Board logo

標題: 大家用緊邊個 IM (或者說 MSN) app? [打印本頁]

作者: IanW    時間: 2010-5-3 11:16     標題: 大家用緊邊個 IM (或者說 MSN) app?

我就用開 ebuddy.
作者: 04122    時間: 2010-5-3 11:44

回復 1# IanW

ebuddy support 好多個
作者: 新遺失戰艦    時間: 2010-5-3 13:34

MSN Droid
作者: ngotto    時間: 2010-5-3 14:46

MSN Droid
作者: mcmugchu    時間: 2010-5-3 15:26

msn talk
作者: 魂浪丸    時間: 2010-5-3 21:25

msn talk x 2
作者: gary3k    時間: 2010-5-3 23:59

MSN Talk x 3
MSN Droid 都好用,不過 login 慢,要先 load 廣告。
作者: Pointer    時間: 2010-5-4 22:19

eBuddy x 1
作者: Kelzad    時間: 2010-5-5 22:55

MSN Talk
作者: apychan    時間: 2010-5-6 00:19

meebo im
作者: lwclam    時間: 2010-5-6 08:53

eBuddy + MSN Talk





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2