作者: IanW 時間: 2010-5-3 11:16 標題: 大家用緊邊個 IM (或者說 MSN) app?
我就用開 ebuddy.
作者: 04122 時間: 2010-5-3 11:44
回復 1# IanW
ebuddy support 好多個
作者: 新遺失戰艦 時間: 2010-5-3 13:34
MSN Droid
作者: ngotto 時間: 2010-5-3 14:46
MSN Droid
作者: mcmugchu 時間: 2010-5-3 15:26
msn talk
作者: 魂浪丸 時間: 2010-5-3 21:25
msn talk x 2
作者: gary3k 時間: 2010-5-3 23:59
MSN Talk x 3
MSN Droid 都好用,不過 login 慢,要先 load 廣告。
作者: Pointer 時間: 2010-5-4 22:19
eBuddy x 1
作者: Kelzad 時間: 2010-5-5 22:55
MSN Talk
作者: apychan 時間: 2010-5-6 00:19
meebo im
作者: lwclam 時間: 2010-5-6 08:53
eBuddy + MSN Talk
