012-1-11 23:51

係退休前都未買晒MIS呀....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:45

呢句真我都有排都未買齊MIS呀....

作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2012-1-11 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-11 23:57

鋒火輪係咩
seven3137 發表於 2012-1-11 23:46


Knipex Multi Crimp 5 Die
作者: cck888    時間: 2012-1-11 23:58

你直頭超落後啦....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:52



遲下先過返你頭
而家要放慢小小買
電動工具我重找緊位放
手動又要想下放邊先
因為我已經無位放
整理好個地方先
作者: cck888    時間: 2012-1-12 00:00

你未夠我多........努力....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:51


但電動你又唔夠我多
作者: seven3137    時間: 2012-1-12 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2012-1-12 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansme    時間: 2012-1-12 00:04

什工一名....
seven3137 發表於 2012-1-11 23:43

你真係謙
作者: mansme    時間: 2012-1-12 00:08

本帖最後由 mansme 於 2012-1-12 00:10 編輯
有舊POST睇,唔帶返屋企影啦....
seven3137 發表於 2012-1-12 00:03

嗰支嘢真係超型....兼夾超貴,我好鐘意,但係非一般人仕可擁有
作者: seven3137    時間: 2012-1-12 00:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ellis    時間: 2012-1-12 00:14

換ENGINE OIL 都得咯
作者: mansme    時間: 2012-1-12 00:15

但比成公司個啲,佢係超平呢
seven3137 發表於 2012-1-12 00:10


貴買平用其實係好啱...(注:如果負擔得起)
作者: seven3137    時間: 2012-1-12 07:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888    時間: 2012-1-12 09:45

不如我同你係官網買晒你無嗰啲MIS,再收返你錢
我估計三至四萬就可以齊
齊嘅意思唔係全部都有
齊絕缘系列, ...
seven3137 發表於 2012-1-12 07:37



    好主意
作者: amb_cpl    時間: 2012-1-12 10:11

遲下先過返你頭
而家要放慢小小買
電動工具我重找緊位放
手動又要想下放邊先
因為我已經 ...
cck888 發表於 2012-1-11 23:58


唔洗担心你D寶貝冇位放, CHING 你一句聲, 小弟非常樂意為你D寶貝提供住所... WAKAKA...
作者: seven3137    時間: 2012-1-12 10:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kammoo    時間: 2012-1-12 11:07

其實都衹係影下啲平時用嘅工具,衹係啲普通嘅,當然衹係其中一袋,已經好鬼重....


一堆板手


...
seven3137 發表於 2012-1-11 21:13

七哥個百寶袋,最弱雞好似係個他表.
UNI-T 呢个小袋表,最唔好用(反應慢,又唔準,虧虧地)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2