Board logo

標題: wechat重新下載被說是新設備無法登入(填申訴表格10天後解決) [打印本頁]

作者: jk1399    時間: 2026-1-4 00:46     標題: wechat重新下載被說是新設備無法登入(填申訴表格10天後解決)

本帖最後由 jk1399 於 2026-1-15 18:20 編輯

1月15日更新:  
1月2日誤刪APP, 1月5日在網站填申訴, 最後1月15日才回覆已解封可重新登入


1月5日星期一已在wechat網站填申訴表格, 然後等左5日, 無回覆, 有無人試過要等幾耐?
(戶口沒有任何違規操作, 沒有被警告, 在同一手機上一直登入了數年, 沒有在不同裝置登入)
------------------
WECHAT不小心刪了, 馬上重裝, 以為密碼登入/短訊驗證登入, 肯定沒問題, 結果...

兩個方法登入
跳出下圖:
你的賬戶可能存在安全風險,為了你的 賬戶安全,暫時無法在新裝置上登入, 你可在常用手機上登入 WeChat,或者輕觸「了解詳情」查看更多資訊。


最好笑是就同一手機用了3年, 只是刪了APP後馬上再裝APP, 就突然被當成"新裝置"
然後莫名其妙的事來了, 按"了解詳情"... 顯示請求異常???

跳出下圖:
操作失敗
請求異常,請稍後重新嘗試。



由於一直被莫名其妙說是新設備, 根本完全沒路可走, 於是只好試按"申訴找回 WeChat 賬戶密碼"



他先叫你填一個電話號碼, 然後要你發送短訊"ZM"到他指定號碼, 我發出隔了十多秒才按已傳送, 然後他又說收不到
顯示:
申訴未通過
尚未收到你傳送的短訊驗證碼,請重新 核對手機號碼,然後按指引傳送驗證碼。



那....現在如何才可登入?
APP, 網頁有沒有什麼位置可以比我申訴
(不是"申訴未通過"底下那個"提供意見", 那個完全是意見欄, 連叫你填聯絡資料的欄也沒有, 那肯定不是申訴用)

(戶口沒有任何違規操作, 沒有被警告, 在同一手機上一直登入了數年, 沒有在不同裝置登入)
作者: tox    時間: 2026-1-6 11:18

回覆 1# jk1399

https://www.wechat.com/zh_TW/contact_us.html

看看網站幫不幫到你...
作者: jacktsui    時間: 2026-1-8 10:39

咁搞法
如果洗機重裝咪隨時遇到呢啲問題...
作者: Yuejing    時間: 2026-1-8 19:14

WeChat一向是最垃圾的app
作者: helper    時間: 2026-1-9 09:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: figo100    時間: 2026-1-9 10:20

有BACKUP 的重要性
作者: FT907    時間: 2026-1-9 11:02

we 7, 根本就是垃圾app  冇必要都唔好用
作者: 刺心    時間: 2026-1-9 11:27

舊機root咗用SwiftBackup儲一份後備
去新機restore番
都唔駛舊機掃新機QR Code做轉機步驟

不過近幾年大陸機得番OnePlus有得unlock bootloader
但唔算抵買
如果舊機打柴
都唔知仲有冇抵買又root得嘅機賣
作者: jk1399    時間: 2026-1-10 12:18

有BACKUP 的重要性
figo100 發表於 2026-1-9 10:20



    而家不是BACKUP問題, 是登入問題..
作者: jk1399    時間: 2026-1-10 12:19

回覆  jk1399



看看網站幫不幫到你...
tox 發表於 2026-1-6 11:18



    有, 星期一已填申訴表格, 然後等左5日, 0回覆

有無人試過要等幾耐?
作者: jk1399    時間: 2026-1-10 12:20

we 7, 根本就是垃圾app  冇必要都唔好用
FT907 發表於 2026-1-9 11:02


呢個是另一個問題, 跟本帖問題無關

(呢個情況唔係我, 我屋企人要用, 要幫佢處理, WECHAT戶口仲有錢, 要解決登入返, 完)
作者: jk1399    時間: 2026-1-10 12:22

舊機root咗用SwiftBackup儲一份後備
去新機restore番
都唔駛舊機掃新機QR Code做轉機步驟

不過近幾年大陸 ...
刺心 發表於 2026-1-9 11:27



    而家不是BACKUP問題, 是登入問題..
作者: 2852    時間: 2026-1-10 15:07

而家不是BACKUP問題, 是登入問題..
jk1399 發表於 2026-1-10 12:22



不如直接去老家(騰訊qq)解決問題:
https://kf.qq.com/touch/

用自己的微信的(騰訊客服的公眾號/小程序),直接找人工客服專人跟進問題
作者: penay    時間: 2026-1-10 15:23

w7 兩個星期唔登入就被踢出門口要重新登入 依家冇乜著數舐梗係唔會充錢入去
作者: jk1399    時間: 2026-1-14 02:25

上星期五打埋電話:幫你加急處理
沒回應
作者: jk1399    時間: 2026-1-16 05:17

留個答案, 如果有人某天係GOOGLE搵呢個問題, 拎來參考, 最後:

1月5日在網站填申訴, 最後1月15日才回覆已解封, 可重新登入

登入後, 馬上綁電郵同設定返一個新既登入密碼(之前都忘了)
下次再遇呢個情況, 應該唔會被鎖吧
作者: tox    時間: 2026-1-16 12:06

回覆 16# jk1399


    恭喜問題解決!
作者: Yuejing    時間: 2026-1-17 19:52

回覆 16# jk1399

你可以再試多次,照樣鎖你戶口
作者: jk1399    時間: 2026-1-17 20:11

回覆  jk1399

你可以再試多次,照樣鎖你戶口
Yuejing 發表於 2026-1-17 19:52



    唔需要試啦, 現在登入返就行了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2