作者: hkgoodman 時間: 2010-7-18 00:07 標題: 5530 第二版機已經可以up去 v30了
今日up左, 終於解決左用藍牙同埋充電唔識自動熄背光燈o既問題喇~ 投訴左成半年而家先有update真係有點過份...............
作者: 鴨仔 時間: 2010-7-18 00:08
你係咪第二批機?
作者: GraphiteCube 時間: 2010-7-18 00:26
本帖最後由 GraphiteCube 於 2010-7-18 00:28 編輯
我部5530嘅Code係0589023,都仲係無得Update... Orz
咁我嗰部係第三/ 四/ 五/ N版?

作者: wgpoon 時間: 2010-7-18 00:37
有部people 上台機都係重未有得update....
諗緊改唔改code up 左佢算
作者: hkgoodman 時間: 2010-7-18 10:13
咁點先check到部機個product code?
作者: Man=) 時間: 2010-7-18 13:24
回復 5# hkgoodman
拆左個電池就見到
作者: hkgoodman 時間: 2010-7-18 17:32
我部係0589024喎! 我係用手機上網直接係部機度update架喎!
作者: tkm2002 時間: 2010-7-18 18:59
已up
上網個browser 一"郁"就好似唔識停 到底先停......
作者: jouathen 時間: 2010-7-18 19:27
0589023 up唔到V30/.\
作者: iChoiz 時間: 2010-7-18 21:41
終於有得 up
真係謝主隆恩
作者: DanielHO 時間: 2010-7-18 22:28
0589023 未有得UP,黑色機
作者: jouathen 時間: 2010-7-22 19:20
0589023 peoples 黑色機
今日up得la
好開心
作者: GraphiteCube 時間: 2010-7-22 22:39
本帖最後由 GraphiteCube 於 2010-7-22 23:25 編輯
Nokia Europe同HK個網呢兩日突然又查唔到有無新Firmware...
Update:

Update咗。Scolling順咗D,個Music player有新UI,Browser就算Quit咗Full screen,隔一陣都識得自動轉返Full screen。
作者: jouathen 時間: 2010-7-23 00:08
Ching 我更新完唔知咩事多左個Shazam 程式
想delete佢又係Installed apps.到搵唔到
有冇ching可以幫下我?
作者: GraphiteCube 時間: 2010-7-23 01:09
Ching 我更新完唔知咩事多左個Shazam 程式
想delete佢又係Installed apps.到搵唔到
有冇ching可以幫下 ...
jouathen 發表於 2010-7-23 00:08
我都搵唔到點Delete嗰個App...
除咗嗰個,我有一部份App我都唔知點Delete,例如Ovi sync,Ovi contacts,RT GR (Game)同埋Bounce (Game)。我成日諗如果可以Delete呢D app,應該可以清到更多Free space出黎...
作者: jouathen 時間: 2010-7-23 14:10
我都搵唔到點Delete嗰個App...
除咗嗰個,我有一部份App我都唔知點Delete,例如Ovi sync,Ovi cont ...
GraphiteCube 發表於 2010-7-23 01:09
同意....
真係好多餘程式
作者: GraphiteCube 時間: 2010-7-23 16:54
不過有點值得讚嘅係個Browser,唔知係咪因為新Firmware會放多2MB RAM,個新Browser未試過自動Quit,同埋Scrolling做得唔錯。
作者: gahqm 時間: 2010-7-23 23:16
我部 0589023 smartone 就算用電話駁 wifi 定係用 nsu 都話冇 update,其實係咪睇電話個 code外就要睇下用乜台????。
作者: 冷酷雙子 時間: 2010-8-17 19:21
0589023 仲未可以升去v31…部機新買…唔想改code…
作者: 鴨仔 時間: 2010-8-17 23:34
我部 0589023 smartone 就算用電話駁 wifi 定係用 nsu 都話冇 update,其實係咪睇電話個 code外就要睇下用 ...
gahqm 發表於 2010-7-23 23:16
同台冇關
作者: 冷酷雙子 時間: 2010-8-22 14:49
而家用唔到NSU,佢話要去到今晚9:00先用到,莫非…?
作者: alax 時間: 2010-9-3 11:17
本帖最後由 alax 於 2010-9-3 11:29 編輯
up完v30 就Helloox2.03 唔work

2.04 beta 一直卡在"applying patches"

作者: Jazz 時間: 2010-9-4 14:58
我上年12月買果批, 仲未俾我up啊 (wilson good)

