Board logo

標題: 5530 第二版機已經可以up去 v30了 [打印本頁]

作者: hkgoodman    時間: 2010-7-18 00:07     標題: 5530 第二版機已經可以up去 v30了

今日up左, 終於解決左用藍牙同埋充電唔識自動熄背光燈o既問題喇~ 投訴左成半年而家先有update真係有點過份...............
作者: 鴨仔    時間: 2010-7-18 00:08

你係咪第二批機?
作者: GraphiteCube    時間: 2010-7-18 00:26

本帖最後由 GraphiteCube 於 2010-7-18 00:28 編輯

我部5530嘅Code係0589023,都仲係無得Update... Orz

咁我嗰部係第三/ 四/ 五/ N版?
作者: wgpoon    時間: 2010-7-18 00:37

有部people 上台機都係重未有得update....

諗緊改唔改code up 左佢算
作者: hkgoodman    時間: 2010-7-18 10:13

咁點先check到部機個product code?
作者: Man=)    時間: 2010-7-18 13:24

回復 5# hkgoodman


    拆左個電池就見到
作者: hkgoodman    時間: 2010-7-18 17:32

我部係0589024喎! 我係用手機上網直接係部機度update架喎!
作者: tkm2002    時間: 2010-7-18 18:59

已up
上網個browser  一"郁"就好似唔識停  到底先停......
作者: jouathen    時間: 2010-7-18 19:27

0589023  up唔到V30/.\
作者: iChoiz    時間: 2010-7-18 21:41

終於有得 up
真係謝主隆恩
作者: DanielHO    時間: 2010-7-18 22:28

0589023 未有得UP,黑色機
作者: jouathen    時間: 2010-7-22 19:20

0589023 peoples 黑色機
今日up得la  

好開心
作者: GraphiteCube    時間: 2010-7-22 22:39

本帖最後由 GraphiteCube 於 2010-7-22 23:25 編輯
0589023 peoples 黑色機
今日up得la  

好開心
jouathen 發表於 2010-7-22 19:20



    Nokia Europe同HK個網呢兩日突然又查唔到有無新Firmware... 響電話Check for update又話無,Download緊NSU試下先。

Update:



Update咗。Scolling順咗D,個Music player有新UI,Browser就算Quit咗Full screen,隔一陣都識得自動轉返Full screen。
作者: jouathen    時間: 2010-7-23 00:08

Ching 我更新完唔知咩事多左個Shazam 程式

想delete佢又係Installed apps.到搵唔到  
有冇ching可以幫下我?
作者: GraphiteCube    時間: 2010-7-23 01:09

Ching 我更新完唔知咩事多左個Shazam 程式

想delete佢又係Installed apps.到搵唔到  
有冇ching可以幫下 ...
jouathen 發表於 2010-7-23 00:08



    我都搵唔到點Delete嗰個App...

除咗嗰個,我有一部份App我都唔知點Delete,例如Ovi sync,Ovi contacts,RT GR (Game)同埋Bounce (Game)。我成日諗如果可以Delete呢D app,應該可以清到更多Free space出黎...
作者: jouathen    時間: 2010-7-23 14:10

我都搵唔到點Delete嗰個App...

除咗嗰個,我有一部份App我都唔知點Delete,例如Ovi sync,Ovi cont ...
GraphiteCube 發表於 2010-7-23 01:09



    同意....
真係好多餘程式
作者: GraphiteCube    時間: 2010-7-23 16:54

同意....
真係好多餘程式
jouathen 發表於 2010-7-23 14:10



    不過有點值得讚嘅係個Browser,唔知係咪因為新Firmware會放多2MB RAM,個新Browser未試過自動Quit,同埋Scrolling做得唔錯。
作者: gahqm    時間: 2010-7-23 23:16

我部 0589023 smartone 就算用電話駁 wifi 定係用 nsu 都話冇 update,其實係咪睇電話個 code外就要睇下用乜台????。
作者: 冷酷雙子    時間: 2010-8-17 19:21

0589023 仲未可以升去v31…部機新買…唔想改code…
作者: 鴨仔    時間: 2010-8-17 23:34

我部 0589023 smartone 就算用電話駁 wifi 定係用 nsu 都話冇 update,其實係咪睇電話個 code外就要睇下用 ...
gahqm 發表於 2010-7-23 23:16



同台冇關
作者: 冷酷雙子    時間: 2010-8-22 14:49

而家用唔到NSU,佢話要去到今晚9:00先用到,莫非…?
作者: alax    時間: 2010-9-3 11:17

本帖最後由 alax 於 2010-9-3 11:29 編輯

up完v30 就Helloox2.03  唔work
2.04 beta 一直卡在"applying patches"
作者: Jazz    時間: 2010-9-4 14:58

我上年12月買果批, 仲未俾我up啊 (wilson good)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2